abonnement Unibet Coolblue
pi_201581204


* Prices: https://www.futbin.com
* Squadbuilding: https://www.futhead.com
* Webapp: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app


Bespreek in dit topic hoeveel geld jij dit jaar gaat verknallen aan FIFA points om uiteindelijk packs te openen om achteraf spijt te krijgen. Brand los.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201581205
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:57 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Flopshow.
Dat was behalve vorig jaar toch niet anders?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201581211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was behalve vorig jaar toch niet anders?
Geen idee, vorig jaar nauwelijks gespeeld.
pi_201581236
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 17:59 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Geen idee, vorig jaar nauwelijks gespeeld.
Waarom zou je alles krijgen dan kun je toch hele tijd degraderen en weer omhoog gaan.

Modric is gewoon net te sloom voor op CM en zijn physicals zijn ook maar bagger.
  donderdag 30 september 2021 @ 18:21:32 #5
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581465
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Waarom zou je alles krijgen dan kun je toch hele tijd degraderen en weer omhoog gaan.

Modric is gewoon net te sloom voor op CM en zijn physicals zijn ook maar bagger.
En toch is hij 3 wedstrijden op rij rij man van de wedstrijd op cm in 433(4) en dan op de 6 positie :)

Ik speel echt de passing game en daar is hij echt geniaal :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_201581518
Verdedigen is wel weer zo voor noobs gemaakt. Je hoeft niks te doen en alles wordt toch geblokt of de keeper tikt hem er op een achterlijke manier uit. Laat die patch maar komen waarin de skillmoves weer een stuk beter worden dan kunnen we die noobs weer afslachten er is nu gewoon amper skillgap.
  donderdag 30 september 2021 @ 18:36:29 #7
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581633
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verdedigen is wel weer zo voor noobs gemaakt. Je hoeft niks te doen en alles wordt toch geblokt of de keeper tikt hem er op een achterlijke manier uit. Laat die patch maar komen waarin de skillmoves weer een stuk beter worden dan kunnen we die noobs weer afslachten er is nu gewoon amper skillgap.
De keepers zijn nog wel te goed. Ze houden echt zoveel tegen idd. Werk je je Guardiola-Barca stijl door de tegenstander heen staat er aan het eind altijd een tots Oblak....

Ik begin wel steeds beter te dribbelen, maar dan vooral met wendbaar dribbelen, de skill moves krijg ik nog niet goed voor elkaar :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_201581697
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:36 schreef Dopekoe het volgende:

[..]
De keepers zijn nog wel te goed. Ze houden echt zoveel tegen idd. Werk je je Guardiola-Barca stijl door de tegenstander heen staat er aan het eind altijd een tots Oblak....

Ik begin wel steeds beter te dribbelen, maar dan vooral met wendbaar dribbelen, de skill moves krijg ik nog niet goed voor elkaar :')
Ik snap wel dat mensen die onzinnige skillmoves op het middenveld gruwelijk irritant vinden maar door de manier waarop fifa 22 speelt loont het om 2 CDM's tussen de CD'S te zetten en zelf niet eens te verdedigen. Maken ze skillmoves weer beter dan heb je een manier waarop je die noobs kan verassen. Nu is het vooral breien en dan een counter om de oren krijgen :')
pi_201581758
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ik snap wel dat mensen die onzinnige skillmoves op het middenveld gruwelijk irritant vinden maar door de manier waarop fifa 22 speelt loont het om 2 CDM's tussen de CD'S te zetten en zelf niet eens te verdedigen. Maken ze skillmoves weer beter dan heb je een manier waarop je die noobs kan verassen. Nu is het vooral breien en dan een counter om de oren krijgen :')
Het vervelende van skillmoves is dat het zo scripted is. Hoevaak ik wel niet goed time met een interceptie maar omdat de skillmove is ingezet de bal niet verover en dus zo door mijn speler heen glitch is ontelbaar. Dat slaat gewoon nergens op en is prima als ze dat downgraden imo.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201581783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Het vervelende van skillmoves is dat het zo scripted is. Hoevaak ik wel niet goed time met een interceptie maar omdat de skillmove is ingezet de bal niet verover en dus zo door mijn speler heen glitch is ontelbaar. Dat slaat gewoon nergens op en is prima als ze dat downgraden imo.
Skillmoves houden het spel snel je ziet nu al bij fifa 22 dat er 0 gang in zit.

Je hebt nu hetzelfde met verdedigers hoevaak ben je in 22 er wel niet voorbij als daar een AI bestuurde verdediger daar toch nog een blok voor zet. Echt een hele hele hele erge ontwikkeling.
  donderdag 30 september 2021 @ 18:48:08 #11
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581787
De volgende fifa wordt wezenlijk anders want dan stappen ze over naar een andere engine.

Ze zitten nu op de cryEngine dacht ik....

Dan zal de gameplay toch echt een verandering ondergaan.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_201581796
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Skillmoves houden het spel snel je ziet nu al bij fifa 22 dat er 0 gang in zit.

Je hebt nu hetzelfde met verdedigers hoevaak ben je in 22 er wel niet voorbij als daar een AI bestuurde verdediger daar toch nog een blok voor zet. Echt een hele hele hele erge ontwikkeling.
Kom je er met snel tikken ook niet doorheen? If so dan is dat wel gaar idd.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201581814
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:48 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende fifa wordt wezenlijk anders want dan stappen ze over naar een andere engine.

Ze zitten nu op de cryEngine dacht ik....

Dan zal de gameplay toch echt een verandering ondergaan.
Is dit niet de Frostbite engine? Van Dice?

Edit: Ja dus
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201581825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:48 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Kom je er met snel tikken ook niet doorheen? If so dan is dat wel gaar idd.
In de counter wel ja maar als mensen dropback 4 of 5 verdedigers hebben en 2 cdm's tussen de CV's dan wordt het toch behoorlijk lastig. En wie helpt dit? Juist ja de noobs die er geen snaar van kunnen en de goede spelers gaan deze mechanics misbruiken.
  donderdag 30 september 2021 @ 18:50:40 #15
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Skillmoves houden het spel snel je ziet nu al bij fifa 22 dat er 0 gang in zit.

Je hebt nu hetzelfde met verdedigers hoevaak ben je in 22 er wel niet voorbij als daar een AI bestuurde verdediger daar toch nog een blok voor zet. Echt een hele hele hele erge ontwikkeling.
Daar heb ik niet echt heel veel last van gehad nog.

Maar van die verdomde keepers wel.
Ik vind het opzich heerlijk spelen, voor mijn gameplay is het echt heel prettig :)

Ook camera op coop zetten heeft daar bij geholpen want ik kan nu beter zien waar ik m'n lange grondpass echt geen verstuur :')
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 30 september 2021 @ 18:50:41 #16
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_201581831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:48 schreef Dopekoe het volgende:
De volgende fifa wordt wezenlijk anders want dan stappen ze over naar een andere engine.

Ze zitten nu op de cryEngine dacht ik....

Dan zal de gameplay toch echt een verandering ondergaan.
Ze hebben net geïnvesteerd in hypermotion. Ik verwacht veel van deze shit de komende jaren.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 30 september 2021 @ 18:51:08 #17
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581837
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:49 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Is dit niet de Frostbite engine? Van Dice?

Edit: Ja dus
Crap, ja, die bedoelde ik...

Geen idee hoe ik dan bij cryEngine kom...
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_201581852
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:50 schreef leeroy het volgende:

[..]
Ze hebben net geïnvesteerd in hypermotion. Ik verwacht veel van deze shit de komende jaren.
Wat vind jij van dat verhaal wat ik net typ?
  donderdag 30 september 2021 @ 18:53:32 #19
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_201581881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:50 schreef leeroy het volgende:

[..]
Ze hebben net geïnvesteerd in hypermotion. Ik verwacht veel van deze shit de komende jaren.
Hypermotion zal ook wel mee kunnen lijkt me.
Dat is niet echt engine afhankelijk lijkt me en anders bouwen ze er vast wel een API voor :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  donderdag 30 september 2021 @ 18:54:29 #20
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_201581897
Passing is ook aardig crooked en ik snap niet dat je aanvallers nog steeds debielen zijn die achter verdedigers blijven hangen. Hoevaak ik de achterlijn haal en hem terug wilt leggen en dan niet weet af te ronden omdat ze debiel staan opgesteld.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
  donderdag 30 september 2021 @ 18:56:03 #21
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_201581918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wat vind jij van dat verhaal wat ik net typ?
Mee eens man bro, ik heb mijn spel aardig aangepast en het werkt soms maar hoevaak ik genaaid word door een counter en zelfs 7.6 expected goals heb maakt mij echt kanker kwaad.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_201581944
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:56 schreef leeroy het volgende:

[..]
Mee eens man bro, ik heb mijn spel aardig aangepast en het werkt soms maar hoevaak ik genaaid word door een counter en zelfs 7.6 expected goals heb maakt mij echt kanker kwaad.
Het loont gewoon om dropback, fast build up en get in behind te spelen want combinerend kom ik er sinds ik in div 5 zit niet meer doorheen.
  donderdag 30 september 2021 @ 18:59:56 #23
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_201581968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 18:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Het loont gewoon om dropback, fast build up en get in behind te spelen want combinerend kom ik er sinds ik in div 5 zit niet meer doorheen.
Ik voel je man, gasten graven zich in en spammen steekpass. Echt geen zak aan zo.
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster
pi_201581985
Ach ja binnenkort gaan ze vast weer het een en ander patchen en pas ik me wel aan.
pi_201590500
Is dat OTW pack nou bugged?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')