abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:47:15 #251
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201597915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:47 schreef AchJa het volgende:
Ik begrijp dat Waku Waku een veganistisch restaurant is? Typisch weer... :')
Het is voor de salonveganisten zelfs, aan de prijzen van de menukaart te zien, raar dat de wappies zich daar druk over maken, de eigenaars zullen over 3 jaar toch wel in de kamer voor GL danwel PvdD zitten...
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 1 oktober 2021 @ 22:53:40 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201599823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:07 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ze is vooral boos dat het blijft bij praten en niets doen. Als iemand d'r adres heeft wil ik bijdragen in haar Strijd door wat Chinees te laten bezorgen of door melding te maken bij de leerplicht ambtenaar.
Melding maken bij leerplicht is een drama helaas.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201600097
Wat bedoelde Frank met 'we hebben een gouden kans gemist'
Bedoelde hij dat men bij duizenden moesten gaan demonstreren... om zo die coronadrempels in de horeca af te schaffen ? Of dacht hij een stap verder.... dat de publieke opinie omgeturnd kon worden tot afschaffing van alle maatregels inclusief vaccinaties. En die gouden kans hebben ze gemist? Zag hij dat zo?

Dan zou hij niet snappen dat mensen zelf kiezen voor hun gezondheid en bewegingsvrijheid.... dus kiezen voor vaccinaties en andere coviddrempels. Een rationele keuze.... en voortkomend uit overlevingsdrang. niet voorkomend uit de behoefte blind achter een regering aanhollen, wat men in zijn kringen denkt
pi_201600483
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:15 schreef Bluesdude het volgende:
at bedoelde Frank met 'we hebben een gouden kans gemist'
Bedoelde hij dat men bij duizenden moesten gaan demonstreren... om zo die coronadrempels in
Ik denk dat hij de massa mistte inderdaad.
Frank heeft sowieso de boot het laatste anderhalf jaar een beetje gemist. Als antivaxxer timmerde hij leuk aan de weg en bedelde een aardig zakcentje bij elkaar: voor een proces tegen Klaas Dijkhoff b.v. (nooit meer iets van gehoord). Maar sinds corona zijn er een heleboel kapers op de kust die honderdduizenden euro's binnenharken, iets waar Frank alleen maar van kan dromen. "We' vonden Frank altijd een gladde volksmenner, en dat is hij natuurlijk ook, maar toen hadden we nog nooit gehoord van Willem Engel, Morry, Keuze vrij bij mij etc. Ruesink komt ineens wat bedachtzamer over. Maar het blijft óók een oplichter en een laaielichter. Die doet alsof hij zich heeft uitgeschreven bij zijn zorgverzekering (Loesje en de koters wilden nog even wachten)

Hilarisch hoogtepunt was een interview met de Telegraaf, vorig jaar april: de interviewer was redelijk kritisch, Loesje begon te zeiken en brak het interviw van haar mannetje af. En eenmaal buiten kwam de buurvrouw erbij. De buurvrouw blijkt een gerenommeerd arts te zijn (ik geloof voorzitter van de SH-artsen-club oid) die Frank aanspreekt op zijn gelul: "Nu heb je een live demo van een wereld zonder vaccinaties'. Loesje over de flos, Frank in verwarring. Iedereen lachen. De arts/heldin is er op twitter terughoudend over (in het openbaar ;) ).

De dag erna staat Frank voor dag en dauw op om van Lunteren naar de redactie van de T. te reizen om daar een journalist die uit zijn auto stap, om een uur of acht, aan te spreken (met overslaande stem) en te eisen dat het interview of line gehaald wordt. De T. maakt het allemaal weinig uit en ze halen het weg. Om Frank te pesten heb ik het tot vorige week op Youtube laten staan en van de week toevallig weggehaald. Iemand anders (een medestrijder :') )heeft het nog wel staan.

Is mooi, kijken:

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 01-10-2021 23:56:56 ]
anonieme razernist
pi_201600683
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk dat hij de massa mistte inderdaad.
Frank heeft sowieso de boot het laatste anderhalf jaar een beetje gemist. Als antivaxxer timmerde hij leuk aan de weg en bedelde een aardig zakcentje bij elkaar: voor een proces tegen Klaas Dijkhoff b.v. (nooit meer iets van gehoord). Maar sinds corona zijn er een heleboel kapers op de kust die honderdduizenden euro's binnenharken, iets waar Frank alleen maar van kan dromen. "We' vonden Frank altijd een gladde volksmenner, en dat is hij natuurlijk ook, maar toen hadden we nog nooit gehoord van Willem Engel, Morry, Keuze vrij bij mij etc. Ruesink komt ineens wat bedachtzamer over. Maar het blijft óók een oplichter en een laaielichter. Die doet alsof hij zich heeft uitgeschreven bij zijn zorgverzekering (Loesje en de koters wilden nog even wachten)

Hilarisch hoogtepunt was een interview met de Telegraaf, vorig jaar april: de interviewer was redelijk kritisch, Loesje begon te zeiken en brak het interviw van haar mannetje af. En eenmaal buiten kwam de buurvrouw erbij. De buurvrouw blijkt een gerenommeerd arts te zijn (ik geloof voorzitter van de SH-artsen-club oid) die Frank aanspreekt op zijn gelul: "Nu heb je een live demo van een wereld zonder vaccinaties'. Loesje over de flos, Frank in verwarring. Iedereen lachen. De arts/heldin is er op twitter terughoudend over (in het openbaar ;) ).

De dag erna staat Frank voor dag en dauw op om van Lunteren naar de redactie van de T. te reizen om daar een journalist die uit zijn auto stap, om een uur of acht, aan te spreken (met overslaande stem) en te eisen dat het interview of line gehaald wordt. De T. maakt het allemaal weinig uit en ze halen het weg. Om Frank te pesten heb ik het tot vorige week op Youtube laten staan en van de week toevallig weggehaald. Iemand anders (een medestrijder :') )heeft het nog wel staan.

Is mooi, kijken:
Prachtig dit _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:19:25 #256
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201600749
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:49 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk dat hij de massa mistte inderdaad.
Frank heeft sowieso de boot het laatste anderhalf jaar een beetje gemist. Als antivaxxer timmerde hij leuk aan de weg en bedelde een aardig zakcentje bij elkaar: voor een proces tegen Klaas Dijkhoff b.v. (nooit meer iets van gehoord). Maar sinds corona zijn er een heleboel kapers op de kust die honderdduizenden euro's binnenharken, iets waar Frank alleen maar van kan dromen. "We' vonden Frank altijd een gladde volksmenner, en dat is hij natuurlijk ook, maar toen hadden we nog nooit gehoord van Willem Engel, Morry, Keuze vrij bij mij etc. Ruesink komt ineens wat bedachtzamer over. Maar het blijft óók een oplichter en een laaielichter. Die doet alsof hij zich heeft uitgeschreven bij zijn zorgverzekering (Loesje en de koters wilden nog even wachten)

Hilarisch hoogtepunt was een interview met de Telegraaf, vorig jaar april: de interviewer was redelijk kritisch, Loesje begon te zeiken en brak het interviw van haar mannetje af. En eenmaal buiten kwam de buurvrouw erbij. De buurvrouw blijkt een gerenommeerd arts te zijn (ik geloof voorzitter van de SH-artsen-club oid) die Frank aanspreekt op zijn gelul: "Nu heb je een live demo van een wereld zonder vaccinaties'. Loesje over de flos, Frank in verwarring. Iedereen lachen. De arts/heldin is er op twitter terughoudend over (in het openbaar ;) ).

De dag erna staat Frank voor dag en dauw op om van Lunteren naar de redactie van de T. te reizen om daar een journalist die uit zijn auto stap, om een uur of acht, aan te spreken (met overslaande stem) en te eisen dat het interview of line gehaald wordt. De T. maakt het allemaal weinig uit en ze halen het weg. Om Frank te pesten heb ik het tot vorige week op Youtube laten staan en van de week toevallig weggehaald. Iemand anders (een medestrijder :') )heeft het nog wel staan.

Is mooi, kijken:
Heerlijk dit _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201600762
Even opgezocht: zijn doneerknop heeft in 2 1/2 jaar ¤ 24.000 opgeleverd. 'We' vonden dat toen veel. Wat waren we onschuldig.
anonieme razernist
pi_201600878
Een van mijn favoriete Loesjes waar ik nog steeds om kan grinniken is van vorig jaar augustus. Blijkbaar maakt ze voor het eerst een stevige zomerse onweersbui mee en ze is compleet overstuur. De arme schat.
'Ze' hebben nu volgens haar hun hand overspeeld met deze overduidelijke HAARP-actie. Wie nu nog niet in de gaten heeft dat het weer gemanipuleerd wordt, nou, dan weet ze het niet meer: https://www.facebook.com/loes.ruesink/videos/1673774309448283
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:47:24 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201600894
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Een van mijn favoriete Loesjes waar ik nog steeds om kan grinniken is van vorig jaar augustus. Blijkbaar maakt ze voor het eerst een stevige zomerse onweersbui mee en ze is compleet overstuur. De arme schat.
'Ze' hebben nu volgens haar hun hand overspeeld met deze overduidelijke HAARP-actie. Wie nu nog niet in de gaten heeft dat het weer gemanipuleerd wordt, nou, dan weet ze het niet meer: https://www.facebook.com/loes.ruesink/videos/1673774309448283
Wtf :') is gewoon een zomers buitje. Niet eens extreem dit :') Ze kan beter een timmerman bellen om naar de kozijnen te kijken
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201600929
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:43 schreef NoCigar het volgende:
Een van mijn favoriete Loesjes waar ik nog steeds om kan grinniken is van vorig jaar augustus. Blijkbaar maakt ze voor het eerst een stevige zomerse onweersbui mee en ze is compleet overstuur. De arme schat.
'Ze' hebben nu volgens haar hun hand overspeeld met deze overduidelijke HAARP-actie. Wie nu nog niet in de gaten heeft dat het weer gemanipuleerd wordt, nou, dan weet ze het niet meer: https://www.facebook.com/loes.ruesink/videos/1673774309448283
Loesje denkt complotterig, dus. Wie is "ze" in haar visie?
Diezelfde "ze" die van Nederland een dictatuur wil maken zoals in China ?
pi_201600959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 00:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Loesje denkt complotterig, dus. Wie is "ze" in haar visie?
Diezelfde "ze" die van Nederland een dictatuur wil maken zoals in China ?
Ja, goede vraag eigenlijk. Ik kan me niet herinneren dat ze daar echt concreet over is geweest. De elite denk ik, de al dan niet geheime machthebbers wier einddoel de totale controle, of misschien zelfs ontvolking is. De meest waanzinnige complottheorieën worden door dit soort mensen vaak een beetje verborgen om de geïnteresseerde maar nog niet geradicaliseerde zwever niet af te schrikken.
Het vermoeden bestaat overigens dat Loesje ook een beetje de drijvende kracht achter Franks ideeën is: hij benoemt dat zelf ook regelmatig.
anonieme razernist
pi_201600987
Toch lijkt mij Frank en Loesje sympathieker dan Willem Engel.
pi_201601016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:12 schreef Bluesdude het volgende:
Toch lijkt mij Frank en Loesje sympathieker dan Willem Engel.
Zoals ik al eerder schreef komt Frank naast een Goebbeliaanse leugenaar als Engel wel beter over, maar het was voor mij wel duidelijk dat Frank uiteindelijk een manager is die een ander op angst gebaseerd verdienmodel heeft ontdekt.

En Loesje, sympathiek. Ze plaatste een tijdje geleden, voor corona, een flinke anti-vaccinatie post op Facebook waarin ze vergelijkingen maakte met de holocaust en Mengele. Ik mengde me in de discussie daaronder (discussie is een groot woord, het waren vooral adhesiebetuigingen) om beleefd en gemotiveerd op te merken dat ik dat een vorm van holocaustbagatalisering vond, en nog steeds vind. De reacties van haar fans waren te walgelijk voor woorden, de reacties van Loes waren grappig-emoji's bij mijn stukjes.
Ik vind haar net zo sympathiek als Lady Macbeth.
anonieme razernist
pi_201601022
haha... ik kende dit stel niet. Ik zie net pas die filmpjes en je verhalen, Merci
pi_201601030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:28 schreef Bluesdude het volgende:
haha... ik kende dit stel niet. Ik zie net pas die filmpjes en je verhalen, Merci
O+
anonieme razernist
pi_201601040
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Het is voor de salonveganisten zelfs, aan de prijzen van de menukaart te zien, raar dat de wappies zich daar druk over maken, de eigenaars zullen over 3 jaar toch wel in de kamer voor GL danwel PvdD zitten...
Ik heb zelf over het algemeen totaal geen probleem met veganisme (eet zelf vrijwel altijd vegetarisch), en de gerechten van Waku Waku vind ik er prima uitzien. Zou er op basis van de menukaart best eens heen willen, maar zal dat door deze actie juist níet meer doen.

De ironie is wel dat veel van de demonstranten die voor de deur stonden ook doodsbang zijn voor NWO/Agenda21/George Soros/Bill Gates etc. en één van de kritiekpunten van complotdenkers is juist dat 'de elite' ons allemaal van het vlees af wil halen en ons op een veganistisch dieet wil zetten als onderdeel van hun depopulatie-strategie.

pi_201601247
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:31 schreef NoCigar het volgende:

[..]
O+
Hoe kom jij aan die info inderdaad iedereen kent wel een kritisch iemand maar jij zit er diep in dat wereldje.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_201601674
quote:
Frontpage: 2-0 voor burgemeester Utrecht, demonstraties Waku Waku terecht verplaatst

De burgemeester van Utrecht mocht demonstraties voor restaurant Waku Waku verplaatsen naar het Jaarbeursplein. Dat heeft de voorzieningenrechter vandaag bepaald in een spoedprocedure.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_201601707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 01:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Ik heb zelf over het algemeen totaal geen probleem met veganisme (eet zelf vrijwel altijd vegetarisch), en de gerechten van Waku Waku vind ik er prima uitzien. Zou er op basis van de menukaart best eens heen willen, maar zal dat door deze actie juist níet meer doen.

De ironie is wel dat veel van de demonstranten die voor de deur stonden ook doodsbang zijn voor NWO/Agenda21/George Soros/Bill Gates etc. en één van de kritiekpunten van complotdenkers is juist dat 'de elite' ons allemaal van het vlees af wil halen en ons op een veganistisch dieet wil zetten als onderdeel van hun depopulatie-strategie.

Ik woon vlakbij de rechtbank en ik werd nog aangesproken door één van die sympathisanten die daar stond. Die wilde een hapje eten, maar hij vroeg niet bepaald naar de dichtsbijzijnde vegantent. _O-
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_201601897
mooi, kereltje van Nederland in verzet zit vast.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-op-snelweg-utrecht
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201601970
De hele familie Schonewille stemt FvD.....
quote:
Sterkste Man-finalist overlijdt aan corona, ook zoon (27) in coma: ‘Niet te bevatten’

Een bekende, sportieve familie in Hoogeveen (Drenthe) is deze week ongenadig hard getroffen door het coronavirus. Een vader (62) en een zoon (27) belandden na een besmetting in het ziekenhuis en werden kunstmatig in slaap gebracht. De 62-jarige Hans Schonewille, goedlachse eigenaar van een populaire sportschool en voormalig Sterkste Man van Nederland-finalist, overleefde zijn strijd niet. Zoon Bram vecht in het ziekenhuis nog altijd voor zijn leven.
https://www.gelderlander.(...)e-bevatten~ac9efd6a/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:38:21 #272
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201602012
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
mooi, kereltje van Nederland in verzet zit vast.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-op-snelweg-utrecht
Michel Reijenga :') Dat ie vast zit wil zeggen dat de demo in A'dam niet doorgaat? :D

dus waarom client door twee auto’s op de snelweg is klemgezet en geboeid is afgevoerd verbaast mij.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 2 oktober 2021 @ 09:40:54 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201602035
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201602070
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 09:40 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Wauw, de intelligentie straalt wel echt uit die tweet....wat een sneue bende. :')
pi_201602098
Rustig nou maar zou ik zeggen, over een tijdje komt WappieTV in de zendtijd van Ongehoord Nederland.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')