Klinkt anders erg lekkerquote:Op maandag 11 september 2023 12:15 schreef Troel het volgende:
De Tompoucepepernoten van Van Delft zijn geen, ik herhaal geen aanrader.
De smaakquote:Op maandag 11 september 2023 12:50 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Klinkt anders erg lekkerWat viel er tegen?
Ja en ook met biefstuk met pepersaus smaak en de gene met natte verf smaak.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:37 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft al iemand kruidnoten met koffiesmaak gevonden? ☕
Dat lijkt me niet lekker 🤢quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja en ook met biefstuk met pepersaus smaak en de gene met natte verf smaak.
Wel van die cappuccino kruidnoten. Volgens mij zag ik die net ook bij de Aldi, maar ik heb de gewone witte chocolade kruidnoten meegenomen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 12:37 schreef valentijn101 het volgende:
Heeft al iemand kruidnoten met koffiesmaak gevonden? ☕
ik eet gerust een hele zak opquote:
Ik heb dit jaar (vanaf augustus) al 2 zakken opquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik eet gerust een hele zak op
Niks mis meequote:Op dinsdag 19 september 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar (vanaf augustus) al 2 zakken op
Witte milka?quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:48 schreef Donna het volgende:
Die van bastogne met Milka (volgens mij is het die combo) zijn zo lekker!
En truffel.
Oh jammer, ik houd niet van melkchocoladequote:
Ik houd niet van Milka, maar deze combi isquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jammer, ik houd niet van melkchocolade
Bastogne met witte chocolade vind ik ook wel lekker klinkenquote:Op dinsdag 19 september 2023 19:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik houd niet van Milka, maar deze combi is![]()
Jaaa zeker. Ik heb wel eens een bastogne witte choco cheesecake gemaakt.quote:Op dinsdag 19 september 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bastogne met witte chocolade vind ik ook wel lekker klinken
Als er een correspondentie adres op de zak staat, kunnen we ze deze tip geven voor volgend jaarquote:Op dinsdag 19 september 2023 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa zeker. Ik heb wel eens een bastogne witte choco cheesecake gemaakt.
Slim idee eigenlijk. Ik ga een zakje kopen tzt en ze dan een mailtje sturen. Met de hartelijke groeten van @MizzezAmy erbij.quote:Op dinsdag 19 september 2023 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als er een correspondentie adres op de zak staat, kunnen we ze deze tip geven voor volgend jaar
Ja, ik was ook geschokt door de kleinheid van de zakjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 14:34 schreef Donna het volgende:
Chocolate chip kruidnoten en truffelkruidnoten gehaald bij de Appie. 2 zakjes voor ¤4,50.
HELE KLEINE ZAKJES. JEMIG.![]()
Ze zijn wel lekker. Balen dit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik was ook geschokt door de kleinheid van de zakjes
Net bij de lidl een zakje witte kruidnoten gekocht, maar ik heb het idee dat dat zakje ook kleiner is dan van de aldi (en wel even duur).quote:
Misschien ook van de echte bakker? Ik denk dat zij ook wel kruidnoten hebben? Ik kom er nooit, maar ben op zich wel nieuwsgierig of die echt lekkerder zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Om het Galaxy/Unicorn-debacle te voorkomen, ben ik van plan om de komende grofweg vijf weken flink wat verschillende kruidnoten te proberen. Daar hoort natuurlijk een inventarisatie bij, welke winkel heeft welke soorten en smaken?
Daar ga ik straks eens voor op de diverse sites kijken, maar suggesties zijn alvast welkom. Het lijstje waar ik vooralsnog wil gaan kijken wat ze hebben (en waarvan ik weet dįt ze er diverse soorten hebben):
- AH
- Lidl
- Aldi
- Jumbo
- Plus
- Action
- Kruidvat
- HEMA
Ik ben nou ook weer niet van plan om er voor te gaan reizen, dus in principe is het wel de bedoeling dat het óf in Nunspeet is óf online te bestellen is zonder een minimumbedrag van 50 euro ofzo(Utrecht zou evt ook nog kunnen ivm familie daar)
Is dat een merk, of bedoel je daarmee gewoon de lokale bakker hier in het dorp? Want mijn moeder werkt hier bij een bakker, daar koop ik ook al jaren hun zelfgemaakte kruidnoten en die zijn superlekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien ook van de echte bakker? Ik denk dat zij ook wel kruidnoten hebben? Ik kom er nooit, maar ben op zich wel nieuwsgierig of die echt lekkerder zijn.
Ik bedoelde de lokale bakker!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat een merk, of bedoel je daarmee gewoon de lokale bakker hier in het dorp? Want mijn moeder werkt hier bij een bakker, daar koop ik ook al jaren hun zelfgemaakte kruidnoten en die zijn superlekker
Alleen geen chocoladekruidnoten, die ik vaak nog nét even lekkerder vind, afhankelijk van het merk natuurlijk
Ik zal het eens opperen, maar de eigenaar is een vriendelijke man....maar nou niet echt de meest verandergrage ooit, om het zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lokale bakker!
Misschien kun je je moeder vragen of ze ook chocolade kruidnoten kunnen maken?
Jamin heeft ook heel veel verschillende soortenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:52 schreef heywoodu het volgende:
Om het Galaxy/Unicorn-debacle te voorkomen, ben ik van plan om de komende grofweg vijf weken flink wat verschillende kruidnoten te proberen. Daar hoort natuurlijk een inventarisatie bij, welke winkel heeft welke soorten en smaken?
Daar ga ik straks eens voor op de diverse sites kijken, maar suggesties zijn alvast welkom. Het lijstje waar ik vooralsnog wil gaan kijken wat ze hebben (en waarvan ik weet dįt ze er diverse soorten hebben):
- AH
- Lidl
- Aldi
- Jumbo
- Plus
- Action
- Kruidvat
- HEMA
Ik ben nou ook weer niet van plan om er voor te gaan reizen, dus in principe is het wel de bedoeling dat het óf in Nunspeet is óf online te bestellen is zonder een minimumbedrag van 50 euro ofzo(Utrecht zou evt ook nog kunnen ivm familie daar)
Jamin hebben we hier mijn hele jeugd gehad, maar is een paar jaar geleden overgegaan in iets anders en dat is sinds dit jaar ook weg, en Jamin lijkt geen degelijke webshop te hebbenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jamin heeft ook heel veel verschillende soorten
Hebben die ook een eigen merk of iets dergelijks?quote:
Ik zie toch echt een webshop van Jamin waar je gewoon kan bestellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jamin hebben we hier mijn hele jeugd gehad, maar is een paar jaar geleden overgegaan in iets anders en dat is sinds dit jaar ook weg, en Jamin lijkt geen degelijke webshop te hebben![]()
Ik zal eens aan mijn zus vragen of er bij haar een in de buurt zit nog.
Oh ja, die zie ik ook, ik bedoelde dat ik daar de kruidnoten niet zie staan. De kans bestaat overigens dat ik dat totaal over het hoofd zie, zou niet voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie toch echt een webshop van Jamin waar je gewoon kan bestellen.
Dat is idd een beetje raar.. geen kruidnoot te bekennen. Ook vreemd dat je nergens een zoekopdracht in kan voeren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die zie ik ook, ik bedoelde dat ik daar de kruidnoten niet zie staan. De kans bestaat overigens dat ik dat totaal over het hoofd zie, zou niet voor het eerst zijn
Edit: je moet een winkel selecteren op basis van postcode, en verschillende filialen hebben verschillend aanbod zo te zien
Nou dan kun je even vooruitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:38 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is mijn vriendin vanmorgen blijkbaar naar de Jumbo geweest, kwam terug met een fietstas die bijna open spatte. Er liggen nu zo'n twintig verschillende zakjes kruidnoten, van Bolletje's appeltaartkruidnoten tot Jumbo's bananenkruidnoten en Action's cookie dough-kruidnotenEn ook gewoon pure chocolade van de Aldi, daarvan weet ik nog dat ze écht heel lekker waren, die van de Lidl volgens mij ook, morgen eens halen.
Geen idee of het wat is allemaal, maar het debacle van Galaxy en Unicorn, die machtig lekker én nu niet meer te krijgen zijn, gaat me niet nog eens overkomen
Ja!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben die ook een eigen merk of iets dergelijks?
Nooit van Picnic gebruik gemaakt, maar zo ja, dan wordt het misschien de moeite waard om eens te kijken
Coolquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja!!
En zakjes met alleen maar melk of puur of wit.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |