SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helpquote:Op donderdag 30 september 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, zo’n wegwerpding. Misschien moet ik er een pakkende tekst opzetten?
"I am on Tinder"quote:Op donderdag 30 september 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
#BUDADDYquote:Op donderdag 30 september 2021 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet perse de béste reclame.quote:
wel pakkendquote:Op donderdag 30 september 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse de béste reclame.
"Geen Covid-19 via de piemel, wie heeft er zin in wat gefriemel"quote:Op donderdag 30 september 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen wij binnenkort een hapje zonder kapje of wordt het een eenzaam fapje?
Sterk merk toch wel?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet perse de béste reclame.
Knap als je dat er op krijgtquote:Op donderdag 30 september 2021 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen wij binnenkort een hapje zonder kapje of wordt het een eenzaam fapje?
Maar al die TT's die ermee verbonden zijn.quote:
rumeg heeft ook wel eens wat controversieel gedaanquote:Op donderdag 30 september 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar al die TT's die ermee verbonden zijn.
QR code?quote:Op donderdag 30 september 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap als je dat er op krijgt
Gewoon een beetje strategisch op zo'n plooi. Best veel schrijfruimte hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knap als je dat er op krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |