SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Jaja, het ene moment identificeer ik me als vrouw, dan voel ik me weer iets in het midden, morgen heb ik jeuk aan mijn staartvin.quote:
Heb jij even geluk.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom ook een hoop Duitse profielen tegen. Daar is dat een stuk minder. Die willen gewoon een grote bratwurst.
Een lekkere woeste fraulein aan de haak slaanquote:Op woensdag 29 september 2021 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom ook een hoop Duitse profielen tegen. Daar is dat een stuk minder. Die willen gewoon een grote bratwurst.
Dit is het hoogtepunt van z'n dag waarschijnlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kap eens met dat irritante gedoe man.
IK HEB OOK LIEFDE NODIG JAquote:Op woensdag 29 september 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
gewoon doodzwijgenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent al bezig hequote:Op woensdag 29 september 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen een foto van een enorme Duitse braadworst in het profiel zetten.
Hier hebben we geen zin in. Ga dat lekker in ONZ doen of uit welke stinkende rioolpijp je gekropen bent.quote:
"Proefsessie kan via PM aangevraagd worden".quote:Op woensdag 29 september 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet pestenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier hebben we geen zin in. Ga dat lekker in ONZ doen of uit welke stinkende rioolpijp je gekropen bent.
Wil je mijn account een half uurtje lenen? Geef ik ook toegang tot mijn agenda, kun je de dates gelijk inplannenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ga ik vanavond een keertje los.
Is goed, ik ken je smaak dus koop maar vast een nieuwe spijkerbroek en een bos rode rozenquote:Op woensdag 29 september 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je mijn account een half uurtje lenen? Geef ik ook toegang tot mijn agenda, kun je de dates gelijk inplannen
quote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is goed, ik ken je smaak dus koop maar vast een nieuwe spijkerbroek en een bos rode rozen
Heb je straks allemaal dates met zijn welvarende hitsige nichtjesquote:Op woensdag 29 september 2021 14:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil je mijn account een half uurtje lenen? Geef ik ook toegang tot mijn agenda, kun je de dates gelijk inplannen
Waarquote:Op woensdag 29 september 2021 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie niet perse een probleem?quote:Op woensdag 29 september 2021 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je straks allemaal dates met zijn welvarende hitsige nichtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |