abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:22:59 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201651437
quote:
Antisemitische leuzen gespoten op barakken in Auschwitz



Onbekenden hebben antisemitische leuzen aangebracht op negen barakken in het voormalige vernietigingskamp Auschwitz-Birkenau in Polen. Het Auschwitz Museum spreekt op Twitter van "een schandelijke aanval op het symbool van een van de grootste tragedies in de geschiedenis van de mens".

De leuzen zijn met spuitbussen op de houten barakken gespoten, in het Duits en Engels. Het gaat onder meer om ontkenningen van de Holocaust en om specifieke verwijzingen naar het Oude Testament die vaak door antisemieten worden aangehaald.

Waarschijnlijk zijn de teksten vanochtend aangebracht; ze werden vanmiddag ontdekt. Het museum zegt dat de teksten grafologisch worden onderzocht en roept getuigen op zich te melden. Zodra de politie klaar is met het onderzoek, worden de leuzen weggehaald.

In Auschwitz-Birkenau kwamen in de Tweede Wereldoorlog meer dan 1,1 miljoen mensen om het leven, voornamelijk Joden. Ze werden vergast of stierven door honger, kou of ziekten.

https://nos.nl/artikel/24(...)arakken-in-auschwitz
twitter


-----------------------------------

Dan ben je wel heel diep gezonken :N Ik heb hier geen woorden voor :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:28:20 #2
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201651503
Dan ben je niet goed bij je hoofd.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201651614
Vooral geen aandacht geven

Judenhaters genoeg
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:40:05 #4
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_201651650
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:39 schreef Nober het volgende:

[..]
Dit moet je dus zoeken in de extreemlinkse hoek.
Hoe dan?
pi_201651671
Beetje kansloos wel.
pi_201651673
Welke verwijzing doelen ze op ? :?

''specifieke verwijzingen naar het Oude Testament die vaak door antisemieten worden aangehaald.''
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201651878
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
Welke verwijzing doelen ze op ? :?

''specifieke verwijzingen naar het Oude Testament die vaak door antisemieten worden aangehaald.''
John 8:44 Jews are the children of Satan

"The passage that was probably most widely cited in the persecution of Jews, especially in German anti-Semitism with Nazis and the like, was Matthew 27:25," explains Attridge: "May his blood be upon us and upon our children."

https://www.cbsnews.com/n(...)ages-out-of-context/
pi_201651917
Leuzen over de ontkenning van de holocaust op Auschwitz. Hoe kansloos ben je dan.
pi_201652085
Niet sympathiek.
pi_201652447
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
John 8:44 Jews are the children of Satan

"The passage that was probably most widely cited in the persecution of Jews, especially in German anti-Semitism with Nazis and the like, was Matthew 27:25," explains Attridge: "May his blood be upon us and upon our children."

https://www.cbsnews.com/n(...)ages-out-of-context/
Dat is de nieuwe testament :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:39:29 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201652498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:54 schreef Billy-jazz het volgende:

[..]
John 8:44 Jews are the children of Satan

"The passage that was probably most widely cited in the persecution of Jews, especially in German anti-Semitism with Nazis and the like, was Matthew 27:25," explains Attridge: "May his blood be upon us and upon our children."

https://www.cbsnews.com/n(...)ages-out-of-context/
Zet daar John 4,22 eens naast
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:41:14 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201652522
Dat 'de Joden' dat uberhaupt geroepen zouden hebben is verder hoogst ongeloofwaardig; en hadden ze het wel gedaan hadden ze het kennelijk specifiek over zichzelf als individu, aangezien Jezus zelf een Jood was.

Zelfde geldt voor Johannes 8,44...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201652771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat 'de Joden' dat uberhaupt geroepen zouden hebben is verder hoogst ongeloofwaardig; en hadden ze het wel gedaan hadden ze het kennelijk specifiek over zichzelf als individu, aangezien Jezus zelf een Jood was.

Zelfde geldt voor Johannes 8,44...
Er zijn anders genoeg voorbeelden te vinden waar achteraf blijft ''de joden'' zelf verantwoordelijk waren voor de zogenaamde hate crime

Zo vergezocht vind ik het echt niet
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201653492
De wereld is ontspoort. :N
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201653920
Hier mogen wat mij betreft de meest zware straffen op staan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')