abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201661136
quote:
Ik weet echt niet meer of ik mij wel of niet zou moeten laten vaccineren tegen corona.

Bijna iedereen in mijn directe omgeving is niet gevaccineerd, met verschillende redenen. "Het vaccin zou niet zijn getest, er overlijden mensen aan het vaccin, corona is maar een griepje, Bill Gates en Big Pharma nemen je in de macht, levensgevaarlijke bijwerkingen, jonge mensen vaccineren is complete onzin, etc. etc."

Daarnaast zouden de overheid, mainstream media en wetenschap "een toneelstukje opvoeren, en onjuiste informatie (propaganda) verspreiden. Nepnieuws en nepstatistieken vanuit het RIVM en GGD. Er zou een tribunaal komen om de overheid te berechten."

Ik ben de afgelopen anderhalf jaar zo intensief blootgesteld aan bovenstaande gedachtegangen, dat ik de officiële informatie niet meer kan geloven, en de overheid en instanties niet meer vertrouw.

Ik hoef niet tegen mijn moeder en familie te zeggen dat ik overweeg om te laten vaccineren, want dan wordt de Yarden gebeld, en ik bij voorbaat doodverklaard.

Wat is jullie advies voor deze 22-jarige? Doen of niet doen? En oh ja, voor die app laat ik mij niet speciaal vaccineren. Het gaat mij om de gezondheid
COR / Wel of niet vaccineren? Ik weet het echt niet meer.
pi_201661150
@Jo221

Zou er niet aan beginnen. Je bent 22 jaar en gezond dan is zo een prik nergens voor nodig.
De kans dat je hinder ondervindt van de prik is groter dan dat je corona oploopt. De lange termijn effect van dat giftige goedje is ook nog niet bekent.

Niet doen dus. Punt!
pi_201661262
@Jo221

Neem dit topic door: BNW / Neveneffecten vaccins compilaties

Gewoon goed op je voeding letten en genoeg bewegen dan kan dat verkouddsheidvirus ( de woorden van Gommers en het RIVM in Noorwegen) jou niks maken.

Zodra je de eerste prik zet zit je levenslang aan het pfizerinfuus. Bescherm je immuunsysteem op een natuurlijke manier.
pi_201661402
twitter


2 keer hoesten en weer genezen mocht je covid oplopen of spelen met je leven...
  Admin woensdag 6 oktober 2021 @ 18:36:20 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201661625
Hou dit lekker in COR.
Of niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')