abonnement Unibet Coolblue
pi_201572968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:37 schreef SolidasRock het volgende:
ik ben ervandoor, weltrusten iedereen :W
Truste breastman :T :W
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:43:04 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Dat is nogal. Maar eerder gezien, met alle 4 is het uiteindelijk zonder medicatie te doen in de meeste gevallen. Als je er maar niet al te afhankelijk van bent iig. GL iig
Ja, ik slik zo min mogelijk, behalve nu dan de wellbutrin , bloeddrukmeds en 's avonds 7,5 mg zoplicon om te kunnen slapen. Ik vergat in m'n rijtje overigens nog een burnout. Enfin, Maatschappelijk werk (waar ik morgen een afspraak mee heb) is aan het kijken voor me of ik aanmerking kom voor een hulphond/buddyhond. Die zou me moeten helpen om minder angstig te zijn in onbekende situaties om maar een voorbeeld te geven.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 september 2021 @ 22:44:10 #53
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573063
overigens zou het me niets verbazen als Emmerdeur nu ook DM's krijgt over die pilletjes :)
het beste kan je op FOK! niet vertellen wat je slikt denk ik ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 september 2021 @ 22:44:45 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573075
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, ik slik zo min mogelijk, behalve nu dan de wellbutrin , bloeddrukmeds en 's avonds 7,5 mg zoplicon om te kunnen slapen. Ik vergat in m'n rijtje overigens nog een burnout. Enfin, Maatschappelijk werk (waar ik morgen een afspraak mee heb) is aan het kijken voor me of ik aanmerking kom voor een hulphond/buddyhond. Die zou me moeten helpen om minder angstig te zijn in onbekende situaties om maar een voorbeeld te geven.
is dat dan in sociale situaties? want je komt toch op meer plaatsen dan de meeste FOK!kers eigenlijk :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:45:14 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573087
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Spaar ze allemaal :D
Geloof me, ik had ze liever geen van allen gehad.
Een tijdje terug schreef ik dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_201573096
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:43 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, ik slik zo min mogelijk, behalve nu dan de wellbutrin , bloeddrukmeds en 's avonds 7,5 mg zoplicon om te kunnen slapen. Ik vergat in m'n rijtje overigens nog een burnout. Enfin, Maatschappelijk werk (waar ik morgen een afspraak mee heb) is aan het kijken voor me of ik aanmerking kom voor een hulphond/buddyhond. Die zou me moeten helpen om minder angstig te zijn in onbekende situaties om maar een voorbeeld te geven.
Ik heb alle medicatie vervangen met wiet toen. En project ptss mdma geprobeerd. Maar tis allemaal nix. Die oxycodone was voor de hernia. Zsm mee gestopt(eerder dan goed was denk ik) kan er gewoon niet tegen.
pi_201573110
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:44 schreef Maanvis het volgende:
overigens zou het me niets verbazen als Emmerdeur nu ook DM's krijgt over die pilletjes :)
het beste kan je op FOK! niet vertellen wat je slikt denk ik ;)
:( idd
  woensdag 29 september 2021 @ 22:46:46 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:45 schreef DJMO het volgende:

[..]
Geloof me, ik had ze liever geen van allen gehad.
Een tijdje terug schreef ik dit:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou je moet niet vergeten dat je er 1tje al hebt genezen of de symptomen met wilskracht weggemaakt :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:47:21 #59
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573130
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]
is dat dan in sociale situaties? want je komt toch op meer plaatsen dan de meeste FOK!kers eigenlijk :)
Ja, ik kom meer dan de gemiddelde FOK!ker buiten ja. Maar bv een museum binnenstappen, of een vreemde winkel, of zomaar op straat iemand aanspreken om de weg te vragen??

Ook durf ik mezelf bv niet meer voor persmomenten voor FOK! aan te melden, omdat ik dan onbekende mensen MOET aanspreken, terwijl ik liever onzichtbaar opga in de massa.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:48:33 #60
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Nou je moet niet vergeten dat je er 1tje al hebt genezen of de symptomen met wilskracht weggemaakt :)
Waar doel je op? Antwoord mag ook via WA hoor.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 29 september 2021 @ 22:49:40 #61
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Ja, ik kom meer dan de gemiddelde FOK!ker buiten ja. Maar bv een museum binnenstappen, of een vreemde winkel, of zomaar op straat iemand aanspreken om de weg te vragen??

Ook durf ik mezelf bv niet meer voor persmomenten voor FOK! aan te melden, omdat ik dan onbekende mensen MOET aanspreken, terwijl ik liever onzichtbaar opga in de massa.
Ik had dat ook dit jaar een paar keer maar ik heb me eigenlijk altijd zelf eroverheen kunnen zetten soms met hulp maar iig doordat mensen me gewoon vertelden dat er niks is om bang voor te zijn en dat de angst in mijn hoofd zit.
Net zoals met werk nu. Ik had allemaal angst over wat ze van me dachten (want het ging echtheel slecht met me in 2018) maar die oud collega's met wie ik genetwerkt heb die hadden allemaal gewoon niks door en waren heel blij dat ik ging solliciteren bij het bedrijf waar ik nu woensdag ga werken :).
Dus achteraf was het alleen de angst die me tegen hield.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 september 2021 @ 22:50:12 #62
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573187
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:48 schreef DJMO het volgende:

[..]
Waar doel je op? Antwoord mag ook via WA hoor.
Dat je gestopt bent met drinken :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 september 2021 @ 22:52:00 #63
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_201573228
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Ik had dat ook dit jaar een paar keer maar ik heb me eigenlijk altijd zelf eroverheen kunnen zetten soms met hulp maar iig doordat mensen me gewoon vertelden dat er niks is om bang voor te zijn en dat de angst in mijn hoofd zit.
Net zoals met werk nu. Ik had allemaal angst over wat ze van me dachten (want het ging echtheel slecht met me in 2018) maar die oud collega's met wie ik genetwerkt heb die hadden allemaal gewoon niks door en waren heel blij dat ik ging solliciteren bij het bedrijf waar ik nu woensdag ga werken :).
Dus achteraf was het alleen de angst die me tegen hield.
Kijk aan, allemaal angst die je jezelf ingepraat hebt die uiteindelijk nergens voor nodig was.

Top dat je nu deze feedback hebt gekregen _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:52:12 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573232
Wel god gloeiende godverdetering tyfus hoerenkachel

Buurman komt net thuis uit werk, doet deur open, maar hij kan m'n pakket, dat z'n vrouw dus kennelijk heeft aangenomen, niet vinden :( :( :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_201573237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Ik had dat ook dit jaar een paar keer maar ik heb me eigenlijk altijd zelf eroverheen kunnen zetten soms met hulp maar iig doordat mensen me gewoon vertelden dat er niks is om bang voor te zijn en dat de angst in mijn hoofd zit.
Net zoals met werk nu. Ik had allemaal angst over wat ze van me dachten (want het ging echtheel slecht met me in 2018) maar die oud collega's met wie ik genetwerkt heb die hadden allemaal gewoon niks door en waren heel blij dat ik ging solliciteren bij het bedrijf waar ik nu woensdag ga werken :).
Dus achteraf was het alleen de angst die me tegen hield.
Die eerste stap(pen) is het moeilijkste, daarna gaat het steeds beter
  woensdag 29 september 2021 @ 22:54:05 #66
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_201573268
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Die eerste stap(pen) is het moeilijkste, daarna gaat het steeds beter
Ik weet er alles van. _O- _O- _O-
  woensdag 29 september 2021 @ 22:55:32 #67
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_201573299
quote:
99s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]
Ik weet er alles van. _O- _O- _O-
#metoo

Al vraag ik me af hoe ik het bij mijn komend traineeship ga doen als ik weer in een vakgebied ga werken waar drugsgebruik en misbruik niet ongewoon is :@
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_201573313
quote:
99s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
#metoo

Al vraag ik me af hoe ik het bij mijn komend traineeship ga doen als ik weer in een vakgebied ga werken waar drugsgebruik en misbruik niet ongewoon is :@
Met wilskracht?
pi_201573315
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef DJMO het volgende:
Wel god gloeiende godverdetering tyfus hoerenkachel

Buurman komt net thuis uit werk, doet deur open, maar hij kan m'n pakket, dat z'n vrouw dus kennelijk heeft aangenomen, niet vinden :( :( :(
Of is het een andere buurman?
  woensdag 29 september 2021 @ 22:56:29 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573317
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Die eerste stap(pen) is het moeilijkste, daarna gaat het steeds beter
ja ik heb zo'n drempel vrees, was achteraf gewoon heel stom. maar ik denk ook dat de angst mijn onderbewustzijn was dat zei dat het nog helemaal niet goed met me ging... denk ik .. ofzo.. In het verleden had ik ook angst maar dan was het altijd iets in mijn achterhoofd wat er wel was maar wat ik negeerde, en dat me ook door moeilijke situaties heen hielp, me alerter maakte. Want godverdomme wat heb ik me toch door dingen heen geslagen terwijl iedereen incl ikzelf dacht dat ik het niet zou kunnen :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Spellchecker woensdag 29 september 2021 @ 22:56:31 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201573318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:52 schreef DJMO het volgende:
Wel god gloeiende godverdetering tyfus hoerenkachel

Buurman komt net thuis uit werk, doet deur open, maar hij kan m'n pakket, dat z'n vrouw dus kennelijk heeft aangenomen, niet vinden :( :( :(
:o
pi_201573334
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]
ja ik heb zo'n drempel vrees, was achteraf gewoon heel stom. maar ik denk ook dat de angst mijn onderbewustzijn was dat zei dat het nog helemaal niet goed met me ging... denk ik .. ofzo.. In het verleden had ik ook angst maar dan was het altijd iets in mijn achterhoofd wat er wel was maar wat ik negeerde, en dat me ook door moeilijke situaties heen hielp, me alerter maakte. Want godverdomme wat heb ik me toch door dingen heen geslagen terwijl iedereen incl ikzelf dacht dat ik het niet zou kunnen :D
Deed je ook allemaal worse case scenarios verzinnen en die maar als bijna waarheid aannemen wasrdoor je nog meer belemmerd werd?
  woensdag 29 september 2021 @ 22:58:21 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201573340
quote:
99s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:55 schreef DerRabbit het volgende:

[..]
#metoo

Al vraag ik me af hoe ik het bij mijn komend traineeship ga doen als ik weer in een vakgebied ga werken waar drugsgebruik en misbruik niet ongewoon is :@
Horeca?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 september 2021 @ 22:58:34 #74
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_201573345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Met wilskracht?
o.a.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 september 2021 @ 22:58:43 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_201573350
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Of is het een andere buurman?
Nee.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')