SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep,best wel weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doodsbedreiging plus ontregelen democratie = 80 uur dus.
misschien wel blanke?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
herr rutte?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Laatst een boek gelezen over macht en rijkdom en wat dat met de pysche doet maar ben de titel eventjes kwijt, kwam er op neer dat hoe langer iemand echte macht heeft des te gekker en slechter ze worden, bijna zonder uitzondering.
Nu zie ik Rutte niet snel kleine zwarte baby's de open haard in tiefen maar toch.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:17 schreef UitStraling het volgende:
Maffe manager meldt zich [ afbeelding ]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:14 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Daarom is hij ook niet zo gek als een Trump of een Stalin of een Dolfje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoveel macht heeft die nou ook weer niet.
ja voor het grote omvolkingsplan tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Worden na 10 minuten ook zwart.
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor het grote omvolkingsplan toch
Dat schiet mooi op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.
gaat snelquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
Waarschijnlijk op 1 november verhuizen
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voetquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, dus nog maar 1 keer met de fiets naar PSV en vanaf dan te voet
Moet je wel een bleekscheet op de kop tikken anders schiet het weer door naar koffie zonder melkquote:
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 200 jaar zien we er allemaal uit als koffie met een beetje melk.
Dat proces is al begonnenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hoogstens als veenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |