abonnement Unibet Coolblue
pi_201609515
Mooie actie
pi_201609710
Schilder wat gekleurde vierkantjes op een canvas en noem het kunst, zo kun je ook aardig wat geld verdienen _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201609837
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:59 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dan stel je bar weinig aan de kaak.
Het voornaamste wat de man ermee bereikt is dat hij nog minder snel gevraagd gaat worden voor opdrachten. Kunst is cool enzo maar het is ook gewoon een beetje vraag en aanbod, net als andere banen met andere expertises.

Of hij had kunnen zeggen dat hij een andere deal wilde voordat hij ermee akkoord ging.
Conscience do cost.
pi_201609927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:22 schreef ems. het volgende:
Het voornaamste wat de man ermee bereikt is dat hij nog minder snel gevraagd gaat worden voor opdrachten.
Ja, denk je dat?
pi_201610061
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:26 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja, denk je dat?
Nouja, als ik cateraar zou zijn en ik zou gehuurd worden om frituur te brengen om vervolgens uit protest alleen maar borden met ketchup uit te delen dan kan ik mij voorstellen dat dat niet per se positief ontvangen gaat worden door eventuele andere contracten die ik nog hoop te sluiten om mijn vak uit te oefenen.

Ongetwijfeld kunnen dit soort acties op high-fives rekenen in bepaalde kringen maar in mijn ervaring worden dergelijke strapatsen anders geïnterpreteerd door eventuele geldschieters. Waarom het risico nemen met zo'n mediaman als je eenvoudig iemand anders ergens vandaan kan plukken?
Conscience do cost.
pi_201610114
Lekker hoor.
pi_201610162
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:31 schreef ems. het volgende:

[..]
Nouja, als ik cateraar zou zijn en ik zou gehuurd worden om frituur te brengen om vervolgens uit protest alleen maar borden met ketchup uit te delen dan kan ik mij voorstellen dat dat niet per se positief ontvangen gaat worden door eventuele andere contracten die ik nog hoop te sluiten om mijn vak uit te oefenen.

Ongetwijfeld kunnen dit soort acties op high-fives rekenen in bepaalde kringen maar in mijn ervaring worden dergelijke strapatsen anders geïnterpreteerd door eventuele geldschieters. Waarom het risico nemen met zo'n mediaman als je eenvoudig iemand anders ergens vandaan kan plukken?
Jij denkt zeker ook dat die actie van Banksy (die met een ingebouwde papierversnipperaar) ten koste gaat van z'n populariteit.
pi_201610276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:35 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij denkt zeker ook dat die actie van Banksy (die met een ingebouwde papierversnipperaar) ten koste gaat van z'n populariteit.
Banksy is Banksy. Ik heb de naam van deze artiest nu ondertussen 4x gelezen en ik ben hem al 4x vergeten. Dat ik een goed kroketje kan frituren maakt mij nog geen Jamie Oliver, om maar weer even terug te komen op mijn vorige post.
Conscience do cost.
pi_201610495
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:40 schreef ems. het volgende:

[..]
Banksy is Banksy. Ik heb de naam van deze artiest nu ondertussen 4x gelezen en ik ben hem al 4x vergeten. Dat ik een goed kroketje kan frituren maakt mij nog geen Jamie Oliver, om maar weer even terug te komen op mijn vorige post.
Ik denk dat deze post meer over jouzelf zegt dan over het onderwerp.
pi_201611831
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:22 schreef ems. het volgende:

[..]
Het voornaamste wat de man ermee bereikt is dat hij nog minder snel gevraagd gaat worden voor opdrachten. Kunst is cool enzo maar het is ook gewoon een beetje vraag en aanbod, net als andere banen met andere expertises.

Of hij had kunnen zeggen dat hij een andere deal wilde voordat hij ermee akkoord ging.
Dat betwijfel ik. Dit is goede reclame en deze man zal door velen als held gezien worden, dat ie dit soort misstanden op de kaart zet.
pi_201612015
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik denk dat deze post meer over jouzelf zegt dan over het onderwerp.
Vertel mij meer over hoe een random Deen vergelijken met Banksy een reflectie van jouw ziel is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dat betwijfel ik. Dit is goede reclame en deze man zal door velen als held gezien worden, dat ie dit soort misstanden op de kaart zet.
Dat erken ik ook. Alleen niet zozeer de mensen die de rekeningen betalen.
Conscience do cost.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:54:20 #37
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201612519
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:

Zal allemaal wel een marketing stunt zijn tussen die kunstenaar en het museum
Joh :D

Wat een raar verhaal, wilde het museum na afloop die biljetten er weer vanaf weken ofzo?

Dit is idd gewoon een een-tweetje van die kunstenaar en het museum om tekorten aan geld en subsidie in de kunstsector aan te kaarten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201612685
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:31 schreef ems. het volgende:

[..]
Nouja, als ik cateraar zou zijn en ik zou gehuurd worden om frituur te brengen om vervolgens uit protest alleen maar borden met ketchup uit te delen dan kan ik mij voorstellen dat dat niet per se positief ontvangen gaat worden door eventuele andere contracten die ik nog hoop te sluiten om mijn vak uit te oefenen.

Ongetwijfeld kunnen dit soort acties op high-fives rekenen in bepaalde kringen maar in mijn ervaring worden dergelijke strapatsen anders geïnterpreteerd door eventuele geldschieters. Waarom het risico nemen met zo'n mediaman als je eenvoudig iemand anders ergens vandaan kan plukken?
Alleen lever je als cateraar geen kunst maar eten.
En dan voldoen borden met ketchup niet.

Hij heeft nu een kunstwerk gemaakt dat bestaat uit lege doeken en het pakken van dat geld.
Nu zal het er op aan komen hoe dit in het kunstwereldje valt.
Als het slecht valt dan vindt men hem een ordinaire dief en krijgt hij geen opdrachten meer.
Maar valt het goed valt dan is hij een groot kunstenaar en krijgt hij juist meer opdrachten.
Dan betaalt iemand hem 120.000 waarna hij een kunstwerk oplevert wat bestaat uit het in elkaar slaan van de opdrachtgever.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201612850
"In the Gallery"

Harry made a bareback rider
Proud and free upon a horse
And a fine coalminer
Oh yeah, for the ACB that was

A fallen angel
Jesus on the cross
A skating ballerina
Oh yeah, you should have seen her do the skater's waltz

Some people, they got to paint and draw
Harry had to work in clay and stone
Like the waves coming to the shore
It was in his blood and in his bones

He was ignored by all the trendy boys in London
Yes, and in Leeds
He might as well have been making toys
Or strings of beads

He couldn't be
No, no, no, he couldn't be
In the gallery
In the gallery

And then you get an artist
He says he doesn't want to paint at all
He takes an empty canvas
And stickin' it on the wall


The birds of feather, all the phonies and all of the fakes
While the dealers they get together
And they decide who gets the breaks

And who's gonna be
Oh yeah, who's gonna be
In the gallery
In the gallery

No lie, he get no compromise
He get no junk, he do no string
And all the lies we subsidise
That just don't mean a thing

I've got to say he passed away in obscurity
And now all the vultures they're coming down from the tree

He's gonna be
Oh yeah, he's gonna be
In the galle-galle-galle-galle, a gallery
In the gallery

Harry made a bareback rider
Harry made a bareback rider
pi_201615384
Leuke stunt, vooral inclusief het uitzitten van de gevangenisstraf. Alles voor de kunst zullen we maar zeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')