abonnement Unibet Coolblue
  Miss 200.000.000! woensdag 6 oktober 2021 @ 12:45:34 #1
367000 roos94
pi_201657803
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo hysterisch doen over die coronapas? Want ik kan het serieus niet begrijpen. Mensen doen alsof ze hun nier moeten afstaan om ergens binnen te komen. What the hell?
  Spellchecker woensdag 6 oktober 2021 @ 12:46:45 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201657872
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:45 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo hysterisch doen over die coronapas? Want ik kan het serieus niet begrijpen. Mensen doen alsof ze hun nier moeten afstaan om ergens binnen te komen. What the hell?
Het is (voor mij) een principiële kwestie: Vinden we het als burger-zijnde nou echt slim om bepaalde middelen (een Corona-app / QR-samenleving) aan de overheid te geven die nou niet bepaald bekend staat om haar betrouwbaarheid, het nakomen van afspraken of het belang van de burgers altijd voorop heeft staan (ik noem een toeslagenschandaal, de Groningen-problematiek, etc).

Ik vind van niet, maar zo'n standpunt is per persoon afhankelijk van het vertrouwen dat je hebt in de overheid.

Daarbij weet je niet wie er regeert over een jaar of 5 of 10, en wil je dan wel dat de overheid over mogelijkheden beschikt waar we nu allemaal ja tegen zeggen?

Zeker als je kijkt naar de stip op de horizon (China, social credit score) dan zie je dat zo'n QR-code app het allereerste (baby)stapje kan zijn naar een klimaat waar je echt niet in wilt leven. Als je daarbij hoort dat er ontwikkelingen gaande zijn voor digitaal centrale bank geld, een CO2-paspoort, nu het Corona-paspoort, dan vind ik dat we héél erg terughoudend moeten zijn met dit soort maatregelen (zeker als het aan de volksgezondheid niks bijdraagt).

[ Bericht 17% gewijzigd door Thrilled op 06-10-2021 13:14:11 ]
pi_201658250
Het probleem is niet de corona pas per se, het probleem is dat je je moet laten prikken of testen, anders kom je nergens binnen. Die app is gewoon een bewijsje dat je 1 van de 2 hebt gedaan. Als ik 5 euro kon betalen en dan die pas had zou me die pas geen bal boeien. Probleem is dat het een verkapte vaccinatie dwang is want de overheid weet ook wel dat niemand elk weekend zo'n staaf in zijn schedel wil. Daarom is er ophef.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:19:42 #5
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201658780
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:52 schreef Thrilled het volgende:
Als je daarbij hoort dat er ontwikkelingen gaande zijn voor digitaal centrale bank geld, een CO2-paspoort, nu het Corona-paspoort, dan vind ik dat we héél erg terughoudend moeten zijn met dit soort maatregelen (zeker als het aan de volksgezondheid niks bijdraagt).
heb je een serieuze link waarin staat dat er een CO2-paspoort voor burgers wordt overwogen?
En dan liesft niet een uit de kotszak van Probably_on_pcp
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:21:51 #6
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201658801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:52 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Het is (voor mij) een principiële kwestie: Vinden we het als burger-zijnde nou echt slim om bepaalde middelen (een Corona-app / QR-samenleving) aan de overheid te geven die nou niet bepaald bekend staat om haar betrouwbaarheid, het nakomen van afspraken of het belang van de burgers altijd voorop heeft staan (ik noem een toeslagenschandaal, de Groningen-problematiek, etc).

Ik vind van niet, maar zo'n standpunt is per persoon afhankelijk van het vertrouwen dat je hebt in de overheid.

Daarbij weet je niet wie er regeert over een jaar of 5 of 10, en wil je dan wel dat de overheid over mogelijkheden beschikt waar we nu allemaal ja tegen zeggen?

Zeker als je kijkt naar de stip op de horizon (China, social credit score) dan zie je dat zo'n QR-code app het allereerste (baby)stapje kan zijn naar een klimaat waar je echt niet in wilt leven. Als je daarbij hoort dat er ontwikkelingen gaande zijn voor digitaal centrale bank geld, een CO2-paspoort, nu het Corona-paspoort, dan vind ik dat we héél erg terughoudend moeten zijn met dit soort maatregelen (zeker als het aan de volksgezondheid niks bijdraagt).
Goed verwoord, ik deel deze mening 100%
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:26:14 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201658843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:33 schreef Frenky893 het volgende:
Het probleem is niet de corona pas per se, het probleem is dat je je moet laten prikken of testen, anders kom je nergens binnen. Die app is gewoon een bewijsje dat je 1 van de 2 hebt gedaan. Als ik 5 euro kon betalen en dan die pas had zou me die pas geen bal boeien. Probleem is dat het een verkapte vaccinatie dwang is want de overheid weet ook wel dat niemand elk weekend zo'n staaf in zijn schedel wil. Daarom is er ophef.
Wel het hele weekend de neus vol stoppen met versneden cocaïne maar 2 tellen een staafje in de neus of een 2x een prikje halen gemaakt door de beste wetenschappers in een gecontroleerde omgeving is dan weer teveel gevraagd.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201658865
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:19 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
heb je een serieuze link waarin staat dat er een CO2-paspoort voor burgers wordt overwogen?
En dan liesft niet een uit de kotszak van Probably_on_pcp
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F

quote:
Met dit systeem krijgen huishoudens jaarlijks een hoeveelheid gratis uitstootrechten voor de belangrijkste componenten: energie in huis, vervoer (auto en vliegen) en vlees. Zij kunnen zelf kiezen hoe ze die besteden. Wie CO2-zuinig leeft, houdt rechten over die verkocht kunnen worden. Wie vaker wil vliegen, moet mogelijk bijkopen. Of bijvoorbeeld minder vlees eten.
Prepping the minds ;)
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:32:06 #9
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201658892
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:26 schreef fathank het volgende:
de beste wetenschappers in een gecontroleerde omgeving
Dezelfde beste wetenschappers die in China het virus uit een lab hebben laten ontsnappen zeker :')
pi_201658894
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:45 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo hysterisch doen over die coronapas? Want ik kan het serieus niet begrijpen. Mensen doen alsof ze hun nier moeten afstaan om ergens binnen te komen. What the hell?
Omdat ik met een serologische test mijn immuniteit kan bewijzen maar dat de overheid dat weigert te erkennen en mij vervolgens wel buitensluit. Wel werken niet spelen.

Maar zie steeds meer rechts extremisten die dit systeem prachtig vinden. Allochtonen zijn namelijk minder geneigd om te testen en het vaccin te nemen en op deze wijze wordt het: minder minder minder ook bereikt in horeca en straks waarschijnlijk de sportscholen. Het is dan ook een droom die werkelijkheid wordt voor veel autochtonen: Ali mag wel in de bedrijfskantine zitten maar niet in het restaurant.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:33:18 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201658900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dezelfde beste wetenschappers die in China het virus uit een lab hebben laten ontsnappen zeker :')
En Jozef Mengele.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:34:25 #12
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201658909
quote:
Sinds waneer geloven we hier wetenschappers?
Ik geloof niet dat de politiek hier al voor aan het warmlopen is.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:35:05 #13
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201658917
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:32 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Omdat ik met een serologische test mijn immuniteit kan bewijzen maar dat de overheid dat weigert te erkennen en mij vervolgens wel buitensluit. Wel werken niet spelen.

Maar zie steeds meer rechts extremisten die dit systeem prachtig vinden. Allochtonen zijn namelijk minder geneigd om te testen en het vaccin te nemen en op deze wijze wordt het: minder minder minder ook bereikt in horeca en straks waarschijnlijk de sportscholen. Het is dan ook een droom die werkelijkheid wordt voor veel autochtonen: Ali mag wel in de bedrijfskantine zitten maar niet in het restaurant.
Lol extreem-rechts is over de duim genomen anti-vax :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:35:59 #14
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201658923
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dezelfde beste wetenschappers die in China het virus uit een lab hebben laten ontsnappen zeker :')
Tja, als je het niet vertrouwd dan blijf je gewoon bij de pilletjes uit het andere lab.

Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:36:46 #15
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201658933
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]
Wel het hele weekend de neus vol stoppen met versneden cocaïne maar 2 tellen een staafje in de neus of een 2x een prikje halen gemaakt door de beste wetenschappers in een gecontroleerde omgeving is dan weer teveel gevraagd.
Ik zou je dan echt dringend adviseren om een betere dealer te zoeken. Coke gebruik vergelijken met een semi-verplichte inenting is niet echt vergelijksmateriaal
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:37:11 #16
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201658938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:32 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dezelfde beste wetenschappers die in China het virus uit een lab hebben laten ontsnappen zeker :')
Ze hebben ook heel veel virusdeeltjes binnen weten te houden.
De hele wereld loopt nu te zeiken over dat ene deeltje dat is ontsnapt.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:37:16 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201658939
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:33 schreef fathank het volgende:

[..]
En Jozef Mengele.
Die naam zie ik niet terug in dit artikel.

https://www.ad.nl/buitenl(...)na-theorie~abca2bef/

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:35 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Tja, als je het niet vertrouwd dan blijf je gewoon bij de pilletjes uit het andere lab.

[ afbeelding ]
Uit geen van beide is ook mogelijk natuurlijk.
pi_201658959
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:35 schreef fathank het volgende:

[..]
Lol extreem-rechts is over de duim genomen anti-vax :')
Ga maar kijken op /pol/. Zij zien ook wel dat het vooral witten zijn die het vaccin hebben genomen en nu dus een horeca ervaren met minder allochtonen. Of je het ermee eens bent of niet: het gevolg is er gewoon en dat beginnen ze door te krijgen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:39:48 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201658968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:36 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Ik zou je dan echt dringend adviseren om een betere dealer te zoeken. Coke gebruik vergelijken met een semi-verplichte inenting is niet echt vergelijksmateriaal
Hoezo semi-verplicht? Gewoon 2 tellen een stokje in je neus, uurtje wachten en je bent klaar om te gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201658970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:34 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Sinds waneer geloven we hier wetenschappers?
Ik geloof niet dat de politiek hier al voor aan het warmlopen is.
Waarom heet de Corona App in Europa dan 'Green Certificate'? Omdat we het toevallig een mooi kleurtje vinden?

https://ec.europa.eu/info(...)covid-certificate_en

En de politiek voert verder uit wat er in Europa wordt bedacht. Als er vanuit de EU dit soort signalen komen (samen met de klimaathysterie van de laatste tijd) in combinatie met dit soort nieuwsartikelen dan kan je er donder op zeggen dat we langzaam een CO2-budget in gemasseerd krijgen...

Maar ik heb het idee (aan jouw reacties te zien) dat je hier eerder zit om te trollen dan dat je een serieus gesprek probeert te voeren...
pi_201658974
Eerste hit op google:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno

Nog redelijk ver weg, maar vergeet niet dat de overheid klem zit met zelfopgelegde regels die wettelijk nageleefd moeten worden. Zo vreemd is het niet om te bedenken. Omdat de bevolking nu al went aan een dergelijk systeem van controle verschuift de overton window weer wat meer die een eventuele overgang naar zo’n pas weer makkelijker maakt zonder dat de halve bevolking in opstand komt. Tegen die tijd zal de groep die wel nog ageert mogelijk ook wel weggezet worden door de meerderheid. Beetje afwachten allemaal of het zover komt, maar het is geen ondenkbaarheid meer.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:40:51 #22
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201658980
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:39 schreef fathank het volgende:

[..]
Hoezo semi-verplicht? Gewoon 2 tellen een stokje in je neus, uurtje wachten en je bent klaar om te gaan.
Dan is het toch semi-verplicht, want als je dat niet doet kom je niet binnen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:43:06 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659000
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:40 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Dan is het toch semi-verplicht, want als je dat niet doet kom je niet binnen.
Er word je een gratis alternatief geboden, dat noem ik in de verste verte niet semi-verplicht.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201659034
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:40 schreef Akkerdjie het volgende:
Eerste hit op google:

https://www.rtlnieuws.nl/(...)iehandelssysteem-tno

Nog redelijk ver weg, maar vergeet niet dat de overheid klem zit met zelfopgelegde regels die wettelijk nageleefd moeten worden.
dan is vliegen met Budget-Airlines wel het méést domme voorbeeld wat je kunt noemen....

Vliegen is idioot goedkoop en hele volgepakte goedkoop-budget-airlines sturen voor een extreme minimuprijs bakkenladingen vol tokkies naar verre vakantiebestemmingen...

en ja, al die tokkies moeten voordat ze het vliegtuig betreden een 'boarding-pas' laten zien en doen dat ook probleemloos omdat ze anders dat extreem goedkope vliegtuig dat hen naar Antalya of Torremolinos zal brengen niet binnenkomen

Dus waarom zouden die tokkies die wél een boardingpas voor hun goedkope vakantievluchten prima vinden, zozeer moeten gaan janken om een tijdelijke regeling van een coronapas zodat veel grote uitgaansgelegenheden die lang dicht moesten blijven weer open kunnen gaan als voorheen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:48:52 #25
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659056
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:43 schreef fathank het volgende:

[..]
Er word je een gratis alternatief geboden, dat noem ik in de verste verte niet semi-verplicht.
Jij noemt het een alternatief maar dat is het natuurlijk niet. Een alternatief zou een restaurant/cafe/bar zijn die geen QRcode of testbewijs vraagt om binnen te komen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:49:41 #26
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659061
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:48 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Jij noemt het een alternatief maar dat is het natuurlijk niet. Een alternatief zou een restaurant/cafe/bar zijn die geen QRcode of testbewijs vraagt om binnen te komen.
Een paralelle samenleving is echt een alternatief inderdaad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201659085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]
dan is vliegen met Budget-Airlines wel het méést domme voorbeeld wat je kunt noemen....

Vliegen is idioot goedkoop en hele volgepakte goedkoop-budget-airlines sturen voor een extreme minimuprijs bakkenladingen vol tokkies naar verre vakantiebestemmingen...

en ja, al die tokkies moeten voordat ze het vliegtuig betreden een 'boarding-pas' laten zien en doen dat ook probleemloos omdat ze anders dat extreem goedkope vliegtuig dat hen naar Antalya of Torremolinos zal brengen niet binnenkomen

Dus waarom zouden die tokkies die wél een boardingpas voor hun goedkope vakantievluchten prima vinden, zozeer moeten gaan janken om een tijdelijke regeling van een coronapas zodat veel grote uitgaansgelegenheden die lang dicht moesten blijven weer open kunnen gaan als voorheen?
Lees anders even de 2e reactie in dit topic.. |:(

Het gaat niet om de handeling, tuurlijk is het allemaal een fluitje van een cent. Dat is niet het punt...
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:51:55 #28
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659088
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:49 schreef fathank het volgende:

[..]
Een paralelle samenleving is echt een alternatief inderdaad.
En door wie wordt dat veroorzaakt?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:53:07 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659100
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:51 schreef denattedweil het volgende:

[..]
En door wie wordt dat veroorzaakt?
Door de ~20% die zich als een kleine kleuter gedraagt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201659122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 13:33 schreef Frenky893 het volgende:
anders kom je nergens binnen.
:?
pi_201659136
quote:
Het zou alleen fijn zijn als dit ook zou gelden voor bedrijven.
pi_201659155
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:51 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Lees anders even de 2e reactie in dit topic.. |:(

Het gaat niet om de handeling, tuurlijk is het allemaal een fluitje van een cent. Dat is niet het punt...
nee, het gaat je inderdaad niet om de realiteit, maar om doorgeslagen complotideeen die alles overdrijven....

als je gaat vliegen wordt dat gecontroleerd en val je altijd onder regels...
Ook allang voordat de corona epidemie uitbrak...

en die regels zijn eerder reuze laks...
anders hadden ze wel kunnen voorkomen hoe makkelijk dat virus vanuit china naar europa zich kon verspreiden zonder enige controle.

Alle regels zijn altijd gewoon afhankelijk ervan in hoeverre ze praktisch uitvoerbaar zijn... bv die QR code kan enkel werken als ook horeca-uitbaters er een meerwaarde van inzien, en iig het nut geloofwaardig is...

voorlopig is dat zeker zo ondanks dat er allerhaande doorgeslagen facebook-virologen hard roeptoeteren dat het hele virus niet bestaat of 'maar een griepje' is, begrijpt de meerderheid der mensen wel dat we nog niet geheel 'veilig' en erdoorheen zijn en zal ook zelf liever hebben dat ook als er initiatieven tot heropening zijn, die iig zo toegepast worden dat er een poging is verdere transmissie van het virus laagf te houden...

lukt dat niet zitten we over een of twe maanden weer in een nog grotere puinhoop en ik heb daar geen zin in, zeker als de 'wappies' die dit beleid graag willen dwarsbomen dan gaan denken dat ze 'gewonnen' hebben terwijl we dan juist allemaal verliezen...

En nee, het is onzin om te gaan roepen dat dat QR-code toegangsbeleid werkelijk enige kans heeft te blijven bestaan als de direkte noodzaak, nl. de verspreiding van een infecteziekte wegvalt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:58:37 #33
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659156
quote:
6s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:53 schreef fathank het volgende:

[..]
Door de ~20% die zich als een kleine kleuter gedraagt.
Volgens mij nog altijd door de hooggeleerde uit de tweede kamer. Lees de tweede reactie even. Het gaat puur om een principe kwestie. Als de overheid morgen zegt dat we allemaal een Niqab moeten gaan dragen om de besmettingscijfers omlaag te krijgen en onze vrijheid terug te krijgen, dan zou jij daarvoor open staan en iedereen die dit niet doet als kleuter bestempelen?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:02:14 #34
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659189
Het valt me mee dat ze vanuit de overheid nog niet langs de deuren zijn geweest om te vragen waarom je nog niet gevaccineerd bent. Beetje de Leusden praktijken :lijstje:
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:04:37 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:58 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Volgens mij nog altijd door de hooggeleerde uit de tweede kamer. Lees de tweede reactie even. Het gaat puur om een principe kwestie. Als de overheid morgen zegt dat we allemaal een Niqab moeten gaan dragen om de besmettingscijfers omlaag te krijgen en onze vrijheid terug te krijgen, dan zou jij daarvoor open staan en iedereen die dit niet doet als kleuter bestempelen?
Puur een principekwestie. Oftewel een stampvoetende kleuter die persé gelijk wil hebben tegen beter weten in.

Voor de rest leuke hypothese die nergens op slaat.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201659212
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]
nee, het gaat je inderdaad niet om de realiteit, maar om doorgeslagen complotideeen die alles overdrijven....

als je gaat vliegen wordt dat gecontroleerd en val je altijd onder regels...
Ook allang voordat de corona epidemie uitbrak...

en die regels zijn eerder reuze laks...
anders hadden ze wel kunnen voorkomen hoe makkelijk dat virus vanuit china naar europa zich kon verspreiden zonder enige controle.

Alle regels zijn altijd gewoon afhankelijk ervan in hoeverre ze praktisch uitvoerbaar zijn... bv die QR code kan enkel werken als ook horeca-uitbaters er een meerwaarde van inzien, en iig het nut geloofwaardig is...

voorlopig is dat zeker zo ondanks dat er allerhaande doorgeslagen facebook-virologen hard roeptoeteren dat het hele virus niet bestaat of 'maar een griepje' is, begrijpt de meerderheid der mensen wel dat we nog niet geheel 'veilig' en erdoorheen zijn en zal ook zelf liever hebben dat ook als er initiatieven tot heropening zijn, die iig zo toegepast worden dat er een poging is verdere transmissie van het virus laagf te houden...

lukt dat niet zitten we over een of twe maanden weer in een nog grotere puinhoop en ik heb daar geen zin in, zeker als de 'wappies' die dit beleid graag willen dwarsbomen dan gaan denken dat ze 'gewonnen' hebben terwijl we dan juist allemaal verliezen...

En nee, het is onzin om te gaan roepen dat dat QR-code toegangsbeleid werkelijk enige kans heeft te blijven bestaan als de direkte noodzaak, nl. de verspreiding van een infecteziekte wegvalt.
Typisch, ik haal hier nergens een verzonnen complot idee naar boven, ik link gewoon naar een normale nieuwssite, en alsnog wordt de inhoud geridiculiseerd :')

- Ik heb niet geroepen dat het virus niet bestaat
- Ik heb niet gezegd dat het maar een griepje is
- Hoe kan je zeggen dat het onzin is dat dit beleid blijft bestaan?

Herinner je je nog de lockdown die als eerste maatregel van tafel ging? De tijdelijke 2 weken 'to flatten the curve'? De versoepelingen die steeds weer verder weg werden geschoven? De verlenging van de 'tijdelijke' noodwetten?

Of het kwartje van Kok..?

Tijdelijk gaan ze niet zo lekker op in Den Haag...
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 15:06:08 #37
74056 crew  ToT
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:10:57 #38
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659259
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:04 schreef fathank het volgende:

[..]
Puur een principekwestie. Oftewel een stampvoetende kleuter die persé gelijk wil hebben tegen beter weten in.

Voor de rest leuke hypothese die nergens op slaat.
Het grootste probleem is mensen zonder ruggengraat. Mensen die zich laten vaccineren omdat ze anders niet op vakantie kunnen of niet meer op vrijdagmiddag naar hun stamkroeg kunnen gaan.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:13:34 #39
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659284
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:10 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Het grootste probleem is mensen zonder ruggengraat. Mensen die zich laten vaccineren omdat ze anders niet op vakantie kunnen of niet meer op vrijdagmiddag naar hun stamkroeg kunnen gaan.
^O^

Hier gaan we niet uit komen vrees ik.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:15:45 #40
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:40 schreef Thrilled het volgende:

Maar ik heb het idee (aan jouw reacties te zien) dat je hier eerder zit om te trollen dan dat je een serieus gesprek probeert te voeren...
Aan mijn reactie kan je vooral zien dat we het niet met elkaar eens zijn.
Als jij dat trollen vind dan is een serieus gesprek inderdaad wat lastig.

Ik weet nu weer wie je bent. Je hebt me al eerder verteld dat mijn standpunten je niet echt boeien.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:17:42 #41
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659333
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:48 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Jij noemt het een alternatief maar dat is het natuurlijk niet. Een alternatief zou een restaurant/cafe/bar zijn die geen QRcode of testbewijs vraagt om binnen te komen.
Ah... het alteratief is dat we straks weer volle IC's hebben.
Dat vind ik dan weer niet echt een alternatief.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:19:17 #42
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:58 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Volgens mij nog altijd door de hooggeleerde uit de tweede kamer. Lees de tweede reactie even. Het gaat puur om een principe kwestie. Als de overheid morgen zegt dat we allemaal een Niqab moeten gaan dragen om de besmettingscijfers omlaag te krijgen en onze vrijheid terug te krijgen, dan zou jij daarvoor open staan en iedereen die dit niet doet als kleuter bestempelen?
Als het RIVM zegt dat dat de manier is? Why not.
We hebben ook al met een mondkapje rondgelopen toch?
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:21:50 #43
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659381
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:05 schreef Thrilled het volgende:
Herinner je je nog de lockdown die als eerste maatregel van tafel ging? De tijdelijke 2 weken 'to flatten the curve'? De versoepelingen die steeds weer verder weg werden geschoven? De verlenging van de 'tijdelijke' noodwetten?
Tja het is inderdaad waardeloos dat we met het virus geen fatsoenlijke afspraken kunnen maken.
En dan hebben we hem een beetje door en dan komt er gewoon ie een andere variant op de proppen.
Typisch Chinees. zo onbetrouwbaar.
Tot nooit .......
pi_201659545
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ah... het alteratief is dat we straks weer volle IC's hebben.
Dat vind ik dan weer niet echt een alternatief.
Want in een restaurant met QR-code vindt er geen besmetting plaats? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:21 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Tja het is inderdaad waardeloos dat we met het virus geen fatsoenlijke afspraken kunnen maken.
En dan hebben we hem een beetje door en dan komt er gewoon ie een andere variant op de proppen.
Typisch Chinees. zo onbetrouwbaar.
Newsflash; het virus is al een tijdje niet meer zo actief. Er gaan al een tijdje niet zo veel mensen meer dood aan C19. Er zijn al een tijdje niet zo veel besmettingen meer.

De afspraken rondom C19 maakt de overheid met ons. Althans, het wordt eenzijdig opgelegd. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Hou je je niet aan je woord, dan geloven mensen je in de toekomst ook minder snel. Gek he?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:37:36 #45
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]
Want in een restaurant met QR-code vindt er geen besmetting plaats? :')
[..]
Newsflash; het virus is al een tijdje niet meer zo actief. Er gaan al een tijdje niet zo veel mensen meer dood aan C19. Er zijn al een tijdje niet zo veel besmettingen meer.

De afspraken rondom C19 maakt de overheid met ons. Althans, het wordt eenzijdig opgelegd. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Hou je je niet aan je woord, dan geloven mensen je in de toekomst ook minder snel. Gek he?
https://www.dumpert.nl/item/8097671_e79aab23
pi_201659629
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:49 schreef fathank het volgende:

[..]
Een paralelle samenleving is echt een alternatief inderdaad.
Beter dan wat ik nu meemaak. Sowieso komt die parallelle samenleving er toch. Of denk je dat degene die nu gebrandmerkt zijn als tweederangs burgers in een hoekje gaan zitten huilen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:45:23 #47
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:35 schreef Thrilled het volgende:
Newsflash; het virus is al een tijdje niet meer zo actief. Er gaan al een tijdje niet zo veel mensen meer dood aan C19. Er zijn al een tijdje niet zo veel besmettingen meer.
Jij hebt het over 'twee weken flatten de curve' en de lockdown. Volgens mij was het virus toen nog best aktief.

Deze maatregelen zijn bij mijn weten ook gewoon afgeschaft toen het virus minder aktief was.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:45:32 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201659665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:42 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Beter dan wat ik nu meemaak. Sowieso komt die parallelle samenleving er toch. Of denk je dat degene die nu gebrandmerkt zijn als tweederangs burgers in een hoekje gaan zitten huilen?
Wat maak je nu mee dan wat zo ernstig is?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201659697
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:26 schreef fathank het volgende:

[..]
Wel het hele weekend de neus vol stoppen met versneden cocaïne maar 2 tellen een staafje in de neus of een 2x een prikje halen gemaakt door de beste wetenschappers in een gecontroleerde omgeving is dan weer teveel gevraagd.
_O_
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:48:02 #50
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201659699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:42 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Beter dan wat ik nu meemaak. Sowieso komt die parallelle samenleving er toch. Of denk je dat degene die nu gebrandmerkt zijn als tweederangs burgers in een hoekje gaan zitten huilen?
paralelle samenleving. Brandmerken, tweederangs burgers.
Ik ben al een paar weken niet meer in Nederland. Heb ik iets gemist? Kan ik nog veilig terugkomen na mijn vakantie?

Ik zit nu in duitsland. Daar hebben ze alleen mondkapjesplicht, 1.5m en een corona pas (alleen gevaccineerde komen mogen op sommige plekken naar binnen).
Ik moet hier dus maar een tijdje blijven als ik zo die enge verhalen in Nederland lees.
Tot nooit .......
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:49:30 #51
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659716
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:13 schreef fathank het volgende:

[..]
^O^

Hier gaan we niet uit komen vrees ik.
Haha, denk het ook niet. Geen probleem ^O^
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:00:24 #52
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201659824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:19 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Als het RIVM zegt dat dat de manier is? Why not.
We hebben ook al met een mondkapje rondgelopen toch?
Dat kunnen mijn speekselklieren niet aan.
Je moet voor de grap eens de compilatie zoeken van de tegenstrijdigheden van Hugo tijdens alle persconferenties
  Miss 200.000.000! woensdag 6 oktober 2021 @ 16:02:42 #53
367000 roos94
pi_201659854
Prima topique weer
pi_201659892
Figuren die zich niet laten vaccineren zijn :

- Anti overheid
- Hekel aan autoriteit en regels
- Egoisten
- Pesters in hun jeugd
- zweefteven
- Laag geschoolde achterwijk tokkies
- Religie gekkies (Zowel Urk als de schilderswijk)
- Aandacht zoekers
- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers
- Linkse anarchisten
- Rechtse populisten

Gewoon sukkels. De raarste redenen hoor je voorbij komen. Voor mij is er maar 1 reden als je niet laat vaccineren en dat is als de dokter zegt dat je immuun systeem te zwak is. Voor de rest valt 13,3 % van de volwassenen in de opgesomde mafkezen hierboven. Sukkels dus !
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_201659934
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:48 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
paralelle samenleving. Brandmerken, tweederangs burgers.
Ik ben al een paar weken niet meer in Nederland. Heb ik iets gemist? Kan ik nog veilig terugkomen na mijn vakantie?

