abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zondag 3 oktober 2021 @ 21:54:59 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_201626162
Al jaren voorziet Arjen Lubach met het programma 'Zondag met Lubach' het land van de broodnodige kritische satire. In zijn theaterprogramma 'Arjen Lubach LIVE!' laat hij een andere kant van zichzelf zien: persoonlijk, spontaan én muzikaal.

Het liedje 'Beter in bed' uit deze voorstelling werd genomineerd voor de Annie MG Schmidt-prijs.




Na 140 uitverkochte shows, door het hele land, sloot Arjen Lubach de reeks af in een volle Amsterdamse Schouwburg, voor de televisieregistratie. De voorstelling 'Arjen Lubach LIVE!' laat een andere Arjen zien dan die we kennen uit 'Zondag met Lubach'. Zijn verhalen zijn persoonlijker en zijn contact met het publiek is intiemer. Het nummer 'Beter in bed' uit de voorstelling werd in 2020 genomineerd voor de Annie M.G. Schmidtprijs voor het beste kleinkunstnummer van het jaar. Daarnaast werd 'Beter in bed' net als het liedje 'Woke' een hit op YouTube, met meer dan een miljoen views.

Voordat Arjen Lubach (Groningen,1979) het programma 'Zondag met Lubach' maakte, werkte hij al vele jaren achter de schermen bij radio en televisie. Maar nóg eerder stond hij op het podium in het theater, met verschillende cabaretgroepen. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en na vijf jaar succesvolle televisieprogramma’s te hebben gemaakt, keerde Lubach terug naar het theater met zijn eerste solovoorstelling 'Arjen Lubach LIVE!'.

Media over de theatershow
'Lubach is en blijft een goede grappenschrijver en ook in 'Arjen Lubach LIVE!' valt er veel te lachen' – NRC Handelsblad
'IJzersterke rap & leuke (actuele, geëngageerde) grappen.' – De Telegraaf
'Tv-ster Arjen Lubach scoort met zijn eerste solo-show' – De Standaard

21:55-23:15. NPO3

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 3 oktober 2021 @ 23:03:03 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201627253
Lange aflevering deze keer
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201633533
Ik heb één keer op tv een theaterprogramma gezien van hem. Dat was nou echt zonde van de tijd. Ging nergens over.
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:07:54 #4
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_201718843
Put these foolish ambitions to rest.
pi_201876745
quote:
Arjen Lubach openhartig over gezwel in schildklier: ‘Ik dacht nu ben ik aan de beurt’

Arjen Lubach is de afgelopen maanden door een angstige periode heen gegaan. Dat onthulde de presentator vanavond in Sterren op het Doek op NPO 2. In februari werd er een gezwel in zijn schildklier ontdekt, dat mogelijk kwaadaardig was. ,,Mijn halve schildklier is er uitgehaald.”

Gisteren vierde Arjen Lubach zijn 42ste verjaardag, een bijzondere dag voor de humorist. ,,Mijn moeder is toen doodgegaan. Ik was 12 jaar en zij was 41", vertelde hij vanavond aan Özcan Akyol in het Omroep MAX-programma Sterren op het Doek. Maar de onzekerheid was er wel op zijn 41ste levensjaar. ,,In februari had ik een gezwel in mijn schildklier, dat mogelijk kwaadaardig was. Er kwam opeens een grote bobbel en toen heb ik allerlei onderzoeken doorgemaakt.”

Een aantal maanden leefde de geboren Groninger ‘in angst dat het iets heel ernstigs was’. Uiteindelijk ging hij onder het mes. ,,Mijn halve schildklier is eruit gehaald. Het bleek uiteindelijk goedaardig te zijn, dus dat is goed afgelopen, ondanks wat complicaties na de operatie.” Er was nog een bizar toeval, vertelde Lubach. ,,De dag dat de punctie-uitslag kwam en bleek dat er een gezwel zat, op moment had ik op de dag af dezelfde leeftijd als mijn moeder had toen zij hoorde dat ze ongeneeslijk ziek was.”

Irrationele dingen
Hoewel de nuchtere Zondag met Lubach-host weinig heeft met dat soort irrationele dingen, deed het hem toch wat. ,,Dat was een moment dat mij even terugbracht naar rare gedachten over leeftijden die moeten worden gehaald of niet. Ik dacht: Oh nee, nu ben ik aan de beurt. Mijn moeder is er vandoor gegaan op die leeftijd. Wat dacht ik ook eigenlijk? Dat ik het zou redden?”

Op het moment dat het gesprek plaatsvond was Lubach nog 41. Op de vraag van Akyol of hij er gerust op was dat hij dat getal zou overleven, antwoordde hij. ,,Nee, niet gerust. Ik ben wel een angstig wezen. Bij elk kuchje of dingetje denk ik nu ben ik aan de beurt.” Een hypochonder, concludeert Akyol. Lubach: ,,Oh maar dat ben ik ook, maar ook hypochonders krijgen kanker.”
https://www.ad.nl/show/ar(...)n-de-beurt~a75dff03/
:{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')