abonnement Unibet Coolblue
pi_201602604
Iemand die daar fatsoenlijk antwoord op kan geven..
Er liggen nog geen 150 , voornamelijk ouderen, op de IC.

Wat is de reden voor een 3e en eventuele 4e prik?

Zag alweer ''mensen'' vooraan staan om zo een prik te nemen, waarom?
pi_201602707
Omdat de bescherming die vaccins geven na verloop van tijd afnemen
Nieuw is niet altijd beter.
pi_201602730
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Omdat de bescherming die vaccins geven na verloop van tijd afnemen
Dan kan je dus om het half jaar (?) een nieuwe prik halen..

En beschermt tegen wat ? waar ben je bang voor ..
Alleen mensen met overgewicht , aantal van niks. En ouderen , die daar anders met de griep zouden liggen, worden opgenomen.

Er liggen nog geen 150 mensen op de IC.. waarom is een prik, qr code etc nodig?
pi_201602788
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dan kan je dus om het half jaar (?) een nieuwe prik halen..
Helemaal goed toch? Zodra het kan haal ik mijn derde prik. Vaccinatie GGD was echt top georganiseerd binnen 29 minuutjes stond ik al weer buiten. :)

quote:
Er liggen nog geen 150 mensen op de IC.. waarom is een prik, qr code etc nodig?
Omdat het vaccin bij de meeste mensen nu nog werkzaam is. Die neemt aan, daarom moeten we een derde prik nemen.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201602803
De farmaceutische industrie moet ook hun brood verdienen
pi_201602809
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dan kan je dus om het half jaar (?) een nieuwe prik halen..

En beschermt tegen wat ? waar ben je bang voor ..
Alleen mensen met overgewicht , aantal van niks. En ouderen , die daar anders met de griep zouden liggen, worden opgenomen.

Er liggen nog geen 150 mensen op de IC.. waarom is een prik, qr code etc nodig?
Het kan zijn dat we een jaarlijkse coronaprik gaan krijgen ja, net als bij de griep. Niet zo'n ramp toch verder?

Je kan het aantal mensen wat nu op de IC ligt niet als argument gebruiken natuurlijk. Met nieuwe varianten of afname van bescherming kan dit heel snel weer veranderen. En als je pas gaat handelen wanneer de IC vol ligt ben je natuurlijk al te laat.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_201602921
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Het kan zijn dat we een jaarlijkse coronaprik gaan krijgen ja, net als bij de griep. Niet zo'n ramp toch verder?

Je kan het aantal mensen wat nu op de IC ligt niet als argument gebruiken natuurlijk. Met nieuwe varianten of afname van bescherming kan dit heel snel weer veranderen. En als je pas gaat handelen wanneer de IC vol ligt ben je natuurlijk al te laat.
Dat kan je alleen als argument gebruiken wanneer ze "vol'' liggen met ouderen en mensen met overgewicht?

Ze hebben het wel slip aangepakt eerlijk is eerlijk... roep in de media dat er nieuwe variant aankomt en iedereen schiet in paniek en staat vooraan in de rij voor een nieuwe prik.. ongelofelijk man
pi_201602994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat kan je alleen als argument gebruiken wanneer ze "vol'' liggen met ouderen en mensen met overgewicht?

Dat IC nu niet vol ligt komt omdat vaccins nu nog werkzaam zijn voor de meesten.
Dat neemt straks af, dus dan moeten we ff een boostertje halen.
Wat is het probleem? :?
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:33:11 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201603055
Oh en laatst was het dat de IC vol lag met ongevaccineerden.

quote:
Ruim 90 procent van de coronapatiënten in ziekenhuizen hebben geen coronavaccinatie gehad. Ongeveer de helft van die ongevaccineerde coronapatiënten heeft een niet-westerse achtergrond. En daar valt een hoop winst te behalen, zeggen longartsen in het AD.
Dat was begin september.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201603116
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat kan je alleen als argument gebruiken wanneer ze "vol'' liggen met ouderen en mensen met overgewicht?

Ze hebben het wel slip aangepakt eerlijk is eerlijk... roep in de media dat er nieuwe variant aankomt en iedereen schiet in paniek en staat vooraan in de rij voor een nieuwe prik.. ongelofelijk man
Welke paniek? Als we jaarlijks een prikje moeten nemen zodat we ouderen en mensen met overgewicht kunnen beschermen is dat toch een kleine moeite? Of heb je liever weer een lockdown volgend jaar?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_201603122
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:27 schreef Galvez het volgende:

[..]
Dat IC nu niet vol ligt komt omdat vaccins nu nog werkzaam zijn voor de meesten.
Dat neemt straks af, dus dan moeten we ff een boostertje halen.
Wat is het probleem? :?
Of omdat het griepseizoen nog op gang moet komen...

Kijk de ic cijfers van de laatste paar jaar eens terug, allemaal dezelfde trend .
pi_201603129
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Oh en laatst was het dat de IC vol lag met ongevaccineerden.
[..]
Dat was begin september.
Liegen en bedriegen, allemaal om mensen over te halen het shotje te halen
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:49:30 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201603227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Liegen en bedriegen, allemaal om mensen over te halen het shotje te halen
Vuurtje nog een beetje oppoken want de helft van die ongevaccineerden is ook nog eens niet-westers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201603340
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Vuurtje nog een beetje oppoken want de helft van die ongevaccineerden is ook nog eens niet-westers.
Dat scoort altijd goed..

Niet westers en ongevaccineerd, ben ik dan een derderangburger? :s)
pi_201603386
Gaat maar om 1 reden, te zien wie nog slaafjes zijn van de "machthebbers"

Iedereen die weigert moet zijn/haar baan verliezen en uit hoge functies verwijderd worden. Zo blijven de linkse mensen aan de macht. Zo proberen ze ook het leger in Amerika te cleanen van Trump supporters.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:17:44 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201603520
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:00 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat scoort altijd goed..

Niet westers en ongevaccineerd, ben ik dan een derderangburger? :s)
In de ogen van een extremistische provaxxer wel ben ik bang.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201603569
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
In de ogen van een extremistische provaxxer wel ben ik bang.
Gelukkig zijn die alleen actief op sociale media/en fora... in real life nog geen coronagekkie tegengekomen
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:30:37 #18
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201603662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gelukkig zijn die alleen actief op sociale media/en fora... in real life nog geen coronagekkie tegengekomen
Ja maar ja daar kunnen mensen anoniem hun ware kleur laten zien wat een aantal irl niet recht in je gezicht durven te zeggen. Bij de wappies is iedereen welkom hoor ongeacht roots of religie.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:32:25 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201603683
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Omdat de bescherming die vaccins geven na verloop van tijd afnemen
Nee, het is geen medicijn. Het gaat om de mutaties. Sommige mensen krijgen ook elk jaar een griepprik. Zo'n vaccin geeft je lichaam de tools het virus te herkennen, bij mutatie is een nieuwe prik nodig.

Mensen, het is prima als je het gewoon niet snapt, maar ga het niet zelf lopen invullen. Op de basisschool word je dit al verteld.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201603738
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ja maar ja daar kunnen mensen anoniem hun ware kleur laten zien wat een aantal irl niet recht in je gezicht durven te zeggen. Bij de wappies is iedereen welkom hoor ongeacht roots of religie.
Dat is waar, dan komt de ware aard naar boven..
Maar je moet ook niet vergeten dat er veel trolls actief zijn, je weet nooit wie achter zo een account schuilt. Is lastig om dat onderscheid te maken. Dat er veel engnekken rondlopen is wel een feit.

Wij hebben idd niks te verbergen ..vallen verder ook niemand lastig en alsnog komen ze ons opjagen :')
pi_201603750
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:32 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, het is geen medicijn. Het gaat om de mutaties. Sommige mensen krijgen ook elk jaar een griepprik. Zo'n vaccin geeft je lichaam de tools het virus te herkennen, bij mutatie is een nieuwe prik nodig.

Mensen, het is prima als je het gewoon niet snapt, maar ga het niet zelf lopen invullen. Op de basisschool word je dit al verteld.
Tuurlijk gaat het ook om de mutaties, maar de bescherming neemt ook met verloop van tijd af.
En doe niet zo kleinerend zeg, vooral niet als je zelf niet de slimste vis in de vijver bent.
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:41:03 #22
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201603792
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Tuurlijk gaat het ook om de mutaties, maar de bescherming neemt ook met verloop van tijd af.
En doe niet zo kleinerend zeg, vooral niet als je zelf niet de slimste vis in de vijver bent.
Het is al in een paar weken je lichaam uit. Dat het dan minder beschermd is onzin. Ik doe niet kleinerend, het is een beetje raar dat op BNW men ervoor kiest spoken te zien, terwijl het gewoon normaal is.

Waarom denk je dat kinderen worden ingeënt? Als we dat allemaal niet meer gaan doen, komen die oude ziektes terug bij mensen die zich niet inenten. Het is echt niet zo moeilijk.

quote:
Wat betekent vaccinatie?
Vaccinatie (of inenting) is de injectie van een vaccin in het lichaam waardoor je antistoffen aanmaakt die je beschermen tegen een infectieziekte. Als je in de toekomst in aanraking komt met de echte virussen of bacteriën dan herkent je lichaam die en worden snel extra antistoffen aangemaakt. Je wordt dan niet of veel minder ziek. Vaccinatie is de meest effectieve en goedkope manier om bepaalde infectieziektes te voorkomen.

Afweer opbouwen zonder eerst ziek te worden
Vaccins bestaan meestal uit onderdeeltjes van bacteriën of virussen, of soms uit geïnactiveerde virussen die de ziekte niet kunnen veroorzaken. Ze bevatten onderdelen waarop het lichaam kan reageren, bv. door antistoffen te maken, zonder zelf de ziekte door te maken. Vaccinatie is dus voor het lichaam een soort eerste kennismaking met een bacterie of een virus. Het lichaam leert hoe correct erop te reageren zodat die bacteriën of virussen de ziektes niet kunnen veroorzaken wanneer je er later mee in contact komt.

Soms is er een levenslange bescherming, soms neemt de hoeveelheid antistoffen met de jaren af en moet je je opnieuw laten vaccineren (herhalingsvaccin) om de hoeveelheid antistoffen voldoende hoog te houden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:08:07 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201604104
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Gelukkig zijn die alleen actief op sociale media/en fora... in real life nog geen coronagekkie tegengekomen
Iemand die wel gevaccineerd is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201604182
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:08 schreef theguyver het volgende:

[..]
Iemand die wel gevaccineerd is?
Nee, mensen die nog steeds met een mondmasker rondlopen en willen bepalen hoe andere mensen zich horen te gedragen.

Losers die vroeger werden gepest.
pi_201605436
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Met nieuwe varianten of afname van bescherming kan dit heel snel weer veranderen.
Onderbuikgevoel
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En als je pas gaat handelen wanneer de IC vol ligt ben je natuurlijk al te laat.
Scheelt alleen dat volle ic's waardoor geplande operaties afgezegd worden iets is wat al jaren speelt.

Ik wou zeggen dat het marktwerking is maar dat klopt natuurlijk niks van als de overheid tientallen miljarden per jaar spendeert waarvan het grote deel in de zakken van de moderne bourgeoisie verdwijnt.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 16:40:00 #26
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201606510
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:15 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Nee, mensen die nog steeds met een mondmasker rondlopen en willen bepalen hoe andere mensen zich horen te gedragen.

Losers die vroeger werden gepest.
9 jaar geleden toen ik naar disco ging kwam mij een blaag vertellen dat ik de verkeerde schoenen aan had..

Verder wat jij omschrijft ben ik nog niet tegen gekomen.
En nu helemaal niet..

Maare ff andere vraag, doe jij je gordel om in je auto of helm op de brommer je weet wel dat soort dingen?
Steek jij je hand uit op de fiets heb je licht aan?
Houd jij je aan de snelheid stoplichten etc?

Bedoel allemaal simpele dingen voor je eigen veiligheid en die van een ander..

Een mondkapje is net zo iets!

Ik neem aan dat je uit je frustratie dus 1,5 jaar alleen maar hebt laten bezorgen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201606636
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:40 schreef theguyver het volgende:

[..]
9 jaar geleden toen ik naar disco ging kwam mij een blaag vertellen dat ik de verkeerde schoenen aan had..

Verder wat jij omschrijft ben ik nog niet tegen gekomen.
En nu helemaal niet..

Maare ff andere vraag, doe jij je gordel om in je auto of helm op de brommer je weet wel dat soort dingen?
Steek jij je hand uit op de fiets heb je licht aan?
Houd jij je aan de snelheid stoplichten etc?

Bedoel allemaal simpele dingen voor je eigen veiligheid en die van een ander..

Een mondkapje is net zo iets!

Ik neem aan dat je uit je frustratie dus 1,5 jaar alleen maar hebt laten bezorgen?
Een mondkapje helpt niet eens, een gordel wel..
Het dragen van een mondkapje ging om schijnveiligheid , gedragsbeïnvloeding zoals een aantal beleidsbepalers verklaarden. Waarom laat jij jezelf behandelen als een proefkonijn?

Heb dat ding verder maar 1x gedragen toen ik met mn vader op pad was, geen zin om een scene te zetten waar hij bij was.
pi_201607378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:07 schreef Derrazi het volgende:
De farmaceutische industrie moet ook hun brood verdienen
oke dit topic kan op slot.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:24:05 #29
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201607548
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Een mondkapje helpt niet eens, een gordel wel..
Het dragen van een mondkapje ging om schijnveiligheid , gedragsbeïnvloeding zoals een aantal beleidsbepalers verklaarden. Waarom laat jij jezelf behandelen als een proefkonijn?

Heb dat ding verder maar 1x gedragen toen ik met mn vader op pad was, geen zin om een scene te zetten waar hij bij was.
Hoezo werkt een mondkapje niet?
Waarom gebruiken artsen en mensen in de voedsel sector dan zo'n ding.
....

Afschaffen dan maar?

Mondkapjes werken tot zekere mate, net zo als al die veiligheidsregels en apparatuur in verkeer en toch belanden er veel mensen in het ziekenhuis, of overlijden..

Maar goed jij zegt het werkt niet.
Ik wil wel even proefje doen.

1 ik spuw in je gezicht.
2 ik spuw in je gezicht met mondkapje.

Bij welke heb jij een klodder in je oog, tenminste als ik goed kan mikken bij 1 of 2?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201607820
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar goed jij zegt het werkt niet.

Nee dat staat op de doos. En zo'n lapje stof wat t gros van de mensen draagt en daar maanden mee doet is helemaal compleet nutteloos. maar hey trust the pseudo-science.
Plaats hier uw advertentie
pi_201607849
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hoezo werkt een mondkapje niet?
Waarom gebruiken artsen en mensen in de voedsel sector dan zo'n ding.
....

Afschaffen dan maar?

Mondkapjes werken tot zekere mate, net zo als al die veiligheidsregels en apparatuur in verkeer en toch belanden er veel mensen in het ziekenhuis, of overlijden..

Maar goed jij zegt het werkt niet.
Ik wil wel even proefje doen.

1 ik spuw in je gezicht.
2 ik spuw in je gezicht met mondkapje.

Bij welke heb jij een klodder in je oog, tenminste als ik goed kan mikken bij 1 of 2?

Alleen medische mondkapjes werken volgens de wetenschap en Van Dissel
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:55:43 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201607897
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:47 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Nee dat staat op de doos. En zo'n lapje stof wat t gros van de mensen draagt en daar maanden mee doet is helemaal compleet nutteloos. maar hey trust the pseudo-science.
Dus speeksel en snot blijft niet in het stof hangen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201607924
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]
Welke paniek? Als we jaarlijks een prikje moeten nemen zodat we ouderen en mensen met overgewicht kunnen beschermen is dat toch een kleine moeite? Of heb je liever weer een lockdown volgend jaar?
Covid is allang verleden tiijd.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:59:02 #34
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201607936
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:50 schreef Derrazi het volgende:

[..]
Alleen medische mondkapjes werken volgens de wetenschap en Van Dissel
voor 100%?
Want Ik ben geen expert maar een monkapje maakt niet uit wat voor een zorgt er toch voor dat ik niet in je gezicht kan spuwen!
Er zijn verschillende soorten en verschillende gradaties, en de een werkt beter dan de ander.

En het is ook de bedoeling dat je een herbuikbaar mondkapje wast, staat op de verpakking!

plus het is 1 van de maatregelen he, zelfde als in verkeer.
Veel maatregelen zorgen voor weinig verkeers slachtoffers!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:30:40 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201608298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:22 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat kan je alleen als argument gebruiken wanneer ze "vol'' liggen met ouderen en mensen met overgewicht?

Ze hebben het wel slip aangepakt eerlijk is eerlijk... roep in de media dat er nieuwe variant aankomt en iedereen schiet in paniek en staat vooraan in de rij voor een nieuwe prik.. ongelofelijk man
Mensen schieten helemaal niet in paniek hoor. En wie staan er vooraan dan? Ik ken helemaal niemand die nu al vraagt om een derde. Laat staan iedereen.
  Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:01:11 #36
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611868
Genoeg topics hierover
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')