abonnement Unibet Coolblue
pi_201664222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:17 schreef Ceviche het volgende:
Dus die Romano heeft een fake-account gemaakt onder de naam van Kevin/ex/Popeye, en vanaf dat account allerlei bedreigingen enzo gestuurd naar z'n moeder en zichzelf (en wellicht anderen) om zo die Kevin in een kwaad daglicht te zetten, maar nu is die Kevin boos en stuurt echte dreigementen (denk ik want dat zou dan natuurlijk ook Romano kunnen zijn), waardoor die moeder zich niet meer veilig voelt en niet naar huis durft en haar kinderen uit huis zijn geplaatst. Dat zou wel verklaren waarom zij boos is op Romano.

Tenminste, dat is het verhaal. Geen idee wat er van waar is.
Nee die Kevin heeft schijnbaar aangifte gedaan omdat Romano dat fake account heeft aangemaakt en dus die berichten naar zijn moeder en zichzelf stuurde. Nadine schijnt bij Kevin te zitten en de kinderen zijn elders geplaatst en daar worden nu plekken voor gezocht schijnbaar. Dus die gaan niet terug naar huis.

Maar het is wat ik lees he, wat er allemaal van waar is weet ik niet. Wel die bedreigingen want daar stonden heel veel screenshots van.

Ik zie die Romano daar ook wel voor aan. Die heeft een hele ongezonde relatie met zijn moeder.
pi_201664551
quote:
17s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:23 schreef praadje het volgende:

[..]
Nee die Kevin heeft schijnbaar aangifte gedaan omdat Romano dat fake account heeft aangemaakt en dus die berichten naar zijn moeder en zichzelf stuurde. Nadine schijnt bij Kevin te zitten en de kinderen zijn elders geplaatst en daar worden nu plekken voor gezocht schijnbaar. Dus die gaan niet terug naar huis.

Maar het is wat ik lees he, wat er allemaal van waar is weet ik niet. Wel die bedreigingen want daar stonden heel veel screenshots van.

Ik zie die Romano daar ook wel voor aan. Die heeft een hele ongezonde relatie met zijn moeder.
Dat is - indien het klopt -echt wel heftig, een uithuisplaatsing gebeurt niet zomaar. Ze heeft geloof ik een kind onder de 5 jaar, dus de tijd loopt, volgens mij geldt er dan een termijn van 6 maanden waarbinnen besloten moet worden waar het kind gaat opgroeien (dwz terug naar moeder of niet).
pi_201664708
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:40 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dat is - indien het klopt -echt wel heftig, een uithuisplaatsing gebeurt niet zomaar. Ze heeft geloof ik een kind onder de 5 jaar, dus de tijd loopt, volgens mij geldt er dan een termijn van 6 maanden waarbinnen besloten moet worden waar het kind gaat opgroeien (dwz terug naar moeder of niet).
De jongste is drie. Maar goed, dit zijn allemaal berichten van FB en hear say dus of het echt allemaal waar is is natuurlijk gissen.
pi_201664795
quote:
17s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:52 schreef praadje het volgende:

[..]
De jongste is drie. Maar goed, dit zijn allemaal berichten van FB en hear say dus of het echt allemaal waar is is natuurlijk gissen.
Ik hoop het niet, maar het klinkt niet geweldig allemaal helaas.
pi_201664815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:59 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ik hoop het niet, maar het klinkt niet geweldig allemaal helaas.
Nee, dat er iets goed mis is is wel duidelijk ja.
pi_201800362
Nadine heeft haar FB status verandert in 'heeft een relatie'. Hoe toevallig, Kevin ook :X
pi_201800442
quote:
17s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:17 schreef praadje het volgende:
Nadine heeft haar FB status verandert in 'heeft een relatie'. Hoe toevallig, Kevin ook :X
Waarom zetten ze dat überhaupt op facebook in deze situatie. :') |:( :') :') :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201800511
quote:
16s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Waarom zetten ze dat überhaupt op facebook in deze situatie. :') |:( :') :') :')
Die leren het nooit. Zou die Romano echt zo gestookt hebben tussen haar en Kevin? Nou ja, dat lezen we vast snel op FB >:)
pi_201800524
quote:
17s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:25 schreef praadje het volgende:

[..]
Die leren het nooit. Zou die Romano echt zo gestookt hebben tussen haar en Kevin? Nou ja, dat lezen we vast snel op FB >:)
Hm zou daar niet heel erg van staan te kijken eigenlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201808376
Dit is alleen maar hear say hoor, dus niet mijn waarheid.

Op Facebook zegt iemand dat het huis in Heerlen compleet is afgeleefd en leeggehaald door Nadine en Kevin, dat er een huurachterstand is en dat Nadine de toegang is ontzegd. En dat alle kinderen in pleeggezinnen zitten.
  maandag 18 oktober 2021 @ 17:55:52 #61
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201808654
quote:
17s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:24 schreef praadje het volgende:
Dit is alleen maar hear say hoor, dus niet mijn waarheid.

Op Facebook zegt iemand dat het huis in Heerlen compleet is afgeleefd en leeggehaald door Nadine en Kevin, dat er een huurachterstand is en dat Nadine de toegang is ontzegd. En dat alle kinderen in pleeggezinnen zitten.
Er is er een (Stephanie) die zegt de buurvrouw te zijn, en dat zij de kinderen had opgevangen enzo, zij zei eerder ook al zoiets.
Aan de ene kant klinkt dat wel betrouwbaar, aan de andere kant is zij ook wel een beetje tokkie dus dat maakt het weer wat lastiger :+
pi_201808669
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:55 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Er is er een (Stephanie) die zegt de buurvrouw te zijn, en dat zij de kinderen had opgevangen enzo, zij zei eerder ook al zoiets.
Aan de ene kant klinkt dat wel betrouwbaar, aan de andere kant is zij ook wel een beetje tokkie dus dat maakt het weer wat lastiger :+
Ja dat is wat ik ook in gedachten hou. Dat het allemaal van die tokkies zijn dus wat is waar en wat niet. Of ligt de waarheid in het midden? We zullen het tzt wel horen.
  maandag 18 oktober 2021 @ 18:06:27 #63
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201808752
quote:
17s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:57 schreef praadje het volgende:

[..]
Ja dat is wat ik ook in gedachten hou. Dat het allemaal van die tokkies zijn dus wat is waar en wat niet. Of ligt de waarheid in het midden? We zullen het tzt wel horen.
Ik dacht ik kijk even op fb, maar het zijn wel echt allemaal enorme Tokkies.
Van wat ik begrijp is er ook een ex van die Kevin daar, die nog even moet melden dat hij een kleine piemel heeft, slecht in bed is, dat er naaktfoto's van Nadine zijn incl. pistool en dat hij een narcist is, net als de vader van haar kind, en dat ze die 3 keer in elkaar heeft getrapt :lijstje:

Hoe denken mensen dat ze overkomen als ze dit soort dingen posten?
Inderdaad maar even met een korreltje zout nemen en later wel zien wat ervan waar is.
pi_201808838
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:06 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ik dacht ik kijk even op fb, maar het zijn wel echt allemaal enorme Tokkies.
Van wat ik begrijp is er ook een ex van die Kevin daar, die nog even moet melden dat hij een kleine piemel heeft, slecht in bed is, dat er naaktfoto's van Nadine zijn incl. pistool en dat hij een narcist is, net als de vader van haar kind, en dat ze die 3 keer in elkaar heeft getrapt :lijstje:

Hoe denken mensen dat ze overkomen als ze dit soort dingen posten?
Inderdaad maar even met een korreltje zout nemen en later wel zien wat ervan waar is.
Ja het zijn echt pareltjes al die mensen. Jammer dat die kinderen daar zo de dupe van zijn geworden. Romano is echt een stalker. Ooit voegde hij mij toe als vriend (ik had een nette reactie achtergelaten toen we nog dachten dat Nadine in elkaar geslagen was en toen stuurde hij een heel verhaal met het adres van Kevin en het FB account van de nieuwe vriendin van Kevin. WTF moet ik daarmee maar ik hoorde via een ander forum dat hij iedereen stalkte met zielige verhalen.
Hij schijnt ook overal gebedeld te hebben voor interviews van hun 'prachtige gezin' en hoopte nog steeds dat ze weer mee mogen doen met een huis vol. Nou, die tijd is wel voorbij :W

Ik hoorde via dat forum ook dat hij soms niet zulke nette reacties achterlaat bij anderen op Insta zoals bij Barbie en laat ook altijd van zich horen op de Insta van de andere families.
pi_201809212
quote:
17s.gif Op maandag 18 oktober 2021 18:18 schreef praadje het volgende:

[..]
Ja het zijn echt pareltjes al die mensen. Jammer dat die kinderen daar zo de dupe van zijn geworden. Romano is echt een stalker. Ooit voegde hij mij toe als vriend (ik had een nette reactie achtergelaten toen we nog dachten dat Nadine in elkaar geslagen was en toen stuurde hij een heel verhaal met het adres van Kevin en het FB account van de nieuwe vriendin van Kevin. WTF moet ik daarmee maar ik hoorde via een ander forum dat hij iedereen stalkte met zielige verhalen.
Hij schijnt ook overal gebedeld te hebben voor interviews van hun 'prachtige gezin' en hoopte nog steeds dat ze weer mee mogen doen met een huis vol. Nou, die tijd is wel voorbij :W

Ik hoorde via dat forum ook dat hij soms niet zulke nette reacties achterlaat bij anderen op Insta zoals bij Barbie en laat ook altijd van zich horen op de Insta van de andere families.
Die gozer hoort in een gesloten instelling.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201809571
quote:
17s.gif Op maandag 18 oktober 2021 17:24 schreef praadje het volgende:
Dit is alleen maar hear say hoor, dus niet mijn waarheid.

Op Facebook zegt iemand dat het huis in Heerlen compleet is afgeleefd en leeggehaald door Nadine en Kevin, dat er een huurachterstand is en dat Nadine de toegang is ontzegd. En dat alle kinderen in pleeggezinnen zitten.
Wat erg...

Hoe kun je als moeder al je kinderen in de steek laten voor een man die jou geregeld mishandelt
pi_201811061
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 19:29 schreef Fosive het volgende:

[..]
Wat erg...

Hoe kun je als moeder al je kinderen in de steek laten voor een man die jou geregeld mishandelt
Dat moeten we ook nog maar afwachten of dat echt waar is. Nadine en Romano zijn niet in hun eerste leugens gestikt.
pi_201811131
Valt haar kinderbijslag nu ook weg nu de kinderen uit huis zijn geplaatst? Dan zal voor Kevin de lol er wel weer snel af zijn.
pi_201811193
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:56 schreef Fosive het volgende:
Valt haar kinderbijslag nu ook weg nu de kinderen uit huis zijn geplaatst? Dan zal voor Kevin de lol er wel weer snel af zijn.
Dat lijkt me wel. En de pleegouders krijgen een vergoeding dus het zou raar zijn als zij dan nog kinderbijslag zou ontvangen.
  maandag 18 oktober 2021 @ 22:07:31 #70
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_201812152
Blijkbaar kan het wel dat een ouder dan kinderbijslag blijft ontvangen, maar dan moet er echt aangetoond worden dat de ouder ook kosten heeft aan het kind en dat lijkt me in haar geval niet, en anders moet ze bewijzen waar ze het aan uit heeft gegeven.
Dus dat zal flink schelen in de inkomsten :X
pi_201813393
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 22:07 schreef Ceviche het volgende:
Blijkbaar kan het wel dat een ouder dan kinderbijslag blijft ontvangen, maar dan moet er echt aangetoond worden dat de ouder ook kosten heeft aan het kind en dat lijkt me in haar geval niet, en anders moet ze bewijzen waar ze het aan uit heeft gegeven.
Dus dat zal flink schelen in de inkomsten :X
Die reacties van de exen. Wat een volk bijelkaar. Die vrouw die haar ex 3x inelkaar trapte.Kinders uit huis geplaatst en weer in love met die Kevin.
OMG dan gaat ze zeker nu nog een stuk of 6 koters maken met die Kevin, die haar naam tattoo heeft laten coveren? Hoe oud is dat mens, kan ze nog moeder worden?, ik hoop het niet. Moet verboden worden.
pi_202099091
En Nadine is weer vrijgezel ~O>
pi_202155701
quote:
17s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:33 schreef praadje het volgende:
En Nadine is weer vrijgezel ~O>
En ze zijn weer samen :')
  zaterdag 13 november 2021 @ 11:54:34 #74
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202155912
Ik las gisteren dat ze vecht voor haar kinderen en ze even mocht zien, dus ze zijn inderdaad uit huis geplaatst.
Ik begrijp echt niet hoe je een knipperlichtrelatie boven je kinderen kan zetten.
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 november 2021 @ 11:56:42 #75
367000 roos94
pi_202155933
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik las gisteren dat ze vecht voor haar kinderen en ze even mocht zien, dus ze zijn inderdaad uit huis geplaatst.
Ik begrijp echt niet hoe je een knipperlichtrelatie boven je kinderen kan zetten.
Als je tegenwoordig 12 kinderen krijgt en die allemaal zulke namen geeft dan ben je al compleet koekoek, verbaast mij niks. Verslaafd aan zwangerschap of zo
pi_202155970
Zwakbegaafde zoals zij moeten ze castreren / steriliseren joh. 12 kinderen naar de klote :r

[ Bericht 1% gewijzigd door Deisyy op 13-11-2021 20:06:02 ]
pi_202156008
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik las gisteren dat ze vecht voor haar kinderen en ze even mocht zien, dus ze zijn inderdaad uit huis geplaatst.
Ik begrijp echt niet hoe je een knipperlichtrelatie boven je kinderen kan zetten.
Ik vind het heel veelzeggend iig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202156051
Gister een ander programma gekeken, Ik heb iemand gedood van BNN, daarin was een vrouw met twee dochters; die vrouw had dus achtereenvolgend drie verschillende partners, en alle drie hebben ze haar dochters misbruikt. :{

Als ik daaraan denk hoop ik dat Nadine die kinderen nooit meer terugkrijgt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Miss 200.000.000! zaterdag 13 november 2021 @ 12:18:48 #79
367000 roos94
pi_202156151
quote:
16s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Gister een ander programma gekeken, Ik heb iemand gedood van BNN, daarin was een vrouw met twee dochters; die vrouw had dus achtereenvolgend drie verschillende partners, en alle drie hebben ze haar dochters misbruikt. :{

Als ik daaraan denk hoop ik dat Nadine die kinderen nooit meer terugkrijgt.
:{
pi_202156221
Heeft Nadine nog de leeftijd waarop een 'liefdesbaby' met Kevin tot de mogelijkheden behoort?
pi_202156829
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 11:33 schreef Fosive het volgende:

[..]
En ze zijn weer samen :')
|:(
pi_202156848
Hebben jullie al eens op de FB gekeken van een 'bekende' van Kevin? Die plaatst allemaal screenshots van 'gesprekken' die hij met Kevin heeft.

Zijn naam is net als de man van Katrijn uit de poppenkast. Zijn profielfoto is zo'n creepy clown.
pi_202156872
Ik zag op Nadine haar FB dat ze weer samen was wet haar kindjes en dat ze alles ging doen om de onwaarheden die verspreid waren recht te zetten.

Kinderen zijn inderdaad dan toch uit huis geplaatst als ik het goed begrijp.
pi_202156917
quote:
17s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:18 schreef praadje het volgende:
Hebben jullie al eens op de FB gekeken van een 'bekende' van Kevin? Die plaatst allemaal screenshots van 'gesprekken' die hij met Kevin heeft.

Zijn naam is net als de man van Katrijn uit de poppenkast. Zijn profielfoto is zo'n creepy clown.
Holy fuck.


Kev weet dat die gast alles openbaar maakt en dan nog zoveel details over Nadine geven. Details die niet bepaald in haar voordeel werken.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sunshine1982 op 13-11-2021 13:35:54 ]
pi_202157587
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Holy fuck.

Kev weet dat die gast alles openbaar maakt en dan nog zoveel details over Nadine geven. Details die niet bepaald in haar voordeel werken.
Wat een volk hé.
pi_202171830
Ik las op Viva dat ze inmiddels ook weer verloofd zijn?

Ik heb geen Facebook, en helaas kun je tegenwoordig bijna niets meer zien zonder account.
pi_202172844
En die twee tortelduifjes krijgen een uitkering?
  maandag 15 november 2021 @ 17:21:56 #88
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_202190149
De onderlaag van de samenleving zou gewoon een internet-toelatingsexamen moeten krijgen.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 16 november 2021 @ 20:23:26 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_202207695
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 17:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
De onderlaag van de samenleving zou gewoon een internet-toelatingsexamen moeten krijgen.
Ik denk eerder dat ze de onderlaag met rust moeten laten in plaats van ze te misbruiken voor sensatie tv.
Dit is gewoon aapjes kijken.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_202207946
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat ze de onderlaag met rust moeten laten in plaats van ze te misbruiken voor sensatie tv.
Dit is gewoon aapjes kijken.
In eerste instantie deed aan ze het programma mee samen met haar man. Nadat hij overleden is, is ze ontspoord. Volgens mij doet ze ook al 2 jaar niet meer mee met het programma en ik gok dat we haar in de toekomst ook niet meer gaan terug zien.
pi_202208118
Dat filmpje ook van de twee in Walibi. Werkelijk waar.
  dinsdag 16 november 2021 @ 20:43:17 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202208147
Zouden ze weten dat het weduwenpensioen stopt als Nadine hertrouwt? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202208380
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:42 schreef Allyo het volgende:
Dat filmpje ook van de twee in Walibi. Werkelijk waar.
Waar te zien?
pi_202208801
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar te zien?
Op de fb pagina waar Praadje hierboven naar verwijst
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:10:19 #95
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202208906
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:43 schreef Leandra het volgende:
Zouden ze weten dat het weduwenpensioen stopt als Nadine hertrouwt? :+
Dat denk ik wel, en ik denk dat ze daarom steeds doen alsof er geen relatie is. Ook om jeugdzorg om de tuin te leiden.
Alleen doen ze dat enorm slecht.
  dinsdag 16 november 2021 @ 21:14:38 #96
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_202209033
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2021 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
In eerste instantie deed aan ze het programma mee samen met haar man. Nadat hij overleden is, is ze ontspoord. Volgens mij doet ze ook al 2 jaar niet meer mee met het programma en ik gok dat we haar in de toekomst ook niet meer gaan terug zien.
Aan de ene kant denk ik dat je echt gelijk hebt, aan de andere kant is zij altijd al wat ontspoord geweest (zij was 15 en hij was 32 toen ze een relatie kregen).
Ik weet nog wel dat ze samen op tv waren en dat er op diverse fora mensen zich afvroegen waarom zij zoveel kinderen kregen, gezien de leeftijd/slechte gezondheid van haar man en hoe het moest als hij weg zou vallen en zij alleen achterbleef met 10+ kinderen.
Dat weten we nu, niet heel goed. :{
pi_202213331
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2021 21:14 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Aan de ene kant denk ik dat je echt gelijk hebt, aan de andere kant is zij altijd al wat ontspoord geweest (zij was 15 en hij was 32 toen ze een relatie kregen).
Ik weet nog wel dat ze samen op tv waren en dat er op diverse fora mensen zich afvroegen waarom zij zoveel kinderen kregen, gezien de leeftijd/slechte gezondheid van haar man en hoe het moest als hij weg zou vallen en zij alleen achterbleef met 10+ kinderen.
Dat weten we nu, niet heel goed. :{
Het is gewoon keihard werken met een groot gezin. Die vrouw schreeuwt gewoon om hulp.

Ik vind het vooral triest voor hun kids.

En het is dit, of die kids in pleeggezinnen, of de schuldsanering in of de criminele weg op. Ik vind dat een huis vol, als programma ook aan begeleiding achteraf moet doen. Net zo schandalige tv als oh oh Cherso, lachen gieren brullen maar Samant hoort thuis in een begeleid wonenprogramma.
Ik vind het allemaal geen gezellige tv programma’s.
pi_202222139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is gewoon keihard werken met een groot gezin. Die vrouw schreeuwt gewoon om hulp.

Ik vind het vooral triest voor hun kids.

En het is dit, of die kids in pleeggezinnen, of de schuldsanering in of de criminele weg op. Ik vind dat een huis vol, als programma ook aan begeleiding achteraf moet doen. Net zo schandalige tv als oh oh Cherso, lachen gieren brullen maar Samant hoort thuis in een begeleid wonenprogramma.
Ik vind het allemaal geen gezellige tv programma’s.
Dit gezin zat tig jaar geleden in het programma, hoe lang zou volgens jou nazorg moeten worden verleend? Levenslang?

Daarnaast heeft de tv-serie geen invloed gehad op het ontsporen van Nadine. Dit is gewoon hoe zij is.
pi_202222784
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 19:27 schreef Fosive het volgende:

[..]
Dit gezin zat tig jaar geleden in het programma, hoe lang zou volgens jou nazorg moeten worden verleend? Levenslang?

Daarnaast heeft de tv-serie geen invloed gehad op het ontsporen van Nadine. Dit is gewoon hoe zij is.
Vergelijk het met Barbie, natuurlijk hebben we veel van dat soort figuren. Maar de bekendheid die ze krijgen bovenop hun bestaande problemen is vergif.

Hoe lang heeft die vriendin van Waylon wel niet rondgelopen met dat stigma?

Geen idee hoe lang die nazorg moet duren bij dit type excessen.
pi_202222837
quote:
0s.gif Op woensdag 17 november 2021 20:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vergelijk het met Barbie, natuurlijk hebben we veel van dat soort figuren. Maar de bekendheid die ze krijgen bovenop hun bestaande problemen is vergif.

Hoe lang heeft die vriendin van Waylon wel niet rondgelopen met dat stigma?

Geen idee hoe lang die nazorg moet duren bij dit type excessen.
Onzin. Die gekkies van cherso hebben dat wel nodig.

Huis vol is volgen in hun eigen omgeving.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')