abonnement Unibet Coolblue
pi_201570675


Ik was bezig met cyberpunk en ik zit dan gewoon 1,2 km. te lopen en een beetje om me heen te kijken. Gewoon te zien of me iets opvalt etc. Gewoon leuk om te doen ook al kost het wat meer tijd.

Ook pak ik vrijwel alle items in de beginperiode van een spel.

Wat zijn dingen die jullie doen die wat speciaal zijn als je gamed?
pi_201570794
De controller door de tv gooien na 25x hetzelfde level gefaald te hebben.
pi_201571220
In een RPG moet In de eerste zoveel levels alles, maar dan ook echt alles, opgeraapt worden en meegenomen.

In een strategie spel moet om de 5 seconden op pauze gedrukt worden om iets compleet anders te gaan doen. Koffie zetten ofzo.

Ik bedenk mij net: bovenstaande geldt voor alle spellen...
  woensdag 29 september 2021 @ 21:21:55 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201571338
Ik heb elk civ spel en uitbreiding gekocht vanaf het begin, dan speel ik één marathon sessie op een gigantische wereld op chieftain waar ik dan tientallen uren in prop en daarna kijk ik het hele spel niet meer aan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201571407
Ik merk nu ook dat ik de radio uitzet bij auto's etc.
  donderdag 30 september 2021 @ 09:25:54 #6
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201575396
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:25 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ik merk nu ook dat ik de radio uitzet bij auto's etc.
Jij doet geen roadtrips in GTA met Los Santos RockRadio op standje burenruzie? Je mist wat in je leven.
pi_201575410
In een GTA enzo, heel netjes op het stoplicht wachten en netjes rijden :@
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 september 2021 @ 09:31:31 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201575448
In games als Gta Assassins creed en Red Dead Redemption altijd eerste alle side quests doen voor ik begin aan de laatste story mission.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201575456
quote:
4s.gif Op donderdag 30 september 2021 09:27 schreef Leonos het volgende:
In een GTA enzo, heel netjes op het stoplicht wachten en netjes rijden :@
Haha ik precies het omgekeerde.
Heel de auto Total loss aan het einde van de straat :')
  donderdag 30 september 2021 @ 18:32:26 #10
267137 Cl04d
"Knowledge Is Power."
pi_201581585
Genieten van de muziek, de physics, de engine van de game, fantaseren over mods in bepaalde game...Kijken naar mijn backlog in dozen...
"If everything's a dream, don't wake me up."
  donderdag 30 september 2021 @ 18:34:21 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201581612
Altijd de moeilijkere weg kiezen in plaats van de makkelijke.
Als ik een game speel en ik kan als vrouw spelen, dan doe ik dat, behalve in farm sims.
Ik stel historische games op prijs.

Maar bovenal; een game moet moeilijk zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201654131
In een Nintendo game zoals Super Mario of Donkey Kong Country mag ik van mijzelf pas naar de volgende wereld als ik alle levels van de huidige wereld 100% heb gehaald.
Dat zijn dus bijv. alle sterren, rode munten, KONG letters, bonus levels of secret exits.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_201738663


Oh, en bij zo'n beetje alle RPG's en dergelijke start ik na 6 uur ofzo een nieuwe game omdat ik niet in staat ben ingewikkelde verhaallijnen op te slaan terwijl ik een character-build systeem probeer te begrijpen.
-nee-
pi_201739008
Ook nog: bij de eerste keer spelen van een RPG een random karakter kiezen om het spel 'te leren kennen' en later een karakter met specifieke settings te kiezen.

En vervolgens nooit meer opnieuw te beginnen maar bij dat eerste karakter te blijven...
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 22:23:59 #15
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_201772111
- In GTA games aan de story line beginnen, het snel beu zijn en gewoon freeroamen, drive by's doen en aan de pliesie ontsnappen (altijd op een motor natuurlijk!)
- In een RPG vooral de omgeving bekijken en van de (natuur)geluiden genieten. Deed ik heel veel in Elder Scrolls.
- In Mass Effect ALTIJD de bad guy proberen te zijn en toch pussy Paragon spelen omdat ik lief wil zijn tegen de crew (vooral Garrus).
- In Football Manager heel veel aankutten in de database om zelf een club en spelers enzo te maken, daar eindelijk klaar mee zijn, spel opstarten en... 5 min later weer afsluiten omdat ik geen zin heb om te spelen :+
- In World of Warcraft een nieuw character beginnen, paar levels spelen, terug naar m'n character list om een andere te kiezen, alt-tabben en andere dingen doen, twee uur later terugkomen in WoW (oja, dat was ik aan het doen), en vervolgens maar afsluiten :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_201773765
Voor het eerst opstarten van een game, alle opties nalopen.

Toch wel een hoop games die stereo audio en/of of motion blur & grain filter als default aan hebben staan.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201778016
In Fallout altijd de nukes sparen om ze later tegen de moeilijke tegenstanders in te zetten. Om ze vervolgens nooit te gebruiken.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 13:16:41 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_201779115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 11:47 schreef Vijf_voor het volgende:
In Fallout altijd de nukes sparen om ze later tegen de moeilijke tegenstanders in te zetten. Om ze vervolgens nooit te gebruiken.
Gevalletje alle potions die je in Skyrim loot bij je houden, want je weet maar nooit. En je gebruikt ze nooit :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:14:57 #19
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202240114
Youtube filmpjes kijken van Planet Coater pros die pure kunst maken. Denken dat ik dat dan ook wel kan. Vervolgens 3 uren bezig met het dak van de ingang van de zweefmolen, er genoeg van hebben, ALT-F4'en, en dan de volgende dag weer proberen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202534991
In de oudere d&d games rerollen totdat je 18/00 strength stats heb op je fighter/mage, en het zodra je die stat hebt het character saven om de game pas een aantaldagen later te beginnen.
pi_202535024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Gevalletje alle potions die je in Skyrim loot bij je houden, want je weet maar nooit. En je gebruikt ze nooit :P
Gevalletje halfuur backtracken in morrowind om in je hideout je overbodige inventory te dumpen, omdat je die mssn nog gebruiken wilt om er daar achter te komen dat je al een handvol van die wapens/schilden hebt liggen.
pi_202536931
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 08:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Gevalletje halfuur backtracken in morrowind om in je hideout je overbodige inventory te dumpen, omdat je die mssn nog gebruiken wilt om er daar achter te komen dat je al een handvol van die wapens/schilden hebt liggen.
Morrowind O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_202540760
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Morrowind O+
Maar toch heb ik het gevoel dat het in morrowind wat makkelijker is om aan potions ed te komen dan in skyrim, maar dat je gewoon wat minder mogelijkheden hebt om ze makkelijk weg te werken.
pi_202541081
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
Maar toch heb ik het gevoel dat het in morrowind wat makkelijker is om aan potions ed te komen dan in skyrim, maar dat je gewoon wat minder mogelijkheden hebt om ze makkelijk weg te werken.
Ik heb meestal een paar healing potions bij, soms iets voor mana, het meeste doe ik met spells. Als ik van zooi af wil komen ga ik naar Caldera, want die creeper koopt toch zowat alles voor 100% value. Rich Creeper Mod helpt daar ook wel bij :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_202541111
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik heb meestal een paar healing potions bij, soms iets voor mana, het meeste doe ik met spells. Als ik van zooi af wil komen ga ik naar Caldera, want die creeper koopt toch zowat alles voor 100% value. Rich Creeper Mod helpt daar ook wel bij :+
geen potions om terug te keren naar temples/mage guild? die vind ik nl wel zeer handig voor vast travel(zzeker in het geval dat je geen mage bent).

Ik was deze een tijdje geleden weer eens aan het spelen als een redguard.
pi_202541459
In shooters na elk schot je wapen herladen _O_
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_202541607
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
geen potions om terug te keren naar temples/mage guild? die vind ik nl wel zeer handig voor vast travel(zzeker in het geval dat je geen mage bent).

Ik was deze een tijdje geleden weer eens aan het spelen als een redguard.
Lopen, silt strider, bootje, etc. Keuzes genoeg. Ik heb die propylon rooms ook nooit gebruikt, gewoon lekker sjouwen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_202541610
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In shooters na elk schot je wapen herladen _O_
Dit _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 9 december 2021 @ 18:47:23 #29
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_202541769
quote:
0s.gif Op donderdag 9 december 2021 18:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
In shooters na elk schot je wapen herladen _O_
Sowieso.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_202541841
Scammen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_202559226
In The Saboteur vond ik het geweldig om aan te klooien. Er waren zoveel manieren om de nazi's om te leggen.. Wat een bruut leuk spel was dat :D

Over algemeen echt de meest kansloze dingen uitproberen. In GTA proberen pedestrians van ver af in de benen te schieten of een busje te parkeren op een kruispunt om vervolgens grote verkeerschaos te veroorzaken.
  Forum Admin vrijdag 10 december 2021 @ 21:15:42 #32
58651 crew  murp
murp
pi_202559267
Bij een spelletje waar je kan minen zie ik de eerste paar uur geen “zonlicht” :') ;(
pi_203533228
Vissen in Zelda op de N64.

  zondag 13 februari 2022 @ 18:38:35 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_203649609
Ik probeer RPG achtige spelen op meerdere manieren uit te spelen maar uiteindelijk eindigt ik altijd als de Good Guy met hier en daar wat gemeen gedoe uit de naam van een bepaald soort gerechtigheid (mensen in koele bloede doodschieten etc)
Offtopic; ik ben best een beetje blij over wat er nu als topicstarter van dit topic staat :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_204348351
Met fifa binnen een kwartier zo kwaad worden dat ik er weer mee stop.

Met call of duty en mario kart altijd nog 1 potje willen en dan niet meer kunnen stoppen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:55:15 #36
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_204482917
Het eerste dat in mij opkomt is dat ik in een game altijd de vrouwelijke protagonist kies, als die optie er is.
Geen idee waarom eigenlijk. Gewoon omdat het kan, denk ik.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 28 april 2022 @ 23:44:13 #37
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_204572222
Bij een splitsing in een dungeon pak ik altijd eerst het meest linkse pad.

Ik heb een bloefhekel aan paden die ineens overgaan in een cutscene waarbij je niet meer terugkan om de rest te ontdekken omdat je toevallig het juiste pad hebt gekozen. Dan reload ik een eerdere save.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:07:07 #38
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_204579490
Bij elke fightinggame de neiging hebben om de zwakste/minst populaire characters te kiezen.
RED ONS HENNIEGOD
pi_204604134
Tijdens een (eerste walkthrough) zo realistisch/filmisch mogelijk meelopen met npc's als je ze moet volgen, ze je rondleiden, of iets uitleggen.

Bij RTS games vroeger per se alle Fog of War weg laten verkennen :')
Ook gebouwen en soldaten netjes plaatsen ten opzichte van elkaar. Ook in andere type games ging ik vaak dingen netjes ordenen, inventories ook wel.

In Elder Scrolls oa, speciale armors en wapens verzamelen in een eigen kist.

Als ik op een "lelijke" manier een stuk overwonnen had, deed ik het vaak nog over om het er mooi/stijlvol uit te laten zien (bij Max Payne of Hitman bijv).

Elke kleine overwinning autosave drukken bij moeilijke games.

Mijn stem kapot schreeuwen van het schelden, oa met veelvuldig gebruik van het woord kanker. Regelmatig muizen stukgeslagen en met controllers gegooid. Toen ik 5/6/7 ofzo was beet ik altijd in controllers uit frustratie :')
pi_204605111
Verslaafd aan SNES.

Oh en vissen in Ocarina of Time, N64. :@
pi_204605120
Oh MK11 meer tijd in the Krypt doorbrengen dan in de rest van MK11.
pi_204605129
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 00:21 schreef Cockwhale het volgende:
Tijdens een (eerste walkthrough) zo realistisch/filmisch mogelijk meelopen met npc's als je ze moet volgen, ze je rondleiden, of iets uitleggen.

Bij RTS games vroeger per se alle Fog of War weg laten verkennen :')
Ook gebouwen en soldaten netjes plaatsen ten opzichte van elkaar. Ook in andere type games ging ik vaak dingen netjes ordenen, inventories ook wel.

In Elder Scrolls oa, speciale armors en wapens verzamelen in een eigen kist.

Als ik op een "lelijke" manier een stuk overwonnen had, deed ik het vaak nog over om het er mooi/stijlvol uit te laten zien (bij Max Payne of Hitman bijv).

Elke kleine overwinning autosave drukken bij moeilijke games.

Mijn stem kapot schreeuwen van het schelden, oa met veelvuldig gebruik van het woord kanker. Regelmatig muizen stukgeslagen en met controllers gegooid. Toen ik 5/6/7 ofzo was beet ik altijd in controllers uit frustratie :')
lol dit is allemaal echt heel herkenbaar.
-nee-
pi_204605971
In call of duty of battlefield een auto/vliegtuig pakken, teammates meenemen en dan de auto/vliegtuig totall loss rijden/vliegen omdat ik niet kan sturen en altijd te hard ga :). Op een gegeven moment wou niemand meer met me mee :'(
O en in cod als je dan doodgeschoten werd je altijd nog een paar schoten kon lossen zodat je degene die jou doodschoot ook dood kon schieten, werd niet op prijs gesteld :)
Bepaalde maps ook in cod waar goede schuilplaatsen waren iedereen dood sniperen.
.

Op youtube vol verwondering kijken naar de gebouwen die sims makers maakten, het zelf proberen en dat lukte natuurlijk niet en dan het spel weken niet aanraken.
pi_204606227
Ik gebruik eigenlijk nooit potions etc, teveel moeite.

Ook allerlei craft systemen laat ik totaal links liggen.
Kost teveel tijd en energie voor een matige stat.upgrade en vroeg of laat kom je toch wel item tegen met betere stats.
pi_204606334
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 11:23 schreef Sorella het volgende:
O en in cod als je dan doodgeschoten werd je altijd nog een paar schoten kon lossen zodat je degene die jou doodschoot ook dood kon schieten, werd niet op prijs gesteld :)
Last stand noob.
pi_204606789
Nog een dingetje is dat eerst zelf een spel wil uitspelen voordat ik naar guides en alles ga kijken.

Daardoor mis ik wel eens wat dingen en heb ik niet de optimale builds/ontwerpen, en ook ben ik veel langer bezig maar ik vind het zo een stuk leuker.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204607216
Bij GTA rondrijden voor de reggae muziek!
pi_204608232
In bijna elke game wil ik elk gevecht in gaan met een volle levensbalk, dus vrijwel na elk gevecht heal ik mezelf, al ben ik slechts een kwart van de balk kwijt ofzo. Denk dat dit een beetje door Pokemon nuzlockes komt.

Met MP doe ik altijd overdreven zuinig in random encounters. Soms duren gevechten veel langer dan nodig omdat ik weiger MP te spenderen.

Binnen 5 min erachter proberen te komen of er fall damage is en vaak al meteen doodgaan eraan. Ben te ongeduldig om niet gewoon overal van af te springen. Als er fall damage is probeer ik altijd van zo hoog mogelijk in het water te springen.
pi_204608244
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 12:04 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Last stand noob.
Ik vond dat altijd wel grappig en je geeft er een perk of whatever voor op dus ik snap niet dat mensen dat vervelend vinden. Deal with it, denk ik dan maar
-nee-
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 16:13:36 #50
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_204608493
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:41 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik vond dat altijd wel grappig en je geeft er een perk of whatever voor op dus ik snap niet dat mensen dat vervelend vinden. Deal with it, denk ik dan maar
"Git gud, scrub!"
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')