SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Als ik een keer bij m'n moeder ben, dan ben ik al in Veenendaalquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, als ik een keer bij mn moeder ben, dan kan ik wel een keer naar Veenendaal.
Die schijnt ook wel goed te zijn
Oh, das handig !quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een keer bij m'n moeder ben, dan ben ik al in Veenendaal
omg dichtbijquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik een keer bij m'n moeder ben, dan ben ik al in Veenendaal
oud klasgenoot had ooit van die beesten maar ze zaten altijd in de kooi dus ook eigenlijk geen idee hoe makkelijk ze handtam te krijgen zijn als dat al kanquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaMaar ik ken ze niet, ik weet niet of ze agressief of bijterig zijn of dat je ze kunt aaien. Beetje zoals katten. Dus ik vind ze heel tof maar durf ze niet zelf in huis te nemen. Volgens mij zijn die ook gevoelig voor kiesproblemen.
Nou nee want ik heb geen caaf dus verder heb ik er niks te zoekenquote:
Langs de A12 zeker?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt in Veenendaal de fastfood-boulevard
Nou, op een gegeven moment kwam ik er echt vaak met Valence, dus misschien herkende ze me op een gegeven moment ook welquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, mij heeft ze nooit de chinchilla's laten zienMisschien dat ik wat zakelijker ben? Ze heeft wel een paar keer op de caafs gepast toen ik op vakantie ging en geen betrouwbare oppas kon vinden, was echt superlief
Fastfood - boulevard ?quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee want ik heb geen caaf dus verder heb ik er niks te zoeken
quote:
Ja ze zet die beesten gewoon bij elkaarquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, op een gegeven moment kwam ik er echt vaak met Valence, dus misschien herkende ze me op een gegeven moment ook wel![]()
Oh, dat is superlief van haar. Binnen is ook elke ruimte goed benut met kooien en beesten erin![]()
Ik vond het wel grappig, want Valence moest blijven slapen en toen zat ze samen met een ander zeugje. Ging harstikke goed en was een leuk stel om te zien
Ik kan of met de snelweg (20 minuten) of helemaal binnendoor over die achterlijke landweggetjes via Overbergquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik tuf er straks weer naartoe. Het langste stuk is nog de N224 hierachter, acht stoplichten ofzo en ik heb ze soms allemaal tegen. Vanmorgen was het rustig op de weg en was ik met een kwartiertje bij de dierenarts, gisteren had ik alles tegen en deed ik er bijna een half uur over. Wat een kloteweg is dat.
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ze zet die beesten gewoon bij elkaarSien en Ollie gingen er eens logeren en die zette ze zo in die grote bak. Meteen matten en allemaal geklappertand, een wanhopige Sien, maar dat kwam wel goed zei ze
Ze was ook gierend druk. Zoals altijd eigenlijk. Arm mens.
nee dan prakkie van papsie en mamsie hequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hebt in Veenendaal de fastfood-boulevard
Ook goedquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee dan prakkie van papsie en mamsie he
KFC > BK > MAC naast elkaar op 1 weg.quote:
leuk om een keer doorheen te sjeezen maar meer ook niet dusquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KFC > BK > MAC naast elkaar op 1 weg.
Al is eentje iets verder weg (dacht de Mac) dan de rest.
Ik hoorde gisteren op de radio dat Ede de meeste Kerowna besmettingen had.quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteren trouwens de toeristische route door Ede te pakken, waar ik dus al m'n hele leven woonTwee wegafsluitingen, en die wegen zijn al heul lang afgesloten maar dat vergeet ik dus steeds want ik kom daar normaal gesproken niet met de auto. Echt kriskras hierheen daarheen en dan maar zo. Was weet ik veel hoe lang onderweg.
Nee, joh, ik zou daar niet voor afreizen naar Veenendaalquote:Op dinsdag 28 september 2021 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
leuk om een keer doorheen te sjeezen maar meer ook niet dus
niet eens urk met een vaccinatiegraad van 23%quote:Op dinsdag 28 september 2021 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat Ede de meeste Kerowna besmettingen had.
Gefeliciteerd nog daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |