abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 18:54:08 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_201607883
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:53 schreef Barreltje het volgende:
Mja.. hier in het nieuwe thuisland vooral mannen die of met peuk of met een blik bier op de foto staan..
8)7

En ik hou niet van grijs.. en ook niet van kaal :@ dus dat wordt consequent weggeswiped.
Viel me in K ook op. Er wordt daar veel gerookt. Heel veel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201607931
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:03 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik had nog een interessante website, maar toen kwam @:molo met de kleine wolfeter net aan dus dat moest even wachten. Leuk wolfetertje hoor O+

Oh ja, website. In Nederland hebben we al een paar jaar een nieuwe invasieve exoot, de Amerikaanse rivierkreeft. Stom vernielzuchtig beest wat waternatuur molt. Het goede nieuws is dat 'ie goed eetbaar is, en dat het dus voor onze natuurlijk heel goed zou zijn als er veel vraag naar is want vraag schept aanbod. En aanbod bestaat dan uit opscheppen van die etters, en dan hebben we minder etters die onze natuurlijk mollen. Win-win.
Hier kan je verkooppunten en recepten vinden: https://www.goodfish.nl/rivierkreeft/
Toen ik in het VUmc werkte moest ik zowat springen over die dingen. Ze liepen onder het vu, daar is een slootdingesvijverwatertje waar er een paar tientallen leefden. Als je ze dan tegen kwam, gingen ze heel stoer rechtop staan met die kleine schaartjes. Was wel een grappig gezicht :D
pi_201607958
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:58 schreef Blues het volgende:

[..]
Toen ik in het VUmc werkte moest ik zowat springen over die dingen. Ze liepen onder het vu, daar is een slootdingesvijverwatertje waar er een paar tientallen leefden. Als je ze dan tegen kwam, gingen ze heel stoer rechtop staan met die kleine schaartjes. Was wel een grappig gezicht :D
Komvechtedan!

Ook leuk om te googlen, de gevechtspose van de rode panda :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:01:27 #279
63722 z80
I fink you freaky
pi_201607963
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:03 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik had nog een interessante website, maar toen kwam @:molo met de kleine wolfeter net aan dus dat moest even wachten. Leuk wolfetertje hoor O+

Oh ja, website. In Nederland hebben we al een paar jaar een nieuwe invasieve exoot, de Amerikaanse rivierkreeft. Stom vernielzuchtig beest wat waternatuur molt. Het goede nieuws is dat 'ie goed eetbaar is, en dat het dus voor onze natuurlijk heel goed zou zijn als er veel vraag naar is want vraag schept aanbod. En aanbod bestaat dan uit opscheppen van die etters, en dan hebben we minder etters die onze natuurlijk mollen. Win-win.
Hier kan je verkooppunten en recepten vinden: https://www.goodfish.nl/rivierkreeft/
Je hebt alleen belachelijk veel kreeftjes nodig voor een maaltijd. Je mag er wel op vissen, schepnet gebruiken of oppakken. Maar een kooi zetten mag dan weer niet.
En het klaarmaken is voor mij ook een dingetje. Levend koken, liever niet. Levend de staart er af draaien wat de "professionele" kok doet al helemaal niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:02:57 #280
63722 z80
I fink you freaky
pi_201607977
@ FFT gecondoleerd.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201607980
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:

Sorry. Heel druk en veel indrukken. En lieve oom gisteravond overleden (6 weken na doktersbezoek) dus ook geen rust gehad nog. Maar het leven loopt niet zoals je wilt.
Och, wat naar dat je lieve oom zo snel is overleden. Gecondoleerd :* En ja, nieuwe baan is vaak veel aan je hoofd en daardoor heel vermoeiend. Wordt vanzelf beter.

@Blues eens met DP!! Je niet verontschuldigen en het is echt he-le-maal prima om hier gewoon even je ei (of foto's O+ ) kwijt te kunnen. Dat is nou net waar we voor zijn :7 Lief en leed :Y) (en B:)B en *; verhalen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608112
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier gaat het goed. Sinds gisteren dus officieel werkloos. Maar gelukkig is de uitkering toegekend. Moest wel zelf bedrijf mailen of ik nog een getuigschrift krijg (staat in het vso dat ik dat krijg).
Kreeg van een kennisje 2 vacatures doorgestuurd en daar ga ik goed naar kijken. Totaal ander werk denk ik, maar misschien wel eens goed om wat anders te doen.
Geen vakantie, kon met mijn zus mee naar Oostenrijk, maar dan zou ik daar niets kunnen, want te veel lopen en ver buiten het dorp. Maar momenteel verveel ik me nog voor geen meter :D
Spannend maar misschien blijkt iets anders wel bij je te passen ook. Ben benieuwd. En lekker stom dat je zelf achter het getuigschrift aan moest. Wel binnen?
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:44 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Mag van mij iedereen overnemen. Vandaag naar toilet ergens geweest en QR code moeten laten zien. Prima. Goed zo.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201608257
Oh @FutureFairytale gecondoleerd! Wat ontzettend snel joh. En wat weer een hectiek dan. Sterkte met alles!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201608324
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:03 schreef Isabeau het volgende:
je ei (of foto's
Oh ja, ik heb nog wat haagwinde voor jou liggen. Haagwinde windt mooi en heeft prachtige bloemetjes, maar het heeft ook een zeer bijzonder mooi blad, met een randje. En een beestje, soms.



Hier is de haagwinde bezig de beek over te steken via onze ijsvogeltjesrustplaatsstam. Ik heb er zelfs ooit een ijsvogeltje op zien zitten. En dit jaar heb ik 1 ijsvogeltje gezien, een week of drie geleden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201608423
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:32 schreef sigme het volgende:

Oh ja, ik heb nog wat haagwinde voor jou liggen. Haagwinde windt mooi en heeft prachtige bloemetjes, maar het heeft ook een zeer bijzonder mooi blad, met een randje. En een beestje, soms.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hier is de haagwinde bezig de beek over te steken via onze ijsvogeltjesrustplaatsstam. Ik heb er zelfs ooit een ijsvogeltje op zien zitten. En dit jaar heb ik 1 ijsvogeltje gezien, een week of drie geleden.
Ik vind het juist zo mooi dat het overal zo fraai omheen wikkelt (altijd naar rechts) en de witte kelken zijn zo prachtig O+

Ik heb een nieuw slaapmasker en nu heb ik verdorie tot 6 uur geslapen. Normaal sliep ik tot ongeveer 1-2 uur max. En dan ging ik 's avonds weer naar bed om 7 uur. Nu is mijn hele ritme in de war. Want tot 6 uur slapen en om 7 uur weer in bed gaan liggen voelt raar. Dus nu lig ik niet in bed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608461
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe ging het hardlopen?
Priiiiiiima! Ik dacht zelf aanvankelijk dat het hartstikke prut ging maar uiteindelijk bleek ik de 5 Engelse mijl annex 8 kilometer vele minuten sneller gelopen te hebben dan de paar keer dat ik die afstand zelf had geoefend ^O^ En Günther (en oma, en zwager, en nog een zwager en een neefje :') O+ ) stonden halverwege ter aanmoediging dus ook nog wat seconden kwijtgeraakt aan een potje kusjes uitwisselen met het kind :7
Was al met al best leuk om te doen en heb helemaal een medaille enzo, maar mijn voorkeur gaat toch echt wel heel erg uit naar om vier uur 's nachts in het donker hollen :) Niettemin, komende winter zalig in mijn eentje verder trainen en dan aanstaande lente eens zien of ik voor nog wat wedstrijden te porren ben.

Overigens was J. een fractie later over de eindstreep dan ik, maar de winst voelt toch niet helemaal eerlijk, aangezien J. vorige week bij de Mud Masters zo'n beetje zijn hele onderstel geblesseerd heeft, inclusief joekel van een wond op zijn knie dus mijn echtgenoot wint het qua bikkel wezen ruimschoots :Y)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201608473
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het juist zo mooi dat het overal zo fraai omheen wikkelt (altijd naar rechts) en de witte kelken zijn zo prachtig O+

Ik heb een nieuw slaapmasker en nu heb ik verdorie tot 6 uur geslapen. Normaal sliep ik tot ongeveer 1-2 uur max. En dan ging ik 's avonds weer naar bed om 7 uur. Nu is mijn hele ritme in de war. Want tot 6 uur slapen en om 7 uur weer in bed gaan liggen voelt raar. Dus nu lig ik niet in bed.
De zaaddoosjes vind ik ook heel mooi, maar m'n foto daarvan is niet goed gelukt.

Dat wordt een zware dienst dan denk ik? Aan de andere kant - je hebt nu dan misschien beter en vaster geslapen dan normaal in de tijd tussen ene en andere dienst?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201608479
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:40 schreef Isabeau het volgende:


Ik heb een nieuw slaapmasker en nu heb ik verdorie tot 6 uur geslapen. Normaal sliep ik tot ongeveer 1-2 uur max.
Wow!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201608523
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 16:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik was echt 5 minuten van huis weg toen je aanbelde (domotica 'ziet' dat).
Bummer!

We gaan nu net weg van @:sigme, met gaar kind.
Ik had Sigme al zo vaak afgescheept dat verzetten nu echt niet meer kon ;)
Was ook gezellig, zie jullie gewoon een andere keer

Ik zal straks in de tuin kijken of er een zonnebril ligt ergens :D
Dank voor de bezorging! _O_
Geen probleem :) komt vanzelf een keertje.
Laat het bier smaken! :)
pi_201608564
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind het juist zo mooi dat het overal zo fraai omheen wikkelt (altijd naar rechts) en de witte kelken zijn zo prachtig O+

Ik heb een nieuw slaapmasker en nu heb ik verdorie tot 6 uur geslapen. Normaal sliep ik tot ongeveer 1-2 uur max. En dan ging ik 's avonds weer naar bed om 7 uur. Nu is mijn hele ritme in de war. Want tot 6 uur slapen en om 7 uur weer in bed gaan liggen voelt raar. Dus nu lig ik niet in bed.
Gewoon een maskermasker? Voor over de ogen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201608581
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:44 schreef sigme het volgende:
De zaaddoosjes vind ik ook heel mooi, maar m'n foto daarvan is niet goed gelukt.

Dat wordt een zware dienst dan denk ik? Aan de andere kant - je hebt nu dan misschien beter en vaster geslapen dan normaal in de tijd tussen ene en andere dienst?
Geen idee nu! Ik ga het zien. Ik heb nu alleen wel het idee dat mijn dag heel kort was :+ Normaal wandel ik ook altijd even bij daglicht, dat moest nu noodgedwongen in de schemering.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608593
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

Gewoon een maskermasker? Voor over de ogen?
Deze: https://mantasleep.com/products/manta-sleep-mask
De gewone.

Al die reviews daar zijn waar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608603
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:43 schreef minilot het volgende:

[..]
Priiiiiiima! Ik dacht zelf aanvankelijk dat het hartstikke prut ging maar uiteindelijk bleek ik de 5 Engelse mijl annex 8 kilometer vele minuten sneller gelopen te hebben dan de paar keer dat ik die afstand zelf had geoefend ^O^ En Günther (en oma, en zwager, en nog een zwager en een neefje :') O+ ) stonden halverwege ter aanmoediging dus ook nog wat seconden kwijtgeraakt aan een potje kusjes uitwisselen met het kind :7
Was al met al best leuk om te doen en heb helemaal een medaille enzo, maar mijn voorkeur gaat toch echt wel heel erg uit naar om vier uur 's nachts in het donker hollen :) Niettemin, komende winter zalig in mijn eentje verder trainen en dan aanstaande lente eens zien of ik voor nog wat wedstrijden te porren ben.

Overigens was J. een fractie later over de eindstreep dan ik, maar de winst voelt toch niet helemaal eerlijk, aangezien J. vorige week bij de Mud Masters zo'n beetje zijn hele onderstel geblesseerd heeft, inclusief joekel van een wond op zijn knie dus mijn echtgenoot wint het qua bikkel wezen ruimschoots :Y)
Leuk om te lezen! En ja, JBikkel dus _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_201608632
Ik was weer eens in de kroeg. Met al die mediadrukte zou je haast vergeten dat de O+ kroeg O+ gewoon de kroeg is O+

En ondanks dat we er heel cinderellesk om 12 uur werden uitgeveegd en we om 1 uur in bed lagen werden we pas ruim na 1en wakker O+

En agz het echt deprimerend kutherfst is hebben we niet meer gedaan dan ontbijten en bankhangen, zoals het een heuse katerdag betaamt. Ondanks dat er geen daadwerkelijke kater is O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201608638
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:43 schreef minilot het volgende:

Priiiiiiima! Ik dacht zelf aanvankelijk dat het hartstikke prut ging maar uiteindelijk bleek ik de 5 Engelse mijl annex 8 kilometer vele minuten sneller gelopen te hebben dan de paar keer dat ik die afstand zelf had geoefend ^O^ En Günther (en oma, en zwager, en nog een zwager en een neefje :') O+ ) stonden halverwege ter aanmoediging dus ook nog wat seconden kwijtgeraakt aan een potje kusjes uitwisselen met het kind :7
Was al met al best leuk om te doen en heb helemaal een medaille enzo, maar mijn voorkeur gaat toch echt wel heel erg uit naar om vier uur 's nachts in het donker hollen :) Niettemin, komende winter zalig in mijn eentje verder trainen en dan aanstaande lente eens zien of ik voor nog wat wedstrijden te porren ben.

Overigens was J. een fractie later over de eindstreep dan ik, maar de winst voelt toch niet helemaal eerlijk, aangezien J. vorige week bij de Mud Masters zo'n beetje zijn hele onderstel geblesseerd heeft, inclusief joekel van een wond op zijn knie dus mijn echtgenoot wint het qua bikkel wezen ruimschoots :Y)
Herkenbaar van dat sneller lopen met publiek :Y Deed ik ook, incl even kletsen met familie die stond aan te moedigen.

Nog andere afstanden die je ambieert? De 10 mijl? Halve marathon? Héle marathon? :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608665
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Deze: https://mantasleep.com/products/manta-sleep-mask
De gewone.

Al die reviews daar zijn waar.
Wauwjoh! Dit ziet er ook uit als fijn katoen, ipv de synthetische ellende die je vaak bij van die goedkope hotel/vliegtuig/kink maskertjes ziet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201608714
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wauwjoh! Dit ziet er ook uit als fijn katoen, ipv de synthetische ellende die je vaak bij van die goedkope hotel/vliegtuig/kink maskertjes ziet!
Oh die ellende gebruik ik al 20 jaar niet. Wat een stomme dingen zijn dat. Een slaapmasker moest altijd al 'cups' hebben zodat je je ogen open en dicht kan doen zonder dat je wimpers opgesloten zitten. Deze overdrijft enorm met de cups en ik voel het ding amper. Alleen slapen op je buik is niet prettig, maar dat doe ik niet zo veel en is geloof ik ook niet goed voor je rug.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201608734
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 19:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Herkenbaar van dat sneller lopen met publiek :Y Deed ik ook, incl even kletsen met familie die stond aan te moedigen.

Nog andere afstanden die je ambieert? De 10 mijl? Halve marathon? Héle marathon? :7
Eigenlijk minimaal vijftig kilometer (kwam afgelopen lente al tot ruim dertig voordat hooikoorts drastisch roet in het eten gooide) want vanaf vijftig telt het als ultramarathon :) :@ O+

En wist niet dat jij ook gelopen hebt! *O* Vanwaar gestopt?
Let me see you stripped down to the bone
pi_201608751
Met die afstanden kun je toch veel beter het ov pakken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201608763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met die afstanden kun je toch veel beter het ov pakken?
Niet als je in een dorp als dit woont :{w ;)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')