Kleine bakjes, koffielepels en geen jus ...quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:08 schreef Phoenyx-God het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk klaarNou eet smakelijk allemaal
Ik zou grootmoeders klok toch eens laten repareren.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:01 schreef Bracha020 het volgende:
Mijn oma schilde dagelijks een grote pan vol aardappelen voor zo’n tien personen, en daar deed ze zo’n vijf minuten over.
Lijkt me niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:36 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik zou grootmoeders klok toch eens laten repareren.
Die trek ik dan ook niet in twijfel. Maar het pochen van kleindochter wel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:38 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig hoor.
Nooit grootmoeders skills onderschatten.
Maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:39 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Die trek ik dan ook niet in twijfel. Maar het pochen van kleindochter wel.
3 aardappelen per persoon, dus 30 aardappelen in 5 minuten, dat zijn er 6 per minuut, 10 seconden per aardappel. Best te doen hoor. Moet je wel mooie pieperts zonder oogjes etc hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:36 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ik zou grootmoeders klok toch eens laten repareren.
Super gave kleine piepers en kleine eters. Dat komt niet helemaal overeen met mijn jaren zestig beleving van grote gezinnen. Bij vriendjes was dat vijf kilo per dag en daar waren dan bij toerbeurt twee kinderen elke dag een uur mee zoet. Maar goed, dat gezin was dan veertien personen waaronder diverse bijna volwassen kinderen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 16:57 schreef Farenji het volgende:
[..]
3 aardappelen per persoon, dus 30 aardappelen in 5 minuten, dat zijn er 6 per minuut, 10 seconden per aardappel. Best te doen hoor. Moet je wel mooie pieperts zonder oogjes etc hebben.
Misschien was het de hongerwinter en was ze na twee aardappels klaar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:04 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Super gave kleine piepers en kleine eters. Dat komt niet helemaal overeen met mijn jaren zestig beleving van grote gezinnen. Bij vriendjes was dat vijf kilo per dag en daar waren dan bij toerbeurt twee kinderen elke dag een uur mee zoet. Maar goed, dat gezin was dan veertien personen waaronder diverse bijna volwassen kinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |