abonnement Unibet Coolblue
pi_203067711
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Ik geef je man groot gelijk eerlijk gezegd. Echt helemaal niemand denkt bij mooi en elegant aan een sportlegging. Idem met op het internet vissen naar bevestiging van onbekenden en daar lekker recalcitrant roepen dat je lekker toch dat blote jurkje hebt besteld. Ook jij wil dus showen met wat je aan de haak hebt geslagen, willens en wetens. Waar of wat is nu jouw trots hier in?
Of onzekerheid

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2022 19:53:55 ]
pi_203070859
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Ik geef je man groot gelijk eerlijk gezegd. Echt helemaal niemand denkt bij mooi en elegant aan een sportlegging. Idem met op het internet vissen naar bevestiging van onbekenden en daar lekker recalcitrant roepen dat je lekker toch dat blote jurkje hebt besteld. Ook jij wil dus showen met wat je aan de haak hebt geslagen, willens en wetens. Waar of wat is nu jouw trots hier in?
Ik weet niet wat jij aandoet tijdens het sporten, maar meeste mensen - inclusief ik - doen een sportlegging aan. Snap verder je punt niet.
pi_203073481
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 12:11 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Mijn man is dus wel jaloers en daar komen dit soort situaties uit voort.
Ik wens je heel veel sterkte met je relatie.
pi_203077479
Alles verandert. Er is niets in het leven dat niet onderhevig staat aan verandering.

Dat gezegd hebbende, ik vind het uiterst dom om één van de grotere veranderingen in een relatie, het samenwonen, pas na het trouwen te laten plaatsvinden. Naar mijn mening ken je iemand niet echt als je niet hebt samengewoond.
pi_203077569
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 18:12 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik denk dat ik die jaloezie geen ruimte moet geven. Nu heeft het iets schattigs, maar had gelezen dat je er niet aan toe moet geven aangezien het dan groeit. Dat je dan juist je partner voor blok moet zetten: “stel je niet zo aan” “niet zo kinderachtig doen” “jaloers gedrag is zo onaantrekkelijk”. Maargoed, dat zegt het internet..
Goed advies zeg :')
pi_203080522
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:38 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Ik weet niet wat jij aandoet tijdens het sporten, maar meeste mensen - inclusief ik - doen een sportlegging aan. Snap verder je punt niet.
Mijn punt is dat als je jaloerse man je graag mooi en elegant wil laten presenteren naar de buitenwereld, hij een goed punt heeft wat betreft die legging. Daar kun je ineens allerlei anderen bij gaan halen, maar jullie zijn natuurlijk niet voor niks na zo een strikte partnerselectie met elkaar getrouwd. Dan lijkt het mij niet zo een sterk overtuigend argument om de meeste mensen daar ineens bij te halen, het gaat immers om jullie.

Verder wist je al dat hij jaloers was en ondanks dat ben je er na twee jaar alsnog mee getrouwd. Als hij verder echt zo perfect is, vraag jezelf dan nog eens goed af of een legging of een nieuw jurkje nou echt zo belangrijk is voor je. Iets met prioriteiten enzo..
pi_203081045
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Mijn punt is dat als je jaloerse man je graag mooi en elegant wil laten presenteren naar de buitenwereld, hij een goed punt heeft wat betreft die legging. Daar kun je ineens allerlei anderen bij gaan halen, maar jullie zijn natuurlijk niet voor niks na zo een strikte partnerselectie met elkaar getrouwd. Dan lijkt het mij niet zo een sterk overtuigend argument om de meeste mensen daar ineens bij te halen, het gaat immers om jullie.

Verder wist je al dat hij jaloers was en ondanks dat ben je er na twee jaar alsnog mee getrouwd. Als hij verder echt zo perfect is, vraag jezelf dan nog eens goed af of een legging of een nieuw jurkje nou echt zo belangrijk is voor je. Iets met prioriteiten enzo..
Jaloezie is een debiel karaktertrekje. Dat TS het een goed idee vond om op basis van een korte relatie waarin ze nog niet eens samenwoonden all-in te gaan is niet zo handig van haar, maar als je partner loopt te janken om vrij gangbare kleding kan hij beter professionele hulp zoeken.
pi_203081529
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:28 schreef Scary_Mary het volgende:
Verder wist je al dat hij jaloers was
kan best zijn dat hij dat is, maar als er gerefereerd wordt aan dat andere topic hierover dat TS net begonnen is (deze R&P / Waarom bemoeien mannen met de outfits van hun vrouw? )...
Daarin geeft haar man volgens haar letterlijk aan dat ze zelf moest weten of ze die legging aandoet en "..dat hij mij niet wil beperken".
Hooguit had hij wel aangegeven dat hij hem 'erg strak vind zitten' ... wat bij een legging wel vaker het geval kan zijn.

Maar verder misschien wel goed om ontopic te blijven en dat onderwerp waarom mannen zich met kleding zouden bemoeien aan dat andere topic overlaten.

Dit topic ging oorspronkelijk over de vraag of een relatie verandert en dat zal, als het werkelijk enkel over de relatie van TS gaat, ze ook zelf beter kunnen beantwoorden nu.
Is dat een 'verandering' of gewoon uiteindelijk een bepaalde omgang die je altijd al hebt, waarin het imho best gezond is dat er soms ook wrijving is... een relatie bestaat nu eenmaal niet alleen uit de 'mooie' fases samen... een beetje conflict hoort erbij en daardoor groei je volgens mij ook samen in je relatie, soms meer door verschillen dan door alles wat je samen leuk vind.

Ikzelf betwijfel sterk of een factor als 'jaloerse partner' binnen een relatie enorm kan veranderen... meestal is jaloersheid een gevoel dat iemand gewoon heeft en niet zomaar kan 'wegsteken'.
Ik denk zelf dat je snel genoeg merkt aan een potentiele partner of deze erg jaloers is en of je daar zelf goed mee kan omgaan of niet.

Overigens denk ik dat an sich jaloersheid niet eens een erg slechte eigenschap is, zolang het maar niet leid tot het beperken van de vrijheid van de ander (een partner die uit aloersheid dingen gaat verbieden)...
of juist ertoe leid dat dingen niet meer besproken worden of gezamelijk gedeeld; als je wegens die jaloersheid bv dingen gaat 'verzwijgen' aan je partner.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_203099322
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef Cockwhale het volgende:
Alles verandert. Er is niets in het leven dat niet onderhevig staat aan verandering.

Dat gezegd hebbende, ik vind het uiterst dom om één van de grotere veranderingen in een relatie, het samenwonen, pas na het trouwen te laten plaatsvinden. Naar mijn mening ken je iemand niet echt als je niet hebt samengewoond.
Als iemand die dit zo gedaan heeft: I agree. Maar ja, cultuur he.
pi_203103947
Als ze verandert druk ik dat meteen de kop in. Zou ze bij mij ook doen en ik denk dat dat de sleutel is voor een goede relatie.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_203105009
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 00:51 schreef Aiciu het volgende:
Als ze verandert druk ik dat meteen de kop in. Zou ze bij mij ook doen en ik denk dat dat de sleutel is voor een goede relatie.
Geen verandering betekent juist dat de relatie niet groeit. Je blijft niet 25. Als je kinderen krijgt of 40 wordt, zou het juist verontrustend zijn als er geen verandering is. De kunst is dat jullie samen veranderen. Blijf wel naar elkaar luisteren
  zondag 9 januari 2022 @ 10:52:02 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203106665
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:51 schreef Horzula het volgende:
Ja. De seks verdwijnt.
Uiterlijk bij het krijgen van het tweede of meer kinderen. Na het eerste kan de seks vaak beter worden, maar STOP dan ook! Gewoon, dokter, knippen, en voor de zekerheid kwart litertje sperma invriezen ...
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203106759
quote:
7s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef HSG het volgende:
Als je er beiden aan blijft werken hoeft er niet veel veranderen.
Dat dus.

Denk dat ik me vooral zorgen ga maken als er niets veranderd in een leven/relatie. Als je kunt communiceren dan kun je vast ook bij elkaar uitkomen.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:04:30 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203106858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Mijn punt is dat als je jaloerse man je graag mooi en elegant wil laten presenteren naar de buitenwereld, hij een goed punt heeft wat betreft die legging. Daar kun je ineens allerlei anderen bij gaan halen, maar jullie zijn natuurlijk niet voor niks na zo een strikte partnerselectie met elkaar getrouwd. Dan lijkt het mij niet zo een sterk overtuigend argument om de meeste mensen daar ineens bij te halen, het gaat immers om jullie.

Verder wist je al dat hij jaloers was en ondanks dat ben je er na twee jaar alsnog mee getrouwd. Als hij verder echt zo perfect is, vraag jezelf dan nog eens goed af of een legging of een nieuw jurkje nou echt zo belangrijk is voor je. Iets met prioriteiten enzo..
Heel goede opmerking. Eerst sloven veel vrouwen zich uit om zo mooi en aantrekkelijk mogelijk te zijn, .... "ik wil er LEUK uitzien" en dan zakt het uiterlijk en dus de moeite die ze ervoor doen in. (En bedoel dan niet eens het wat dikker worden in de loop van jaren). Mijn partner werd geroemd om haar uiterlijk om haar uiterlijk en kleding en 10 jaar later heb ik tegen haar gezegd, je ziet er qua kleren uit als mijn kameraden van ons motorclubje. Als je die zwarte slobber spijkerbroek nog een keer aandoet knip ik ze kapot. Basta! Verdomme, en sleutelen kan ze ook al niet. Dus ... blijf gewoon blijven wat je bent. Dat is het grote verschil tussen mannen en vrouwen; hun verwachtingen ... Vrouwen houden van wat ze ervan kunnen maken, van de relatie, waarin ze dan zelf mee veranderen (lelijk "pittig"kort kapsel alsof de ratten eraan hebben geknaagd) en wij willen gewoon die leuke jonge vrouw houden. Tja, wat moet je dan ... grote poesologus bedoel katalogus erbij halen en een nieuwe bestellen .... _O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 9 januari 2022 @ 11:11:17 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203106933
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat dus.

Denk dat ik me vooral zorgen ga maken als er niets veranderd in een leven/relatie. Als je kunt communiceren dan kun je vast ook bij elkaar uitkomen.
Kunt communiceren ????? Als er drie dingen achter uit gaan in relaties is het communiceren, uiterlijk en seks! o|O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203107039
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Kunt communiceren ????? Als er drie dingen achter uit gaan in relaties is het communiceren, uiterlijk en seks! o|O
Daarom moet je er ook aan blijven werken.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203107184
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Kunt communiceren ????? Als er drie dingen achter uit gaan in relaties is het communiceren, uiterlijk en seks! o|O
Dat hebben relaties me wel geleerd. Maar veel van die dingen kun je iets aan doen als je er niet blind voor bent.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:48:51 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203107371
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:20 schreef HSG het volgende:

[..]
Daarom moet je er ook aan blijven werken.
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Dat hebben relaties me wel geleerd. Maar veel van die dingen kun je iets aan doen als je er niet blind voor bent.
Aan werken? kom nou, ben met pensioen, zit in de AOW, blijf niet werken tot mijn dood, ook niet in mijn relatie !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203107550
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Heel goede opmerking. Eerst sloven veel vrouwen zich uit om zo mooi en aantrekkelijk mogelijk te zijn, .... "ik wil er LEUK uitzien" en dan zakt het uiterlijk en dus de moeite die ze ervoor doen in. (En bedoel dan niet eens het wat dikker worden in de loop van jaren). Mijn partner werd geroemd om haar uiterlijk om haar uiterlijk en kleding en 10 jaar later heb ik tegen haar gezegd, je ziet er qua kleren uit als mijn kameraden van ons motorclubje. Als je die zwarte slobber spijkerbroek nog een keer aandoet knip ik ze kapot. Basta! Verdomme, en sleutelen kan ze ook al niet. Dus ... blijf gewoon blijven wat je bent. Dat is het grote verschil tussen mannen en vrouwen; hun verwachtingen ... Vrouwen houden van wat ze ervan kunnen maken, van de relatie, waarin ze dan zelf mee veranderen (lelijk "pittig"kort kapsel alsof de ratten eraan hebben geknaagd) en wij willen gewoon die leuke jonge vrouw houden. Tja, wat moet je dan ... grote poesologus bedoel katalogus erbij halen en een nieuwe bestellen .... _O- _O- _O-
Het blijft een onderbelicht onderwerp dat de kwaliteit van haar met leeftijd en ook gezondheidsproblemen achteruit gaat. Niet alleen mannen, ook vrouwen kunnen daar last van hebben. Het is dus niet per se pure gemakzucht als vrouwen na de geboorte van hun kind hun haar afknippen. Ook is het bepaald geen toeval dat richting de overgang het ook zo een trend is.

Haar kan dunner en futlozer worden. Het kan uitvallen en afbreken. Dat staat niet alleen minder mooi, het kan ook best rotzooi geven als je overal haar achterlaat. Dat wordt ook wel als onhygiënisch gezien, niet iets wat je zelfvertrouwen en vrouwelijkheid gevoelsmatig versterkt zeg maar. Op werk is dat ongewenst en in je eigen huishouden is het ook geen feestje om dat iedere keer op te moeten ruimen, dus dan is het denk ik een heel begrijpelijke situatie dat je niet krampachtig aan je lange lokken (en je vergankelijke jeugd) vast wil blijven houden.

Iets wat we ook wel bij mannen zien overigens en net zo goed laat zien dat het niet werkt en je maar beter in de verandering mee kan gaan. Zo een kapsel waarbij de laatste plukjes uitgestreken worden om nog iets van bedekkend te laten zijn bijvoorbeeld, sorteert doorgaans ook geen gejuich toch. Waarom hebben zoveel mensen dan toch het idee dat het voor vrouwen wel gewoon een kwestie van lang(er) laten zou zijn?
Dat werkt gewoon niet (tenzij voor de persoon in kwestie als die er zelf wel blij van wordt of als het een soort van afscheidsproces is ofzo) en het wordt net zo goed belachelijk gemaakt, dus echt een oplossing is het niet.

Het is dus onrealistisch om dit soort uiterlijke verwachtingen op er na te willen houden, voor zowel mannen als vrouwen (en alles wat er tussen in zit). Dat gezegd hebbende, er zijn natuurlijk gradaties in korte kapsels en daar kan een goede kapper wel echt een verschil in maken. Het kan afhankelijk van je coupe ook extra onderhoud en dus tijd kosten. Je moet dan wel de tijd, centjes en energie daarvoor hebben. Ook daar heeft niet iedereen veel keuze..
  zondag 9 januari 2022 @ 12:18:54 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203107769
Ja, als je echt ouder wordt, ben ik volledig met je eens. Maar een getrouwde vrouw die met 28 opeens met een heel kort kapsel als ze onder de pannen is (lees getrouwd). Zeker, heb ook oudere vrouwen gezien met haren tot op de billen, maar zo dun, dat ik denk, knippen! Maar als je mooi haar hebt ....

Beter misschien een huwelijkscontract opmaken waarin dit soort dingen ook in worden vastgelegd!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 9 januari 2022 @ 12:28:19 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203107920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:46 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Dit is dus een misvatting. Als je zelf geen reden hebt gehad om ervoor te kiezen lang maagd te blijven, dan kom je met dit soort opvattingen dat maagden seks niet belangrijk vinden etc etc.

Ik ben zelf erg lang maagd geweest en dat kwam omdat ik geen seks wilde met een man waarvan ik niet overtuigd was dat hij mij wilde om mij. Ik wilde wel seks, veel seks, maar niet met DIE mannen.. hoe aantrekkelijk ze ook waren. Dat heet zelfbescherming en je eigen normen en waarden hebben.

Zo kan ik ook stellen dat vrouwen die met jan en alleman naar bed gaan onzekere vrouwen zijn die behoefte hebben aan geliefd worden en wanneer ze goede seks hebben gehad zelfs aan die persoon blijven denken (terwijl ze verder geen betekenis voor die persoon hebben). Deze opvatting is dan ook een misvatting voor sommigen neem ik aan, want ik praat nu voor andere vrouwen terwijl ik niet in hun schoenen heb gestaan. ;)

Ben in ieder geval heel blij dat ik het uiteindelijk met de man heb gedeeld die van mij houdt en met mij wil zijn om mij (en met wie ik nu getrouwd ben).
Kan ook de oorzaak zijn van een slechte seksuele relatie straks. Een vrouw zonder veel seksuele ervaring, kan minder goed zijn in bed. Verder, misschien vindt ze later de man niet goed in bed, wat ze niet kon beoordelen toen ze begon met seks met hem had vanwege geen ervaringen.
Vooral voor een vrouw geldt dit, want als vrouw heb je bij kinderwens toch een soort houdbaarheidsdatum. Een vrouwelijke maagd ouder dan 30 begin ik dan toch al wat problematisch te vinden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203108038
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:18 schreef LeesFoknl het volgende:
Ja, als je echt ouder wordt, ben ik volledig met je eens. Maar een getrouwde vrouw die met 28 opeens met een heel kort kapsel als ze onder de pannen is (lees getrouwd). Zeker, heb ook oudere vrouwen gezien met haren tot op de billen, maar zo dun, dat ik denk, knippen! Maar als je mooi haar hebt ....

Beter misschien een huwelijkscontract opmaken waarin dit soort dingen ook in worden vastgelegd!
Flauwe opmerking weer, dan zal er omgekeerd ook wel wat terug worden gevraagd op romantisch gebied of huishoudelijke verdeling. Het is maar waar je zin in hebt..
En dan nog gaat dat contract geen zin maken, als dat al de oorzaak zou zijn. Want ook op je 28e kan je gezondheid, inclusief je haar, al minder worden.
pi_203108538
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 11:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
[..]
Aan werken? kom nou, ben met pensioen, zit in de AOW, blijf niet werken tot mijn dood, ook niet in mijn relatie !!
Dan is het maar beter dat je de rest van je leven als kluizenaar gaat leven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 9 januari 2022 @ 16:07:00 #74
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203111128
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
Flauwe opmerking weer, dan zal er omgekeerd ook wel wat terug worden gevraagd op romantisch gebied of huishoudelijke verdeling. Het is maar waar je zin in hebt..
En dan nog gaat dat contract geen zin maken, als dat al de oorzaak zou zijn. Want ook op je 28e kan je gezondheid, inclusief je haar, al minder worden.
Ja, natuurlijk kan daar wat voor terug gevraagd worden. Als je daar mee instemt hang je er aan vast. Dat is normaal bij contracten.

En van die gezondheid, dat kan er in opgenomen worden. iets in de zin van verwijtbaar gedrag. Ziek worden is niet verwijtbaar, naar de kapper gaan meestal wel. Behalve weer bv. vanwege ziekte enz. Beste is een contract, MET dwangsom. Werkt ze zelf, dan denk ik aan 100 euro per dag. Als ze niet werkt, tja, dan heeft het weinig zin, dan komt die dwangsom toch van jezelf, als man zijnde.