Ik zit nu in duitsland. Daar hebben ze alleen mondkapjesplicht, 1.5m en een corona pas (alleen gevaccineerde komen mogen op sommige plekken naar binnen).
Ik moet hier dus maar een tijdje blijven als ik zo die enge verhalen in Nederland lees.
Jij bagatelliseert maar anderhalf jaar geleden was het ondenkbaar dat we een hele groep mensen buiten de samenleving zouden plaatsen om hun (vermoedelijke) medische status.

En ja jij bent sowieso veilig gezien je het de normaalste zaak van de wereld lijkt te vinden dus kom maar gezellig terug naar Nederland als je klaar bent.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201659936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Figuren die zich niet laten vaccineren zijn :

- Anti overheid
- Hekel aan autoriteit en regels
- Egoisten
- Pesters in hun jeugd
- zweefteven
- Laag geschoolde achterwijk tokkies
- Religie gekkies (Zowel Urk als de schilderswijk)
- Aandacht zoekers
- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers
- Linkse anarchisten
- Rechtse populisten

Gewoon sukkels. De raarste redenen hoor je voorbij komen. Voor mij is er maar 1 reden als je niet laat vaccineren en dat is als de dokter zegt dat je immuun systeem te zwak is. Voor de rest valt 13,3 % van de volwassenen in de opgesomde mafkezen hierboven. Sukkels dus !
Wie probeer je te overtuigen? Jezelf? 😂
pi_201659957
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Figuren die zich niet laten vaccineren zijn :

- Anti overheid
- Hekel aan autoriteit en regels
- Egoisten
- Pesters in hun jeugd
- zweefteven
- Laag geschoolde achterwijk tokkies
- Religie gekkies (Zowel Urk als de schilderswijk)
- Aandacht zoekers
- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers
- Linkse anarchisten
- Rechtse populisten

Gewoon sukkels. De raarste redenen hoor je voorbij komen. Voor mij is er maar 1 reden als je niet laat vaccineren en dat is als de dokter zegt dat je immuun systeem te zwak is. Voor de rest valt 13,3 % van de volwassenen in de opgesomde mafkezen hierboven. Sukkels dus !
Wauw. Lekker mensen onder een kam scheren heb jij effe deze discussie gewonnen. Echt knap hoor.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:17:21 #58
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201660051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:08 schreef sweetlady-o het volgende:
Jij bagatelliseert maar anderhalf jaar geleden was het ondenkbaar dat we een hele groep mensen buiten de samenleving zouden plaatsen om hun (vermoedelijke) medische status.
Ja wat kan er allemaal in zo'n periode veranderen he.
Het heeft ook een hoop mooie dingen opgebracht hoor....

Twee jaar geleden wist bijna niemand in Nederland wat een coronavirus is.
Anderhalf jaar later zijn we allemaal viroloog.

Nederland wordt steeds slimmer.
Tot nooit .......
pi_201660164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ja wat kan er allemaal in zo'n periode veranderen he.
Het heeft ook een hoop mooie dingen opgebracht hoor....

Twee jaar geleden wist bijna niemand in Nederland wat een coronavirus is.
Anderhalf jaar later zijn we allemaal viroloog.

Nederland wordt steeds slimmer.
Ow het is nodig stel je? Voor de veiligheid. Oké waarom kan ik dan wel in het ziekenhuis mijn immuniteit bewijzen met een serologische test en wordt dezelfde test door de overheid afgewezen?
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201660314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:00 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Dat kunnen mijn speekselklieren niet aan.
Je moet voor de grap eens de compilatie zoeken van de tegenstrijdigheden van Hugo tijdens alle persconferenties
Blijkbaar heeft u, net als wel meer mensen, wat moeite met het concept van voortschrijdend inzicht? Als een IC arts niet had opgemerkt dat coronapatiënten beademen met voorverwarmde en bevochtigde lucht, er voor zorgde dat ze veel minder lang aan de beademing moesten, zouden de patiënten nu, nog steeds die standaard koude en droge zuurstof uit het centrale systeem krijgen, en dus onnodig lang op de buik geparkeerd liggen.

Terugkijkend heeft iedereen gelijk. Er zijn zeker fouten gemaakt, maar wat Rutte en de Jonge zeiden aan het begin, over 100% van de beslissingen moeten nemen, met 50% van de gegevens, is gewoon waar.

Als je dat terugkijkt, kijk dan ook even naar de stand van zaken/kennis over covid-19 op dat moment, zodat je het bekijkt in de juiste context.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:35:22 #61
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201660343
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:08 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Jij bagatelliseert maar anderhalf jaar geleden was het ondenkbaar dat we een hele groep mensen buiten de samenleving zouden plaatsen om hun (vermoedelijke) medische status.

En ja jij bent sowieso veilig gezien je het de normaalste zaak van de wereld lijkt te vinden dus kom maar gezellig terug naar Nederland als je klaar bent.
Hoezo buiten plaatsen? Je kan overal en nergens voor gratis een testbewijs halen.

Ff stokje roeren en je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.

Zouden ze meer moeten doen. Bijv. Ongevaccineerde kinderen niet toelaten op de opvang. En dan doel ik niet op corona maar alle andere ziektes waartegen ze ingeënt worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201660352
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:10 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Wauw. Lekker mensen onder een kam scheren heb jij effe deze discussie gewonnen. Echt knap hoor.
Ik hoef geen enkele discussie te winnen, dat is wat die antivaxers constant aan het doen zijn. maar niet met feiten, maar met fake nieuws. Het is mijn mening en bovenal constatering. Voel je gerust aangesproken.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_201660357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Figuren die zich niet laten vaccineren zijn :

- Anti overheid
- Hekel aan autoriteit en regels
- Egoisten
- Pesters in hun jeugd
- zweefteven
- Laag geschoolde achterwijk tokkies
- Religie gekkies (Zowel Urk als de schilderswijk)
- Aandacht zoekers
- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers
- Linkse anarchisten
- Rechtse populisten

Gewoon sukkels. De raarste redenen hoor je voorbij komen. Voor mij is er maar 1 reden als je niet laat vaccineren en dat is als de dokter zegt dat je immuun systeem te zwak is. Voor de rest valt 13,3 % van de volwassenen in de opgesomde mafkezen hierboven. Sukkels dus !
https://www.nrc.nl/nieuws(...)5-oktober-2-a4060659

Zweden zijn een stel sukkels en gekkies, ze zijn gestopt met t vaccineren van kinderen.
Plaats hier uw advertentie
pi_201660455
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:35 schreef fathank het volgende:

[..]
Hoezo buiten plaatsen? Je kan overal en nergens voor gratis een testbewijs halen.

Ff stokje roeren en je bent vrij om te gaan en staan waar je wil.

Zouden ze meer moeten doen. Bijv. Ongevaccineerde kinderen niet toelaten op de opvang. En dan doel ik niet op corona maar alle andere ziektes waartegen ze ingeënt worden.
Ik ben beschermd en kan dat bewijzen met een serologische test. Toch staat de overheid dat niet toe en moet er een stok in mijn neus.

Jij bent beschermd en kan dat ook bewijzen met een serologische test maar de overheid neemt genoegen met het feit dat je de prik hebt genomen.

Hoe is dit een eerlijke situatie? Jij hoeft niet een stok in je neus omdat je het doel: bescherming hebt bereikt met het door de overheid goedgekeurde middel.

Maar gaat dit nu om het doel: zo veel mogelijk mensen beschermd? Of het middel: zo veel mogelijk mensen een vaccin?

Hoe dan ook blijft de situatie dat ik zonder enige medische reden op de onbeschermde stapel ben gegooid met alle gevolgen van dien. En dat dat voor mij een reden is voor ophef over dit systeem.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201660470
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:36 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]
Ik hoef geen enkele discussie te winnen, dat is wat die antivaxers constant aan het doen zijn. maar niet met feiten, maar met fake nieuws. Het is mijn mening en bovenal constatering. Voel je gerust aangesproken.
Wow. Geen speld tussen te krijgen jezelf weer goed overtuigd. Respect man.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:53:14 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201660576
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:05 schreef BorTheWolf het volgende:
Figuren die zich niet laten vaccineren zijn :

- Anti overheid
- Hekel aan autoriteit en regels
- Egoisten
- Pesters in hun jeugd
- zweefteven
- Laag geschoolde achterwijk tokkies
- Religie gekkies (Zowel Urk als de schilderswijk)
- Aandacht zoekers
- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers
- Linkse anarchisten
- Rechtse populisten

Gewoon sukkels. De raarste redenen hoor je voorbij komen. Voor mij is er maar 1 reden als je niet laat vaccineren en dat is als de dokter zegt dat je immuun systeem te zwak is. Voor de rest valt 13,3 % van de volwassenen in de opgesomde mafkezen hierboven. Sukkels dus !
Dit gaat vast een hoop wappies over de streep trekken om zich bij de fantastische groep gevaccineerden te voegen _O_
pi_201660639
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)5-oktober-2-a4060659

https://www.nrc.nl/nieuws(...)5-oktober-2-a4060659

[quote]Zweden zijn een stel sukkels en gekkies, ze zijn gestopt met t vaccineren van kinderen.
Je liegt en verdraaid. In het artikels staat dat men tijdelijk is gestopt met moderna. inplaats daarvan geeft men nu Pfizer.

ik plaats jou onder ehhhhhh

- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers

fijne dag
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 16:58:41 #68
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201660654
De coronapas an-sich is niet het punt. Het punt is dat dit een 'machtsmiddel' is dat te pas en te onpas gebruikt kan worden door de overheid, op plekken waar het ze goed uitkomt. De voorwaarden hierop kunnen éénzijdig aangepast worden. Is er een derde prik nodig en gaat de vaccinatiegraad niet snel genoeg omhoog? Dan kunnen ze de (huidige) QR-codes eenvoudig intrekken.

Een mooi voorbeeld is werkgevers. Werkgevers komt het wel goed uit de QR-code te kunnen gebruiken, dan kunnen ze namelijk voldoen aan de noodzaak een veilige werkomgeving voor medewerkers te creeëren (de discussie of de werkplek dan wel of niet veilig is laat ik even voor wat die is). Zij zijn echter uitgesloten als plek waar de controle gedaan mag worden, met een paar maanden terug de harde woorden van de Jonge dat het er echt niet ging komen.

En dan komen vorige week en de week ervoor berichten dat er niet op gehandhaafd gaat worden en dat bedrijven het zelf mogen weten. Dat als je het er als medewerker niet mee eens bent je naar de rechter kunt.

Dat is wat mij betreft hét probleem. Je geeft een middel waarmee heel veel repressie veroorzaakt kan worden aan een overheid die heeft laten zien niet te vertrouwen te zijn.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_201660664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:45 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Wow. Geen speld tussen te krijgen jezelf weer goed overtuigd. Respect man.
klopt, anders was je wel met goede en feitelijke argumenten gekomen.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_201660678
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:53 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Dit gaat vast een hoop wappies over de streep trekken om zich bij de fantastische groep gevaccineerden te voegen _O_
was dat de insteek dan ? Mijn mening op basis van 1,5 jaar domme argumentatie voorbij zien komen.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_201660686
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:45 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen zo hysterisch doen over die coronapas? Want ik kan het serieus niet begrijpen. Mensen doen alsof ze hun nier moeten afstaan om ergens binnen te komen. What the hell?
Ten eerste doen mensen niet hysterisch over die pas. Mensen doen hysterisch sinds men wordt wijsgemaakt dat de hele wereld eraan gaat als we niet iedereen vaccineren. Dat is pas echte hysterie. Mensen die buiten en alleen in hun auto een mondkapje dragen is hysterie. Mensen die anderen moordenaars en asocialen noemen en dergelijke omdat ze zich niet willen vaccineren is hysterie. De echte hysterie is het overgrote deel van de bevolking dat de angstporno van de media en de overheid voor zoete koek heeft geslikt, terwijl de statistieken ondertussen duidelijk laten zien dat dat allemaal schromelijk overdreven was en is.

Als burger van een rechtsstaat heb je bepaalde vrijheden en rechten die de overheid dient te beschermen. Door mensen te onderwerpen aan een toegangspas die je alleen krijgt op voorwaarde van disproportionele, risicovolle en onzinnige medische maatregelen om normale dagelijkse activiteiten uit te voeren, zoals vervoer, eten, drinken, kopen, werken, enzovoorts, wordt er een voorwaarde geplaatst op het mogen uitoefenen van die vrijheden en rechten. Dat is een fundamentele breuk met de rechtsstaat.

In het verleden zijn dergelijke rechten in het leven geroepen om mensen te beschermen tegen machtsmisbruik van een overheid. Als we nu stapje voor stapje rechten die je hebt en die de overheid dient te beschermen veranderen in privileges die je niet hebt maar die de overheid aan jou geeft als je aan bepaalde voorwaarden voldoet, en als die voorwaarden kunnen veranderen wanneer de overheid dat uitkomt, kan dat op den duur tot een ongunstige situatie voor alle burgers leiden, zelfs als je nu het probleem niet ziet. Want het zou zomaar eens kunnen dat de overheid op een gegeven moment beslist dat er weer andere voorwaarden gelden, en in dat geval zou jij het er weleens niet mee eens kunnen zijn. Maar als je geen rechten hebt, is het pech gehad. Dat moeten we niet willen, want daar wordt uiteindelijk niemand vrolijker van. Daarom is bescherming van onze vrijheden en rechten noodzakelijk als we in een maatschappij willen leven waarin iedereen zijn leven kan inrichten zonder extreme bemoeienis van een allesoverheersende overheid die met strafmaatregelen haar bevolking onderdrukt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 06-10-2021 17:11:59 ]
pi_201660688
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:59 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]
klopt, anders was je wel met goede en feitelijke argumenten gekomen.
Zoals jij hebt gedaan. Ja man heb je tekst aan mijn familie laten zien mijn neef gaat het binnenkort rappen verwacht een mixtape.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201660702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:01 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Zoals jij hebt gedaan. Ja man heb je tekst aan mijn familie laten zien mijn neef gaat het binnenkort rappen verwacht een mixtape.
neef rapper Sjors zeker
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_201660736
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:03 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]
neef rapper Sjors zeker
Gek genoeg vond hij jouw tekst daar te min voor. Echt jammer want ik was wel onder de indruk van je zwaar doordachte argumenten.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201660783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:07 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Gek genoeg vond hij jouw tekst daar te min voor. Echt jammer want ik was wel onder de indruk van je zwaar doordachte argumenten.
"gek genoeg"

dat zal vast
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:49:03 #76
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201661153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:24 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Ow het is nodig stel je? Voor de veiligheid. Oké waarom kan ik dan wel in het ziekenhuis mijn immuniteit bewijzen met een serologische test en wordt dezelfde test door de overheid afgewezen?
we wilde het niet te ingewikkeld maken en hebben nu DRIE opties. Zou je dan wel een QR code willen op basis van een serologische test?

De meesten zijn uberhaupt tegen een QR code.
Tot nooit .......
pi_201661240
Antwoord: Lekker dwars willen liggen.


Daar moet je voor de rest echt he-le-maal niets anders achter zoeken.
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 17:56:06 #78
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201661249
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:49 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
we wilde het niet te ingewikkeld maken en hebben nu DRIE opties. Zou je dan wel een QR code willen op basis van een serologische test?

De meesten zijn uberhaupt tegen een QR code.
Zorg dat testen laagdrempeliger wordt. Zonder afspraak bij de lokale apotheek ofzo, niet bij één of andere commerciële tent waar het halfbakken werkt. Voeg serologische tests toe en de drempel wordt een stuk lager voor mensen.

In een stad als Amsterdam of Rotterdam zul je met 10/15 minuten rijden of fietsen wel een TVT plek hebben, dat geldt niet voor het hele land.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_201661618
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:49 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
we wilde het niet te ingewikkeld maken en hebben nu DRIE opties. Zou je dan wel een QR code willen op basis van een serologische test?

De meesten zijn uberhaupt tegen een QR code.
Niet te ingewikkeld? Ik ondervind nu wel consequenties ervan. Hoewel ik geen fan ben van de QR code ben ik zelfs bereid te betalen voor de serologische test.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 oktober 2021 @ 18:41:06 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201661664
Mensen hebben het te goed en moeten bij afwezigheid van zwarte piet discussie dit jaar toch wat te zeiken hebben.

Of ze zijn zuur dat hun egoïsme gevolgen heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 18:49:36 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201661758
Zo ongeveer alle instanties wereldwijd die er toe doen raden het gebruik van serologische tests voor andere doeleinden dan tellingen af.


Maar hier weten ze het weer beter.

En apothekers hebben wel wat beters te doen dan antivaxers te testen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201662164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:57 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]
Je liegt en verdraaid. In het artikels staat dat men tijdelijk is gestopt met moderna. inplaats daarvan geeft men nu Pfizer.

ik plaats jou onder ehhhhhh

- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers

fijne dag


ze willen dat hun hart nog wat langer mee gaat, als je t niet erg vindt. dat was blijkbaar niet goed getest van te voren.
Plaats hier uw advertentie
pi_201662350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:57 schreef BorTheWolf het volgende:

[..]
Je liegt en verdraaid. In het artikels staat dat men tijdelijk is gestopt met moderna. inplaats daarvan geeft men nu Pfizer.

ik plaats jou onder ehhhhhh

- Algoritme sukkels
- Facebook wetenschappers

fijne dag
Nu gaan ze kijken of de vaccins van Pfizer hartproblemen geeft bij jongeren?
pi_201662421
De coronapas is gewoon een prima middel om de horeca open te houden. Het alternatief is dat alles gesloten blijft aangezien de zorg nog steeds overbelast is.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 19:57:21 #85
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201662730
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:39 schreef Gehrman het volgende:
De coronapas is gewoon een prima middel om de horeca open te houden. Het alternatief is dat alles gesloten blijft aangezien de zorg nog steeds overbelast is.
Dat is wat moeilijk te begrijpen voor sommigen. Die zien dat er tov de piek niet meer zoveel mensen op de IC liggen.

Alleen vergeten ze dat er nog een enorme backlog van reguliere zorg is die nog ingehaald moet worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201662888
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:49 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
we wilde het niet te ingewikkeld maken en hebben nu DRIE opties. Zou je dan wel een QR code willen op basis van een serologische test?

De meesten zijn uberhaupt tegen een QR code.
Ja.

Daarnaast, herstelbewijs is maar 6 maanden geldig omdat men niet weet hoe lang dit beschermt, die van vaccinaties oneindig, terwijl ze niet weten hoe lang die beschermt. Vreemd toch?
Herstel geeft betere bescherming, zoals meerdere onderzoeken aantonen en de heer Gommers ook heeft gezegd (hijzelf is geen viro- of immunoloog, maar is wel arts en spreekt met deze in het OMT).
Aangezien het CTB is om aan te tonen dat je minder besmettelijk bent, wat in beide gevallen op zijn minst gelijk is, zou dit toch ook gelijk behandeld moeten worden?
Is dit onderscheid proportioneel? In mijn ogen niet. Deze termijnen kunnen toch gelijk getrokken worden(Subsidiariteit)? Gelijke gevallen niet gelijk behandelen, welke niet aan het proportionaliteit of subsidiariteit principe voldoet.

Helaas heeft de rechter in de uitspraak van vandaag dit niet getoetst. Echter wordt wel gesteld dat herstelde en gevaccineerden zich niet hoeven te laten testen. Aan herstel zit geen termijn, of je bent beter geworden of (nog) niet. Overheid heeft misschien een termijn gesteld aan het herstelbewijs, maar aan het herstellen kunnen ze geen termijn stellen. En dus zou ik als herstelde toch een CTB moeten krijgen?

Als de termijnen gelijk getrokken worden naar onbeperkt, maakt het niet uit wanneer je besmet, alleen dat je het kan aantonen. RIVM/WHO gecertificeerde testen bestaan, Sanquin kan betrouwbaar testen. Is het proportioneel om dit te vragen aan de overheid? Ik denk het wel, immers testen we toch al massaal. Het zou zelfs geld kunnen besparen voor de overheid. De vraag naar dit was ook al lang bekend, in het voorjaar was er al een antistoffen test straat. Toen er gesproken werd over het (europees) corona paspoort was er al sprake dat antistoffen testen ook mogelijk gebruikt zouden mogen worden.

Serologische test is dus geen vierde optie, het is een andere manier om je herstel te bewijzen.
pi_201662940
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:49 schreef fathank het volgende:
Zo ongeveer alle instanties wereldwijd die er toe doen raden het gebruik van serologische tests voor andere doeleinden dan tellingen af.


Maar hier weten ze het weer beter.

En apothekers hebben wel wat beters te doen dan antivaxers te testen.
Bron? Want het ziekenhuis waar mijn zus werkt liet haar daar alleen maar werken als ze een vaccinatie of serologische test kon overleggen. Dat is het fijne van zzp'ers je kunt ze van alles opleggen.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)ffentest-moet-kunnen

Bert Mulder, microbioloog en lid van het Red Team is het namelijk ook niet met je eens. Maar jij weet het natuurlijk beter dan diverse ziekenhuizen en experts terwijl je dat projecteert op anderen.

[ Bericht 19% gewijzigd door sweetlady-o op 06-10-2021 20:15:22 ]
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:14:08 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201663076
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:07 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Bron? Want het ziekenhuis waar mijn zus werkt liet haar daar alleen maar werken als ze een vaccinatie of serologische test kon overleggen. Dat is het fijne van zzp'ers je kunt ze van alles opleggen.
Bron? Websites van het RIVM, WHO en CDC oa.

Wat ziekenhuizen doen met externe inleners, geen idee.

Ik dacht dat het over de verschrikkelijke dingen ging die jij meemaakt maar nu is het al je zzp'ende zus die in een ziekenhuis werkt. Blijven we de doelpalen verzetten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201663352
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:14 schreef fathank het volgende:

[..]
Bron? Websites van het RIVM, WHO en CDC oa.

Wat ziekenhuizen doen met externe inleners, geen idee.

Ik dacht dat het over de verschrikkelijke dingen ging die jij meemaakt maar nu is het al je zzp'ende zus die in een ziekenhuis werkt. Blijven we de doelpalen verzetten?
Waar staat dat de serologische test niet afdoende is dan? Ik heb je een bron gestuurd waarin verschillende experts stellen dat: ‘Na het doen van zo'n serologische test weet je in ieder geval zeker dat iemand antistoffen heeft. Bij vaccinatie gaan we daar wel vanuit, maar dat is niet altijd zeker,’

Maar deze hoofd klinische virologie bij het UMCG en oud-hoofdinspecteur voor de Gezondheidszorg en lid van het Red Team zijn zeker op de verkeerde Facebook pagina terecht gekomen?

En de doelpost is niet verplaats. Feit blijft dat ik mijn immuniteit kan bewijzen met een serologische test maar niet gelijk wordt behandeld in gelijke gevallen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:34:02 #90
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_201663401
Er is helemaal geen ophef over de coronapas. Het is weer zoiets waarbij de media zich enorm focust op de uitbijters en lekker aan het stoken is geslagen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:55:17 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201663757
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:31 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]
Waar staat dat de serologische test niet afdoende is dan? Ik heb je een bron gestuurd waarin verschillende experts stellen dat: ‘Na het doen van zo'n serologische test weet je in ieder geval zeker dat iemand antistoffen heeft. Bij vaccinatie gaan we daar wel vanuit, maar dat is niet altijd zeker,’

Maar deze hoofd klinische virologie bij het UMCG en oud-hoofdinspecteur voor de Gezondheidszorg en lid van het Red Team zijn zeker op de verkeerde Facebook pagina terecht gekomen?

En de doelpost is niet verplaats. Feit blijft dat ik mijn immuniteit kan bewijzen met een serologische test maar niet gelijk wordt behandeld in gelijke gevallen.
quote:
Waarom kan ik geen antistoftest laten doen via een officiële instantie?
Of een antistoftest meerwaarde heeft in de bestrijding tegen SARS-CoV-2 is op dit moment nog niet duidelijk, daarom wordt deze dan ook niet aangeboden.
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/testen/serologische-test
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:55:51 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_201663767
Dus gewoon een stokje halen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_201663912
quote:
Ah bedankt stel bronnen echt op prijs.

Hoewel het RIVM stelt dat je met de serologische test niet met zekerheid kan stellen dat iemand beschermd is tegen het coronavirus geld hetzelfde voor het vaccin. Vooral de corpulente medemens heeft de neiging om niet genoeg antistoffen aan te maken na een vaccinatie. Daardoor heb je alsnog te maken met een ongelijke situatie de overheid gaat er namelijk voor het gemak er maar van uit dat ik na een half jaar opeens weer een gevaar ben voor de volksgezondheid terwijl iemand die gevaccineerd is net zo goed onvoldoende antistoffen kan hebben. Maar goed hopelijk kunnen de experts het RIVM overtuigen.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_201664813
quote:
14s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:43 schreef fathank het volgende:

[..]
Er word je een gratis alternatief geboden, dat noem ik in de verste verte niet semi-verplicht.
Gratis? Dat is alleen gratis als je tijd waardeloos is.

Ik moet er een eind voor omrijden en alles van te voren plannen.

Het is ook niet semi-verplicht, het wordt je gewoon moeilijk gemaakt als je het niet doet.
Disclaimer: alles wat ik schrijf is slechts mijn mening, geen feit.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:39:27 #95
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_201665301
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:00 schreef Kornolio het volgende:
Gratis? Dat is alleen gratis als je tijd waardeloos is.
Sinds hebben wappies werk?
De tijd dat ze hebben om te demonstreren en ministers te bedreigen kunnen ze nu gebruiken om een test te doen.
Tot nooit .......
  Moderator woensdag 6 oktober 2021 @ 22:50:06 #96
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201665435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 22:39 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Sinds hebben wappies werk?
De tijd dat ze hebben om te demonstreren en ministers te bedreigen kunnen ze nu gebruiken om een test te doen.
Die generalisatie begint wel vermoeiend te worden. Niet iedereen die zich niet heeft laten vaccineren zit in het wappie-kamp waarin ze geloven dat iedereen die gevaccineerd is dood gaat in de komende maand.

Maar ik snap het wel, het is wel een makkelijke manier om een terecht punt van @Kornolio in het absurde te trekken.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_201665777
Net in Breda uit eten geweest. Werd nergens om gevraagd. Zal allemaal wel los lopen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 23:18:39 #98
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_201665819
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:37 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
Ze hebben ook heel veel virusdeeltjes binnen weten te houden.
De hele wereld loopt nu te zeiken over dat ene deeltje dat is ontsnapt.
Dat is hoe het werkt. Een kok kan 10.000 goede maaltijden koken maar als hij daarna de keuken in de hens steekt wordt hij daar wel op afgerekend.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 23:22:30 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201665853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 23:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Net in Breda uit eten geweest. Werd nergens om gevraagd. Zal allemaal wel los lopen.
Klap in het gezicht van Hugo.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 23:23:43 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201665861
Verder was de horeca tot 25 september natuurlijk ook gewoon open, en op veel plekken ook gewoon op normale capaciteit. Daar verandert die coronapas echt niks aan. Tenzij je echt gelooft dat die 1,5 meter netjes overal werd gehandhaafd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')