SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Daar val ik onderquote:
Dat klinkt niet echt heel goed.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn collega heeft een full blown dieet gedaan van 3 maanden alleen paprika’s (ofzo).
Ziet er 10 Jr ouder uit en alsof die aids lepra en kanker gelijk heeft.
Wiequote:
kan je dat beter niet eten?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel goed.
Hoop niet dat het rauwe paprika's waren, kans is groot dat ie dan ook geen maagslijmvlies meer heeft
Ja rauw, zag hem alleen naar rauwe paprika eten.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoop niet dat het rauwe paprika's waren, kans is groot dat ie dan ook geen maagslijmvlies meer heeft
Wat is er mis met rauwe paprika?quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik kon niet er niet zo goed tegen en moest overgevenquote:
quote:Het is zo dat de schil van paprika's moeilijk verteerbaar is voor sommige mensen. Dit zorgt soms voor onaangename oprispingen na het eten. Vandaar dat de meeste mensen de schil verwijderen vooraleer ze een paprika opeten.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja rauw, zag hem alleen naar rauwe paprika eten.
Niks, als je er tegen kanquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er mis met rauwe paprika?
Oh je zit ons gewoon weer bang te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Niks, als je er tegen kan
Nachtschadeplant.quote:Op dinsdag 28 september 2021 21:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is er mis met rauwe paprika?
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met ons gaat het nooit helemaal goed.![]()
Nee, ik ben niet weggeweest, ik liet je met rust, ik wilde je niet lastigvallen.
Een paprika schillenquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, ik kon niet er niet zo goed tegen en moest overgeven
[..]
Misschienquote:Op dinsdag 28 september 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh je zit ons gewoon weer bang te maken.
Heb ik nooit gedaanquote:
quote:
Dan moet je ze dus overdag eten wanneer ze geen schade veroorzakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |