Dat is die ook. Denk dat die verstopt zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:08 schreef pitboer het volgende:
Normaal is ie aangesloten op je afvoer.
Ik begrijp dat, alleen wil ik deze overdruk afvoeren via een gesloten systeem naar t riool ipv in de vrije lucht, zodat ik niet elke maand een nieuwe laminaatvloer hoef te leggen.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef pitboer het volgende:
Dat moet juist.Dat is je overdruk.
Bij het verwarmen bouwt ie druk op en dat moet ie kwijt.
Ik snap niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef spmunk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, alleen wil ik deze overdruk afvoeren via een gesloten systeem naar t riool ipv in de vrije lucht, zodat ik niet elke maand een nieuwe laminaatvloer hoef te leggen.
Deze hangt wel bewust in een lus om een soort van sifon te creëren denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:34 schreef mikieu het volgende:
Zwarte slang lijkt iets te lang, die inkorten zou moeten helpen.
Dan leg je er een afvoer onder?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef spmunk het volgende:
[..]
Ik begrijp dat, alleen wil ik deze overdruk afvoeren via een gesloten systeem naar t riool ipv in de vrije lucht, zodat ik niet elke maand een nieuwe laminaatvloer hoef te leggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |