abonnement Unibet Coolblue
pi_201630054
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er waren duizenden demonstranten, en men focust zich op enkele gekkies. Dat is framing.
Wat deden die duizenden demonstranten dan tegen die galg? Wat deden ze tegen die prinsenvlaggen? Wat deden ze tegen de jodensterdragende minderheid?

Niks dacht ik, behalve dan gebroederlijk schouder aan schouder meelopen

[ Bericht 0% gewijzigd door devlinmr op 04-10-2021 11:30:21 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201630083
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Focussen op enkele gekkies? :') Nee. Het stikt daar van de achterlijken, debielen, neonazi's, extreemrechtsen, etc, etc, etc.
Die zijn er ook. Dat heb je altijd bij grootschalige demonstraties.
pi_201630089
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wat deden die duizenden demonstranten dan tegen die galg? Wat deden ze tegen die prinsenvlaggen? Wat deden ze tegen de jondensterdragende minderheid?

Niks dacht ik, behalve dan gebroederlijk schouder aan schouder meelopen
Bij de klimaatdemonstratie deden ze ook niets tegen de galgen, bij pro-Palestina demonstraties niets tegen antisemitische spandoeken.

En van mij hoeft dat ook niet. Je bent niet verantwoordelijk voor gekkies die meelopen. Wat een kul.
pi_201630182
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bij de klimaatdemonstratie deden ze ook niets tegen de galgen, bij pro-Palestina demonstraties niets tegen antisemitische spandoeken.
Ah, dat maakt het allemaal weer goed.... Wat geldt voor de corona demonstranten geldt ook voor deze.
quote:
En van mij hoeft dat ook niet. Je bent niet verantwoordelijk voor gekkies die meelopen. Wat een kul.
Niet verantwoordelijk, maar door met ze mee te lopen geef je die gekkies (zoals jij ze noemt) wel geloofwaardigheid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201630189
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ah, dat maakt het allemaal weer goed.... Wat geldt voor de corona demonstranten geldt ook voor deze.
[..]
Niet verantwoordelijk, maar door met ze mee te lopen geef je die gekkies (zoals jij ze noemt) wel geloofwaardigheid
Nee, door ze zo buitenproportioneel veel aandacht te geven, geef je ze geloofwaardigheid.
pi_201630204
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, door ze zo buitenproportioneel veel aandacht te geven, geef je ze geloofwaardigheid.
Nee, door ze die aandacht te geven kun je laten zien wat voor types erbij zitten in de hoop dat die "normale" meerderheid er wat tegen gaat doen

Als je niet door hebt dat dit soort NVU/QAnon types je protest kapen dan ben je ziende blind... Of het gewoon stiekem met ze eens
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201630240
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee, door ze die aandacht te geven kun je laten zien wat voor types erbij zitten in de hoop dat die "normale" meerderheid er wat tegen gaat doen

Als je niet door hebt dat dit soort NVU/QAnon types je protest kapen dan ben je ziende blind... Of het gewoon stiekem met ze eens
Nee, lieverd. Dat is niet zoals het werkt.
pi_201630255
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Jopie moet eens gaan begrijpen dat hij zijn familie niet is. Hij is zelf na de oorlog geboren.
En dan wat ?
Is dat minder erg voor zijn vermoorde 337 familieleden?

Hij begrijpt dat natuurlijk al heel zijn leven. Heel logisch dat hij verontwaardigd is over dat gezeur van coronabagatelliseerders . Die zetten de vervolgingen van zijn familie in dezelfde categorie als die van problemen met een café ed binnenkomen
pi_201630278
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
En dan wat ?
Is dat minder erg voor zijn vermoorde 337 familieleden?

Hij begrijpt dat natuurlijk al heel zijn leven. Heel logisch dat hij verontwaardigd is over dat gezeur van coronabagatelliseerders . Die stellen de moord op zijn familie gelijk aan problemen met een café ed binnenkomen
De Jodenvervolging was verschrikkelijk. Maar het lijkt mij weinig constructief om zo bezig te zijn met een gebeurtenis die je zelf niet hebt meegemaakt. Je moet het laddertje op. Daar waar de vruchten zijn.
pi_201630280
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, lieverd. Dat is niet zoals het werkt.
Goed argument schat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:42:02 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201630312
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee, lieverd. Dat is niet zoals het werkt.
Zodra je het oke vind om mee te lopen in een door extreemrechts georganiseerde demonstratie ben je onderdeel van die extreemrechtse groepering.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201630338
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zodra je het oke vind om mee te lopen in een door extreemrechts georganiseerde demonstratie ben je onderdeel van die extreemrechtse groepering.
Kan mij herinneren dat jij sympathie hebt geuit voor bij1. Een partij die het heeft over westers imperialisme in Afghanistan, maar voor het gemak even de invloed van de Sovjets 'vergeet'.

Je moreel kompas doet het niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:46:30 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201630366
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:44 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Kan mij herinneren dat jij sympathie hebt geuit voor bij1. Een partij die het heeft over westers imperialisme in Afghanistan, maar voor het gemak even de invloed van de Sovjets 'vergeet'.

Je moreel kompas doet het niet.
Zijn je argumenten op en ga je maar op de persoon spelen? Mijn politieke voorkeur heeft niets met deze demonstratie te maken.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Beste debater 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:49:08 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201630394
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:14 schreef Woelwater het volgende:
In dit topic lachen de sjappies de wappies uit, hier is geen plaats voor nuance.
Die nuance van jou kennen we ja. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201630399
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:46 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Zijn je argumenten op en ga je maar op de persoon spelen? Mijn politieke voorkeur heeft niets met deze demonstratie te maken.
Inderdaad. En de opinie van een paar gekkies, heeft niets met de uitingen, opinie van al die andere duizenden demonstranten te maken.

Ik ben blij te zien dat je dat nu doorhebt. Toch eerder dan verwacht.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:50:47 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201630414
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Inderdaad. En de opinie van een paar gekkies, heeft niets met de uitingen, opinie van al die andere duizenden demonstranten te maken.

Ik ben blij te zien dat je dat nu doorhebt. Toch eerder dan verwacht.
Het is geen opinie van een paar gekkies. Het is de opinie van de organisatie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201630418
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De Jodenvervolging was verschrikkelijk. Maar het lijkt mij weinig constructief om zo bezig te zijn met een gebeurtenis die je zelf niet hebt meegemaakt. Je moet het laddertje op. Daar waar de vruchten zijn.
Het zijn de coronazeurders die beginnen over joden. Die halen oud zeer naar boven.
En wel op een irritante manier van zichzelf in een slachtofferrol plaatsen en daarmee de jodenvervolgingen bagatelliseren.
Jij kent hem niet en je fantaseert dat Joop zich veel te druk maakt en niet constructief is voor zichzelf.
Om coronazeurders te verdedigen stempel jij hem af tot zeurder.
In hoeverre ben jij dan niet de grootste zeurder hier ?
  Beste debater 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:51:21 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201630421
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De Jodenvervolging was verschrikkelijk. Maar het lijkt mij weinig constructief om zo bezig te zijn met een gebeurtenis die je zelf niet hebt meegemaakt. Je moet het laddertje op. Daar waar de vruchten zijn.
Bullsh*t; de tragedie die hem zijn familie heeft gekost ingezet zien worden door een stel wappies met het historisch besef van een druif, geeft hem alle recht van leer te trekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201630425
quote:
16s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het is geen opinie van een paar gekkies. Het is de opinie van de organisatie.
Er is geen organisatie.
pi_201630439
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:51 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Het zijn de coronazeurders die beginnen over joden. Die halen oud zeer naar boven.
En wel op een irritante manier van zichzelf in een slachtofferrol plaatsen en daarmee de jodenvervolgingen bagatelliseren.
Jij kent hem niet en je fantaseert dat Joop zich veel te druk maakt en niet constructief is voor zichzelf.
Om coronazeurders te verdedigen stempel jij hem af tot zeurder.
In hoeverre ben jij dan niet de grootste zeurder hier ?
De vergelijking met de jodenvervolging van sommige mensen is een provocatie. Wat willen provocateurs? dat je hapt.

Kortom: Jopie heeft weinig emotionele regulatie. Volstrekt begrijpelijk voor iemand die daadwerkelijk die verschikkingen heeft gemaakt. Niet voor iemand die na de oorlog is geboren.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:53:18 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201630441
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Er is geen organisatie.
:') :') :') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201630451
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bullsh*t; de tragedie die hem zijn familie heeft gekost ingezet zien worden door een stel wappies met het historisch besef van een druif, geeft hem alle recht van leer te trekken.
Uiteraard. Hij heeft al het recht om als slachtoffer, die geen slachtoffer was de aarde te verlaten. Joop is geen 20 meer, immers.
  Beste debater 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 11:56:56 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201630475
Het is geen provocatie, de meesten van die debielen geloven het werkelijk. Dat is nog het ergste.

Als je verder niet begrijpt waarom Jopie daar boos over is, moet je wellicht je eigen emotionele regulatie nog even checken. Doorgaans hebben mensen wat moeite met het bagatelliseren van de afslachting van je familie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201630526
twitter

Geen galg voor Hugo dus, waar haalt men deze onzin vandaan? Alles om kritiek op het coronabeleid maar weer verdacht te maken door de MSM.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 oktober 2021 @ 12:04:19 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201630568
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[ twitter ]
Geen galg voor Hugo dus, waar haalt men deze onzin vandaan? Alles om kritiek op het coronabeleid maar weer verdacht te maken door de MSM.
Je mag het invullen hoe je het zelf wil zegt ie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')