:'( :'( :'(
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 9 januari 2022 @ 16:08:46 #75
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203111157
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:21 schreef HSG het volgende:

[..]
Dan is het maar beter dat je de rest van je leven als kluizenaar gaat leven.
De rest van mijn leven, haha, 't zal wat. Eindelijk rust die laatste dagen O~) O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203112251
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 16:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
De rest van mijn leven, haha, 't zal wat. Eindelijk rust die laatste dagen O~) O~)
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_203125281
Als ik zo je andere topics lees dan vrees ik dat dit niet langer dan 5 jaar zal volhouden...

good luck.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_203128836
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:56 schreef hoechst het volgende:
na 2 jaar al trouwen xD whahaha
Hoelang moet men minimaal wachten dan?
pi_203129740
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 19:20 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Hoelang moet men minimaal wachten dan?
5 of misschien 4,5
pi_203131953
Gemiddeld genomen:

-Na 2 a 3 jaar gaan de vlinders liggen
-Na een paar maanden samen wonen heb je een stuk minder sex
-Na geboorte van kinderen heb je nog veel minder sex en amper nog tijd voor elkaar
-Na 7 jaar komt de 7 years itsh en kont er vaak een crisis/breuk. 1 van 2 word verliefd op een ander of gaan vreemd of gaat zich mega irriteren
Etc.

Dit is wat bij veel stellen gebeurd maar niet bij allemaal natuurlijk. Ik ben 4 jaar samen met mijn vriend en we zijn bijna altijd samen. Zo verliefd als in het begin ben ik niet meer. Maar er is een ander soort liefde voor in de plaats gekomen. Ik ben 100÷op mijn gemak bij hem.

Vroeger hadden we meerdere keren per dag sex (de eerste 2 jaar). Nu nog 3 keer per week ongeveer en we zijn allebei tevreden.

We weten inmiddels ongeveer hoe de ander in elkaar steekt. We kijken niet meer door een roze bril naar elkaar maar realistischer. We hebben allebei minpunten maar dat is ook prima.

50 jaar romantiek is het voor bijna niemand. Vooral als je kinderen krijgt verandert je relatie en je prioriteiten. Elke relatie kent crisissen en ups and downs. Maar elke fase heeft wat.
.
pi_203132689
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 21:52 schreef Gordeldiertje het volgende:
Gemiddeld genomen:

-Na 2 a 3 jaar gaan de vlinders liggen
-Na een paar maanden samen wonen heb je een stuk minder sex
-Na geboorte van kinderen heb je nog veel minder sex en amper nog tijd voor elkaar
-Na 7 jaar komt de 7 years itsh en kont er vaak een crisis/breuk. 1 van 2 word verliefd op een ander of gaan vreemd of gaat zich mega irriteren
Etc.

Dit is wat bij veel stellen gebeurd maar niet bij allemaal natuurlijk. Ik ben 4 jaar samen met mijn vriend en we zijn bijna altijd samen. Zo verliefd als in het begin ben ik niet meer. Maar er is een ander soort liefde voor in de plaats gekomen. Ik ben 100÷op mijn gemak bij hem.

Vroeger hadden we meerdere keren per dag sex (de eerste 2 jaar). Nu nog 3 keer per week ongeveer en we zijn allebei tevreden.

We weten inmiddels ongeveer hoe de ander in elkaar steekt. We kijken niet meer door een roze bril naar elkaar maar realistischer. We hebben allebei minpunten maar dat is ook prima.

50 jaar romantiek is het voor bijna niemand. Vooral als je kinderen krijgt verandert je relatie en je prioriteiten. Elke relatie kent crisissen en ups and downs. Maar elke fase heeft wat.
Denken jullie na 4 jaar ook aan kinderen, samen een huis kopen of evt trouwen? Welke gesprekken voeren jullie bijv over de toekomst?
pi_203132878
Ben nu bijna 12 jaar samen met mijn man. Verliefd zijn we niet meer. Maar ik houd wel ontzettend veel van hem en kan mij dan ook geen leven zonder hem voorstellen. En verliefd zijn is leuk hoor. Maar dit is zoveel mooier en toffer dan dat.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 13 januari 2022 @ 14:31:12 #83
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_203170022
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:07 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Jaloezie is een debiel karaktertrekje. Dat TS het een goed idee vond om op basis van een korte relatie waarin ze nog niet eens samenwoonden all-in te gaan is niet zo handig van haar, maar als je partner loopt te janken om vrij gangbare kleding kan hij beter professionele hulp zoeken.
Ja, ik ken nog een goede naaister ....
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_203170464
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2022 22:31 schreef TheInnocent het volgende:

[..]
Denken jullie na 4 jaar ook aan kinderen, samen een huis kopen of evt trouwen? Welke gesprekken voeren jullie bijv over de toekomst?
Iedere relatie ontwikkelt zich anders. Als je naar voorbeelden gaat zoeken ga je alleen maar ontevreden raken. Kijk gewoon hoe het bij jou komt en maak het er het beste van.
pi_203250093
Eerst als konijnen, daarna broer en zus. :P
pi_203268835
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:19 schreef DerekB het volgende:
Eerst als konijnen, daarna broer en zus. :P
Fuck no :{
-
  woensdag 19 januari 2022 @ 20:21:31 #87
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_203274698
Mensen groeien omdat ze zich ontwikkelen. En soms niet in dezelfde richting. Dat kan relaties verzwakken of versterken.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:35:57 #88
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_203277052
Geen ervaring mee.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_203633416
Meer dan honderd kusjes per dag. Bij welke relatie dan ook was daar geen sprake van bij mij. Het moet wel een beetje normaal blijven.
pi_203633515
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef MJ32 het volgende:
Meer dan honderd kusjes per dag. Bij welke relatie dan ook was daar geen sprake van bij mij. Het moet wel een beetje normaal blijven.
Dus niet met je handen van elkaar kunnen afblijven is iets slechts :'(
-
pi_203633530
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]
Dus niet met je handen van elkaar kunnen afblijven is iets slechts :'(
Niet normaal staat niet direct gelijk aan slecht.
pi_203633845
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:43 schreef TheInnocent het volgende:
Na 2 jaar relatie verloofd met vriend en over een paar maanden gaan we trouwen. Hij zegt dat hij met de tijd zelfs nog meer verliefd wordt op mij. Heb dit ook bij hem.

Heb het idee dat we ons gedragen als een pas gevormd stelletje, kunnen niet van elkaar afblijven thuis en in het openbaar en missen elkaar (we wonen nog niet samen, zien elkaar minimaal 4x in de week). Weekenden en vakanties brengen we samen door. Ik krijg volgens mij wel meer dan honderd kusjes op een dag, verliefde blikken, af en toe staart hij naar me en weet hij niet meer wat hij wilde zeggen (omdat hij me heel mooi vindt zegt hij). Vind het allemaal heel fijn en voel me ontzettend geliefd. Zo gaat het al 2 jaar.

Ik hoop alleen dat het zo blijft.. ik lees verhalen dat mensen na een jaar bijv al minder verliefd worden of dat het samenwonen tegenvalt enzo. Natuurlijk mis ik daar de achtergrond info van, toch blijf ik me afvragen hoe het komt.

Ben benieuwd naar jullie relaties, hoe voelt het en of er met de tijd veel veranderd is? O+
Mensen veranderen met de tijd maar ik vind het woord groeien meer passen. As je gaat samenwonen kan het zijn dat je meer naar elkaar toe groeit. Het is echter wel een goede test om te zien wat je aan elkaar hebt en of jullie naar elkaar toe groeien of uit elkaar groeien. Hoe cliché het ook klinkt maar het verliefd voelen gaat meer over in “houden van”.

In mijn eigen situatie merk ik dat we allebei gegroeid zijn en zo ook groeien in onze relatie. Tuurlijk heb je soms een keer mot en een discussie maar dat is juist hetgeen wat het naar mijn idee sterker maakt.

Dus al met al geniet van de verloving en het samenwonen.
  maandag 14 februari 2022 @ 13:56:19 #93
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_203658803
Hoe oud ben je dat je dit überhaupt vraagt? 14?

Ja, een relatie verandert op den duur. Tsjongejonge.

[ Bericht 40% gewijzigd door Twiitch op 14-02-2022 14:07:46 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')