Wie wil er nou een computer die muziekbandjes om whatever reason gebruikt en geen eens usb stick op kanquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:56 schreef pokkerdepok het volgende:
nog 5 jaar wachten en dan willen alle hipsters er een
casette is retro as fuckquote:Op maandag 4 oktober 2021 20:11 schreef Pendule het volgende:
[..]
Wie wil er nou een computer die muziekbandjes om whatever reason gebruikt en geen eens usb stick op kan
niet alleen hipsters, ook willekeurige mbo-ers.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:56 schreef pokkerdepok het volgende:
nog 5 jaar wachten en dan willen alle hipsters er een
Ik denk dat een groep mbo'ers die ICT-les volgen niet helemaal geclassificeerd kan worden als 'willekeurige mbo'ers'.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:15 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
niet alleen hipsters, ook willekeurige mbo-ers.
bron: ik geef ICT les op het mbo en heb een IBM uit 1990 opgesteld, om te laten zien waar PC's vandaan komen. Ze vinden het allemaal geweldig.
ok, daar heb je een punt. Af en toe komen er wat meisjes langs van Mens en Maatschappij / Verzorging om een vriendje te scoren en die hebben er inderdaad weinig belangstelling voor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik denk dat een groep mbo'ers die ICT-les volgen niet helemaal geclassificeerd kan worden als 'willekeurige mbo'ers'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |