abonnement Unibet Coolblue
pi_201632908
Wappies staan echt compleet los van de werkelijkheid. Denken echt dat 90% van de Nederlanders achter hen staat. Dus dan zetten ze een restaurant dat controleert op de QR code op een filmpje met als conclusie: "zo, nu gaan ze failliet". Blijkbaar vanuit de gedachte dat ze zoveel supporters hebben dat niemand meer naar dat restaurant gaat. Terwijl, in de werkelijkheid, echt bijna NIEMAND het ook maar iets kan schelen en gewoon naar dat restaurant blijft gaan. Zelfde zag ik op Facebook ook met festivals. Die zouden allemaal failliet gaan omdat ze meedoen aan Testen voor Toegang. In de echte mensen werkelijkheid verkoopt alles binnen no-time uit.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_201632954
quote:
Minister de Jonge doet aangifte van galgtweet

Demissionair minister Hugo de Jonge doet aangifte van de galgtweet, laat zijn woordvoerder weten aan RTL Nieuws. De twitteraar die de foto van een galg in verband bracht met de minister van Volksgezondheid, wordt door het Openbaar Ministerie (OM) verdacht van bedreiging.

"Van deze en andere bedreigingen doet de minister altijd aangifte", laat de woordvoerder van De Jonge weten aan RTL Nieuws.

Galg op rollator

Bij een protest tegen de coronamaatregelen in Amsterdam duwde één van de demonstranten gisteren een metershoge galg voort op een rollator. Op Twitter werd de galg in verband gebracht met minister De Jonge.

De twitteraar had opgeroepen: "De galg hangt voor je klaar @minVWS Hugo!" Die tweet werd al snel weer verwijderd, maar andere twitteraars hebben het originele bericht vastgelegd.

Bedreigend

Het Openbaar Ministerie laat weten dat het meedragen van de galg niet strafbaar is omdat tijdens demonstraties vrijheid van meningsuiting geldt. "Maar de tweet waarin de galg in verband wordt gebracht met De Jonge kan wel als dreigend ervaren worden", aldus de woordvoerder van het OM.

Het account van de gebruiker is inmiddels verwijderd.
Bron RTL Nieuws
  maandag 4 oktober 2021 @ 15:22:55 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201633027
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Bron RTL Nieuws
die galg zelf vind ik ook al veel te ver gaan, daar moet je eigenlijk al afstand van nemen als demonstrant, in principe is het nu gewoon een lynch mob
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 15:42:02 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201633274
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Bron RTL Nieuws
Hugo heeft ook aangifte gedaan tegen Engel mag ik hopen?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 17:11:30 #35
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201634237
En er is weer ruzie _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201635290
Maaike Boots, docente of oud-docente op de Hogeschool van Amsterdam. Haar pagina bij HvA is weg.
https://www.hva.nl/profiel/b/o/m.a.c.ono-boots/m.a.c.boots.html

https://www.facebook.com/maaike.boots.1
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201635334
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maaike Boots, docente of oud-docente op de Hogeschool van Amsterdam. Haar pagina bij HvA is weg.
https://www.hva.nl/profiel/b/o/m.a.c.ono-boots/m.a.c.boots.html

https://www.facebook.com/maaike.boots.1
Iemand op Dumpert kwam klagen dat ze zich 'unsafe' voelde. Net als de mensen in 40-45 waarschijnlijk :') .
anonieme razernist
pi_201635350
Is er al een wappie die gemeld heeft dat Whatsapp, Instagram en Facebook dadelijk weer beschikbaar zijn na uploaden van een QR-code?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201635372
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:35 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Iemand op Dumpert kwam klagen dat ze zich 'unsafe' voelde. Net als de mensen in 40-45 waarschijnlijk :') .
toch wel vreemd voor iemand met de functie community manager.

https://www.hvaduurzaam.nl/s/article/MaaikeBoots?language=nl_NL
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201635374
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:36 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er al een wappie die gemeld heeft dat Whatsapp, Instagram en Facebook dadelijk weer beschikbaar zijn na uploaden van een QR-code?
Die zitten allemaal op Telegram, want whatsapp is van "Fakebook"
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:40:01 #41
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201635399
quote:
6s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Wappies staan echt compleet los van de werkelijkheid. Denken echt dat 90% van de Nederlanders achter hen staat. Dus dan zetten ze een restaurant dat controleert op de QR code op een filmpje met als conclusie: "zo, nu gaan ze failliet". Blijkbaar vanuit de gedachte dat ze zoveel supporters hebben dat niemand meer naar dat restaurant gaat. Terwijl, in de werkelijkheid, echt bijna NIEMAND het ook maar iets kan schelen en gewoon naar dat restaurant blijft gaan. Zelfde zag ik op Facebook ook met festivals. Die zouden allemaal failliet gaan omdat ze meedoen aan Testen voor Toegang. In de echte mensen werkelijkheid verkoopt alles binnen no-time uit.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:42:27 #42
3542 Gia
User under construction
pi_201635427
quote:
6s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Wappies staan echt compleet los van de werkelijkheid. Denken echt dat 90% van de Nederlanders achter hen staat. Dus dan zetten ze een restaurant dat controleert op de QR code op een filmpje met als conclusie: "zo, nu gaan ze failliet". Blijkbaar vanuit de gedachte dat ze zoveel supporters hebben dat niemand meer naar dat restaurant gaat. Terwijl, in de werkelijkheid, echt bijna NIEMAND het ook maar iets kan schelen en gewoon naar dat restaurant blijft gaan. Zelfde zag ik op Facebook ook met festivals. Die zouden allemaal failliet gaan omdat ze meedoen aan Testen voor Toegang. In de echte mensen werkelijkheid verkoopt alles binnen no-time uit.
Of zoals die Loes Ruesink: "IK houd mijn kinderen uit school! Terwijl JULLIE je kinderen gewoon naar school laten gaan!"

Compleet gewapt! Echt schelden en kankeren op mensen die gewoon normaal willen leven; ja, dat kan gewoon best wel!
Loesje, er zijn ook mensen tegen de QR-code die niet zo van demonstreren houden. Zowel bij rechts als links.
Maar ondanks alles, kunnen we gewoon best redelijk normaal leven.

Demonstreren kan je ding zijn, maar leg het niet anderen op mee te moeten doen, omdat je het anders eens bent met Den Haag. Gewoon niet waar.
pi_201635606
Ik heb het te doen met het zorgpersoneel, dat al dat gezeur aan moet horen van al die wappies.

Politie is getraind om met halve zolen om te gaan, die zullen gepast met Krispijn z'n imaginaire problemen omgaan. Mocht ie vervelend doen dan vragen ze het maar één keer vriendelijk om te vertrekken.

Iedereen heeft het recht om aangifte te doen van een stafbaar feit, dit betekend niet dat als het hek van de inrichting weer eens open is blijven staan dat die hele kudde daar op de koffie kan komen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:00:34 #44
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201635645

Royal sadness weer
:')
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 19:06:08 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201635755
twitter


:') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201635787
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:06 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

:') :') :') :') :')
Die werd gister mooi van de Dam geschept door een paar Rooomeeeooooos _O_
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:07:44 #47
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201635792
quote:
Asociaal rotvolk :r
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201635865
Mevrouw is al gevonden hoor. ze heet Maaike Boots en is Bewoner, Ondernemer, Professional, Community Manager FDMCI.

https://amsterdamdonutcoalitie.nl/persoon/72288/maaike-boots

ik wens haar veel succes verder.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201635957
het volgende filmpje heet "Wappie gooit telefoon en televisie in het zwembad" en is van bentley-wappie Kimmy Thomasse.

alert: drink eerst je koffie of thee helemaal op en ga dan pas kijken.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100011466_32a1dec0

enig minpuntje; waar filmt ze dit mee dan :P
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201635969
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mevrouw is al gevonden hoor. ze heet Maaike Boots en is Bewoner, Ondernemer, Professional, Community Manager FDMCI.
[ afbeelding ]
https://amsterdamdonutcoalitie.nl/persoon/72288/maaike-boots

ik wens haar veel succes verder.
Ik snap haar wel, ze zit er natuurlijk helemaal door heen dat haar Reisbureautje geen omzet heeft... :+
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_201636180
Het wordt zolangzamerhand eens tijd dat Thierry Baudet en Willem Engel opgepakt worden wegens opruiing. Zij zijn medeverantwoordelijk voor die doodsbedreigingen richting de Jonge en het terroristen van GGD medewerkers.
pi_201636522
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mevrouw is al gevonden hoor. ze heet Maaike Boots en is Bewoner, Ondernemer, Professional, Community Manager FDMCI.
[ afbeelding ]
https://amsterdamdonutcoalitie.nl/persoon/72288/maaike-boots

ik wens haar veel succes verder.
Volgens mij helemaal niet laag opgeleid maar schijn kan bedriegen. Wappie virus is besmettelijk :P
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
het volgende filmpje heet "Wappie gooit telefoon en televisie in het zwembad" en is van bentley-wappie Kimmy Thomasse.

alert: drink eerst je koffie of thee helemaal op en ga dan pas kijken.
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100011466_32a1dec0

enig minpuntje; waar filmt ze dit mee dan :P
Loopt zijn ook niet bij Defend mee? of liep? :P


Hier is Maaike ook _O-
pi_201636701
quote:
In de 15de eeuw smeet je zoiets op de brandstapel als de oogst mislukte.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 19:54:56 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201636761
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:07 schreef spoilert het volgende:

[..]
Die werd gister mooi van de Dam geschept door een paar Rooomeeeooooos _O_
Jah :D Deze toch?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 19:56:18 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201636786
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:45 schreef StephanL het volgende:

[..]
Volgens mij helemaal niet laag opgeleid maar schijn kan bedriegen. Wappie virus is besmettelijk :P
[..]
Loopt zijn ook niet bij Defend mee? of liep? :P

Hier is Maaike ook _O-
Ja dat is ze inderdaad _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201637059
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Jah :D Deze toch?

[ twitter ]
Ohh die waren er ook :D

Zal het restaurant al weten dat het om mevrouw Boots gaat?
pi_201637089
Mensen die een galg meenemen naar een demonstratie hebben geen hoger IQ dan een half beschimmelde tomaat in je diepvries.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201637304
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:09 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ohh die waren er ook :D

Zal het restaurant al weten dat het om mevrouw Boots gaat?
Zal gerust wel bekend gemaakt worden aan het restaurant. het staat nog net niet in de reviews.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201637737
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Zal gerust wel bekend gemaakt worden aan het restaurant. het staat nog net niet in de reviews.

[ afbeelding ]
*kuch* Jammer dat mensen als Maaike Boots de sfeer verpesten en zonder betalen vertrekken zoals je op film kunt zien. Prima zaak verder.
anonieme razernist
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:12:35 #60
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201639746
twitter
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')