abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 oktober 2021 @ 13:01:55 #1
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_201616169
Ik heb op Marktplaats de oude radio/navigatie gezet van mijn vorige auto:
Deze jongen
Nu vraagt een bieder om een 4 cijferige code bij die radio. Bij mijn weten werkte hij gewoon zonder code in mijn oude auto maar als er een code gebruikt moet om hem in een andere auto te gaan proberen wordt dat natuurlijk niets. Die code heb ik namelijk niet meer tenzij hij ergens op 1 van de stickers te vinden is.

Mijn vraag: Hoort deze radio gewoon zonder code te starten of moet ik er echt een of andere 4 cijferige code bij hebben?

Als er echt een code bij hoort dan heeft nu niemand iets er aan en kan hij beter gewoon in de ton.
  zondag 3 oktober 2021 @ 13:07:51 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201616280
Al gegoogled? Dacht dat hier sites voor waren…
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201617734
Ik weet dat de VW radios uit de jaren 90 om een code vroegen nadat ze zonder stroom waren geweest. Die code ga je niet op de radio zelf vinden want het was juist tegen diefstal. Zoek nog eens in je instructieboekje.
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:12:30 #4
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_201622381
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:30 schreef qajariaq het volgende:
Ik weet dat de VW radios uit de jaren 90 om een code vroegen nadat ze zonder stroom waren geweest. Die code ga je niet op de radio zelf vinden want het was juist tegen diefstal. Zoek nog eens in je instructieboekje.
De auto is juist verkocht 😅
pi_201623197
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:30 schreef qajariaq het volgende:
Ik weet dat de VW radios uit de jaren 90 om een code vroegen nadat ze zonder stroom waren geweest. Die code ga je niet op de radio zelf vinden want het was juist tegen diefstal. Zoek nog eens in je instructieboekje.
Ook al is de auto inmiddels verkocht, toch even een tip voor degene die tegen hetzelfde probleem aanloopt:
Radiocode is (mits originele radio) ook via de dealer te krijden.
Sommige dealers vragen er geld voor, anderen geven de code gratis gewoon als service.
pi_201630398
Waarschijnlijk heeft de koper de radio in oude knaken-vw gehangen, dan heb je een code nodig.

In nieuwere vw’s word de radio vanzelf herkend door de auto. Je kan de code bestellen bij de dealer.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')