abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 oktober 2021 @ 22:25:33 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201626701
Zonder twijfel inderdaad. De geautoriseerde boodschappers in de MSM klimmen direct in de pen. Volgens mij zag ik al net iets in die richting voorbij komen. Ze halen er zelfs "experts" bij die stellen dat dit allemaal niet klopt. Hihi, wat een fantasten ook. Zo krampachtig, zo paniekerig.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201626739
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:25 schreef HowardRoark het volgende:
Zonder twijfel inderdaad. De geautoriseerde boodschappers in de MSM klimmen direct in de pen. Volgens mij zag ik al net iets in die richting voorbij komen. Ze halen er zelfs "experts" bij die stellen dat dit allemaal niet klopt. Hihi, wat een fantasten ook. Zo krampachtig, zo paniekerig.
Toch mooi als er altijd een "expert" paraat staat om de volgelingen te vertellen wat ze moeten denken. "You don't even have to think about it, dude."
pi_201626780
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Toch mooi als er altijd een "expert" paraat staat om de volgelingen te vertellen wat ze moeten denken. "You don't even have to think about it, dude."
Tja je hebt nu eenmaal mensen die ergens verstand van hebben, je hebt mensen die denken er verstand van te hebben en mensen die de boel oplichten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 3 oktober 2021 @ 22:31:30 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201626808
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja je hebt nu eenmaal mensen die ergens verstand van hebben, je hebt mensen die denken er verstand van te hebben en mensen die de boel oplichten.
Nou inderdaad, vanuit dat oogpunt is het eigenlijk best vreemd dat jij altijd voor die laatste categorie gaat qua bronnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201626836
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja je hebt nu eenmaal mensen die ergens verstand van hebben, je hebt mensen die denken er verstand van te hebben en mensen die de boel oplichten.
Maar je zit hier in BNW, dus gelieve uitsluitend te luisteren naar die laatste groep, anders worden de trolletjes boos.
pi_201626873
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou inderdaad, vanuit dat oogpunt is het eigenlijk best vreemd dat jij altijd voor die laatste categorie gaat qua bronnen.
Jij vindt de Cyber Ninjas wel betrouwbaar?

Ik dacht dat jij niet overtuigd was van de fraude? Nu wel dus?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201626925
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:32 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Maar je zit hier in BNW, dus gelieve uitsluitend te luisteren naar die laatste groep, anders worden de trolletjes boos.
Ja ik begrijp dat BNW-ers er moeite mee hebben dat ze hun complottheorietjes niet rustig kunnen bespreken? Al dat gefactcheck is niet de bedoeling! _O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201626947
quote:
6s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jij vindt de Cyber Ninjas wel betrouwbaar?

Ik dacht dat jij niet overtuigd was van de fraude? Nu wel dus?
Ninjas, makelaars, en deplorable nurses > experts.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zondag 3 oktober 2021 @ 22:43:11 #159
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201627009
De deplorabele nurse, de echte expert in de wereld van Ensiferum en dejann…
pi_201627019
Bah. Het riekt hier naar wanhoop.
pi_201627028
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:38 schreef OMG het volgende:

[..]
Ninjas, makelaars, en deplorable nurses > experts.
Vergeet de deplorable Jews niet! :{w

En ik maar denken dat experts de mensen zijn die al jaren ervaring hebben met de verkiezingsprocedure!

Waaronder ook heel veel Republikeinen trouwens. Maar nee het zijn de mensen zonder ervaring, de Trump-volgers en het domvolk. Weer wat geleerd :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201627066
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Vergeet de deplorable Jews niet! :{w

En ik maar denken dat experts de mensen zijn die al jaren ervaring hebben met de verkiezingsprocedure!

Waaronder ook heel veel Republikeinen trouwens. Maar nee het zijn de mensen zonder ervaring, de Trump-volgers en het domvolk. Weer wat geleerd :+
Da's verfrissend uiteraard, een frisse blik op alles.

De volgende keer dat ik naar de tandarts moet laat ik het door een loodgieter of bakker doen, die hebben vast een frisse, betere kijk op dat soort zaken.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_201627092
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:47 schreef OMG het volgende:

[..]
Da's verfrissend uiteraard, een frisse blik op alles.

De volgende keer dat ik naar de tandarts moet laat ik het door een loodgieter of bakker doen, die hebben vast een frisse, betere kijk op dat soort zaken.
_O- Ik zat ook te denken dat ik er wel heel goed vanaf ben gekomen toen ik mijn blinde darm er door een ervaren chirurg uit heb laten halen. Ik had een monteur moeten bellen! :o
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201627272
quote:
6s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Jij vindt de Cyber Ninjas wel betrouwbaar?

Ik dacht dat jij niet overtuigd was van de fraude? Nu wel dus?
Gek he? Hier komt helemaal geen antwoord op :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201627876
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 4 oktober 2021 @ 01:59:53 #166
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201627914
Is er al een impeachment topic over Biden of doen we dat hier?

Snel groeiende lijst van ernstige faalmechanismen van deze faalpresident. Dit gaat nooit 4 jaar halen.
pi_201627919
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 01:59 schreef Ixnay het volgende:
Is er al een impeachment topic over Biden of doen we dat hier?

Snel groeiende lijst van ernstige faalmechanismen van deze faalpresident. Dit gaat nooit 4 jaar halen.
Tja, volgens jou zou Trump nu ook allang alweer president zijn dus als het gaat om je staat van dienst qua geloofwaardigheid sta je nou niet echt bekend als baken van wijsheid. :P
pi_201627944
Daar is het topic dat door theguyver is gestart toch wel okay voor? BNW / Politiek VS gebrabbel

Al lijkt dat topic dit topic wel te zijn eigenlijk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  maandag 4 oktober 2021 @ 05:18:11 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201628049
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 02:30 schreef OMG het volgende:
Daar is het topic dat door theguyver is gestart toch wel okay voor? BNW / Politiek VS gebrabbel

Al lijkt dat topic dit topic wel te zijn eigenlijk.
Ja hoor, nadeel van dit topic dat echt van alles door elkaar gaat.
Vandaar dat het me wat verstandiger leek om beetje op te splitsen.
Beetje overzicht houden.
Zo heb ik kijkertje zelf ook al paar keer gewezen op het wuhan virus lek topic.
Als je paar dagen niet oplet gaat het zo hier van hak op de tak.

Laten we beetje ons best doen, zowel voor en tegenstanders om beetje overzichtelijk te houden.
Heb dit ook al op gegooid in feedback.

Dank u.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:30:16 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201628259
Verenigde Staten: vuurwapengeweld leidt tot bloedige vicieuze cirkel

Gaat lekker ze halen zo Brazilië en Zuid-Afrika in..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:02:54 #171
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201628718
Dat krijg je in de Blauwe steden waar er sowieso natuurlijk al verschrikkelijk slecht beleid is, en tevens nog geknipt wordt in het politiebudget. Dit is toch wat mensen wilden? 'Defund the police' of zelfs 'abolish the police'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:34:50 #172
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201629080
Ja joh, vrij wapenbezit heeft er niets mee te maken, het ligt allemaal aan die vuile blauwen.

Honk honk honk
pi_201629181
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:30 schreef theguyver het volgende:
Verenigde Staten: vuurwapengeweld leidt tot bloedige vicieuze cirkel

Gaat lekker ze halen zo Brazilië en Zuid-Afrika in..
iEdErEeN mOeT tOeGaNg ToT wApEnS hEbBeN oM jE tE vErDeDiGeN!11!!
A well regulated militia en zulks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201629205
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 22:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Bah. Het riekt hier naar wanhoop.
Ja dat ruiken we hier al sinds deel 1, goed dat je jezelf nu ook eindelijk eens begint te ruiken.

De verandering naar je huidige gebruikersnaam heeft namelijk weinig aan die geur gedaan.
pi_201629252
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:02 schreef HowardRoark het volgende:
Dat krijg je in de Blauwe steden waar er sowieso natuurlijk al verschrikkelijk slecht beleid is, en tevens nog geknipt wordt in het politiebudget. Dit is toch wat mensen wilden? 'Defund the police' of zelfs 'abolish the police'.
Tsja, zoals met alles waar de Blauwen over klagen, is het toch vooral een Blauw probleem. Bendes die met illegale vuurwapens misdrijven plegen... tsja. Hetzelfde met het mileu, armoede, ongelijkheid et cetera. Allemaal problemen in Blauwe gebieden. Het is schrijnend om te zien hoe luid in hun onwetendheid zij zijn. En uiteraard projecteren ze hun eigen problemen op de rest van het land, want anders komen ze er per ongeluk achter dat zij het enige probleem zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')