Die zit nog een stuk achter de groep VD Poel.quote:
Dit is echt een gigantische anticlimax ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Jongens toch, een van de weinige renners waar je gewoon hoe dan ook niet voor kunt juichen die een van de mooiste koersen ooit gaat winnen.
Hij is de beste man in koers...alleen pech kan hem van de zege houden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Madhouse11 het volgende:
Hij overleeft niet alleen, hij loopt gewoon uit.
Ik juich wel degelijk voor Mosconquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:09 schreef Mykonos het volgende:
Jongens toch, een van de weinige renners waar je gewoon hoe dan ook niet voor kunt juichen die een van de mooiste koersen ooit gaat winnen.
En te weinig steun gekregen...hij rijdt nu al 40km ofzo alleen op kop.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, Mathieu heeft attractief gekoerst, maar het lijkt er toch op dat hij nét niet goed genoeg is (of gewoon te veel heeft gegeven).
Ikquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie zei er hier dat er een Italiaan gaat winnen?
Het is een dik terechte zege, maar leuk is het nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is de beste man in koers...alleen pech kan hem van de zege houden.
Racistische smeerlappen hebben ook wel hun charme ja.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik juich wel degelijk voor Moscon.
Wat ik zal zei, de vooruitgeschoven posten waren niet heel veel waard en dichten van een gat kost heel veel kracht. Dus vooraan zat je beter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef Zwansen het volgende:
Jammer, Mathieu heeft attractief gekoerst, maar het lijkt er toch op dat hij nét niet goed genoeg is (of gewoon te veel heeft gegeven).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |