SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik was nog bezig.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kan die meuk van Hazes uit de OP IJS
Heb je teveel biljetjesquote:Op woensdag 29 september 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, hypotheek afgeschreven. Maar even geen kapsalon bestellen dan vandaag
Nou het kan wel weer even wat rustiger aan jahquote:Op woensdag 29 september 2021 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je teveel biljetjesgekocht deze maand?
We hebben vanochtend nog bepaald dat je hypotheek aflossen voor sukkels is.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, hypotheek afgeschreven. Maar even geen kapsalon bestellen dan vandaag
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We hebben vanochtend nog bepaald dat je hypotheek aflossen voor sukkels is.
Gewoon een XXL kapsalon bestellen
Nah, ik ga het tweede weekend naar een bierfestival.quote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, idee: Sober October. Wie doet er mee?
Heb al sinds eind mei geloof ik geen alcohol meer op dus kan wel meedoenquote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Nope, ik ga ook op vakantie dus ga ik echt wel wat drinken. Wil toch weten hoe ze in Hrvatska over bier denken...quote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, ik ga het tweede weekend naar een bierfestival.
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
neuh, misschien januari weerquote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op woensdag 29 september 2021 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |