abonnement Unibet Coolblue
pi_201618415
Heeft iemand enig idee waarom marktaandeel W10 ineens zo snel stijgt en W7 en 8.1 ineens zo snel dalen?
https://gs.statcounter.co(...)onthly-200901-202110

Terwijl er aanstaande Dinsdag W11 uitkomt.

Iets wat ik nog kon bedenken is dat mensen eerst naar 10 upgraden, omdat bij rechtstreeks naar 11 je bestanden verloren gaan, maar ik snap ook niet dat mensen die nu (nog) W7 of 8.1 nu opeens Überhaupt willen upgraden naar 10 of 11, terwijl die behoefte er kennelijk eerst niet was. Is trouwens wel leuk als zij straks 11 hebben en er achter komen dat het helemaal niet wordt ondersteund omdat ze geen TPM 2.0 hebben. Toch weer terug naar 7, 8.1 of 10 dan maar? Of overstappen op Linux of Mac?

Of praat die statcounter gewoon poep? Het is en blijft een bedrijf, je kunt niet weten welke belangen daar wegen.

Ik vind deze ontwikkeling overigens erg zorgwekkend wat betreft brandveiligheid, mede er toch al veel te veel mensen die W10 gebruiken.
pi_201618547
Omdat W11 niet op oudere hardware gaat draaien. (doe dan maar alvast een nieuwe pc+w10). En zoals je al zegt: upgraden van ouwe wins is minder makkelijk.

Brandveiligheid in een OS, serieus?
Firewall is er niet voor niks.

(en de certificaatprobleempjes...opzouten met ouwe OSen en browsers)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201618776
Vind ik ook moeilijk te geloven, mensen die nu nog W7 of 8.1 gebruiken terwijl W10 inmiddels al 5-6 jaar op de markt is. Hollen nu opeens naar de winkel om een nieuwe PC te kopen om straks W11 (wat vooral eigenlijk gewoon een W10 is waarvan ze de laatste nul in een 1 hebben veranderd) te kunnen draaien? Maar goed kan ook zomaar de volgende maand/maanden opeens weer anders zijn. Het is trouwens wel apart W10 was juist weer aan het dalen, en 7 aan het stijgen de afgelopen maanden. Draaien mensen elk half jaar een andere versie van Windows ofzo?

En ik vind het juist een prachtig mooie uitdaging om zolang mogelijk met oude OSsen en computers te werken. Leuk om te ondekken hoelang nog iets blijft werken en kan, gebruiken tot het bittere einde. Tot de vellen en de verf er letterlijk vanaf vallen. En de roest erop komt, zoiets als dit:
Prachtig om te hebben, een juweeltje! Mooi om te zien, dan zie je juist dat iets gebruikt is. Zonde om een mooi uitziende PC weer weg te doen. Zonde dat persoon uit het filmpje hem weer schoonmaakt.

[ Bericht 13% gewijzigd door zoey27 op 03-10-2021 15:37:32 ]
pi_201619418
Ik begrijp de oude hardware-liefde, maar er is gewoon geen kunst aan.

Kijk, tantalum caps van je IBM xt vervangen, da's geinig, maar tof doen met je Pentium en Win95....tja

Ga dan een ouwe Solaris versie installeren op geemuleerde Sparc hardware. Koppijn gegarandeerd en uiteindelijk kun je er geen fuk mee, maar wel geinig.

M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201619749
Ik vermoed omdat je nu nog gratis naar Windows 10 kan upgraden, maar dat na volgende week mogelijk komt te vervallen in ruil voor een gratis upgrade naar 11.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201620056
Gratis is gratisch hè.
Ook al is het niet gratis, maar daar denkt men niet over na.
En ook ik doe daaraan mee :P
pi_201621057
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vermoed omdat je nu nog gratis naar Windows 10 kan upgraden, maar dat na volgende week mogelijk komt te vervallen in ruil voor een gratis upgrade naar 11.
Lijkt mij sterk, als ze dat zo belangrijk vonden hadden ze dat toch alang tegengewerkt?
Maar goed mocht dit inderdaad zo zijn vallen 7 en 8.1 gebruikers in die zin buiten de boot ja.

Mijn Windows 8.1 heb ik ook gratis, okay is piraten copy. maar who cares?
(En hij update ook gewoon)
Volgens mij zijn alle laatste versies van Windows tegenwoordig vrij makkelijk te pirateren, dus snap die ophef over gratis vervalt niet zo. Dan draai je toch gewoon een piraten versie?
W10 heb ik ook tijdje piraten versie van gehad, die update ook gewoon. (wat is daar eigenlijk juist NIET wilde)

Overigens kun je ook op allerlei plekke een key kopen voor een 10tje, of dat echt legitiem is betwijvel ik. Maar goed een Windows hoeft niet heel duur te kosten in ieder geval.
pi_201621093
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef gepromoveerT het volgende:
Gratis is gratisch hè.
Ook al is het niet gratis, maar daar denkt men niet over na.
En ook ik doe daaraan mee :P
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef gepromoveerT het volgende:
Gratis is gratisch hè.
Ook al is het niet gratis, maar daar denkt men niet over na.
En ook ik doe daaraan mee :P
Apart dan wel weer dat Linux nog steeds niet groot aangeslagen is, maar mensen zijn opzich wel gevoelig voor gratis ja.
pi_201622718
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Lijkt mij sterk, als ze dat zo belangrijk vonden hadden ze dat toch alang tegengewerkt?
Maar goed mocht dit inderdaad zo zijn vallen 7 en 8.1 gebruikers in die zin buiten de boot ja.

Mijn Windows 8.1 heb ik ook gratis, okay is piraten copy. maar who cares?
(En hij update ook gewoon)
Volgens mij zijn alle laatste versies van Windows tegenwoordig vrij makkelijk te pirateren, dus snap die ophef over gratis vervalt niet zo. Dan draai je toch gewoon een piraten versie?
W10 heb ik ook tijdje piraten versie van gehad, die update ook gewoon. (wat is daar eigenlijk juist NIET wilde)

Overigens kun je ook op allerlei plekke een key kopen voor een 10tje, of dat echt legitiem is betwijvel ik. Maar goed een Windows hoeft niet heel duur te kosten in ieder geval.
Niet iedereen wil een illegale versie draaien en lang niet iedereen weet dat je zo-goed-als legale keys kan kopen voor een tientje.

Als je niet beter weet dan dat Windows ¤200+ kost om te kopen, maar tot volgende week nog gratis te upgraden is naar 10, dan ga je nu toch maar upgraden naar 10.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201622798
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef zoey27 het volgende:

[..]
[..]
Apart dan wel weer dat Linux nog steeds niet groot aangeslagen is, maar mensen zijn opzich wel gevoelig voor gratis ja.
Toevallig ben ik bij een van mijn pc'tjes onlangs overgestapt naar Linux, omdat ik hem onder Windows 10 echt te traag vond worden.

De overstap was vele malen makkelijker dan mijn laatste poging acht jaar geleden. Ik ben op twee mierenneukdingetjes na volkomen tevreden en de overstap verlengt de levensduur van het bakkie hopelijk nog een paar jaar.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_201622836
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 15:27 schreef zoey27 het volgende:
Vind ik ook moeilijk te geloven, mensen die nu nog W7 of 8.1 gebruiken terwijl W10 inmiddels al 5-6 jaar op de markt is.
Ik gebruik zelf ook nog Windows 7, gewoon omdat ik de no nonsense interface prettiger vind dan al die malle fratsen in Windows 10 en omdat ik er alles mee kan wat ik wil. Sterker nog, ik doe er veel dingen mee die anderen met Windows 10 wellicht niet voor elkaar krijgen (maar dat is meer een kwestie van ervaring en know how). Alle moderne programma's die ik gebruik draaien gewoon op 7.

En ja, afgelopen week was er even een probleem met dat verlopen certificaat, maar dat had ik ook snel opgelost. Was voor mij aanleiding om mijn andere root certificaten ook nog eens langs te lopen. En zowaar vond ik er nog enkele die ik miste of die waren verlopen en die verklaarden waarom bijvoorbeeld NPO Start bij mij niet werkte in Chrome maar wel in Firefox. Ook weer opgelost.
quote:
Hollen nu opeens naar de winkel om een nieuwe PC te kopen om straks W11 (wat vooral eigenlijk gewoon een W10 is waarvan ze de laatste nul in een 1 hebben veranderd) te kunnen draaien?
Nee. Als je holt kun je struikelen. En een computer is geen impulsaankoop, althans, zou dat niet moeten zijn.
quote:
Maar goed kan ook zomaar de volgende maand/maanden opeens weer anders zijn. Het is trouwens wel apart W10 was juist weer aan het dalen, en 7 aan het stijgen de afgelopen maanden. Draaien mensen elk half jaar een andere versie van Windows ofzo?
Die cijfers zullen wel onbetrouwbaar zijn. Maar het is wel zeker dat Windows 7 wereldwijd nog heel veel wordt gebruikt. Zo veel, dat geen enkele ontwikkelaar daar omheen kan. Daar verandert alle propaganda van Microsoft niets aan.
quote:
En ik vind het juist een prachtig mooie uitdaging om zolang mogelijk met oude OSsen en computers te werken. Leuk om te ondekken hoelang nog iets blijft werken en kan, gebruiken tot het bittere einde. Tot de vellen en de verf er letterlijk vanaf vallen. En de roest erop komt, zoiets als dit:
Daar heb ik dan weer niets mee, met die roest en vellen die erbij hangen. Maar retro computing an sich is natuurlijk leuk en leerzaam.
quote:
Prachtig om te hebben, een juweeltje! Mooi om te zien, dan zie je juist dat iets gebruikt is. Zonde om een mooi uitziende PC weer weg te doen. Zonde dat persoon uit het filmpje hem weer schoonmaakt.
pi_201623084
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef zoey27 het volgende:

[..]
[..]
Apart dan wel weer dat Linux nog steeds niet groot aangeslagen is, maar mensen zijn opzich wel gevoelig voor gratis ja.
Yep, dat komt door onbekend is onbemind + Microsoft heeft vanaf het begin een helpdesk gehad en dat heeft voor de grote markt gezorgd.
pi_201623195
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:51 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Yep, dat komt door onbekend is onbemind + Microsoft heeft vanaf het begin een helpdesk gehad en dat heeft voor de grote markt gezorgd.
Helpdesk? bedoel je per telefoon? Het is mij niet bekent dat M (ooit) een helpdesk heeft gehad, maar mischien komt dat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt.
pi_201623352
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:57 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Helpdesk? bedoel je per telefoon? Het is mij niet bekent dat M (ooit) een helpdesk heeft gehad, maar mischien komt dat ik er nog nooit gebruik van heb gemaakt.
Hadden ze al in de NT4 en Win 95 tijd. Je kon ze als consument één keer gratis bellen.
Als bedrijf betaalde je de hoofdprijs.
En als IT-er had je Technet, een D-base met heel veel oplossingen voor heel veel problemen. Je moest echter een Technet-expert zijn om daarmee om te kunnen gaan. :P
pi_201623553
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:51 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Yep, dat komt door onbekend is onbemind + Microsoft heeft vanaf het begin een helpdesk gehad en dat heeft voor de grote markt gezorgd.
Ik denk niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft (gehad). De opkomst van Microsoft begin jaren '80 van de vorige eeuw is nauw verbonden geweest met de opkomst van de personal computer omdat Microsoft IBM op korte termijn kon helpen aan een 16-bits besturingssysteem voor hun PC. En dat besturingssysteem had Microsoft niet eens zelf ontwikkeld maar gekocht van een firma in Seattle en zelf een beetje aangepast. Maar dat verhaal is algemeen bekend en al vaak verteld.
pi_201624276
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:18 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft (gehad). De opkomst van Microsoft begin jaren '80 van de vorige eeuw is nauw verbonden geweest met de opkomst van de personal computer omdat Microsoft IBM op korte termijn kon helpen aan een 16-bits besturingssysteem voor hun PC. En dat besturingssysteem had Microsoft niet eens zelf ontwikkeld maar gekocht van een firma in Seattle en zelf een beetje aangepast. Maar dat verhaal is algemeen bekend en al vaak verteld.
Beter goed gejat dan slecht bedacht dus.
pi_201626979
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:18 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat er ook maar iets mee te maken heeft (gehad). De opkomst van Microsoft begin jaren '80 van de vorige eeuw is nauw verbonden geweest met de opkomst van de personal computer omdat Microsoft IBM op korte termijn kon helpen aan een 16-bits besturingssysteem voor hun PC. En dat besturingssysteem had Microsoft niet eens zelf ontwikkeld maar gekocht van een firma in Seattle en zelf een beetje aangepast. Maar dat verhaal is algemeen bekend en al vaak verteld.
Waar jij het over hebt was het prille begin, waarbij MS bij IBM bedong dat zij het besturingssysteem ook zelf konden/mochten gebruiken. Het is niet voor niets dat even later IBM zelf een (onmogelijk) besturingssysteem op de markt bracht.
Was trouwens 8 bits besturingssysteem.

Ik heb het over de uitgroei van MS tot wereldbepalend besturingssysteem. Tijd is geld voor het bedrijfsleven en elke seconde dat het netwerk plat ligt kost geld. Eén telefoontje en Microsoft kwam het probleem wel even oplossen voor heel veel geld.
I've been there, done that en heb ondertussen kruiwagens geld verdiend. Niks mis mee overigens.

Goeie oude tijd met BNC netwerken en elke systeembeheerder liep wel rond met een paar Terminators in zijn zak en als gebruiker stond je letterlijk in de wachtrij voor de enige printer op de afdeling :)

[ Bericht 1% gewijzigd door gepromoveerT op 03-10-2021 22:47:57 (aanvulling) ]
pi_201627824
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:41 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Waar jij het over hebt was het prille begin, waarbij MS bij IBM bedong dat zij het besturingssysteem ook zelf konden/mochten gebruiken. Het is niet voor niets dat even later IBM zelf een (onmogelijk) besturingssysteem op de markt bracht.
Was trouwens 8 bits besturingssysteem.
Waar haal je dit vandaan? Bij mijn weten heeft IBM voor de IBM PC nooit een 8-bits besturingssysteem op de markt gebracht. CP/M-86 en PC DOS waren beide 16-bits.
pi_201628411
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 00:58 schreef Riparius het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan? Bij mijn weten heeft IBM voor de IBM PC nooit een 8-bits besturingssysteem op de markt gebracht. CP/M-86 en PC DOS waren beide 16-bits.
Zucht, had dit al verwacht. Had het niet moeten posten. Is geneuzel. Dus gister meteen maar een paar links gezocht en bewaard.
https://en.wikipedia.org/wiki/8-bit_computing
Some early IBM PC compatibles used the same 8-bit computer bus as the original PC and XT models, but many soon adopted the 16-bit IBM AT bus.
https://en.wikipedia.org/wiki/IBM_PC_compatible
pi_201636841
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:08 schreef gepromoveerT het volgende:

[..]
Zucht, had dit al verwacht. Had het niet moeten posten. Is geneuzel. Dus gister meteen maar een paar links gezocht en bewaard.
https://en.wikipedia.org/wiki/8-bit_computing
Some early IBM PC compatibles used the same 8-bit computer bus as the original PC and XT models, but many soon adopted the 16-bit IBM AT bus.
https://en.wikipedia.org/wiki/IBM_PC_compatible
Dit heeft niets met het besturingssysteem te maken, maar met de uitbreidingsslots. De oorspronkelijke IBM PC maakte gebruik van 8-bits uitbreidingsslots omdat de voor deze PC gekozen CPU, de Intel 8088, een 8-bits databus heeft. De 8088 was een spaarversie van de 8086 die wel een 16-bits databus heeft, maar beide CPU's ondersteunen dezelfde 16-bits Intel instructieset en zijn dan ook ontworpen voor gebruik met een 16-bits besturingssysteem. Met de komst van de IBM AT in 1984 die was voorzien van een Intel 80286 CPU deden 16-bits uitbreidingsslots hun intrede. Deze uitbreidingsslots werden oorspronkelijk PC bus (8 bits) resp. AT bus (16 bits) genoemd.

Pas nadat IBM vanaf 1987 pogingen deed om deze uitbreidingsslots uit te faseren en te vervangen door een nieuwe en daarmee incompatibele uitbreidingsbus onder de naam Micro Channel Architecture (MCA) kwamen kloonfabrikanten die wilden vasthouden aan de inmiddels gemeengoed geworden AT bus als reactie daarop met de naam Industry Standard Architecture (ISA) voor de AT bus. Met MCA is het nooit wat geworden (wel met de eveneens in 1987 door IBM geïntroduceerde VGA standaard voor grafische kaarten en PS/2 aansluitingen voor toetsenbord en muis) maar de achteraf bedachte naam ISA voor de 16-bits uitbreidingsslots die in 1984 met de IBM AT waren geïntroduceerd is gebleven. ISA slots komen al vele jaren niet meer voor in gewone desktop computers, maar in sommige industriële computers worden ze nog steeds gebruikt.
pi_201638050
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:59 schreef Riparius het volgende:

[..]
Dit heeft niets met het besturingssysteem te maken, maar met de uitbreidingsslots. De oorspronkelijke IBM PC maakte gebruik van 8-bits uitbreidingsslots omdat de voor deze PC gekozen CPU, de Intel 8088, een 8-bits databus heeft. De 8088 was een spaarversie van de 8086 die wel een 16-bits databus heeft, maar beide CPU's ondersteunen dezelfde 16-bits Intel instructieset en zijn dan ook ontworpen voor gebruik met een 16-bits besturingssysteem. Met de komst van de IBM AT in 1984 die was voorzien van een Intel 80286 CPU deden 16-bits uitbreidingsslots hun intrede. Deze uitbreidingsslots werden oorspronkelijk PC bus (8 bits) resp. AT bus (16 bits) genoemd.

Pas nadat IBM vanaf 1987 pogingen deed om deze uitbreidingsslots uit te faseren en te vervangen door een nieuwe en daarmee incompatibele uitbreidingsbus onder de naam Micro Channel Architecture (MCA) kwamen kloonfabrikanten die wilden vasthouden aan de inmiddels gemeengoed geworden AT bus als reactie daarop met de naam Industry Standard Architecture (ISA) voor de AT bus. Met MCA is het nooit wat geworden (wel met de eveneens in 1987 door IBM geïntroduceerde VGA standaard voor grafische kaarten en PS/2 aansluitingen voor toetsenbord en muis) maar de achteraf bedachte naam ISA voor de 16-bits uitbreidingsslots die in 1984 met de IBM AT waren geïntroduceerd is gebleven. ISA slots komen al vele jaren niet meer voor in gewone desktop computers, maar in sommige industriële computers worden ze nog steeds gebruikt.
Even terug; 8 bit was dus wel degelijk het 'eerste' ontwerp. Dat vermeld je zelf.
Echter waar het hier over ging was dat MS zo groot is geworden vanwege een Helpdesk, waar je als alternatief besturingssysteemgebruiker het wiel zelf moest uitvinden.
En nou vind ik het welletjes met historische omzwervingen :)
pi_201640999
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 15:05 schreef zoey27 het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom marktaandeel W10 ineens zo snel stijgt en W7 en 8.1 ineens zo snel dalen?
https://gs.statcounter.co(...)onthly-200901-202110

Terwijl er aanstaande Dinsdag W11 uitkomt.

Iets wat ik nog kon bedenken is dat mensen eerst naar 10 upgraden, omdat bij rechtstreeks naar 11 je bestanden verloren gaan, maar ik snap ook niet dat mensen die nu (nog) W7 of 8.1 nu opeens Überhaupt willen upgraden naar 10 of 11, terwijl die behoefte er kennelijk eerst niet was. Is trouwens wel leuk als zij straks 11 hebben en er achter komen dat het helemaal niet wordt ondersteund omdat ze geen TPM 2.0 hebben. Toch weer terug naar 7, 8.1 of 10 dan maar? Of overstappen op Linux of Mac?

Of praat die statcounter gewoon poep? Het is en blijft een bedrijf, je kunt niet weten welke belangen daar wegen.

Ik vind deze ontwikkeling overigens erg zorgwekkend wat betreft brandveiligheid, mede er toch al veel te veel mensen die W10 gebruiken.
https://gs.statcounter.co(...)ws/desktop/worldwide

Waar zie jij dat precies? Ik zie eigenlijk niet zoveel veranderen.....
_-L'avenir est déja là
pi_201641391
Kies maar eens Nederland dan zie je al meer.
pi_201644890
Window$ 11 zou vanaf vandaag toch ook in de winkels moeten liggen? (USB en/of DVD) Ik zie nog niks behalve Blitzhandel24, maar betwijvel of dat een betrouwbare verkoper is.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoey27 op 05-10-2021 12:45:34 ]
pi_201650015
Is het niet gewoon dat, in het algemeen, beleggers snappen dat mensen met windows 7 overstappen naar 10 (of 11) maar dat het nu echt wat gedateerd is? 10 gebruik je nog zonder TPM 2.0 11 met TPM 2.0 maar al het oudere is nu echt wat gedateerd. Met de aankondiging van het nieuwe systeem wordt dat extra duidelijk dus daalt die waarde van de oudere systemen en stijgt die van de 2 die nog relevant zijn
  zondag 17 oktober 2021 @ 20:57:56 #26
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_201799939
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:04 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik begrijp de oude hardware-liefde, maar er is gewoon geen kunst aan.

Kijk, tantalum caps van je IBM xt vervangen, da's geinig, maar tof doen met je Pentium en Win95....tja

Ga dan een ouwe Solaris versie installeren op geemuleerde Sparc hardware. Koppijn gegarandeerd en uiteindelijk kun je er geen fuk mee, maar wel geinig.

Solaris _O_ Eind jaren '90 veel mee gewerkt. Niet stuk te krijgen, afgezien van de grafische schil. Maar die herstartte je gewoon via een andere Sparc en je kon weer verder alsof er niets aan de hand was. Ik heb nog steeds dit gebakje in mijn hardwaremuseum:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_201802893
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef zoey27 het volgende:

[..]
[..]
Apart dan wel weer dat Linux nog steeds niet groot aangeslagen is, maar mensen zijn opzich wel gevoelig voor gratis ja.
Voor Linux heb je toch wat meer kennis en ervaring nodig dan met Windows 10 ondanks ze het makkelijker maken voor de huis-tuin-en-keuken-gebruiker.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201817228
Ik hoorde ooit van iemand die zei Ubuntu te gebruiken want met Windows kon die niet overweg.

Zou het trouwens niet kunnen dat de W11 share nu bij de W10 share opgeteld is? W11 staat er als los systeem nog niet eens op Statcounter en aangezien W11 eigenlijk vooral gewoon een nieuwe versie van W10 is.
Is trouwens wel pure speculatie, ik kan er dus naast zitten.

[ Bericht 30% gewijzigd door zoey27 op 20-10-2021 12:17:49 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')