abonnement Unibet Coolblue
pi_201552661
twijfel nog. Wat doet de vaccin precies en waar dient het voor? Wat doet het na tien jaar met je? Waarom hebben zoveel mensen (Israël) bij reacties? Waarom raken dubbel gevaccineerden nog steeds besmet, verspreiden het virus en worden nog steeds serieus ziek? Waarom kan men de fabrikanten van de vaccins niet aansprakelijk stellen of bestuursorganen? Waarom is men met vaccineren begonnen voordat fase drie van de proeven begon afgelopen Juli? Waarom vallen mensen niet bij bosjes neer op straten zoals in de filmpjes van laat 2019 en begin 2020 uit China? Waarom moeten dubbel gevaccineerden een mondkapje dragen ( OV bijv)? Waarom opgedragen mondkapjes te dragen die niet voor medische toepassingen bedoeld zijn? Waarom worden er kinderen gevaccineerd terwijl er begin 2020 werd gezegd dat ze zo goed als immuun zijn en/of geen symptomen vertonen. Ben een leek.
*Hosselcopter*
pi_201552675
Over tien jaar, krijg je een derde tepel
  Spellchecker dinsdag 28 september 2021 @ 15:33:17 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201552753
Als ik jou was deed ik het niet.

Zoveel onzekerheden.
Je kunt nog beter een staatslot kopen ^O^
pi_201552801
Dat weet geen hond. Maar volgens 'n basisschoolleraar uit Rotterdam is het hartstikke veilig, ook op de lange termijn en je ticket naar vrijheid.
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:37:48 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201552808
Denk niet dat je antwoord gaat krijgen voor het jouw beurt is, ts.
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:41:50 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201552855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:27 schreef Rekkie het volgende:
Over tien jaar, krijg je een derde tepel
Geen derde oog? TELEURSTELLEND!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_201552963
Gewoon doen. Waarom zo erover nadenken, denk dat je straks weer kan zuipen aan de toog.
pi_201552964
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef Dibble het volgende:
twijfel nog. Wat doet de vaccin precies en waar dient het voor? Wat doet het na tien jaar met je? Waarom hebben zoveel mensen (Israël) bij reacties? Waarom raken dubbel gevaccineerden nog steeds besmet, verspreiden het virus en worden nog steeds serieus ziek? Waarom kan men de fabrikanten van de vaccins niet aansprakelijk stellen of bestuursorganen? Waarom is men met vaccineren begonnen voordat fase drie van de proeven begon afgelopen Juli? Waarom vallen mensen niet bij bosjes neer op straten zoals in de filmpjes van laat 2019 en begin 2020 uit China? Waarom moeten dubbel gevaccineerden een mondkapje dragen ( OV bijv)? Waarom opgedragen mondkapjes te dragen die niet voor medische toepassingen bedoeld zijn? Waarom worden er kinderen gevaccineerd terwijl er begin 2020 werd gezegd dat ze zo goed als immuun zijn en/of geen symptomen vertonen. Ben een leek.
Dat weet niemand daarom wordt t ook wel een experiment genoemd. Have fun.
pi_201553142
Klinkt alsof je de wetenschap en de artsen niet vertrouwt. De artsen laten zich ook prikken, waarom jij niet? Dat zijn de vragen die je zou moeten stellen, volgens de mensen die je anders voor wappie zouden uitmaken.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  dinsdag 28 september 2021 @ 16:15:50 #10
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_201553225
Gewoon lekker doorroken, dat haalt de scherpe randjes van de langetermijnklachten af.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_201553236
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:26 schreef Dibble het volgende:
twijfel nog. Wat doet de vaccin precies en waar dient het voor?
Het triggert je immuunsysteem waardoor je kans op corona heel erg veel kleiner wordt en mocht je al ziek worden dan is het minder heftig dan zonder vaccin. Ja, de dag na de prik kan je iets minder fit voelen.
quote:
Wat doet het na tien jaar met je?
Er is nog nooit een vaccin geweest wat op langere termijn bijwerkingen had. Wel is er eens (halverwege vorige eeuw) een fout gemaakt met hulpstoffen in een vaccin waardoor enkele tientallen mensen toch wel heel veel nadeel hebben ondervonden.
quote:
Waarom hebben zoveel mensen (Israël) bij reacties?
Geen idee, is dat zo?
quote:
Waarom raken dubbel gevaccineerden nog steeds besmet, verspreiden het virus en worden nog steeds serieus ziek?
zie eerste antwoord, de kansen nemen gigantisch af maar niet 100%. Als voldoende mensen wel gevaccineerd zijn dan kan het virus niet verder en sterft het hier uit.
quote:
Waarom kan men de fabrikanten van de vaccins niet aansprakelijk stellen of bestuursorganen? Waarom is men met vaccineren begonnen voordat fase drie van de proeven begon afgelopen Juli?
Die verantwoordelijkheid wordt heel vaak over genomen door de overheid. In dit geval was er erg veel belang om het vaccin spoedig te hebben. Fase drie van het onderzoek is wel gewoon afgehandeld voor er algemeen toestemming werd gegeven.
Normaal volgt dan een periode waarbij nog niet iedereen geprikt wordt, die is feitelijk over geslagen, de evaluatie van die periode is er wel gewoon geweest..
quote:
Waarom vallen mensen niet bij bosjes neer op straten zoals in de filmpjes van laat 2019 en begin 2020 uit China?
Omdat wij wat prettiger met elkaar omgaan dan in China.
quote:
Waarom moeten dubbel gevaccineerden een mondkapje dragen ( OV bijv)?
Dat snap ik ook niet geheel, sinds we dit weekend de anderhalve meter niet meer hoeven te houden had deze regel vin mij ook mogen verdwijnen.
quote:
Waarom opgedragen mondkapjes te dragen die niet voor medische toepassingen bedoeld zijn?
Dat is een regel uit het begin toen er een groot gebrek aan mondkapjes was. De medische kapjes waren toen voor zorgverleners, Nu mag je ook medische kapjes dragen.
quote:
Waarom worden er kinderen gevaccineerd terwijl er begin 2020 werd gezegd dat ze zo goed als immuun zijn en/of geen symptomen vertonen.
Omdat in het begin er helemaal niets bekend was, nu iets meer. Voortschrijdend inzicht
quote:
Ben een leek.
Ik ook.
pi_201553703
Je hebt 20% kans dat je na 10-20 jaar eraan overlijdt, aan dat vaccin, heb ik gehoord.
Dus laat maar zitten dan, mij niet gezien.
pindazakje
pi_201553712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hebt 20% kans dat je na 10-20 jaar eraan overlijdt, aan dat vaccin, heb ik gehoord.
Dus laat maar zitten dan, mij niet gezien.
Hep op Feesboek gestaan zeker?
pi_201553732
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Hep op Feesboek gestaan zeker?
Nee info van een kennis van me. Dit zetten ze niet op internet omdat niemand zich dan nog durft te laten vaccineren.
Maar van mij hoeft het niet niet zo nodig, waarom zou ik vrijwillig dat risico gaan nemen? Terwijl de kans op overlijden door corona minder dan 0,01% is.
pindazakje
  dinsdag 28 september 2021 @ 17:12:42 #15
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201553744
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee info van een kennis van me. Dit zetten ze niet op internet omdat niemand zich dan nog durft te laten vaccineren.
Maar van mij hoeft het niet niet zo nodig, waarom zou ik vrijwillig dat risico gaan nemen? Terwijl de kans op overlijden door corona minder dan 0,01% is.
Lol.
pi_201553752
Je doet het niet voor jezelf maar voor je medemens
pi_201553758
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 17:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Nee info van een kennis van me. Dit zetten ze niet op internet omdat niemand zich dan nog durft te laten vaccineren.
Maar van mij hoeft het niet niet zo nodig, waarom zou ik vrijwillig dat risico gaan nemen? Terwijl de kans op overlijden door corona minder dan 0,01% is.
Goeie referentie :')
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 17:32:34 #18
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201553997
Boh, pareltje weer hoor deze topicje.
pi_201554003
Past niet echt bij je topic van eerder vandaag dat gesloten is. Als je info wil, zijn er genoeg andere topics.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')