Dit is wel een hele treurige post.quote:Op donderdag 23 december 2021 14:20 schreef junkiesietze het volgende:
Doodmetaal
Was mn beste vriend vroeger, veel samen gefokt in ONZ.
Toen ging hij studeren in Amsterdam en heb hem nooit meer gezien
ligt ook aan mezelf hoor, ik heb een teringhekel aan Amsterdam. ik ga daar niet heen.quote:Op vrijdag 24 december 2021 07:50 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is wel een hele treurige post.
yes helloquote:Op woensdag 29 september 2021 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik was er al achter in het vorige topic
@:Bloodhoundfromhell
Zo, waar kom jij opeens vandaan?quote:
Een lang verhaal, maar ik ben er nog :-) zal op deze account niet ineens actief gaan posten, maar dat was ook al zo lang geleden hahaha, ik dacht laat ik eens hierop inloggen. Leuk om nog wat oude bekende namen te zien, ik werd getriggerd door de boeken van Sunchaser overigens. :-)quote:
Onder welk account maakt natuurlijk niet uit, maar wel fijn om te zien dat je er nog bent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Een lang verhaal, maar ik ben er nog :-) zal op deze account niet ineens actief gaan posten, maar dat was ook al zo lang geleden hahaha, ik dacht laat ik eens hierop inloggen. Leuk om nog wat oude bekende namen te zien, ik werd getriggerd door de boeken van Sunchaser overigens. :-)
quote:Op maandag 20 december 2021 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ratelslangetje, heerlijk wijffie was het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Ik ben er!quote:
Heeft haar UN veranderd naar Queller. Is af en toe nog actief. En in ieder geval nog springlevendquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:42 schreef BE het volgende:
@:ElisaB mis ik ook nog steeds. Vooral in WGR.
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel nu je het zegt...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heeft haar UN veranderd naar Queller. Is af en toe nog actief. En in ieder geval nog springlevend
https://forum.fok.nl/user/history/84599quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel nu je het zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |