abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201561291
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik lig gewoon elke keer dubbel als ze zichzelf strijders noemen.
Wapper begint ook te lief te klinken.
[..]
Dan ga ik voor good old viruswaanzinnigen *O*
Spoilers!
pi_201561306
Mafkoekels, mafklappers, steegclowns, volidioten, narcisten, ongeinformeerden, kennislozen, zelfoverschatters.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561337
quote:
Grisham beweert in haar boek dat de ‘angstaanjagende driftbuien’ van Trump, die nog steeds massale steun geniet onder Republikeinse kiezers, enkel tot bedaren gebracht konden worden door zijn favoriete muziek te spelen. Het zou onder meer gaan om het nummer ‘Memory’ uit de musical Cats. Trump kreeg daarom de bijnaam ‘Music Man'.
Pis in mn broek om deze :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mafkoekels, mafklappers, steegclowns, volidioten, narcisten, ongeinformeerden, kennislozen, zelfoverschatters.
Je bent te aardig
We have far more in common than that which devides us..
pi_201561400
Even zen worden weer…

Gisteren ‘technische’ verhuizing van kantoor. We deden veel zelf en dat is toch altijd meer werk dan je denkt. Dus we zijn af en aan al 14 dagen aan het sjouwen. Gisteren werkte ik voor mijn andere werkgever dus toen kon ik niet. Collega’s lieten weten dat ze op schema lagen.

En zoveel spullen lagen er niet meer, dacht ik. Dat zal ik vast mis hebben gehad… nieuw kantoor was ontploft met losse ditjes en datjes. Die ik net in een half uurtje heb weggeruimd en uit de weg gezet.
Meteen maar wat vieze poetsdoeken uitgehangen en vuile vaat die op de bureaus stond in de vaatwasser gezet. op het aanrecht gezet want de vaatwasser wordt door de hele gang gebruikt en ik heb hem al drie keer uitgeruimd, ook al stonden er maar een paar kopjes van ons in.

Dadelijk nog even het oude pand doorpoetsen… ik weet niet wat ik daar nu kan verwachten :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ennnn… doorrrr /zuurpruim *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 29 september 2021 @ 09:51:16 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201561402
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 08:50 schreef fietsie het volgende:
Mogguh. Abbo afgelopen: overal ruck-reclame...
Daar is een oplossing voor en anders niet klagen maar dragen :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201561411
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mafkoekels, mafklappers, steegclowns, volidioten, narcisten, ongeinformeerden, kennislozen, zelfoverschatters.
:D
Ik mis nog de kleuters
pi_201561425
quote:
14s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Daar is een oplossing voor en anders niet klagen maar dragen :)
Ik heb een poos inwendig geklaagd. En nu ben ik er weer aan gewend en draag ik :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 september 2021 @ 09:54:32 #109
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201561455
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:31 schreef Vanyel het volgende:
Grappig altijd die verschillende manieren om ernaar te kijken.
Ik betaal niet om een ander iets te doneren, ik betaal voor mijn eigen comfort en jolijt.
Hmm. Zo zie ik het ook wel ja. :Y Maar in tegenstelling tot Lucky vergeten te verlengen met korting. :')
Nu wacht ik maar af tot ik de reclames beu ben.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201561463
Oja ik moet eigenlijk ook nog steeds een abbo nemen anders mag ik hier niet meer over bier posten :+

De laatste tijd vind ik de reclames eigenlijk erg netjes gedaan.
pi_201561470
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt :D

Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561510
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:D
Ik mis nog de kleuters
Zie mijn post daaronder weer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561532
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt :D

Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
Hij zou dit moeten lezen hè? *;
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 29 september 2021 @ 09:58:17 #114
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201561537
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt :D

Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
Eens wel hoor. Douwe is iets te veel in zichzelf gaan geloven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201561538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:54 schreef Sarabi het volgende:
Oja ik moet eigenlijk ook nog steeds een abbo nemen anders mag ik hier niet meer over bier posten :+

De laatste tijd vind ik de reclames eigenlijk erg netjes gedaan.
Dus.. je moet een abo nemen om sluikreclame te kunnen maken, SERIEUS?!

Niks mis met je sluikreclame btw hoor, alhoewel, sowieso wel met sluikreclame, maar ik zie vaste posters die iets posten over iets waar ze toevallig ook wat mee verdienen (al valt dat volgens mij ook reuze mee als ik je posts daarover lees) niet als sluikreclame.

Maar je suggestie dat deze "sluipreclame" dus wel zou mogen als je een abo neemt en niet als je dat niet doet... hoe zit dat?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561546
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef minilot het volgende:

[..]
Hij zou dit moeten lezen hè? *;
Sowieso zouden meer mensen mij af en toe eens moeten bellen om te vragen "vind jij dr nou van Fiebel?"

Misschien moet ik. toch coach worden :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561559
quote:
10s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Eens wel hoor. Douwe is iets te veel in zichzelf gaan geloven. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter hier dan uit dan thuis dr uit *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561574
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Pis in mn broek om deze :D
Sjah alleen het risico dat deze man weer invloed krijgt is nog steeds groot...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 29 september 2021 @ 10:00:56 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201561582
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt :D

Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
_O_
pi_201561590
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:54 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Hmm. Zo zie ik het ook wel ja. :Y Maar in tegenstelling tot Lucky vergeten te verlengen met korting. :')
Nu wacht ik maar af tot ik de reclames beu ben.
Ik heb nooit van korting afgeweten...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201561595
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Klootzak dan weer niet. Ik snap ook niet dat Douwe Bob nu kopt "Heel erg dat ik nu word gezien als klootzak". Nee sukkel je wordt gezien als een slecht geïnformeerd, onkundig en veel te luid roeptoeterend over het paard getild kutjoch dat een temper tantrum krijgt omdat ie zn zin niet krijgt. Ook al heb je geen verstand van dat ding waar je een tempertantrum over krijgt :D

Past zo in 1 van mn lievelingssubreddits kidsarefuckingstupid. Een van mn lievelings is een peuter die met zn kont op een boek zit en hysterisch raakt omdat iet hetzelfde boek niet opgetild krijgt. Zo zien mensen je Douwe Bob, als iemand die allemaal totaal niet begrijpt hoe het werkt in de wereld, maar er wel heel veel fucking luid drama over maakt. Enige verschil is dat die koters helemaal de hersencapaciteit nog niet hebben om dat allemaal te snappen en hun eigen gedrag daarin te analyseren. Jij wel. Jij kunt gewoon niet om gaan met nee-horen en er helemaal niets van snappen en dat sommige dingen niet maakbaar zijn. Allemaal dingen die je jaren geleden had moeten leren. Maar omdat je leuk versjes kunt zingen en je ws een leger mensen om je heen verzamelt die er baat bij hebben nooit nee tegen je te zeggen, komt dat fucking rauw op je kutdak. Deal with it.
Nu zie ik Douwe voor me terwijl ie op dat boek zit :')
pi_201561596
Ben ook benieuwd of dat restaurant in utrecht ook een deel van de 2 ton crowdfunding aan hun buren gaan geven die maandag en gisteren niet open konden. Ze hebben al 180.000 overheidssteun. En misschien kunnen ze van het geld het restaurant ook rolstoeltoegankelijk maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201561615
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dus.. je moet een abo nemen om sluikreclame te kunnen maken, SERIEUS?!

Niks mis met je sluikreclame btw hoor, alhoewel, sowieso wel met sluikreclame, maar ik zie vaste posters die iets posten over iets waar ze toevallig ook wat mee verdienen (al valt dat volgens mij ook reuze mee als ik je posts daarover lees) niet als sluikreclame.

Maar je suggestie dat deze "sluipreclame" dus wel zou mogen als je een abo neemt en niet als je dat niet doet... hoe zit dat?
I dunno

Ik zie het trouwens zelf niet als sluikreclame maar gewoon praten of mijn leven :D
Als ik reclame zou maken zou ik mini nu steeds wel taggen dat ik zaterdag naar haar dorp kom dus dat ze echt eens moet bestellen o|O ;)
pi_201561621
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nu zie ik Douwe voor me terwijl ie op dat boek zit :')
En maar krijsen dat dat boek hem ontzegd wordt he! GROOT ONRECHT GROOT ONRECHT WHOEEEHOEEEHOEEE :'( :'( :'( :( :( :( :'( :'( :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201561625
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
I dunno

Ik zie het trouwens zelf niet als sluikreclame maar gewoon praten of mijn leven :D
Als ik reclame zou maken zou ik mini nu steeds wel taggen dat ik zaterdag naar haar dorp komt dus dat ze echt eens moet bestellen o|O ;)
Nou ja dat, maar waarom zeg je "ik moet ook een abo anders mag ik niet meer over mijn bier praten"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')