abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:18:34 #26
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201596069
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:04 schreef Em31 het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Kom kom Em, zó erg is een date met mij nou ook weer niet! En na het eten kunnen we eendjes voeren! Die vind je leuk toch, eendjes?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:26:32 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_201596185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:

[..]
Na Taron durfde ik niet meer in Black Mamba :') en die vrije val toren durfde ik ook niet in. Verder qua achtbanen nog wel in Raik, een van de Winja's en Colorado geweest. En zo'n achtbaan in het donker.

Maus au chocolat vond ik heel leuk en River Quest ook. En er was een vreselijk slechte Hollywood-tour die dus zo slecht was dat het weer grappig werd :D.

Ik wil nog wel een keer terug om dat Rookburgh te zien :)

Vond het een lekker compact park en de wachttijden waren toen ook heel kort. Wij waren gegaan toen wij nog zomervakantie hadden en de Duitsers uit NRW net weer naar school moesten.
Ja het is goed te belopen allemaal :) Zit lekker dicht bij elkaar. Ik vind Black Mamba minder spannend dan Taron, dus misschien durf je een volgende keer wel :) Rookburgh was er nog niet de laatste keer dat ik er was, maar ben ik wel heel benieuwd naar! En als het even kan ga ik ook buiten zoveel mogelijk schoolvakanties en vrije dagen om :)

Maus au Chocolat is vaste prik, want leuk en erg tof gemaakt allemaal. Die Hollywood Tour kan inderdaad echt niet meer :D Maar daarom juist wel leuk om mee te pakken. Er gaan alleen hardnekkige geruchten dat de dagen van die matige attractie zijn geteld ;(
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:28:04 #28
39237 crew  H_T
2733
pi_201596207
Ik had vandaag zin in nacho's als avondmaal en ze smaakten uitstekend :9 En dan heb ik als prettig vooruitzicht dat de andere helft binnenkort ook op moet :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:32:54 #29
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201596303
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:11 schreef Arizona het volgende:

[..]
Na Taron durfde ik niet meer in Black Mamba :') en die vrije val toren durfde ik ook niet in. Verder qua achtbanen nog wel in Raik, een van de Winja's en Colorado geweest. En zo'n achtbaan in het donker.

Maus au chocolat vond ik heel leuk en River Quest ook. En er was een vreselijk slechte Hollywood-tour die dus zo slecht was dat het weer grappig werd :D.

Ik wil nog wel een keer terug om dat Rookburgh te zien :)

Vond het een lekker compact park en de wachttijden waren toen ook heel kort. Wij waren gegaan toen wij nog zomervakantie hadden en de Duitsers uit NRW net weer naar school moesten.
Black Mamba vind ik ook nog wel een stukje intenser dan Taron eigenlijk, in ieder geval qua G-krachten :Y
Taron vind ik dan meer fijn intens, lekker #hardgaan, van Black Mamba word ik dan een beetje licht in mijn hoofd. Wel gave achtbaan, kan 'm alleen niet vaak achter elkaar doen :P

Hollywood Tour is al een hele tijd dicht en zoals @H_T ook al zei, er gaan heel hardnekkige geruchten dat we die attractie gaan verliezen :{
pi_201596421
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:28 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag zin in nacho's als avondmaal en ze smaakten uitstekend :9 En dan heb ik als prettig vooruitzicht dat de andere helft binnenkort ook op moet :)
:9~
Meneer Sjors kwam van een beurs en had een doosje Celebrations mee. Ik wilde het niet, maar ik heb ze toch achter m’n huig gefrommeld :{
*burp
:{
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:40:32 #31
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201596495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:28 schreef H_T het volgende:
Ik had vandaag zin in nacho's als avondmaal en ze smaakten uitstekend :9 En dan heb ik als prettig vooruitzicht dat de andere helft binnenkort ook op moet :)
Oe, lekker :9
Wel met veel kaassaus?

Ik had :9~ zuurkool :9~
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:40:49 #32
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201596501
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
:9~
Meneer Sjors kwam van een beurs en had een doosje Celebrations mee. Ik wilde het niet, maar ik heb ze toch achter m’n huig gefrommeld :{
*burp
:{
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:41:18 #33
39237 crew  H_T
2733
pi_201596513
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:37 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
:9~
Meneer Sjors kwam van een beurs en had een doosje Celebrations mee. Ik wilde het niet, maar ik heb ze toch achter m’n huig gefrommeld :{
*burp
:{
Inclusief die gore Bounty's? :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201596515
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:

[..]
Oe, lekker :9
Wel met veel kaassaus?

Ik had :9~ zuurkool :9~
:9~
Schotel? :9~
Of stamppot? :9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_201596541
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:41 schreef H_T het volgende:

[..]
Inclusief die gore Bounty's? :o
Jaaaa ook mini bounty’s :9~
*burp
:9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:43:15 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_201596567
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:32 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]
Black Mamba vind ik ook nog wel een stukje intenser dan Taron eigenlijk, in ieder geval qua G-krachten :Y
Taron vind ik dan meer fijn intens, lekker #hardgaan, van Black Mamba word ik dan een beetje licht in mijn hoofd. Wel gave achtbaan, kan 'm alleen niet vaak achter elkaar doen :P

Hollywood Tour is al een hele tijd dicht en zoals @:H_T ook al zei, er gaan heel hardnekkige geruchten dat we die attractie gaan verliezen :{
Black Mamba heeft wat meer G's hier en daar, maar is een stuk overzichtelijker als je er in zit. In Taron wordt je alle kanten op geschoten, in Black Mamba volg je toch meer een normale route :) Ik heb Black Mamba niet vaak achter elkaar gedaan, vooral omdat ik meestal meer de rest van het park wil zien dan nog een rondje BM :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201596598
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?
Echt goeie stuff man :B |:)

Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:44:36 #38
39237 crew  H_T
2733
pi_201596605
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Arizona het volgende:

[..]
Oe, lekker :9
Wel met veel kaassaus?

Ik had :9~ zuurkool :9~
Nauwelijks kaassaus! Wel een salsa met een lading knoflook erin en één plakje van die smerige (maar lekkere) smeltkaas. Ik had liever twee gehad, maar dan had ik de volgende keer genoegen moeten nemen met één plakje. Zwaar leven ;(

En zuurkool is ook _O_
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:50:31 #39
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201596747
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
:9~
Schotel? :9~
Of stamppot? :9~
Stamppot :9 Eerste keer van dit seizoen weer, dan smaakt het weer zo goed :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:44 schreef H_T het volgende:

[..]
Nauwelijks kaassaus! Wel een salsa met een lading knoflook erin en één plakje van die smerige (maar lekkere) smeltkaas. Ik had liever twee gehad, maar dan had ik de volgende keer genoegen moeten nemen met één plakje. Zwaar leven ;(

En zuurkool is ook _O_
Knoflook en/of salsa is ook altijd goed :P
Ik doe dus van die smerige (maar dus ook lekkere) kaassaus uit een blikje op de nacho's. En dan ook nog een zakje tex mex strooikaas :9 . En dan ook salsa erbij en een gesnipperd uitje. Soms ook met gekruid gehakt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:51:19 #40
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201596765
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Dat zijn een soort paddo's, Celebrations?
Je bent echt al te lang weg uit Nederland.



quote:
Celebrations: een verrassende mix van bekende chocolademerken in een handige verpakking, waarbij ieders favoriete chocolaatje er tussen zit. • Voor iedere speciale gelegenheid
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:54:53 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_201596833
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:

[..]
Stamppot :9 Eerste keer van dit seizoen weer, dan smaakt het weer zo goed :D
[..]
Knoflook en/of salsa is ook altijd goed :P
Ik doe dus van die smerige (maar dus ook lekkere) kaassaus uit een blikje op de nacho's. En dan ook nog een zakje tex mex strooikaas :9 . En dan ook salsa erbij en een gesnipperd uitje. Soms ook met gekruid gehakt.
Gehakt had ik wel, maar met de knoflooksalsa erbij leek extra kruiden me niet nodig :P Van die kaassaus heb ik al snel genoeg, dus ik geef de voorkeur aan salsa als saus en dan wat kaas erbij. Mag geraspte zijn, maar die vierkante smeltkaas doet het ook prima zo blijkt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201596934
Zie, daar heb je het al, de eerste genderneutrale Gouden Kalf gaat natuurlijk naar een MAN.
pi_201597039
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:50 schreef Arizona het volgende:

[..]
Stamppot :9 Eerste keer van dit seizoen weer, dan smaakt het weer zo goed :D
[..]
Knoflook en/of salsa is ook altijd goed :P
Ik doe dus van die smerige (maar dus ook lekkere) kaassaus uit een blikje op de nacho's. En dan ook nog een zakje tex mex strooikaas :9 . En dan ook salsa erbij en een gesnipperd uitje. Soms ook met gekruid gehakt.
:9~ :9~ :9~
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:02:59 #44
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201597045
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Gehakt had ik wel, maar met de knoflooksalsa erbij leek extra kruiden me niet nodig :P Van die kaassaus heb ik al snel genoeg, dus ik geef de voorkeur aan salsa als saus en dan wat kaas erbij. Mag geraspte zijn, maar die vierkante smeltkaas doet het ook prima zo blijkt :)
Voor mij is die kaassaus echt zo'n guilty pleasure, haha :D
Als ik nacho's eet gaat er altijd nét teveel kaassaus overheen O-)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:03:27 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201597059
quote:
87s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:59 schreef Em31 het volgende:
Zie, daar heb je het al, de eerste genderneutrale Gouden Kalf gaat natuurlijk naar een MAN.
Discriminatie :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:04:04 #46
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201597074
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:02 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
:9~ :9~ :9~
Hoe gaat het Sjors? Lukt het een beetje met het opstarten van de business?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_201597083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:51 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Je bent echt al te lang weg uit Nederland.

[ afbeelding ]
[..]

Strani’s just askin for de bekende weg |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:05:10 #48
39237 crew  H_T
2733
pi_201597100
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:02 schreef Arizona het volgende:

[..]
Voor mij is die kaassaus echt zo'n guilty pleasure, haha :D
Als ik nacho's eet gaat er altijd nét teveel kaassaus overheen O-)
Opvallend hoe vaak je uitschiet met sommige lekkere dingen he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_201597123
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:04 schreef Arizona het volgende:

[..]
Hoe gaat het Sjors? Lukt het een beetje met het opstarten van de business?
Veel werk, veel lezen, veel afspraken.
Denk dat we begin 2022 losgaan :D
Maar wat een bevrijding dat ik gestopt ben met werken *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_201597140
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:03 schreef Arizona het volgende:

[..]
Discriminatie :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')