abonnement Unibet Coolblue
pi_201647288
Ik heb momenteel 20k tweets op mijn account waarvan ongeveer 90% het schaamrood op de kaken zet. Nu wil ik het liefst alle tweets van voor 2017 verwijderen, maar ik zou niet weten hoe. Handmatig zie ik niet zitten en de enige tools die ik tegen komen zitten limieten op.

Wie heeft de gouden tip?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201665193
kick
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:52:11 #3
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_201665472
'Social' media gaat de ondergang van een halve generatie zijn _O-
pi_201665505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:04 schreef dimmak het volgende:

Wie heeft de gouden tip?
Accepteren dat je bagger hebt gepost en daar vooral mee verdergaan?
pi_201715819
Optie 2 zou voor je kunnen werken (dan ben je wel ook je kwalitatieve tweets kwijt):
quote:
Meerdere Tweets tegelijk verwijderen
• Er is geen manier om meerdere Tweets in één keer te verwijderen. Je kan Tweets alleen handmatig en één voor één verwijderen.
• Als je toch met een schone lei wil beginnen zonder je gebruikersnaam te verliezen, kan je dat het best doen door een nieuw Twitter-account met een tijdelijke gebruikersnaam te maken. Vervolgens kan je de gebruikersnamen van je huidige en je nieuwe account omwisselen. Zie ons artikel over het wijzigen van je gebruikersnaam voor meer informatie.
Bron: https://help.twitter.com/nl/using-twitter/delete-tweets
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201725923
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:30 schreef baskick het volgende:
Optie 2 zou voor je kunnen werken (dan ben je wel ook je kwalitatieve tweets kwijt):
[..]
Bron: https://help.twitter.com/nl/using-twitter/delete-tweets
En mijn volgers en de accounts die ik volg. Dat is ook geen optie.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201725959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:28 schreef dimmak het volgende:

[..]
En mijn volgers en de accounts die ik volg. Dat is ook geen optie.
Accounts die jij volgt, kan je opnieuw volgen. Verder had ik er niet bij stilgestaan dat je na 20k met bagger nog volgers zou hebben :)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201725972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:32 schreef baskick het volgende:

[..]
Accounts die jij volgt, kan je opnieuw volgen. Verder had ik er niet bij stilgestaan dat je na 20k met bagger nog volgers zou hebben :)
Fair enough. :P Misschien dan maar een betaalde tool gebruiken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201725988
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:33 schreef dimmak het volgende:

[..]
Fair enough. :P Misschien dan maar een betaalde tool gebruiken.
Geen ervaring mee, maar https://blog.tweeteraser.com/get-started-with-tweeteraser/ lijkt te kunnen wat jij zoekt. Zoekfilter op datum.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_201733446
Tweetdelete.

Eenmalig toestemming geven dat ze je account mogen aanpassen, aangeven vanaf welke datum het weg moet en dan is het wachten geblazen want hoe meer tweets des te langer het duurt, maar het werkt wel.

Daarna die toestemming weer intrekken.

Het verkrijgt geen wachtwoord informatie of dat soort dingen.
pi_201956573
Ik zou het hele account verwijderen. In de reacties op jouw oude tweets staat nog altijd @Naam bovenaan. En dan is het je actuele naam. Als je account weg is is dat weg en kunnen die reacties op jouw tweets niet worden gelezen als dat jij onderdeel bent van de draadjes.
pi_201981710
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tweetdelete.

Eenmalig toestemming geven dat ze je account mogen aanpassen, aangeven vanaf welke datum het weg moet en dan is het wachten geblazen want hoe meer tweets des te langer het duurt, maar het werkt wel.

Daarna die toestemming weer intrekken.

Het verkrijgt geen wachtwoord informatie of dat soort dingen.
Uiteindelijk hier een premium account aangeschaft. 19k tweets succesvol verwijderd.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201993001
Trek er elke dag 10min. voor uit. Tegen nieuwjaar is dat taakje volbracht ;)
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')