abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201623515
Beste mensen,

Een aantal jaar geleden had ik een bankrekening in het Verenigd Koninkrijk geopend omdat ik er toen stage liep en ik liever mijn stagevergoeding in ponden wilde hebben. Dit was in 2015 dus Engeland was nog lid van de EU.

Nu wil ik bij de gemeente een bijstandsuitkering aanvragen. Het viel mij op dat ze een afschrift van “al mijn rekeningen wilde hebben” en dat een eis was dat ik niet meer 6000 vermogen mag hebben.

Nu heb ik wel meer vermogen dan dat bedrag en ook nog een aantal andere aandelen die ik laat uitkeren via mijn Engelse bankrekening. Ik ben niet van plan deze rekening bij de gemeente op te geven, aangezien brexit er door heen is heeft de Nederlandse overheid niet zomaar toegang tot mijn bankrekening zoals in andere eu landen wel het geval is. Ik stort ook geen geld van mijn Nederlandse bank en vice versa.

Zijn er andere manieren van de bijstands ambtenaren om er achter te komen hoeveel ik daadwerkelijk bezit? Wat zijn de vuilkuilen en waar moet ik alert op zijn?

Ik hoor het graag
pi_201623538
Trolltopic. En al was het serieus dan zijn dit soort topics hier alsnog verboden.
pi_201623613
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:17 schreef GerryDV het volgende:
Trolltopic. En al was het serieus dan zijn dit soort topics hier alsnog verboden.
Waarom is het verboden? :')
pi_201623642
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:21 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Omdat je vraagt hoe je het beste frauderen kunt.
Duhh.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:24:40 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201623656
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:21 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Je zoekt tips om te frauderen of bevestiging dat je met fraude wegkomt. Daarom is het verboden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 19:24:52 #6
447051 crew  Peejtur
pi_201623665
Ja nee dit maar niet doen :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')