Het geel van Jumbo is wat feller vandaag. Zag sowieso Groenewegen vooraan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zitten er best wat van Bingoal voorin. Dat bijna fluogeel is vrij makkelijk te herkennen.
Klopt, maar dan alsnog zijn die truitjes van Bingoal er vrij makkelijk uit te pikken. Daarnaast heeft Jumbo er al 3 vooraan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Het geel van Jumbo is wat feller vandaag. Zag sowieso Groenewegen vooraan.
Ja dat idee had ik ook. Maar ja, ze moeten nog 90% van de kasseien..quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:27 schreef Zwansen het volgende:
Mag ik zeggen dat het vooralsnog lijkt mee te vallen met de valpartijen?
Oké, zie maar 1 van Bingoal, maar kan zijn dat er een aantal jackjes dragen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, maar dan alsnog zijn die truitjes van Bingoal er vrij makkelijk uit te pikken. Daarnaast heeft Jumbo er al 3 vooraan.
De tent lekt?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Circus Politt geeft vandaag geen voorstelling.
De mannen van PatLef zullen wel moeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb het idee dat het peloton flink zal moeten aanpoten.
En ze zijn nog fit na 100kmquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook. Maar ja, ze moeten nog 90% van de kasseien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |