abonnement Unibet Coolblue
pi_201641276
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:13 schreef Ali_boo het volgende:
Lambiekje in 2015
[..]

Omg... hem zag ik altijd echt als een rare freak die helemaal van het padje was.
Maar het gaat allemaal aardig op schema wat ie daar schrijft.
iig qua richting verplichte vaccinaties en hypercensuur internet
Eens kijken
pi_201641503
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:10 schreef wappie1986 het volgende:
En allah moet je ook niet als god hebben.. Beide godsbeelden zijn tig keer erger dan een nwo, die er nooit komt.
Ze hébben vele eeuwen geregeerd en de dienst uitgemaakt natuurlijk.
Religieuze conditionering, waarbij het gaat over het boven-wereldlijke, het hiernamaals, lotsbestemming, je spirituele plichten en taken etc. is wérkelijk in staat de mens en de massa te hypnotiseren van binnenuit naar buiten.
Nu is het de beurt aan de technologie. De NWO is duidelijk een technologische/technocratische beweging.
Het zou mij benieuwen of het 'de religie van toen' gaat weten te evenaren. Ergens best interessant om even uit te zoemen en de aarde vanuit de ruimte te bekijken en 'de film van nu', die er zich afspeelt, te aanschouwen zonder het te willen veranderen, er een oordeel over te hebben, tegen te vechten etc. Even verstillen in de acceptatie dat er gebeurt wat er gebeurt en jij daar als individu toch niks aan kunt doen, en dat dus ook niet hoeft. Dood ga je toch wel een keer.
Dan zijn dit ergens ook hele interessante tijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maharski op 05-10-2021 00:04:09 ]
Eens kijken
pi_201641635
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:43 schreef pokkerdepok het volgende:
ja maar dan is ongelijkheid en onderdrukking ook een product van de natuur. dat zegt toch niks..
natuur is fascisme. recht van de sterkste. dat willen we niet als mensen, dus hebben we gelijkheid bedacht.

jij doet een beetje alsof we beginnen men gelijkheid en individuele rechte, en dat dat wordt bedreigd, dat die situatie weer terug moet. maar het is precies andersom, helaas. niemand had vroeger rechten. die hebben we afgedwongen. voor elk recht is keihard gevochten en geleden.
wel goed om in gedachte te houden, dat het helemaal niet vanzelfsprekend is, of dat het je toebehoort.

maar dat ter zijde. ik ga er veder nog even ana voorbij dta je je verhaal lijkt te baseren op consperacy theorieen. en dat je denkt dat maatregelen die een virusuitbraak moeten terugdringen, jouw rechten aantasten.
Je zin met een hoofdletter na een punt (.) beginnen, leest echt lekkerder weg dan zonder voor de ander die jouw tekst leest.
Sowieso; check ff je tekst voordat je 'm online knalt, of verbeter ff fouten en onverzorgdheden achteraf.
Eens kijken
pi_201641904
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 00:16 schreef Maharski het volgende:

[..]
Je zin met een hoofdletter na een punt (.) beginnen, leest echt lekkerder weg dan zonder voor de ander die jouw tekst leest.
Sowieso; check ff je tekst voordat je 'm online knalt, of verbeter ff fouten en onverzorgdheden achteraf.
ik doe niet aan hoofdletters. maar okee, wel wat foutjes verder. niet nagelezen, te snel getiept
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:22:52 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201642212
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:15 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
ja als mensen hebben we gelijke rechten, vandaag de dag.
[..]
je hebt het over NWO en dat er een plan klaar moet zijn 2030...
Ze mogen wel aanpoten, als de lijst per 2030 afgerond moet zijn.
Wat je beter kan afvragen is wie heeft er baat bij?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201642627
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:37 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Dus je topic mark of the beast is ontkracht en je opent maar weer een nieuw topic?

Allemaal gebaseerd op bijgeloof en complottheorieen. Mensen verkeerd quoten en daar dan een conclusie aan verbinden.. Stropop noemt men dat...
Allemaal om jouw idee van een NWO weer op tafel te brengen, die je al jaren (minimaal 10 jaar) bezigt...

word je niet moe van je eigen?

En kom je nog veel op complotsites als ninefornews en xandernieuws? Van die alternatieve sites die nog geen 1 positief artikel geschreven hebben in alle jaren dat ze bestaan?
Ik heb die sites nog nooit bezocht.

Mark of the beast krijgt gewoon steeds een deeltje erbij hoor. Dus houd het topic in de gaten. Die posts kosten wat meer tijd en research.

Het spijt me dat je de materie niet kunt volgen. Als je inhoudelijke vragen hebt, stel ze dan gerust.
pi_201643072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 07:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ze mogen wel aanpoten, als de lijst per 2030 afgerond moet zijn.
Wat je beter kan afvragen is wie heeft er baat bij?
wie bedoel je, het idee achter deze theorieen, of de mensen die dit soort onzin de wereld in helpen? alleen die tweede is interessant.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:43:59 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201644993
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:43 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
wie bedoel je, het idee achter deze theorieen, of de mensen die dit soort onzin de wereld in helpen? alleen die tweede is interessant.
Nah er is dus een plan met allerlei gevolgen etc.
Maar wie heeft er daadwerkelijk baat bij?
Zoals gewoonlijk bij dit soort complotten is het nogal risico gevoelig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201645393
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:27 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ah dank je.
Ah zie al ik zat verkeerd te zoeken.
Thx
Vind het jammer dat de topic toendertijd al vrij snel ontspoort . Het begint met agenda 2030, vervolgens word de lgbt agenda erbij gehaalt , daarna word migratie erbij gepakt , om uiteindelijk te eindigen met de Zionistische Kalergi plan waar Europa overspoelt moet worden met mensen uit de 3e wereld

Hopelijk gaat het deze keer beter _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201645415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:43 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nah er is dus een plan met allerlei gevolgen etc.
Maar wie heeft er daadwerkelijk baat bij?
Zoals gewoonlijk bij dit soort complotten is het nogal risico gevoelig.
plan for people, planet and prosparity. lijkt me duidelijk.
er kan altijd wat fout gaan natuurlijk.

verder denk ik dat mensen zich ernstig achter hun oren moeten krabben, als ze iets lezen dat een plan zwart maakt dat gaat over meer vrijheid, bestrijding van wereldwijde armoede, het redden van de planeet van onze vernielzucht, etc etc.
pi_201645458
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ze kloppen praktisch allemaal al.
Het grappige uit het topic van 2015 was . Toen Lambiekje de lijst plaatste , kreeg hij een opmerking van Lavander ( over de verplichte vaccinaties) en die zei : ''Dat lijkt me sterk''

Ben benieuwd hoe ze vandaag de dag erover denkt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201645523
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:43 schreef Maharski het volgende:

[..]
Omg... hem zag ik altijd echt als een rare freak die helemaal van het padje was.
Maar het gaat allemaal aardig op schema wat ie daar schrijft.
iig qua richting verplichte vaccinaties en hypercensuur internet
De druk mbt de verplichte vaccinaties en het internetcensuur is dusdanig opgevoerd dat je er onmogelijk om heen kan

Maar als je die punten een voor een zou doornemen dan zou je merken dat we ook daar in een ver gevorderd stadium zitten
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201646119
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:29 schreef Ali_boo het volgende:
De druk mbt de verplichte vaccinaties en het internetcensuur is dusdanig opgevoerd dat je er onmogelijk om heen kan
wat bedoel je...

'verplichte vaccinatie' ?
dat is er niet, je kunt gewoon vrij kiezen of je dat wil of niet... wel heeft jouw keuze dan bepaalde gevolgen (bv of je dan zonder vacinatie vaker een test moet ondergaan), maar dat is _altijd_ zo en het is totale nonsens om daarbij over 'verplicht' te gaan miepen.

internet censuur is evengoed loos gemiep... ja, bepaalde bedrijven die internet-diensten aanbieden kunnen ook zo hun eigen voorwaarden hanteren en bv bepaalde communicatie verwijderen van hun dienst.
uiteindelijk blijkt het bij facebook momenteel eerder dat die bewust veel meer toestaan omdat dat extra veel interactie van users op hun netwrk genereert en ze er lekker aan verdienen, waardoor hun algoritmes ook zeer actief deze content aanbevelen aan gebruikers die erop interageren.

Het is momenteel zo dat complot-theorieen door bepaalde sociale media graag extra gepromoot worden, omdat deze extra veel publiek weten vast te houden en veel 'clicks' genereren is het vooor hen een succesvol businessmodell.
zonder sociale media zouden zulke complot theorieen eerder veel minder verspreiding kennen, en veel minder 'volgelingen' eraan gebonden worden.

wel zullen veel complot-verspreiders zichzelf graag in een 'slachtofferrol' proberen te stellen omdat het deel van hun boodschap is... zij trekken juist mensen aan die zich graag als 'slachtoffer' willen zien en des te beter herkennen die zich in media die zich als een 'vervolgde' groep opstelt.
Dat een substantieel deel der complottheorieen juist bewust door grote staatsacteuren verspreid worden en een bewust doel vervult in het 'domhouden' van mensen door misinformatie is iets dat die niet graag willen erkennen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201646412
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
De NWO is nu toch ook gewoon een aanvaard begrip? Een andere term voor het 'nieuwe normaal'.

2030 noemde TheGuyver.
In feite is het nieuwe normaal inderdaad nwo.
Maar in BNW wordt over het algemeen een geheime organisatie bedoeld met een bepaalde agenda en niet een nieuwe toestand in de wereld..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201646425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
In feite is het nieuwe normaal inderdaad nwo.
Maar in BNW wordt over het algemeen een geheime organisatie bedoeld met een bepaalde agenda en niet een nieuwe toestand in de wereld..
Nee hoor.
pi_201647212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het grappige uit het topic van 2015 was . Toen Lambiekje de lijst plaatste , kreeg hij een opmerking van Lavander ( over de verplichte vaccinaties) en die zei : ''Dat lijkt me sterk''

Ben benieuwd hoe ze vandaag de dag erover denkt
Moet je even aan @lavender vragen ;)
Maar vaccineren is niet verplicht in Nederland.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201648058
The U.S. Supreme Court: Now a Roman Catholic Institution?

Conservative Supreme Court Justices are making unaccountable and undemocratic decisions, much like the Vatican Congregation of the Doctrine of the Faith.
September 14, 2021
https://www.theglobalist.(...)atholic-institution/
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201648855
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik heb die sites nog nooit bezocht.

Mark of the beast krijgt gewoon steeds een deeltje erbij hoor. Dus houd het topic in de gaten. Die posts kosten wat meer tijd en research.

Het spijt me dat je de materie niet kunt volgen. Als je inhoudelijke vragen hebt, stel ze dan gerust.
Lieg eens niet...

De materie kan ik heel goed volgen, dus weer een leugentje waar ik jou op betrap. Ik geloof alleen niet zo in die hele NWO, en ik heb de bijbel en koran ontmaskerd als de ware NWO, waarin iedereen die anders denkt of gelooft kapot gemaakt wordt en dat de zogenaamde heiligen daarover verheugd zijn en juichen...

Je zou gewoon voor de grap Openbaring eens moeten lezen, zonder christelijke bril. Dan gaan de haren je ter berge rijzen wat de christelijke god allemaal voor de gewone mens in petto heeft.. Echt drie maal walgelijk, daar is de door jullie gevreesde NWO niks bij.

En agenda 2030 is gewoon een heel menslievende agenda om de zowel mens als natuur/milieu te sparen. Er staan ook hele mensvriendelijke dingen in.. Dus ik begrijp jouw probleem niet zo.

Kwaad is voor jou goed en goed is voor jou kwaad, dat weet ik wel.
pi_201648974
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:20 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
plan for people, planet and prosparity. lijkt me duidelijk.
er kan altijd wat fout gaan natuurlijk.

verder denk ik dat mensen zich ernstig achter hun oren moeten krabben, als ze iets lezen dat een plan zwart maakt dat gaat over meer vrijheid, bestrijding van wereldwijde armoede, het redden van de planeet van onze vernielzucht, etc etc.
Dit dus... De mensen alhier zijn zo door de molenwiek getroffen dat ze goed en kwaad niet meer kunnen onderscheiden..

Maar goed, wat wil je ook van mensen die denken dat de Bijbelse God LIEFDE is, of de islam een religie van vrede. De humanist of ongelovige is niet zo onder de indruk van woorden, die kijkt meer naar daden.. En de god vna de christenen en die van de moslims (ook van de joden trouwens) is een hatende godheid, niet een liefhebbende.

Dus als wij iets vrijer willen zijn in eigen buik, dan vinden de gelovigen dit slecht. Als we iets minder vlees willen eten dan vinden zij het slecht. Als we iets zinvoller met het milieu willen omgaan dan vinden zij het slecht (de natuur is ons immers gegeven, menen zij).
Als wij vinden dat homo's, lesbo's, transgenders en wat je nog meer kan vinden mogen zijn wie ze zijn dan vinden zij dat slecht. Want in de bijbel en koran staat geschreven......

Harry Hol had er trouwens nog een leuke uitzending over. Bleek dat de complottisten bijna alles uit Agenda 2030 hadden veranderd en dat ze DAAR boos en wantrouwig over waren.

pi_201649102

As Λ, so V
>:)
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201649144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:24 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Dit dus... De mensen alhier zijn zo door de molenwiek getroffen dat ze goed en kwaad niet meer kunnen onderscheiden..

Maar goed, wat wil je ook van mensen die denken dat de Bijbelse God LIEFDE is, of de islam een religie van vrede. De humanist of ongelovige is niet zo onder de indruk van woorden, die kijkt meer naar daden.. En de god vna de christenen en die van de moslims (ook van de joden trouwens) is een hatende godheid, niet een liefhebbende.

Dus als wij iets vrijer willen zijn in eigen buik, dan vinden de gelovigen dit slecht. Als we iets minder vlees willen eten dan vinden zij het slecht. Als we iets zinvoller met het milieu willen omgaan dan vinden zij het slecht (de natuur is ons immers gegeven, menen zij).
Als wij vinden dat homo's, lesbo's, transgenders en wat je nog meer kan vinden mogen zijn wie ze zijn dan vinden zij dat slecht. Want in de bijbel en koran staat geschreven......

Harry Hol had er trouwens nog een leuke uitzending over. Bleek dat de complottisten bijna alles uit Agenda 2030 hadden veranderd en dat ze DAAR boos en wantrouwig over waren.

Harry Hol :')
pi_201649686
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:14 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Lieg eens niet...

Bewijs eens dat ik ze wel heb gelezen dan.
pi_201649738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Bewijs eens dat ik ze wel heb gelezen dan.
Ik ben al zo vaak met jou in discussie geweest, onder andere namen.. Maar ik weet zeker dat ik met jou over xandernieuws in discussie ben geweest. Met ninefornews niet (weet ik niet zeker bedoel ik), maar dat is dan ook geen christelijke site. Xandernieuws wel...

quote:
Van xandernieuws heb ik gehoord maar die andere niet eens ooit van gehoord.

Dus volgens mij ben je zelf degene die op die sites hebt gelezen want ik kom er nooit en ben er nooit gekomen.
Ik ben er vroeger inderdaad geweest, dat klopt. Maar heb ze in mijn hostsbestand staan, te verschrikkelijk om je mee bezig te houden. Ieder artikel is negatief.
pi_201649773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:27 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ik ben al zo vaak met jou in discussie geweest, onder andere namen.. Maar ik weet zeker dat ik met jou over xandernieuws in discussie ben geweest. Met ninefornews niet (weet ik niet zeker bedoel ik), maar dat is dan ook geen christelijke site. Xandernieuws wel...
Ik vind het nogal loos van je dat je me beschuldigt dat ik op sites kom waar ik niet eens kom. Wat wil je daar nu eigenlijk mee. Ik kom er serieus nooit. Ik dacht dat hij meer new ager was.

quote:
Ik ben er vroeger inderdaad geweest, dat klopt. Maar heb ze in mijn hostsbestand staan, te verschrikkelijk om je mee bezig te houden. Ieder artikel is negatief.
Geen flauw idee dus en volstrekt irrelevant voor dit topic.
pi_201649843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Ik vind het nogal loos van je dat je me beschuldigt dat ik op sites kom waar ik niet eens kom. Wat wil je daar nu eigenlijk mee. Ik kom er serieus nooit. Ik dacht dat hij meer new ager was.
Xandernieuws new ager? Laat me niet lachen... Die haalt er altijd de bijbel bij, en geeft af tegen de katholieken, tegen de paus en nwo...

Beetje dezelfde als jij dus...

En nogmaals, je kwam er wel in de jaren dat ik met jou in discussie was. Op xandernieuws dus... Dan kun je wel de verloren onschuld spelen, maar daar trap ik niet in... "o we hebben toevallig dezelfde mening en argumenten, maar ik kom er nooit"...

quote:
Geen flauw idee dus en volstrekt irrelevant voor dit topic.
Hoezo, geen flauw idee? ik zei toch dat ik er jaren op kwam? Dus hoezo geen flauw idee? En hoezo irrelevant voor dit topic? Je spuit dezelfde flauwekul, dus het is wel degelijk relevant. En je spuit al jaren dezelfde flauwekul, dus wel degelijk relevant...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')