abonnement Unibet Coolblue
pi_201647847
quote:

Een politiebureau in Woerden is ontruimd nadat iemand naar binnen was gelopen met een handgranaat. Die persoon had de granaat ergens in de buurt gevonden en hem opgeraapt om hem bij de politie in te leveren.


Het is volgens RTV Utrecht onduidelijk of er ontploffingsgevaar is. Explosievenverkenners doen onderzoek zodat de granaat veilig kan worden afgevoerd.

De publieksruimte van het politiebureau blijft de rest van de dag gesloten. De overige delen van het gebouw zijn vrijgegeven. Daar kunnen de agenten weer aan het werk.

De politie vraagt mensen die een mogelijk explosief vinden om dat niet aan te raken en zeker niet naar een politiebureau te brengen. Ze kunnen beter telefonisch contact opnemen met de politie.
https://nos.nl/artikel/24(...)nleveren-handgranaat
Wat ben je dan voor een simpel figuur _O- Kans dat het een rookbom oid is is natuurlijk groot, maar hoe haal je het in je botte harses om zo'n ding op te rapen en er een politiebureau mee in te lopen :')

https://watbenjedan.nl/
pi_201647900
:')
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:52:39 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201647901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat ben je dan voor een simpel figuur _O- Kans dat het een rookbom oid is is natuurlijk groot, maar hoe haal je het in je botte harses om zo'n ding op te rapen en er een politiebureau mee in te lopen :')

https://watbenjedan.nl/
Of wat dacht van deze:


Wie vond deze granaat in De Lutte en heeft hem nu in huis?


quote:
De verdwenen granaat, waar we sinds gisteren naar op zoek waren, is weer terecht! Het bleek te zijn meegenomen door een ouder stel uit Enschede die het hadden zien liggen tijdens het wandelen. Zij wisten overigens niet dat het explosief op scherp stond en waren zich dus niet bewust van het gevaar. Toen de man vanochtend op de radio hoorde dat we op zoek waren naar de granaat, heeft hij gelukkig onmiddellijk 112 gebeld.

https://www.facebook.com/(...)241872901499/?type=3
:') :') :')

[ Bericht 17% gewijzigd door Starhopper op 05-10-2021 15:57:56 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:59:30 #4
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_201647978
Zeg me dat het een FOK!ker is _O_
Aan het typen...
pi_201648008
Begin van een nieuwe rage: Bommen en granaten bij het politiebureau afleveren en telkens dat hele bureau moeten ontruimen daardoor _O-
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_201648080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:01 schreef Knipoogje het volgende:
Begin van een nieuwe rage: Bommen en granaten bij het politiebureau afleveren en telkens dat hele bureau moeten ontruimen daardoor _O-
Ik zie de grap niet echt.
pi_201650202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:48 schreef PS. het volgende:

[..]
Wat ben je dan voor een simpel figuur _O- Kans dat het een rookbom oid is is natuurlijk groot, maar hoe haal je het in je botte harses om zo'n ding op te rapen en er een politiebureau mee in te lopen :')

https://watbenjedan.nl/
Zijn toch ook wel reacties van jou die wat 'discutabel' zijn als ze gaan over intelligentie niet waar? Maakt dit niet minder dom maar ja, zo praten over zo'n persoon terwijl je zelf ook niet echt geweldig bent wat dat betreft is niet echt bewonderenswaardig of vind je van wel?
pi_201650255
quote:
Als ik vragen mag. Wat denk jij dat het betekent als een granaat op scherp staat maar niet afgaat?
pi_201650364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:01 schreef Knipoogje het volgende:
Begin van een nieuwe rage: Bommen en granaten bij het politiebureau afleveren en telkens dat hele bureau moeten ontruimen daardoor _O-
Of een bom of granaat kopen en hier dan op trappen, want je hebt hem toch gekocht. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 5 oktober 2021 @ 19:16:38 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201650397
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:07 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Als ik vragen mag. Wat denk jij dat het betekent als een granaat op scherp staat maar niet afgaat?
Dat wil zeggen dat de ontsteking weigerde. Afhankelijk van het soort ontsteking kan zo'n ding dankzij jarenlange roestvorming bij verkeerd vervoer alsnog exploderen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201650513
:')
U MAD?
pi_201651059
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat wil zeggen dat de ontsteking weigerde. Afhankelijk van het soort ontsteking kan zo'n ding dankzij jarenlange roestvorming bij verkeerd vervoer alsnog exploderen.
Dat klopt. Hoevaak hebben we nieuwsberichten daarover gelezen als ik dat ook vragen mag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')