SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja vandaag wel jaquote:
Ja, ik moest de zonwering dichter draaien, schijnt precies in m'n ogen.quote:
Ik zit ook een beetje te knipperen nu.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik moest de zonwering dichter draaien, schijnt precies in m'n ogen.
Bal heeft vast de vieze Griekse zon meegenomen, straks is iedereen net zo lui en minder slim als de Grieken.quote:
dat weet ik. daarom was mijn post ook correct en tevens juistquote:
hoe groot staat je range wel nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
O, een like van een dame uit Boston. Wel een echt profiel, maar dat is wel een tikje ver weg
Twee weken 20 graden zou ik nog wel lekker vinden.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja we slaan de herfst en winter over en gaan weer direct naar de lente
niet de rest van het jaar ?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee weken 20 graden zou ik nog wel lekker vinden.
Nou ja, als ze hier in de buurt woont.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
O, een like van een dame uit Boston. Wel een echt profiel, maar dat is wel een tikje ver weg
Nee, dan snappen m'n planten het niet meer.quote:
18 graden vandaag. rest van de week ook zoiets dacht ik. Best prima.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee weken 20 graden zou ik nog wel lekker vinden.
Jawel hoor, harstikke mooi.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook niets van deze?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Nee, Bostonquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, als ze hier in de buurt woont.
en dat wordt niet gematcht aan elkaar?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op 100 km. Maar haar range staat blijkbaar wat ruimer
Dan zou ze toch helemaal niet bij jou langs moeten komen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op 100 km. Maar haar range staat blijkbaar wat ruimer
Nee. Ik zie in mijn resultaten trouwens ook mensen van verder weg en ook jonger dan mijn instellingen voor leeftijd. Wel een beetje raar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dat wordt niet gematcht aan elkaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |