abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 19:48:54 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_201555903
Een dierenbeul heeft in Rotterdam-Pernis een kat omgebracht door hem in een houten kistje vol stenen in een sloot te gooien. Aan het kistje is te zien dat het arme dier nog geprobeerd heeft aan zijn noodlot te ontsnappen: zijn kapotte klauwtjes steken door de spijlen van het kistje.



De lugubere vondst werd dinsdag gedaan door medewerkers van de gemeente Rotterdam. De kat lag zeer waarschijnlijk al enkele dagen in de sloot. Volgens de politie handelde de dierenbeul niet uit een impuls. Het kistje lijkt speciaal in elkaar te zijn gezet om de kat een gruweldood te bezorgen. Het is onduidelijk of de kat een eigenaar heeft.

Lugubere vondst
De politie roept iedereen die informatie heeft over de mishandeling contact met hen op te nemen. ,,Mensen die dit soort dingen doen, moeten worden aangepakt,’’ schrijft de politie op Facebook. De medewerkers die de vondst deden, zijn volgens de politie zeer aangeslagen. Aan de staat van ontbinding is te zien dat het beestje al enkele dagen in het water lag.

De kat werd uitgerekend gevonden op de dag dat Rotterdammer Yusuf Y. (32) voor de rechter moest verschijnen omdat hij in Hellevoetsluis zeven katten zou hebben gemarteld. Vier beestjes overleefden dat niet.

https://www.ad.nl/rotterd(...)-overleden~a8dec0bd/

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 september 2021 @ 19:50:44 #2
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_201555924
geen woorden voor, hopen dat de dader een zekere uitgezaaide ziekte krijgt. zielloos kut volk
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_201555981
Had je iets fatsoenlijks verwacht in Pernis?

pi_201555990
Hij kreeg toch 17 dagen celstraf?
pi_201555994
Wat een monsters heb je toch.
pi_201556002
RIP kadt :(

'mensen' :r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 19:54:31 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201556005
WTF?! :( :( :(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201556034
Ik wens een gruwelijke dood voor dit soort verstandslozen. Die Yusuf hoort bungelend aan een hoge boom. En dan maar hopen dat hij niet te snel smoort. Geen enkel mededogen voor dit soort teringlijers.
pi_201556082
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik wens een gruwelijke dood voor dit soort verstandslozen. Die Yusuf hoort bungelend aan een hoge boom. En dan maar hopen dat hij niet te snel smoort. Geen enkel mededogen voor dit soort teringlijers.
Nou goed dat je je hart weet te luchten maar zolang er geen mensen zijn die handelen verandert er niks

Bedoel leuk voor je dat je, net als de rest, op het forum weet te melden dat je het er niet mee eens bent, maar als je niks doet om iets van verandering te krijgen dan is het gewoon gepraat. Leuk voor jou, maar het helpt niks

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2021 19:59:01 ]
pi_201556149
Dit soort 'mensen' mogen wel even worden uitgeleverd aan de taliban zodat ze kunnen oefenen.
:r wat een walgelijke zieke geest ben je als je dit soort dingen doet :r

Tijd dat een bewuste moord op dieren net zo behandeld wordt als moord op mensen. Wel graag nadat de doodstraf voor moord weer is ingevoerd.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_201556182
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef Metro2005 het volgende:
Dit soort 'mensen' mogen wel even worden uitgeleverd aan de taliban zodat ze kunnen oefenen.
:r wat een walgelijke zieke geest ben je als je dit soort dingen doet :r

Tijd dat een bewuste moord op dieren net zo behandeld wordt als moord op mensen. Wel graag nadat de doodstraf voor moord weer is ingevoerd.

Ja je bent het eens met de taliban m.b.t. de doodstraf?
pi_201556183
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:58 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Nou goed dat je je hart weet te luchten maar zolang er geen mensen zijn die handelen verandert er niks

Bedoel leuk voor je dat je, net als de rest, op het forum weet te melden dat je het er niet mee eens bent, maar als je niks doet om iets van verandering te krijgen dan is het gewoon gepraat. Leuk voor jou, maar het helpt niks
Leuk voor mij? Ik vind er niks leuks aan.
Dus? Wat stel je voor? De straffen voor dit soort akeligheden zijn nou eenmaal waardeloos. Als je al iemand te pakken krijgt.
pi_201556233
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Leuk voor mij? Ik vind er niks leuks aan.
Dus? Wat stel je voor? De straffen voor dit soort akeligheden zijn nou eenmaal waardeloos. Als je al iemand te pakken krijgt.
Ik ben het met je eens hoor. Ik haat alleen het emotionele gedoe dat jullie personen er altijd bij hebben. Jullie kunnen het niet objectief bekijken omdat jullie er gewoon niet normaal naar kunnen kijken. Ik zou dit soort personen levenslang geven of de doodstraf met objectieve redenaties. Jullie soort kunnen alleen maar over de doodstraf praten vanuit simpele emoties. En dat is dan ook wat jullie goed kunnen vinden en jullie begrijpen niet eens waarom dat juist zo debiel is.
pi_201556263
;(
U MAD?
pi_201556306
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:02 schreef Metro2005 het volgende:


Tijd dat een bewuste moord op dieren net zo behandeld wordt als moord op mensen. Wel graag nadat de doodstraf voor moord weer is ingevoerd.
Dan zal vlees wel erg duur worden en weinig slagers hun beroep nog legaal uitoefenen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201556399
Hont > Kad > Gevaccineerden > strontvlieg > dit soort mensen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 20:18:12 #17
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201556444
Walgelijk :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201556477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:04 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ja je bent het eens met de taliban m.b.t. de doodstraf?
Voor dit soort dierenbeulen? Absoluut
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_201556499
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:20 schreef Metro2005 het volgende:

[..]
Voor dit soort dierenbeulen? Absoluut
Ik eigenlijk ook wel maar ja dan kan je op veel gebieden wel veel vaker de doodstraf toepassen

Goed dat je voet bij stuk hield trouwens
pi_201556527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:21 schreef Phoenyx-God het volgende:

[..]
Ik eigenlijk ook wel maar ja dan kan je op veel gebieden wel veel vaker de doodstraf toepassen
Daar ben ik dan ook niet op tegen.

quote:
Goed dat je voet bij stuk hield trouwens
Als ik iets zeg meen ik het ook :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:10 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Dan zal vlees wel erg duur worden en weinig slagers hun beroep nog legaal uitoefenen
* muv vlees voor consumptie

En dat gebeurt onder strenge regelgeving met een snelle en pijnloze dood. Niet door een weerloos beest in een hok te stoppen en te verdrinken :r echt zo ziek.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_201556634
Een kogel kost de samenleving nog teveel bij dit soort zieke geesten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 20:35:14 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201556754
Genetisch afval. Uit de genenpoel verwijderen en niet meer over praten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_201556860
Walgelijke misdaad van een potentiėle seriemoordenaar (ze oefenen eerst op dieren en daarna mensen?). Yusuf is ook niet helemaal goed in z'n hoofd.

quote:
"A prostitute saw a dog turning around a well on a hot day; it was panting due to thirst. She took off her shoe, filled it with water and gave the water to the dog. The woman was forgiven due to this deed." [Muslim, Tawba 155, (2245)]

The Messenger of Allah (pbuh) said,

"A woman went to Hell due to imprisoning a cat in the house. She did not give it any food and did not let it go out and eat the insects on earth." [Bukhari, Bad'ul-Khalq 17, Shirb 9, Anbiya 50; Muslim, Birr 151, (2242)]

In the hadiths above, the Prophet (pbuh) mentions the reward a woman obtained due to giving water to a dog and the penalty a woman received due to harming a cat. This shows that even a minor deed can be a means of salvation for a person.
pi_201557486
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 20:23 schreef Metro2005 het volgende:

En dat gebeurt onder strenge regelgeving met een snelle en pijnloze dood.
Maak het jezelf maar wijs, ja.
Dit, dus.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 21:26:30 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201557692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Maak het jezelf maar wijs, ja.
Zat aan te merken, ja. Dit vergelijken met intensieve veehouderij in Nederland slaat echter helemaal nergens op.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')