abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:40:30 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_201590060
Duizenden schoolkinderen die Sparta Praag moesten aanmoedigden hebben donderdagavond in het Europa League-duel met het Schotse Rangers FC Glen Kamara uitgefloten. Elke keer dat de donkere speler aan de bal kwam kreeg hij een fluitconcert om zijn oren van de jonge fans.



Sparta Praag had oorspronkelijk in een leeg stadion moeten spelen, na een eerder racistisch incident met Aurelius Tchouameni van AS Monaco, maar de UEFA ging akkoord om de deuren te openen voor 10.000 schoolkinderen, vergezeld van enkele begeleidende volwassenen.

Een kwartier voor tijd werd Kamara tot groot jolijt van het piepjonge publiek ook nog eens met een tweede gele kaart van het veld gestuurd.

Glasgow-trainer Steven Gerrard reageerde achteraf boos. „Ik ben niet verrast. We spelen hier achter gesloten deuren voor een reden. Het is niet de eerste keer dat er hier problemen zijn. De beleidsmakers doen gewoon niet genoeg.”

Glen Kamara heeft een historie met Tsjechische tegenstanders. Zes maanden geleden was hij tegen Slavia Praag slachtoffer van een racistisch incident. Toen werd hij racistisch bejegend door Ondrej Kudela, wat de Tsjech tien wedstrijden schorsing en deelname aan het EK kostte.

https://www.msn.com/nl-nl(...)AP0VK5?ocid=msedgntp

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:42:32 #2
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201590090
Het immer racistische oost blok. Lekker 10 wedstrijden zonder publiek geven.

Ik ben overigens tegen racisme.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 10:43:30 #3
186611 Haags
pi_201590102
Jong geleerd is oud gedaan daar. Wat een mafkezen. Gooi die club direct uit de Europa League
Zonder wrijving geen glans
pi_201590920
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
Het immer racistische oost blok. Lekker 10 wedstrijden zonder publiek geven.

Ik ben overigens tegen racisme.
lekker wok3 broeder!!!! Boks!!!
U MAD?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:18:39 #5
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201591057
Zet de 1-0 overwinning maar om in een reglementaire 3-0 nederlaag, kijken of ze de volgende keer nog zo bijdehand zijn.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201591098
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:43 schreef Haags het volgende:
Jong geleerd is oud gedaan daar. Wat een mafkezen. Gooi die club direct uit de Europa League
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.

Het gaat om voetbal, niet om huidskleur of geaardheid. Vanuit welk perspectief je het ook bekijkt.

Inb4 whataboutism
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:24:17 #7
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201591106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 10:42 schreef maxi-mus het volgende:


Ik ben overigens tegen racisme.
Goed en erg knap van je zeg! Dat mag je best wel even trots op zijn.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Forum Admin vrijdag 1 oktober 2021 @ 12:31:39 #8
35723 crew  GGMM
pi_201591162
Ik ben ook tegen racisme
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:57:52 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201602183
Eerlijk is eerlijk, dat is best een beetje grappig. Goede les voor de UEFA. Zonder publiek is zonder publiek.

Ik ben overigens ook tegen racisme en daarom beschouw ik Tsjechische kinderen als mensen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:00:36 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_201602215
Sparta Praag herkent zich absoluut niet in de beschuldigingen van racisme. De Tsjechen zien het als een 'laffe aanval op onze kinderen'.

Rangers-middenvelder Glen Kamara, die eerder het slachtoffer was van racisme, werd donderdag bij ieder balcontact uitgejouwd en uitgefloten door de kinderen. Die bevolkten de tribunes bij het Europa League-duel na eerdere problemen bij de Tsjechische club. Onder anderen manager Steven Gerrard uitte zijn woede over het gedrag. 'Dit moet uitgeroeid worden. Maar we zullen er nog veel over praten voordat de hogere machten in het voetbal de zaak gaan begrijpen.'

Sparta Praag wijst de aantijgingen compleet van de hand. 'Stop met het aanvallen van onze kinderen!', luidt de verklaring van de Tsjechen. 'Het is ongelooflijk dat we na de wedstrijd moeten zien hoe onschuldige kinderen worden aangevallen en worden geconfronteerd met ongegronde beschuldigingen. Het online beledigen van kinderen is onaanvaardbaar, wanhopig en belachelijk. En buitengewoon laf.'

Volgens Sparta Praag worden er oneigenlijke conclusies getrokken.. 'U beschrijft het gedrag van kinderen verkeerd, u eigent zich het recht toe om te oordelen over de uiting van emoties van zesjarige kinderen die geen idee hebben wat racisme is. Het is schaamteloos.'

https://www.msn.com/nl-nl(...)cid=msedgdhp&pc=U531

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201603599
Hoezo floten die racistische kinderen de andere donkere spelers van Rangers FC niet uit?
#12 is not for sale!
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:40:12 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201603784
Ze zeggen dat kinderen en dronken mensen altijd de waarheid spreken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 12:42:37 #13
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201603815
Ik ben tegen racisme.
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 13:28:22 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_201604341
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 12:40 schreef Caland het volgende:
Ze zeggen dat kinderen en dronken mensen altijd de waarheid spreken.
Ik ben tegen dronken kinderen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201604442
Ik ben tegen kinderen.
-nee-
pi_201604665
Kinderen misbruiken om een agenda door te drukken

Jammer dat voetbal de laatste jaren wordt misbruikt voor politieke doeleinden. Daardoor steeds minder interesse in het spelletje .. zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
pi_201604689
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.

Het gaat om voetbal, niet om huidskleur of geaardheid. Vanuit welk perspectief je het ook bekijkt.

Inb4 whataboutism
Dit dus ..

En een Makkelie die continu aan spelers zit is geen me-to omdat het een homosexueel is?

Voetbal is dood.
Vanaf het moment dat Blatter werd afgezet door de FBI wist ik dat het bergafwaarts zou gaan omdat Amerikanen alles slopen
pi_201604865
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:56 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen misbruiken om een agenda door te drukken

Jammer dat voetbal de laatste jaren wordt misbruikt voor politieke doeleinden. Daardoor steeds minder interesse in het spelletje .. zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
houdoe en bedenkt dan maar
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:15:00 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201604923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:56 schreef PSVCL het volgende:
Kinderen misbruiken om een agenda door te drukken

Jammer dat voetbal de laatste jaren wordt misbruikt voor politieke doeleinden. Daardoor steeds minder interesse in het spelletje .. zeker wanneer ze een coronapas gaan invoeren voor toegang ,dan stop ik met kijken naar het profvoetbal.
Nogal makkelijk wanneer je voor PSV bent ja, daar mis je toch weinig aan. Afgelopen dinsdag was het toch wel weer genieten in een ramvolle JC ArenA.

Dus ook met coronapas krijg je het stadion makkelijk vol ^O^ .
Huilen dan.
pi_201605015
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nogal makkelijk wanneer je voor PSV bent ja, daar mis je toch weinig aan. Afgelopen dinsdag was het toch wel weer genieten in een ramvolle JC ArenA.

Dus ook met coronapas krijg je het stadion makkelijk vol ^O^ .
CL sfeer bij PSV is beter dan in de Arena .. zie Gala en Benfica thuis bijvoorbeeld.

Nu heb je nog de mogelijkheid om te testen. Zodra dat communistische 2g systeem wordt ingevoerd wat betekend dat ongevaccineerde mensen niet meer welkom zijn kunnen ze de tering krijgen. Hoop dat de kkd clubs worden vrijgesteld zodat ik FC Eindhoven kan supporteren anders de plaatselijke amateur club
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 14:49:11 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_201605256
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 12:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Maar wel het hele stadion vol hangen met LGBT vlaggen toen er in Hongarije werd gespeeld. Laat gewoon elke vorm van kansloze politiek weg uit de sport, of het nou links- of rechtsom is.

Het gaat om voetbal, niet om huidskleur of geaardheid. Vanuit welk perspectief je het ook bekijkt.

Inb4 whataboutism
Ja, want het aanmoedigen van diversiteit staat natuurlijk op hetzelfde level als mensen racistisch bejegenen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201607522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
CL sfeer bij PSV is beter dan in de Arena .. zie Gala en Benfica thuis bijvoorbeeld.

Nu heb je nog de mogelijkheid om te testen. Zodra dat communistische 2g systeem wordt ingevoerd wat betekend dat ongevaccineerde mensen niet meer welkom zijn kunnen ze de tering krijgen. Hoop dat de kkd clubs worden vrijgesteld zodat ik FC Eindhoven kan supporteren anders de plaatselijke amateur club
Samen met Toeterjan naar FC Eindhoven. Lekker man.
pi_201607939
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 18:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Samen met Toeterjan naar FC Eindhoven. Lekker man.
Niks mis mee _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')