quote:Ze laat zeker altijd haar bord staan op tafel. Irritant als jij het dan weer in de vaatwasser moet zetten!
Op donderdag 30 januari 2003 22:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik had dit spel onlangs op mijn harddisk gezet en het grappig is dat je dan toch een persoon maakt zoals je zelf en een persoon zoals je vriendin en gewoon je eigen relatie gaat naspelen en kijken waar je problemen kunnen gaan liggen... wie herkent dit?? Mijn vriendin is nog niet in Nederland, maar heb nu wel het idee dat ik weet waar eventuele problemen kunnen komen te liggen.
quote:Je was toch getrouwd?
Op donderdag 30 januari 2003 22:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:Mijn vriendin
quote:Heb jij eigenlijk wel een normaal leven BHFH?
Ik had dit spel onlangs op mijn harddisk gezet en het grappig is dat je dan toch een persoon maakt zoals je zelf en een persoon zoals je vriendin en gewoon je eigen relatie gaat naspelen en kijken waar je problemen kunnen gaan liggen... wie herkent dit?? Mijn vriendin is nog niet in Nederland, maar heb nu wel het idee dat ik weet waar eventuele problemen kunnen komen te liggen.
quote:Offtopic..
Op donderdag 30 januari 2003 22:34 schreef calvobbes het volgende:[..]
Je was toch getrouwd?
quote:Ik weet al een probleem, in The Sims bestaat geen verblijfsvergunningen
quote:Kunnen jullie ook een beetje on topic reageren... Het gaat mij erom dat je virtueel een soort proeftuin creëert om je eigen relatie te testen en ermee te expirimenteren. En of dat herkend wordt.
Op donderdag 30 januari 2003 22:42 schreef sweek het volgende:
Ge-ni-aal BHFH!
quote:ik heb ook wel eens ons gezin hier thuis nagemaakt.
Op donderdag 30 januari 2003 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Kunnen jullie ook een beetje on topic reageren... Het gaat mij erom dat je virtueel een soort proeftuin creëert om je eigen relatie te testen en ermee te expirimenteren. En of dat herkend wordt.
Allemaal emigreren dus
Is op zich toch niet zo gek? De een speelt een fantasie, de ander probeert het natuurgetrouw.
Echter denk ik dat dit topic beter in GAM had gepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |