abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 10:00:13 #1
35723 crew  GGMM
pi_201561568
Ik heb even gezocht, maar blijkbaar heeft geen enkele Feyenoorder de moeite genomen dit topic aan te maken in de afgelopen 5 jaar :)

quote:
Steven Berghuis is een Nederlands voetballer die doorgaans als rechtsbuiten speelt. Hij tekende in juli 2021 een contract tot medio 2025 bij Ajax, dat circa 5,5 miljoen euro voor hem betaalde aan Feyenoord. Berghuis debuteerde in 2016 in het Nederlands voetbalelftal, waarmee hij deelnam aan het EK 2020



Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201561807
Prima aankoop.
Oh.
pi_201561885
Prima speler, zou bij een andere club direct de beste speler in de selectie zijn.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201561899
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Prima aankoop.
Goed gedaan door Bayern Amsterdam ja. Wel tekenend voor het potentiele failliet van de nationale competitie (al vind ik dat PSV ook gewoon meer mag laten zien), maar leuk voor mensen die Ajax graag in Europa zien presteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201561910
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:25 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Prima speler, zou bij een andere club direct de beste speler in de selectie zijn.
Ik denk dat Gakpo de enige niet-Ajacied is die puur voetballend in de buurt komt in de gehele Eredivisie.
Nu is Berghuis wel iemand die snel het koppie kan laten hangen of een meltdown krijgt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 29 september 2021 @ 10:27:43 #6
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201561913
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Goed gedaan door Bayern Amsterdam ja. Wel tekenend voor het potentiele failliet van de nationale competitie (al vind ik dat PSV ook gewoon meer mag laten zien), maar leuk voor mensen die Ajax graag in Europa zien presteren.
_O- :')
alsof er verder nooit spelers nationaal van club wisselen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 29 september 2021 @ 10:28:36 #7
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201561929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat Gakpo de enige niet-Ajacied is die puur voetballend in de buurt komt in de gehele Eredivisie.
Nu is Berghuis wel iemand die snel het koppie kan laten hangen of een meltdown krijgt.
zou dat niet komen omdat de spelers om hem heen gewoon niet zo best waren bij feyenoord. dat probleem heeft hij nu niet.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201561930
quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:51 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
ik bedoel dit niet als sneer naar Feyenoord, maar Berghuis laat nu wel zien jaren onder zijn niveau gespeeld te hebben
Eigenlijk zag je dat al gewoon bij Feyenoord. Hij was kwalitatief gezien véél beter dan de rest. Dat komt dan nooit tot bloei als de rest er niet zoveel van kan of je creatief gezien niet begrijpt.
pi_201561947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Goed gedaan door Bayern Amsterdam ja. Wel tekenend voor het potentiele failliet van de nationale competitie (al vind ik dat PSV ook gewoon meer mag laten zien), maar leuk voor mensen die Ajax graag in Europa zien presteren.
PSV had denk ik ook graag dat bedrag voor hem neergelegd. Maarja, Berghuis wil toch liever scoren in de CL.
pi_201561948
quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:27 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
_O- :')
alsof er verder nooit spelers nationaal van club wisselen.
Ja, laten we de transfer van Muhren naar Volendam met deze transfer vergelijken _O-

quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:28 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
zou dat niet komen omdat de spelers om hem heen gewoon niet zo best waren bij feyenoord. dat probleem heeft hij nu niet.
Dat weet ik niet, dat zou kunnen. Het zou ook een stukje kortsluiting in het hoofd kunnen zijn, of concentratieverlies. (Dat laatste kennen ze bij Ajax wel hihaho)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 29 september 2021 @ 10:30:56 #11
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201561960
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, laten we de transfer van Muhren naar Volendam met deze transfer vergelijken _O-
[..]
Dat weet ik niet, dat zou kunnen. Het zou ook een stukje kortsluiting in het hoofd kunnen zijn, of concentratieverlies. (Dat laatste kennen ze bij Ajax wel hihaho)
vermeer naar feyenoord dan?
ziyech naar ajax?

ik weet niet wat voor voorbeeld je wilt nemen
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 29 september 2021 @ 10:31:45 #12
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201561969
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:30 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, laten we de transfer van Muhren naar Volendam met deze transfer vergelijken _O-
[..]
Dat weet ik niet, dat zou kunnen. Het zou ook een stukje kortsluiting in het hoofd kunnen zijn, of concentratieverlies. (Dat laatste kennen ze bij Ajax wel hihaho)
ik denk dat je je beter zorgen kunt maken over de kortsluiting en/of concentratie verlies bij jullie trainer voordat je Ajax gaat uitlachen.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201561979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:29 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
PSV had denk ik ook graag dat bedrag voor hem neergelegd. Maarja, Berghuis wil toch liever scoren in de CL.
Ja, lijkt mij ook hoor. Maar dat geeft ook wel een deel van het probleem aan in het hele voetbal - de verdeling en scheefgroei wordt alsmaar groter. Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen en uiteindelijk wordt Ajax Europees gezien alleen maar zwakker als ze deze trend niet volgen. Dus Ajax zelf valt ook niet zoveel kwalijk te nemen, die gaan hoogstens mee in een algehele race to the bottom.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 10:33:40 #14
35723 crew  GGMM
pi_201561997
Berghuis was toch ook bijna rond met PSV een seizoen daarvoor.

Volgens insider @Caland was hij zelfs al bij Van Bommel thuis geweest.

Als dat doorgegaan was was PSV dan opeens het Bayern van Nederland? :O
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 september 2021 @ 10:33:47 #15
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201561998
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, lijkt mij ook hoor. Maar dat geeft ook wel een deel van het probleem aan in het hele voetbal - de verdeling en scheefgroei wordt alsmaar groter. Ik denk dat je er niet zoveel aan kunt doen en uiteindelijk wordt Ajax Europees gezien alleen maar zwakker als ze deze trend niet volgen. Dus Ajax zelf valt ook niet zoveel kwalijk te nemen, die gaan hoogstens mee in een algehele race to the bottom.
ik heb juist het idee dat Ajax sinds het eerste jaar de boer eigenlijk elk jaar een stap vooruit heeft gedaan.
onder Frank financieel en na Frank op het veld.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201562006
quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:30 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
vermeer naar feyenoord dan?
ziyech naar ajax?

ik weet niet wat voor voorbeeld je wilt nemen
Ik vind Wijnaldum een beter voorbeeld in de tijd dat Feyenoord weliswaar erg zwak was, of Fer die dacht meer te verdienen in Twente en daar ook sportieve successen te halen (lol)

Ziyech kwam van een club die feitelijk al topclub af was en Ziyech als laatste topspeler nog in de selectie had. Vermeer was een afdankertje van Ajax.

Ik zou het vergelijken met Gotze, Lewandowski, Hummels, Sabitzer, Upamecano die allemaal van directe concurrenten naar Bayern gingen. Dragende, belangrijke spelers of grote talenten van die teams. Niet alleen het versterken van de eigen selectie, maar het verzwakken van directe concurrentie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201562012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:33 schreef GGMM het volgende:
Berghuis was toch ook bijna rond met PSV een seizoen daarvoor.

Volgens insider @:caland was hij zelfs al bij Van Bommel thuis geweest.

Als dat doorgegaan was was PSV dan opeens het Bayern van Nederland? :O
Dat heeft in alle kranten gestaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 10:34:56 #18
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201562016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:33 schreef GGMM het volgende:
Berghuis was toch ook bijna rond met PSV een seizoen daarvoor.

Volgens insider @:caland was hij zelfs al bij Van Bommel thuis geweest.

Als dat doorgegaan was was PSV dan opeens het Bayern van Nederland? :O
dat zou pas het het potentiele failliet van de nationale competitie zijn
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 29 september 2021 @ 10:36:48 #19
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201562035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind Wijnaldum een beter voorbeeld in de tijd dat Feyenoord weliswaar erg zwak was, of Fer die dacht meer te verdienen in Twente en daar ook sportieve successen te halen (lol)

Ziyech kwam van een club die feitelijk al topclub af was en Ziyech als laatste topspeler nog in de selectie had. Vermeer was een afdankertje van Ajax.

Ik zou het vergelijken met Gotze, Lewandowski, Hummels, Sabitzer, Upamecano die allemaal van directe concurrenten naar Bayern gingen. Dragende, belangrijke spelers of grote talenten van die teams. Niet alleen het versterken van de eigen selectie, maar het verzwakken van directe concurrentie.
als bayern/ajax die spelers niet koopt gaan ze hun heil wel buiten de nationale competitie zoeken. dus ik zie dat niet zo als de schuld van Ajax die de spelers weg koopt, maar meer dat Ajax die spelers opneemt om in ieder geval in de nationale competitie op het hoogste niveau mee te draaien.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201562065
quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:36 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
als bayern/ajax die spelers niet koopt gaan ze hun heil wel buiten de nationale competitie zoeken. dus ik zie dat niet zo als de schuld van Ajax die de spelers weg koopt, maar meer dat Ajax die spelers opneemt om in ieder geval in de nationale competitie op het hoogste niveau mee te draaien.
In het geval van Bayern is dan het hoogste niveau nationaal gezien zo ongeveer één club.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201562106
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik denk dat Gakpo de enige niet-Ajacied is die puur voetballend in de buurt komt in de gehele Eredivisie.
Nu is Berghuis wel iemand die snel het koppie kan laten hangen of een meltdown krijgt.
Bij Feyenoord wel ja, maar dat lijkt mij ook zeer logisch en begrijpelijk. Als je zo enorm hoog boven de rest uitstijgt en alsnog structureel wedstrijden verliest dan is dat zeer frustrerend. Nu zie je hoe hij geniet in het veld van het surplus aan kwaliteit. :)
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201562111
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Goed gedaan door Bayern Amsterdam ja. Wel tekenend voor het potentiele failliet van de nationale competitie (al vind ik dat PSV ook gewoon meer mag laten zien), maar leuk voor mensen die Ajax graag in Europa zien presteren.
Vooral tekenend voor slecht beleid van Feyenoord met die afspraken. Ik vind het altijd bijzonder dat mensen het Ajax kwalijk nemen dat ze ambitieus zijn en willen groeien als club. Het is aan PSV en Feyenoord om ook maar stappen te zetten en Europees wat meer ambities te hebben.
Oh.
pi_201562135
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Vooral tekenend voor slecht beleid van Feyenoord met die afspraken.
Het was die afspraak maken of Berghuis al twee jaar eerder naar PSV. Achteraf bezien had je hem wellicht beter naar PSV kunnen laten gaan maar dan kijk je wel een beetje de koe in de kont.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201562155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was die afspraak maken of Berghuis al twee jaar eerder naar PSV. Achteraf bezien had je hem wellicht beter naar PSV kunnen laten gaan maar dan kijk je wel een beetje de koe in de kont.
Hadden ze daar niet op z'n minst een buitenlandclausule aan kunnen proberen te koppelen? Of is dat wel geprobeerd maar mislukt? (Mede omdát PSV langskwam)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201562162
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hadden ze daar niet op z'n minst een buitenlandclausule aan kunnen proberen te koppelen? Of is dat wel geprobeerd maar mislukt? (Mede omdát PSV langskwam)
Ja dat was wat logischer geweest maar ik heb zelf ook niet bij die onderhandelingen gezeten verder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201562170
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja dat was wat logischer geweest maar ik heb zelf ook niet bij die onderhandelingen gezeten verder.
Geen uitspraken over gedaan dus. Helder.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_201562210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:28 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Eigenlijk zag je dat al gewoon bij Feyenoord. Hij was kwalitatief gezien véél beter dan de rest. Dat komt dan nooit tot bloei als de rest er niet zoveel van kan of je creatief gezien niet begrijpt.
Bij Feyenoord zijn ze ook gewoon blij dat hij weg is. Juist door dat niveauverschil tussen hem en de rest onstond er een ongezonde situatie waar het team niet beter van werd. Je zag hetzelfde bij bijv. Juventus en C. Ronaldo (al is Juve nu nog steeds aan het tobben terwijl Feyenoord het al op de rit lijkt te hebben).

En zelf is hij ook blij dat hij weg is. Gisteren na afloop gaf hij ook gewoon aan dat het verschil tussen nu in de CL en toentertijd met Feyenoord in de CL het niveau van zijn medespelers is.

Deze transfer is een perfect voorbeeld van een win-win-win (Ajax-Berghuis-Feyenoord) situatie.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201562226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Bij Feyenoord zijn ze ook gewoon blij dat hij weg is. Juist door dat niveauverschil tussen hem en de rest onstond er een ongezonde situatie waar het team niet beter van werd. Je zag hetzelfde bij bijv. Juventus en C. Ronaldo (al is Juve nu nog steeds aan het tobben terwijl Feyenoord het al op de rit lijkt te hebben).

En zelf is hij ook blij dat hij weg is. Gisteren na afloop gaf hij ook gewoon aan dat het verschil tussen nu in de CL en toentertijd met Feyenoord in de CL het niveau van zijn medespelers is.

Deze transfer is een perfect voorbeeld van een win-win-win (Ajax-Berghuis-Feyenoord) situatie.
Eens, grappige is dat in het verleden wel vaker is gebleken dat het verlies van een alles bepalende topspeler kan leiden tot een betere dynamiek op het veld. Met het vertrek van Henry bijv. werd gevreesd voor een vreselijk seizoen voor Arsenal. Echter was dat een werkelijk fantastisch seizoen omdat Persie, Hleb, Fabregas en zelfs Flamini ( :')) ineens geweldig en vooral vrijuit gingen voetballen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  woensdag 29 september 2021 @ 10:57:21 #29
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201562257
quote:
10s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
In het geval van Bayern is dan het hoogste niveau nationaal gezien zo ongeveer één club.
in nederland ook momenteel, dus wellicht is Ajax dan wel het Bayern van Nederland.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_201562294
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik zou het vergelijken met Gotze, Lewandowski, Hummels, Sabitzer, Upamecano die allemaal van directe concurrenten naar Bayern gingen. Dragende, belangrijke spelers of grote talenten van die teams. Niet alleen het versterken van de eigen selectie, maar het verzwakken van directe concurrentie.
Er zijn wel wat grote verschillen tussen deze transfers en die van Berghuis waardoor deze niet zijn te vergelijken:
- Bayern lokte de spelers met veel geld terwijl ze op dat moment net een topseizoen bij hun oude club speelden
- Dortmund/Leipzig waren op het moment van de transfers de grootste concurrent van Bayern, dat was Feyenoord vorig seizoen totaal niet (5e plaats)
- Berghuis was al een jaar lang nadrukkelijk bezig met een transfer.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_201562301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
ie allemaal van directe concurrenten
Maar feyenoord is helemaal geen directe concurrent. Dus je vergelijking klopt niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 29 september 2021 @ 11:05:59 #32
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201562346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind Wijnaldum een beter voorbeeld in de tijd dat Feyenoord weliswaar erg zwak was, of Fer die dacht meer te verdienen in Twente en daar ook sportieve successen te halen (lol)

Ziyech kwam van een club die feitelijk al topclub af was en Ziyech als laatste topspeler nog in de selectie had. Vermeer was een afdankertje van Ajax.

Ik zou het vergelijken met Gotze, Lewandowski, Hummels, Sabitzer, Upamecano die allemaal van directe concurrenten naar Bayern gingen. Dragende, belangrijke spelers of grote talenten van die teams. Niet alleen het versterken van de eigen selectie, maar het verzwakken van directe concurrentie.
De concurrentie met Feyenoord is toch al heel lang vooral een historische rivaliteit? Dat ligt er echt niet aan dat Ajax nou de Nederlandse competitie ontstijgt, dat is gewoon heel lang, heel matig beleid van Feyenoord. Ook toen Ajax een veel slechtere selectie en minder geld had.

PSV presteert de laatste twee seizoenen wat minder en gezien dat de voornaamste concurrent van Ajax is, gaat het dan al snel over een permanente dominantie van Ajax, maar voorlopig zie ik topspelers of toptalenten van PSV nog niet naar Ajax gaan (over Ihattaren werd gesproken, maar dat zou net zo goed een afdankertje zijn als Vermeer) en andersom ook niet. Topclubs waren er altijd al en spelers gingen altijd al van subtopclubs naar topclubs en Feyenoord schippert nou eenmaal een beetje tussen top en subtop. Ik denk niet dat dat helemaal uit te leggen valt als het grotere effect waarin alle beste spelers naar steeds minder clubs toe trekken.

De komst van Berghuis was niet het verzwakken van een directe concurrent. Sterker nog, ik denk dat Feyenoord erop vooruit gegaan is, om niet de negatieve wisselwerking te hebben tussen hem en spelers die niet mee konden in zijn creativiteit. Zijn komst was gewoon een stap omhoog. Zoals spelers van AZ ook weleens een stap omhoog doen binnen Nederland.
pi_201562474
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Bij Feyenoord zijn ze ook gewoon blij dat hij weg is. Juist door dat niveauverschil tussen hem en de rest onstond er een ongezonde situatie waar het team niet beter van werd. Je zag hetzelfde bij bijv. Juventus en C. Ronaldo (al is Juve nu nog steeds aan het tobben terwijl Feyenoord het al op de rit lijkt te hebben).

En zelf is hij ook blij dat hij weg is. Gisteren na afloop gaf hij ook gewoon aan dat het verschil tussen nu in de CL en toentertijd met Feyenoord in de CL het niveau van zijn medespelers is.

Deze transfer is een perfect voorbeeld van een win-win-win (Ajax-Berghuis-Feyenoord) situatie.
Feyenoord heeft natuurlijk niet echt gewonnen als je voor zo’n speler net vier miljoen krijgt. Al is dat vooral tekenend voor de situatie waar Feyenoord in zit.

Berghuis is nu gewoon lekker bij Ajax z’n marktwaarde verder aan het oppoetsen, eigenlijk verwacht ik nog wel dat hij gaat met een of twee seizoenen.
#12 is not for sale!
  woensdag 29 september 2021 @ 11:17:33 #34
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201562502
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Feyenoord heeft natuurlijk niet echt gewonnen als je voor zo’n speler net vier miljoen krijgt. Al is dat vooral tekenend voor de situatie waar Feyenoord in zit.

Berghuis is nu gewoon lekker bij Ajax z’n marktwaarde verder aan het oppoetsen, eigenlijk verwacht ik nog wel dat hij gaat met een of twee seizoenen.
als hij zo door gaat kan dat wel eens een 10X in zijn waarde worden als hij vanaf Ajax de stap naar het buitenland maakt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 29 september 2021 @ 11:28:11 #35
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201562650
Berghuisgod. _O_
  woensdag 29 september 2021 @ 11:31:26 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201562705
quote:
19s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:17 schreef mokkiemok het volgende:

[..]
als hij zo door gaat kan dat wel eens een 10X in zijn waarde worden als hij vanaf Ajax de stap naar het buitenland maakt.
10X lijkt me wat veel gezien z'n leeftijd maar dat hij voor 15-20 miljoen eind volgend seizoen gaat zou best kunnen
pi_201563314
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:15 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Berghuis is nu gewoon lekker bij Ajax z’n marktwaarde verder aan het oppoetsen, eigenlijk verwacht ik nog wel dat hij gaat met een of twee seizoenen.
Daar is ie net te oud voor denk ik. Hij kan ongetwijfeld nog wel ergens wat miljoenen opstrijken maar qua transfersom kan het nooit heel veel meer worden voor Ajax. Zelfde geldt voor nog een paar in de selectie (Klaassen, Haller).

Ajax moet dit soort spelers trouwens heel erg koesteren. Kwalitatief goede spelers die op die leeftijd bij Ajax willen spelen zijn zeldzamer dan jonge talentvolle spelers.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_201563324
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
10X lijkt me wat veel gezien z'n leeftijd maar dat hij voor 15-20 miljoen eind volgend seizoen gaat zou best kunnen
Juist, zeker met de shine die hij nu pakt in de CL.
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 12:25:22 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201563450
Echte ajacied :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_201563576
Conclusie: Feyenoorders zijn untermenschen
U MAD?
pi_201563844
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Conclusie: Feyenoorders zijn untermenschen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 13:08:34 #42
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201563947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Het was die afspraak maken of Berghuis al twee jaar eerder naar PSV. Achteraf bezien had je hem wellicht beter naar PSV kunnen laten gaan maar dan kijk je wel een beetje de koe in de kont.
Het seizoen daarna was wel zijn beste seizoen bij ons. Dankzij hem ook wel zijn we na het vertrek van Stam nog naar plek 3 geklommen waardoor we EL hebben gehaald.
Makkelijk tweede.
pi_201564024
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het seizoen daarna was wel zijn beste seizoen bij ons. Dankzij hem ook wel zijn we na het vertrek van Stam nog naar plek 3 geklommen waardoor we EL hebben gehaald.
Ja, maar je had er wel een miljoen of 12 (?) voor gekregen en was wat eerder afgeweest van het alle ballen op Berghuis voetbal. Maar gezien Arnesen toen nog niet aan de slag was is het uiteindelijk wel beter geweest dat hij bleef ja.

Wat dat betreft valt ook wel echt alles een beetje op zijn plek nu (qua transfers ook gewoon een hoop mazzel dat je met +-5 miljoen zoveel voltreffers hebt) en zijn zowel Ajax als Feyenoord beter af met zijn transfer. In dat opzicht doet het me ook niet zo gek veel meer, al zorgen we er natuurlijk nog wel met zijn allen voor dat hij een erg leuk verjaardagsfeestje krijgt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 13:13:48 #44
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201564035
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:13 schreef Caland het volgende:
In dat opzicht doet het me ook niet zo gek veel meer,
;)
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 13:14:36 #45
35723 crew  GGMM
pi_201564044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:13 schreef Caland het volgende:
In dat opzicht doet het me ook niet zo gek veel meer,
Oh eerst zei je dat het je nooit wat heeft gedaan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201564078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:14 schreef GGMM het volgende:

[..]
Oh eerst zei je dat het je nooit wat heeft gedaan.
In het sportieve opzicht had ik wel een veel grotere aderlating verwacht ja. Maar aanvallend ben je er imo op vooruit gegaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 13:18:10 #47
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201564088
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
In het sportieve opzicht had ik wel een veel grotere aderlating verwacht ja. Maar aanvallend ben je er imo op vooruit gegaan.
_O-
  woensdag 29 september 2021 @ 13:19:28 #48
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201564104
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:44 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Vooral tekenend voor slecht beleid van Feyenoord met die afspraken. Ik vind het altijd bijzonder dat mensen het Ajax kwalijk nemen dat ze ambitieus zijn en willen groeien als club. Het is aan PSV en Feyenoord om ook maar stappen te zetten en Europees wat meer ambities te hebben.
Gelukkig maakt Feyenoord nu overduidelijk die stappen, of op zijn minst zijn ze weer iets aan het opbouwen. Er is afgelopen jaar enorm veel geveegd.

Wat betreft Berghuis is dit uiteindelijk gewoon het beste geweest. Feyenoord heeft met dat geld een redelijke vervanger gehaald en twee heel belangrijke aankopen waardoor het nu heel goed loopt. Berghuis daarentegen heeft zich redelijk onmogelijk gemaakt in de spelersgroep tweede seizoenshelft. Nu verdient ie meer en voetbalt hij in een elftal wat meer bij hem past, hij doet het hartstikke goed bij Ajax nu hij niet meer op rechts speelt, prima dan.
Makkelijk tweede.
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 13:20:48 #49
35723 crew  GGMM
pi_201564129
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
In het sportieve opzicht had ik wel een veel grotere aderlating verwacht ja. Maar aanvallend ben je er imo op vooruit gegaan.
Hoe dan
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 september 2021 @ 13:22:54 #50
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201564157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:17 schreef Caland het volgende:

[..]
In het sportieve opzicht had ik wel een veel grotere aderlating verwacht ja. Maar aanvallend ben je er imo op vooruit gegaan.
Los van zijn persoonlijkheid zou ik hem nu graag in ons elftal zien. Jahanbakhsh is momenteel onze zwakste basisspeler (komt nog wel goed) en hij had prima in het spel van Slot gepast. Tevens hadden we voorin dan veel meer kunnen combineren. Het blijft echt een heel goede speler.

Het fijne is gewoon dat Sinisterra de rol van Berghuis aardig heeft overgenomen qua rendement, die profiteert enorm van de speelstijl van Slot.
Makkelijk tweede.
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 13:26:42 #51
35723 crew  GGMM
pi_201564190
Waar komt dat van zijn persoonlijkheid eigenlijk vandaan.

Het is toch logisch dat als je als goede voetballer in een team speelt zonder goede spelers en zonder dat er enig idee achter zit (WE MOETEN ER VANAF MINUUT 1 BOVENOP ZITTEN!!), dat je af en toe gefrustreerd bent.

Ik snap niet dat hij de enige was die dat had.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201564191
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:20 schreef GGMM het volgende:

[..]
Hoe dan
Het rendement van de gehele aanval ligt nu hoger dan met Berghuis, bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 13:27:29 #53
35723 crew  GGMM
pi_201564201
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Het rendement van de gehele aanval ligt nu hoger dan met Berghuis, bijvoorbeeld.
En dat ligt aan Berghuis denk je?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 29 september 2021 @ 13:28:51 #54
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201564220
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Het rendement van de gehele aanval ligt nu hoger dan met Berghuis, bijvoorbeeld.
Zou dat wellicht ook aan de rest van het team en Arne Slot kunnen liggen?
  woensdag 29 september 2021 @ 13:29:24 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201564228
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
Waar komt dat van zijn persoonlijkheid eigenlijk vandaan.

Het is toch logisch dat als je als goede voetballer in een team speelt zonder goede spelers en zonder dat er enig idee achter zit (WE MOETEN ER VANAF MINUUT 1 BOVENOP ZITTEN!!), dat je af en toe gefrustreerd bent.

Ik snap niet dat hij de enige was die dat had.
Ik wel, de rest kon er niets van. Hij had hele rare momenten in een wedstrijd (uit frustratie vaak ja) maar in interviews en dergelijke vind en vond ik hem juist altijd ontzettend duidelijk en sympathiek.
pi_201564237
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Gelukkig maakt Feyenoord nu overduidelijk die stappen, of op zijn minst zijn ze weer iets aan het opbouwen. Er is afgelopen jaar enorm veel geveegd.

Slot doet het goed ja, maar om echt te groeien als club moet Feyenoord ook eens spelers op het juiste moment verkopen. Daar gaat het vaak mis en laten ze het momentum voorbij gaan waardoor je eigenlijk nog niet verder kan. Benieuwd hoe Arnesen dat gaat doen.
Oh.
  woensdag 29 september 2021 @ 13:30:45 #57
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201564245
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:26 schreef GGMM het volgende:
Waar komt dat van zijn persoonlijkheid eigenlijk vandaan.

Het is toch logisch dat als je als goede voetballer in een team speelt zonder goede spelers en zonder dat er enig idee achter zit (WE MOETEN ER VANAF MINUUT 1 BOVENOP ZITTEN!!), dat je af en toe gefrustreerd bent.

Ik snap niet dat hij de enige was die dat had.
Tja als je in cruciale wedstrijden spelers gaat neertrappen op het middenveld ben je zelf ook deel van het probleem natuurlijk. Zijn frustraties waren niet onterecht, maar dat al die jongens op een gegeven moment zijn bloed wel konden drinken zegt ook wel iets. Zeker omdat de meeste spelers het volgens mij met hem eens waren in de discussie over de speelstijl.
Makkelijk tweede.
  woensdag 29 september 2021 @ 13:32:42 #58
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201564277
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
En dat ligt aan Berghuis denk je?
Dat zegt Caland niet.
Makkelijk tweede.
pi_201564282
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik wel, de rest kon er niets van. Hij had hele rare momenten in een wedstrijd (uit frustratie vaak ja) maar in interviews en dergelijke vind en vond ik hem juist altijd ontzettend duidelijk en sympathiek.
Slimme jongen ja, één van de weinige voetballers waar je iets aan die interviews hebt.
Oh.
pi_201564351
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:27 schreef GGMM het volgende:

[..]
En dat ligt aan Berghuis denk je?
Ja, want met zijn geld heeft Arnesen uiteindelijk Trauner, Pedersen, Alireza en Aursnes kunnen halen en is Feyenoord er aanvallend ook nog eens op vooruit gegaan. Daarom zei ik al eerder: zowel Feyenoord als Ajax zijn beter geworden van de transfer. Nou, iedereen tevreden toch?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 29 september 2021 @ 13:41:51 #61
35723 crew  GGMM
pi_201564401
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja, want met zijn geld heeft Arnesen uiteindelijk Trauner, Pedersen, Alireza en Aursnes kunnen halen en is Feyenoord er aanvallend ook nog eens op vooruit gegaan. Daarom zei ik al eerder: zowel Feyenoord als Ajax zijn beter geworden van de transfer. Nou, iedereen tevreden toch?
Als elftal, ja. Zeker icm de speelstijl van Slot.

Ik dacht dat je de aanval bedoelde met 'aanvallend'.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201564439
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als elftal, ja. Zeker icm de speelstijl van Slot.

Ik dacht dat je de aanval bedoelde met 'aanvallend'.
Ja aanvallen doe je meestal niet alleen met je aanval, om in Arne te spreken. Maargoed, Feyenoord heeft ook wel ontzettend veel mazzel dat in de grabbelton met koopjes van 2 ton tot een paar miljoen alleen maar voltreffers lijken te zitten. Of men moet op Rotterdam-Zuid opeens de beste scouting ter wereld hebben maar daar geloof ik niet zo in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 13:55:09 #63
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201564630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja aanvallen doe je meestal niet alleen met je aanval, om in Arne te spreken. Maargoed, Feyenoord heeft ook wel ontzettend veel mazzel dat in de grabbelton met koopjes van 2 ton tot een paar miljoen alleen maar voltreffers lijken te zitten. Of men moet op Rotterdam-Zuid opeens de beste scouting ter wereld hebben maar daar geloof ik niet zo in.
Mwah ik denk dat je hier ons mee tekort doet. Trauner, Aursnes en Pedersen speelden al bij clubs van een vergelijkbaar niveau. Plus we hebben de scouting vervangen èn een trainer die gericht zocht wat we nodig hadden. Die jongens hadden ook allemaal nog een kort contract, dan kan je ze voor een spotprijs oppikken ja. Weinig mazzel, gewoon goed beleid (maar bij Feyenoord is dat allemaal nog even wennen)
Makkelijk tweede.
pi_201564659
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah ik denk dat je hier ons mee tekort doet. Trauner, Aursnes en Pedersen speelden al bij clubs van een vergelijkbaar niveau. Plus we hebben de scouting vervangen èn een trainer die gericht zocht wat we nodig hadden. Die jongens hadden ook allemaal nog een kort contract, dan kan je ze voor een spotprijs oppikken ja. Weinig mazzel, gewoon goed beleid (maar bij Feyenoord is dat allemaal nog even wennen)
Ja natuurlijk is het relatief goed beleid, maar het is ook geen wanbeleid als er één of twee prutsers tussenzitten. Dat heb je gewoon, helemaal in die prijsklasse.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 september 2021 @ 14:20:28 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201564987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:41 schreef GGMM het volgende:

[..]
Als elftal, ja. Zeker icm de speelstijl van Slot.

Ik dacht dat je de aanval bedoelde met 'aanvallend'.
Nou ja. Niet alles meer gaat via Berghuis. Dat scheelt ook wel. Ik had meer impact verwacht van zijn vertrek (als het gaat om het voetbal), maar ik vind inderdaad niet dat we sinds zijn vertrek (aanvallend) zwakker zijn geworden. En ja natuurlijk ligt dat ook aan ome Slot en zijn speelstijl.
pi_201565146
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:20 schreef fetX het volgende:

[..]
Nou ja. Niet alles meer gaat via Berghuis. Dat scheelt ook wel. Ik had meer impact verwacht van zijn vertrek (als het gaat om het voetbal), maar ik vind inderdaad niet dat we sinds zijn vertrek (aanvallend) zwakker zijn geworden. En ja natuurlijk ligt dat ook aan ome Slot en zijn speelstijl.
Bij Feyenoord was de speelwijze volledig op Berghuis afgestemd en kwam hij zelf ook in de modus: "hoe kan ik scoren voor het team, hoe kan ik het team laten winnen". Als het niet goed ging werd "moet ik dan echt alles zelf doen" en kwam er een meltdown van. Bij oranje merkte hij volgens mijn voor het eerst dat niet altijd alles om hem draaide en bij Ajax is het meer "hoe kunnen we het team laten winnen, hoe kan ik een ander laten scoren". En zie, hij scoort dan zelf ook zijn goals. Geven en nemen.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_201565289
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
U MAD?
pi_201565706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ja aanvallen doe je meestal niet alleen met je aanval, om in Arne te spreken. Maargoed, Feyenoord heeft ook wel ontzettend veel mazzel dat in de grabbelton met koopjes van 2 ton tot een paar miljoen alleen maar voltreffers lijken te zitten. Of men moet op Rotterdam-Zuid opeens de beste scouting ter wereld hebben maar daar geloof ik niet zo in.
Alleen maar voltreffers. Ik geef ze een week of 4, dan kunnen ze er weer helemaal niks van.
  woensdag 29 september 2021 @ 15:18:17 #69
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201565727
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:16 schreef Boussaadia het volgende:

[..]
Alleen maar voltreffers. Ik geef ze een week of 4, dan kunnen ze er weer helemaal niks van.
Staat genoteerd Boussaad, na Cambuur-Feyenoord over vier weken kunnen Pedersen, Aursnes en Trauner er weer helemaal niks van
Makkelijk tweede.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 oktober 2021 @ 19:18:57 #70
7889 tong80
Spleenheup
pi_201744573
Als international uitgefloten door laffe Rotterdammers in een betonnen bouwval tijdens een interland.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 12:14:13 #71
35723 crew  GGMM
pi_201762929
Wat een slap trofeetje.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:03:55 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201763483
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:06:57 #74
35723 crew  GGMM
pi_201763528
Zal wel even wennen zijn, het winnen van een prijs

Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 19 oktober 2021 @ 23:19:02 #75
35723 crew  GGMM
pi_201825708
Wat was deze man goed _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 09:53:24 #76
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201828442
Je merkt dat hij bij Ajax pas echt tot zijn recht komt. Wat een goede speler wordt dit opeens, en wat was Ajax een goede keuze van hem :Y
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 10:07:13 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201828601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:
Je merkt dat hij bij Ajax pas echt tot zijn recht komt. Wat een goede speler wordt dit opeens, en wat was Ajax een goede keuze van hem :Y
Al jaren...
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:15:03 #78
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201828664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:07 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Al jaren...
Liep wel echt tegen een plafond aan bij Feijenoord en is dat fooitje van 5,5 miljoen al ruim ontstegen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201828672
Waanzinnige speler, komt echt tot zijn recht bij een goede club.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:17:35 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201828697
hij verrast me toch wel op 10 hoor, knap
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 10:18:22 #81
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201828705
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:15 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Liep wel echt tegen een plafond aan bij Feijenoord en is dat fooitje van 5,5 miljoen al ruim ontstegen.
Maar hij was gewoon al één van de beste van de Eredivisie.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:19:17 #82
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201828715
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Maar hij was gewoon al één van de beste van de Eredivisie.
Ja, dat zegt niet zoveel hè. Jij ziet niet hoe erg hij zich in korte tijd verder heeft ontwikkeld?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201828719
Berghuis is niet ineens veel beter.

Berghuis heeft betere spelers omzich heen die hem wel begrijpen.

Dat hadden mannen als Diemers niet.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:20:36 #84
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201828726
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis is niet ineens veel beter.

Berghuis heeft betere spelers omzich heen die hem wel begrijpen.

Dat hadden mannen als Diemers niet.
dit
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 10:21:57 #85
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201828741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, dat zegt niet zoveel hè. Jij ziet niet hoe erg hij zich in korte tijd verder heeft ontwikkeld?
Hij speelt nu met betere spelers, en op een positie die hem eigenlijk veel beter ligt. Maar hij was al een uitstekende speler, dat dat duidelijk is.
pi_201828845
Hij is na Salah de beste van de wereld op dit moment.
Gino ♥
  woensdag 20 oktober 2021 @ 11:08:32 #87
80382 manny
30 is best veel
pi_201829256


In dit topic mag deze mag niet ontbreken natuurlijk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:14:47 #88
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_201859042
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:18 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Maar hij was gewoon al één van de beste van de Eredivisie.
als je niet ziet dat berghuis 3 klappen beter is geworden nu er eindelijk kwaliteit om hem heen staat, dan snap ik niet waar je naar kijkt.

de move naar ajax is de beste keuze in zijn carrière vooralsnog.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:25:50 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_201859131
Een speler die qua rendement altijd al in de absolute top van de Eredivisie zat en veel moet hebben van samenspel met teamgenoten presteert meer met betere spelers om hem heen. Ik ben geschokt.
pi_201863367
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
Een speler die qua rendement altijd al in de absolute top van de Eredivisie zat en veel moet hebben van samenspel met teamgenoten presteert meer met betere spelers om hem heen. Ik ben geschokt.
Ik ook maat
Gino ♥
pi_201863540
Klopt allemaal maar donderdag avond bewees dat Feyenoord prima verder kan zonder Berghuis, Ajax en Berghuis is een veel betere match
pi_201863572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
Klopt allemaal maar donderdag avond bewees dat Feyenoord prima verder kan zonder Berghuis, Ajax en Berghuis is een veel betere match
Ajax is zonder ziyech ook wel beter misschien. Zegt dat iets over hem. Nee.
Gino ♥
pi_201863659
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ajax is zonder ziyech ook wel beter misschien. Zegt dat iets over hem. Nee.
Nee niet direct, al vind Ziyech een minder goed voorbeeld dan Berghuis
pi_201863836
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:32 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Nee niet direct, al vind Ziyech een minder goed voorbeeld dan Berghuis
Oh.

Ronaldo en Juventus dan?
Gino ♥
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 15:25:01 #95
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201909596
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 18:22 schreef Cupfighter het volgende:
Klopt allemaal maar donderdag avond bewees dat Feyenoord prima verder kan zonder Berghuis, Ajax en Berghuis is een veel betere match
tja het kerkhof ligt vol met onmisbare mensen
pi_201909742
Het pakt voor Feyenoord goed uit omdat ze met die paar grijpstuivers prima spelers hebben kunnen kopen. Maar ik hem er nog graag bijgehad hoor dit seizoen (puur als voetballer).
#12 is not for sale!
  Trouwste user 2022 woensdag 27 oktober 2021 @ 13:09:11 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_201918849
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 15:37 schreef Haringkop het volgende:
Het pakt voor Feyenoord goed uit omdat ze met die paar grijpstuivers prima spelers hebben kunnen kopen. Maar ik hem er nog graag bijgehad hoor dit seizoen (puur als voetballer).
Anders stappen ze zelf wel op in Rotterdam.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 14 februari 2022 @ 11:00:34 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203656518
twitter


Steven doet het uitstekend en heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam! :)
pi_203663834
twitter


Toch weer gewoon gelachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 februari 2022 @ 20:11:03 #100
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203663855
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Toch weer gewoon gelachen
Goed om te zien dat het ze helemaal niets meer doet. (lol)
pi_203664579
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 11:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

Steven doet het uitstekend en heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam! :)
Hij heeft ook niet meer van die rare maniertjes zoals bij Feyenoord, waarin hij in cruciale wedstrijden ineens een rode kaart pakte uit frustratie.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 14 februari 2022 @ 20:58:41 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203664683
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Hij heeft ook niet meer van die rare maniertjes zoals bij Feyenoord, waarin hij in cruciale wedstrijden ineens een rode kaart pakte uit frustratie.
Dat had hij de eerste paar jaar bij Feyenoord ook niet echt. Die rode kaart in Heerenveen was zelfs zijn eerste uit zijn carrière dus deze stelling is per definitie een beetje vreemd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 14 februari 2022 @ 21:00:53 #103
35723 crew  GGMM
pi_203664717
Blij dat hij van die rode kaarten pakken af is, ja. Frustratie leek vooral te komen omdat hij met 10 non-voetballers speelde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203664978
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had hij de eerste paar jaar bij Feyenoord ook niet echt. Die rode kaart in Heerenveen was zelfs zijn eerste uit zijn carrière dus deze stelling is per definitie een beetje vreemd.
Wat is er vreemd aan?

De bekerwedstrijd tegen Heerenveen was cruciaal omdat het een knock-out toernooi is, de competitiewedstrijd tegen Vitesse was in een belangrijke fase voor Feyenoord om Europees voetbal te halen. Dat zijn twee wedstrijden, vandaar dat ik meervoud gebruikte.

Verder klopt het dat Heerenveen zijn eerste rode kaart was, vandaar dat ik aangaf dat hij ineens een rode kaart pakte uit frustratie. Synoniemen voor ineens zijn: plots, abrupt, onverwachts. Dat laatste is hier dan dus van toepassing.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 14 februari 2022 @ 21:18:44 #105
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203665049
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had hij de eerste paar jaar bij Feyenoord ook niet echt. Die rode kaart in Heerenveen was zelfs zijn eerste uit zijn carrière dus deze stelling is per definitie een beetje vreemd.
Niet waar. De kaart tegen Vitesse was wel zijn eerste en enige directe rode kaart .
pi_203665090
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Toch weer gewoon gelachen
Jezus, zijn ze daar nog steeds zoet mee?
-nee-
pi_203665161
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:18 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Niet waar. De kaart tegen Vitesse was wel zijn eerste en enige directe rode kaart .
Twee keer geel is ook rood, dat is wel iets anders dan direct rood ja, maar je ploeg moet wel met tien man verder.

Ik ben blij dat Berghuis bij Ajax echt een teamspeler is geworden :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_203665386
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 20:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Toch weer gewoon gelachen
Dit kan natuurlijk niet maar moet zeggen dat ik het plaatje toch buitengewoon komisch vind. _O-
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203666502
Maar gelukkig ging Feyenoord er met Jahanbakhsh op vooruit!
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2022 @ 11:40:13 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_203671750
Een Ajacied naar m'n hart

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 15 februari 2022 @ 11:43:15 #111
35723 crew  GGMM
pi_203671798
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 22:42 schreef Boussaadia het volgende:
Maar gelukkig ging Feyenoord er met Jahanbakhsh op vooruit!
Oh ja, dat werd toen gezegd ja. Of althans, niet op achteruit.

Ja dat was lachwekkend
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin dinsdag 15 februari 2022 @ 12:09:28 #112
35723 crew  GGMM
pi_203672132
Oh nu dit topic toch gekickt is, hier nog even een interview van een paar dagen geleden :)

twitter


Berghuis is een lieve jongen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203672195
Van "leuk voor erbij" naar een echte toegevoegde waarde op het middenveld. Hopelijk kijkt Louis mee want het middenveld van NL kan wel wat schwung gebruiken. Middenveld Steven-Gini-Frenkie.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203676726
Dit is de beste speler op de Nederlandse velden en misschien wel de beste NLse speler op dit moment
Gino ♥
  Trouwste user 2022 dinsdag 15 februari 2022 @ 18:01:49 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_203676755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:00 schreef Tjacka het volgende:
Dit is de beste speler op de Nederlandse velden en misschien wel de beste NLse speler op dit moment
Met Tadic. Manueke kan er bij aansluiten samen met Gakzpo.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203676804
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Met Tadic. Manueke kan er bij aansluiten samen met Gakzpo.

:T
De twee van PSV laten het in de topwedstrijden altijd afweten. Berghuis niet. Wanneer is de laatste keer dat er een speler van de subtop van de eredivisie bij Ajax is geslaagd? Ziyech is het niet want die speelde nog bij een redelijke club.
Gino ♥
pi_203680170
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Met Tadic. Manueke kan er bij aansluiten samen met Gakzpo.

:T
Vergeet Götze niet, wat deze man soms laat zien is echt geniaal.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 20:28:29 #118
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203680206
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Vergeet Götze niet, wat deze man soms laat zien is echt geniaal.
Met de nadruk op heel soms.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:09:54 #119
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_203681147
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 21:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Twee keer geel is ook rood, dat is wel iets anders dan direct rood ja, maar je ploeg moet wel met tien man verder.

Ik ben blij dat Berghuis bij Ajax echt een teamspeler is geworden :)
Nou ja, bij Feyenoord was ie op zich ook wel een teamspeler toen er nog spelers als Kuyt, El Ahmadi, Van Persie etc rondliepen. Ging pas fout toen ie ineens geforceerd de leider moest lopen te zijn terwijl dat volgens mij totaal niet bij z'n karakter past.
pi_203681303
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Nou ja, bij Feyenoord was ie op zich ook wel een teamspeler toen er nog spelers als Kuyt, El Ahmadi, Van Persie etc rondliepen. Ging pas fout toen ie ineens geforceerd de leider moest lopen te zijn terwijl dat volgens mij totaal niet bij z'n karakter past.
Dat leiderschap niet bij zijn karakter past zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om je quasi dominant te gedragen of af te gaan geven op je medespelers als het even niet loopt.

https://www.fr12.nl/nieuws/57136-spelers-vrezen-afkeurende-reacties-van-berghuis.html
Dit soort gedrag heeft hij totaal niet bij Ajax. Dat hij volgens Dick Advocaat zo een dominante jongen is, zie ik bij Ajax ook niet terug. Hij speelt bij Ajax voortdurend in dienst van het team.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 21:18:42 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203681366
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat leiderschap niet bij zijn karakter past zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om je quasi dominant te gedragen of af te gaan geven op je medespelers als het even niet loopt.

https://www.fr12.nl/nieuws/57136-spelers-vrezen-afkeurende-reacties-van-berghuis.html
Dit soort gedrag heeft hij totaal niet bij Ajax. Dat hij volgens Dick Advocaat zo een dominante jongen is, zie ik bij Ajax ook niet terug. Hij speelt bij Ajax voortdurend in dienst van het team.
Dat had hij de eerste 2-3 jaar ook niet bij Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203681534
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat had hij de eerste 2-3 jaar ook niet bij Feyenoord.
Klopt, maar daarna dus wel. Ben blij dat hij bij Ajax weer in het gareel loopt en ook het plezier in het voetbal weer teruggevonden heeft :)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_203682474
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:24 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Klopt, maar daarna dus wel. Ben blij dat hij bij Ajax weer in het gareel loopt en ook het plezier in het voetbal weer teruggevonden heeft :)
Iedereen is inderdaad blij met deze transfer. :)
pi_203682638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Iedereen is inderdaad blij met deze transfer. :)
Ik denk dat ze bij Feyenoord wel blij zijn dat hij weg is, maar niet dat hij naar Ajax is gegaan. Maar goed, dat is al zo vaak besproken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_203682775
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 21:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Dat leiderschap niet bij zijn karakter past zal best, maar dat is natuurlijk geen reden om je quasi dominant te gedragen of af te gaan geven op je medespelers als het even niet loopt.

https://www.fr12.nl/nieuws/57136-spelers-vrezen-afkeurende-reacties-van-berghuis.html
Dit soort gedrag heeft hij totaal niet bij Ajax. Dat hij volgens Dick Advocaat zo een dominante jongen is, zie ik bij Ajax ook niet terug. Hij speelt bij Ajax voortdurend in dienst van het team.
Mijn beste maat werd vroeger ook zwaar geïrriteerd als hij mee moest doen met ons elftal. Wij waren dan ook verschrikkelijk slecht.
Gino ♥
  Trouwste user 2022 woensdag 16 februari 2022 @ 00:54:49 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_203684697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:26 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Vergeet Götze niet, wat deze man soms laat zien is echt geniaal.
Die is niet altijd constant

Wel een geweldenaar.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 7 maart 2022 @ 07:18:14 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_203978879
Berghuis de enige Ajacied die blijft presteren. ^O^

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 maart 2022 @ 20:02:47 #128
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203988254
twitter
  zaterdag 19 maart 2022 @ 11:41:47 #129
470661 maxi-mus
are you not entertained?
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 maart 2022 @ 12:11:33 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_204136767
Ben ik de enige die z'n vader nog heeft schitteren ? Generatie van Basten, Gullit.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin vrijdag 20 mei 2022 @ 11:57:35 #131
35723 crew  GGMM
pi_204808776
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204808858
quote:
:') Wat een waardeloze uitspraak achteraf gezien. Veel te veel eer gekregen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204808973
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:57 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Die speelt volgend jaar niet meer. Erg mooi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 18:08:24 #134
35723 crew  GGMM
pi_207674607
Klasse reactie van Berghuis. Geen woord aan gelogen.
  zondag 22 januari 2023 @ 18:17:44 #136
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207674618
quote:
Prima interview. Geef hem helemaal gelijk wbt de media.
pi_207674728
quote:
had jij ook zo weinig vertrouwen in een goede afloop door DE MEDIA of was het je eigen fantasie?

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 22:39 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja

En na de wedstrijd gaan de supporters gezellig met z'n allen rond het kampvuur Kumbaya zingen samen.
  zondag 22 januari 2023 @ 18:25:24 #138
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207674731
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Prima interview. Geef hem helemaal gelijk wbt de media.
Ja, dit was wel een kwalijke zaak. Goed dat Berghuis zich zo uitspreekt, dat groepje zwakbegaafden ga je altijd houden maar nu heeft de media er overdreven veel aandacht aan besteed terwijl zoals verwacht 99% van het stadion zich uiteindelijk bezig houdt met de wedstrijd in plaats van met Berghuis.
Makkelijk tweede.
  zondag 22 januari 2023 @ 18:26:28 #139
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_207674743
Verstandige jongen, die ver gaat komen.
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 18:26:50 #140
35723 crew  GGMM
pi_207674750
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]
had jij ook zo weinig vertrouwen in een goede afloop door DE MEDIA of was het je eigen fantasie?
[..]

Tuurlijk, door die netten op te hangen kon er weinig gebeuren

Jammer dat het nodig is :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207674756
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:26 schreef GGMM het volgende:

[..]
Tuurlijk, door die netten op te hangen kon er weinig gebeuren

Jammer dat het nodig is :)
onzin redeneringgenot
  zondag 22 januari 2023 @ 18:27:36 #142
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_207674759
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]
had jij ook zo weinig vertrouwen in een goede afloop door DE MEDIA of was het je eigen fantasie?
[..]

Uiteindelijk liep het exact zo als ik in die post schreef waar @GGMM gekscherend over deed (lol)
Makkelijk tweede.
pi_207674770
1. Hang overdreven veel dingen op in een stadion
2. Er gebeurd niets schokkends in het stadion
3. ??
4. JAMMER DAT HET NODIG IS

dat is dus de redenatie van types als Vd Gijp, en blijkbaar zijn naamgenoot renegod
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 18:28:47 #144
35723 crew  GGMM
pi_207674774
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:28 schreef aTypisch het volgende:
1. Hang overdreven veel dingen op in een stadion
2. Er gebeurd niets schokkends in het stadion
3. ??
4. JAMMER DAT HET NODIG IS

dat is dus de redenatie van types als Vd Gijp, en blijkbaar zijn naamgenoot renegod
gebeurd _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 18:30:09 #145
35723 crew  GGMM
pi_207674786
Overigens is dat echt totaal niet dezelfde redenering als Van der Gijp.

Die dingen worden opgehangen en dat heeft effect, Gijp gaf aan hem alsnog niet mee te nemen.

Bijna hetzelfde.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 22 januari 2023 @ 18:30:13 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207674788
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:17 schreef fetX het volgende:

[..]
Prima interview. Geef hem helemaal gelijk wbt de media.
Iemand die van der Gijp dom vindt begrijpt er al meer van dan de meesten.
pi_207674801
Gijp gaat hier toch geen snars van begrijpen.
"Laat gaan joh, maak je niet druk", etc. :')
pi_207674809
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:30 schreef GGMM het volgende:
Overigens is dat echt totaal niet dezelfde redenering als Van der Gijp.

Die dingen worden opgehangen en dat heeft effect, Gijp gaf aan hem alsnog niet mee te nemen.

Bijna hetzelfde.
probeer het nog eens

een tip:

quote:
Een cirkelredenering, kringredenering of petitio principii (ook wel aangeduid als circulus in probando of het Engelse begging the question, ook wel afgekort tot BTQ) is een drogreden die volgt uit een manier van redeneren waarbij al als juist wordt aangenomen wat nog bewezen moet worden, of waarbij feiten gebruikt of aangehaald worden waarvan de spreker/schrijver verkeerdelijk veronderstelt dat ze al bestaan of verwezenlijkt zijn.
pi_207674817
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:30 schreef Regilio_ het volgende:
Gijp gaat hier toch geen snars van begrijpen.
"Laat gaan joh, maak je niet druk", etc. :')
net als mario beengod

die begon net als @GGMM dus ook weer over de netten _O-

mooi gezelschap
  Forum Admin zondag 22 januari 2023 @ 18:35:02 #150
35723 crew  GGMM
pi_207674857
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]
probeer het nog eens

een tip:
[..]

Ik snap wel punt je probeert te maken, maar zelfs als je een punt had (wat je niet hebt, want die dingen hangen er niet voor niets, dat is een gevolg van) dan is het niet vergelijkbaar met Van der Gijp natuurlijk en waar Berghuis het over heeft.

Maar het zal vooral bedoeld zijn om goedkoop te scoren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_207674893
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ik snap wel punt je probeert te maken, maar zelfs als je een punt had (wat je niet hebt, want die dingen hangen er niet voor niets, dat is een gevolg van) dan is het niet vergelijkbaar met Van der Gijp natuurlijk en waar Berghuis het over heeft.

Maar het zal vooral bedoeld zijn om goedkoop te scoren.
doe je het weer
  zondag 22 januari 2023 @ 18:50:46 #152
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_207675064
Het gaat allemaal te snel voor @GGMM
pi_207675854
Gijp morgen: er is niks gebeurd, dus goed dat de netten er hingen

Gijp _O- :') :r
pi_209318738
twitter


_O_
pi_209318748
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

_O_
:D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_209319778
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

_O_
Ondanks dat ik Berghuis geen fijn personage vind en hij z,n handen thuis moet houden moet wel gezegd worden dat dat volk langs de kant zich ook wel een beetje mag gedragen.
Het zal niet fraai zijn wat er geroepen is.
pi_209319807
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:47 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ondanks dat ik Berghuis geen fijn personage vind en hij z,n handen thuis moet houden moet wel gezegd worden dat dat volk langs de kant zich ook wel een beetje mag gedragen.
Het zal niet fraai zijn wat er geroepen is.
zeker. Racisme in het voetbal kan absoluut niet getolereerd worden.
pi_209320187
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

_O_
Prima opgelost me dunkt, k** n*** zegt ie maar tegen zn moeder.
  zondag 28 mei 2023 @ 20:18:53 #159
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_209320320
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
_O_
Hoppa, werken voor je kk geld.
  zondag 28 mei 2023 @ 20:24:26 #160
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209320399
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 18:35 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

_O_
@Caland @De_Kraam
pi_209320542
Prima actie als dat echt geroepen is.
  zondag 28 mei 2023 @ 20:56:57 #162
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_209320932
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_209321045
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Prima actie als dat echt geroepen is.
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.
U MAD?
pi_209321088
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.
Ik twijfel daar niet aan.

Zeker omdat het Enschede is.
pi_209321414
Die clausule van 4 miljoen was echt het beste idee dat Sjaak Troost ooit gehad heeft. SjaakGod.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_209321416
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik twijfel daar niet aan.

Zeker omdat het Enschede is.
Dus met je vooroordelen reageer je op iemand (?)die vooroordelen heeft. Ok.
U MAD?
pi_209321463
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dus met je vooroordelen reageer je op iemand (?)die vooroordelen heeft. Ok.
Klopt :)
pi_209321494
Het lijkt me helemaal prima dat je daar een tikkie voor wilt uitdelen.
-nee-
pi_209321660
quote:
14s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:24 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt me helemaal prima dat je daar een tikkie voor wilt uitdelen.
Dit was alleen geen corrigerende tik.
pi_209321677
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Die clausule van 4 miljoen was echt het beste idee dat Sjaak Troost ooit gehad heeft. SjaakGod.
Nog 5,5 voor gevangen ook. De start van een Europese finale en een kampioenschap _O_

Sjaak het onbegrepen genie
pi_209322033
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:34 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dit was alleen geen corrigerende tik.
Gelukkig maar, die zijn tegenwoordig verboden.
-nee-
  zondag 28 mei 2023 @ 22:03:07 #172
168739 Red_85
'echt wel'
pi_209322177
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 20:56 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Als dit waar is dat Steven daarvoor uithaalde, is het gewoon een held.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 29 mei 2023 @ 10:31:27 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_209325330
Berghuis die een twente mongool op zijn bek slaat is wel mooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_209325519
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Dat is maar de vraag. Zowel het statement van Ajax en Berghuis zelf meldt er niets over…. dus zal wel weer eens niet waar zijn.
Niets bevestigd. Derhalve nog steeds een matige kutspeler die steeds minder wordt en zijn agressie niet in de hand heeft.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209334690
Het racismeverhaal schijnt onzin te zijn. Dat was een hele slimme dekmantel om dit debiele gedrag van Berghuis goed te praten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209334732
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het racismeverhaal schijnt onzin te zijn. Dat was een hele slimme dekmantel om dit debiele gedrag van Berghuis goed te praten.
Daar had Tubantia vast belang bij ja.
  dinsdag 30 mei 2023 @ 08:20:29 #177
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_209334945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het racismeverhaal schijnt onzin te zijn. Dat was een hele slimme dekmantel om dit debiele gedrag van Berghuis goed te praten.
PIETJEPUKKED

@Caland @De_Kraam
  dinsdag 30 mei 2023 @ 08:25:54 #178
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209334976
Is er nog geen aangifte gedaan tegen heuvelhut ?
pi_209335004
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2023 08:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er nog geen aangifte gedaan tegen heuvelhut ?
Nee. Slim de racismekaart gespeeld en daarmee was deze hufterige uiting van geweld uiteraard volledig verdedigbaar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209335160
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 10:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Berghuis die een twente mongool op zijn bek slaat is wel mooi.
Worden thuissupporters toegelaten bij de spelersbus van de uit club? Ik dacht dat supporters groepen altijd strikt gescheiden werden gehouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')