Op het gebied van hydrauliek lijken ze inderdaad mooie producten te leverenquote:Op zondag 17 oktober 2021 20:01 schreef floris_b het volgende:
[..]
Moest even zoeken maar het bedrijf heet Power-Packer.
Ik Google, ik open hun website, en zie meteen pontificaal in beeld "About KNOP" (dus met spelfout van hun eigen naam)?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:50 schreef Anton91 het volgende:
Wat denken jullie van het aandeel Knot offshore partners?
Wil weer wat aandelen kopen en dit lijkt mij op de korte termijn wel een leuk dividend aandeel.
Dan hebben ze het wel vrij consistent fout geschreven. Denk eerder dat die P iets te maken heeft met partners. Maar ik kwam op dit aandeel omdat ik gister op een website zat met een lijst met aandelen, daar stond dit aandeel tussen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik Google, ik open hun website, en zie meteen pontificaal in beeld "About KNOP" (dus met spelfout van hun eigen naam)?
-edit, ze schrijven vaker KNOP en KNOT op hun website. Weet nu niet of KNOP iets anders is of gewoon echt een spelfout.
Hoe kom je op dit aandeel?
Het dividend is inderdaad erg hoog. Ze keren al jaren alle winst uit als dividend. Dat betekent dat er nauwelijks investeringen worden gedaan (of daarvoor gereserveerd). Al het materiaal waarmee ze werken, verouderd dus, maar ik weet te weinig van de offshore industrie om te voorzien of dat ineens een probleem kan vormen. Misschien dat dergelijk materiaal extreem duurzaam is en nog lang niet aan vervanging toe. Op de foto's glimpt alles nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:50 schreef Anton91 het volgende:
Wat denken jullie van het aandeel Knot offshore partners?
Wil weer wat aandelen kopen en dit lijkt mij op de korte termijn wel een leuk dividend aandeel.
Zou dit kunnen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik Google, ik open hun website, en zie meteen pontificaal in beeld "About KNOP" (dus met spelfout van hun eigen naam)?
-edit, ze schrijven vaker KNOP en KNOT op hun website. Weet nu niet of KNOP iets anders is of gewoon echt een spelfout.
Hoe kom je op dit aandeel?
Dát zou kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Zou dit kunnen?
KNOP = KNot Offshore Partners
Er is inmiddels al aardig wat reuring, o.a. een petitie om te voorkomen dat ze aan kan blijven.quote:Missy Cummings is on the Board of Directors of Veoneer (a Swedish LIDAR company) and she owns 25,911 shares of Veoneer stock.
Alleen nog richten op woningbouw?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bam komt 4 november , met een update
https://www.bam.com/nl/investors/financiele-agenda
https://www.bam.com/nl/pe(...)OLcZsCdlNOnfA4i-ttGM
https://www.bam.com/nl/pers/persberichten
mijn gevoel zegt dat ze minimaal een winstverdubbeling gaan aankondigen , aangezien alle verliezen nu verwerkt zijn en ze zich alleen nog richten op woningbouw volgens de nieuwe CEO
[..]
woningbouw is de grote moneymaker bij BAMquote:Op donderdag 21 oktober 2021 08:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alleen nog richten op woningbouw?
En de hele infratak dan?
Het ligt iets genuanceerder. BAM (en ook VolkerWessels) gaat heel kritisch kijken naar die grote infraprojecten. Daar zullen ze inderdaad niet zomaar meer op inschrijven.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
woningbouw is de grote moneymaker bij BAM
Infra is een kleine money maker , de grote verliesgevend projekten ALS zeee sluis en Afsluitdijk daar gaat BAM mee stoppen , de overheid die gaat het maar door de chinezen laten doen als ze dat beter vind
Ah, geniet0n. Lekkere sponsor promote.quote:
ik verwacht volgende week zeer goede berichten van de nieuwe CEOquote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het ligt iets genuanceerder. BAM (en ook VolkerWessels) gaat heel kritisch kijken naar die grote infraprojecten. Daar zullen ze inderdaad niet zomaar meer op inschrijven.
Er blijft alsnog wel veel omzet over binnen de infratak. Ik verwacht zelfs dat het merendeel van de omzet bij de infratak komt uit kleinschalige infraprojecten, de simpele RAW-werken bij gemeentes en provincies bijvoorbeeld.
Ik vind die Elon Musk een rare vogel, maar hier heeft hij toch wel gelijk inquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Interessant (misschien?):
Missy Cummings is in de USA benoemd tot "Senior Advisor for safety" bij de NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration).
Ze heeft zich op Twitter meerdere keren zeer negatief uitgelaten over Tesla, waaronder de bewering dat Full Self Driving met alleen camera's en dus zonder Lidar levensgevaarlijk zou zijn.
Haar Twitter account is inmiddels afgeschermd maar je kan aan de reacties die via Google vindbaar zijn wel achterhalen wat ze ongeveer gezegd heeft.
En wat wil nu het geval:
[..]
Er is inmiddels al aardig wat reuring, o.a. een petitie om te voorkomen dat ze aan kan blijven.
[ twitter ]
En Elon heeft er voorzichtig ook een mening over
[ twitter ]
Het is een bijzonder exemplaar iig.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:11 schreef invesduurder het volgende:
[..]
Ik vind die Elon Musk een rare vogel, maar hier heeft hij toch wel gelijk in
vroeger vond men rijtuigen die zelf voortbewogen zonder paard ook levensgevaarlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 00:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
Interessant (misschien?):
Ze heeft zich op Twitter meerdere keren zeer negatief uitgelaten over Tesla, waaronder de bewering dat Full Self Driving met alleen camera's en dus zonder Lidar levensgevaarlijk zou zijn.
En Elon heeft er voorzichtig ook een mening over
[ twitter ]
Heb je een goed punt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik geloof totaal niet in zelfrijdende auto's. Misschien ooit op de snelweg, maar in steden en landelijke gebieden geloof ik niet dat het binnen nu en 20 jaar serieus gaat worden. Er zijn zoveel factoren waar rekening mee gehouden moet worden. En onverwachte situaties waarbij zelfs een mens de grootste moeite heeft om een keuze te maken.
Denk aan een viaduct/tunnel waar water in staat. Mensen denken dan (als het goed is), kan ik hier doorheen rijden? Hoe diep zal het staan? Wat is het risico als ik een verkeerde keuze maak? Denk aan een doorsnee kruispunt hartje Brussel, een onverharde weg met kuilen, een hoosbui waarin je geen hand voor ogen ziet. Een besneeuwde weg, een fietser die door rood fietst (wat een mens vaak al ziet aankomen), mensen die het verkeer regelen ivm wegwerkzaamheden etc etc.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:56 schreef leolinedance het volgende:
Ik geloof totaal niet in zelfrijdende auto's. Misschien ooit op de snelweg, maar in steden en landelijke gebieden geloof ik niet dat het binnen nu en 20 jaar serieus gaat worden. Er zijn zoveel factoren waar rekening mee gehouden moet worden. En onverwachte situaties waarbij zelfs een mens de grootste moeite heeft om een keuze te maken.
Denk aan een viaduct/tunnel waar water in staat. Mensen denken dan (als het goed is), kan ik hier doorheen rijden? Hoe diep zal het staan? Wat is het risico als ik een verkeerde keuze maak? Denk aan een doorsnee kruispunt hartje Brussel, een onverharde weg met kuilen, een hoosbui waarin je geen hand voor ogen ziet. Een besneeuwde weg, een fietser die door rood fietst (wat een mens vaak al ziet aankomen), mensen die het verkeer regelen ivm wegwerkzaamheden etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |