abonnement Unibet Coolblue
pi_201786429
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:31 schreef LauriLynne het volgende:
Gisterochtend ben ik in iets meer dan 3 uur bevallen van onze dochter. Al had het door het tempo voor mn gevoel meer weg van een lancering. Helaas daarna een wat gecompliceerd verloop voor mij vooral. Inmiddels weer thuis en gaat het goed met ons beide. Ze heet zoals de zangers uit de common linnets.

Inmiddels klimmen we langzaam op een roze wolk. Borstvoeding gaat goed en onze dochter doet het helemaal prima.
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! *O* Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het goed gaat met jullie allebei. Goed herstel voor jou gewenst, hopelijk kan de snelle bevalling een beetje bezinken de komende dagen :)

@_Lily_: ook jullie van harte gefeliciteerd *O* Hopelijk idd goede begeleiding bij de borstvoeding en alle problemen daarbij, sterkte :*
pi_201786605
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Echt genieten gaat niet lukken, aangezien we ook nog 'even' gaan verhuizen :X
Oef, da's pittig! :o Wanneer gaan jullie over?

Ik heb nog lang niet het gevoel binnenkort te gaan bevallen eigenlijk. Dat blijkt ook wel uit dat we nu een weekendje weg zijn (laatste x met z'n viertjes O+ ) en de vluchttas nog onaf thuis ligt ondanks goede voornemens deze met 37 wk af te hebben. Wel een verschil met de eerste zwangerschap, toen ging de vluchttas vanaf 35 weken standaard mee in de kofferbak als we >30 min rijden van huis gingen :')
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:02:44 #253
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201786802
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:52 schreef onomatopee het volgende:

[..]
Oef, da's pittig! :o Wanneer gaan jullie over?

Ik heb nog lang niet het gevoel binnenkort te gaan bevallen eigenlijk. Dat blijkt ook wel uit dat we nu een weekendje weg zijn (laatste x met z'n viertjes O+ ) en de vluchttas nog onaf thuis ligt ondanks goede voornemens deze met 37 wk af te hebben. Wel een verschil met de eerste zwangerschap, toen ging de vluchttas vanaf 35 weken standaard mee in de kofferbak als we >30 min rijden van huis gingen :')
Krijgen 20 oktober de sleutel en hopen eigenlijk voor de uitgerekende datum over te kunnen, maar aangezien we afhankelijk zijn van hulp van anderen (en nog wat andere factoren) vind ik het lastig om echt een datum te prikken waarop we over gaan.

Ik heb m'n vluchtkoffer ingepakt toen ik las dat D-E al bevallen was. Toen dacht ik 'shit, het kan dus elk moment al gebeuren' _O- Al zit nog niet alles erin, maar die laatste dingen kunnen wel als de weeën beginnen :+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201787429
Gefeliciteerd Lily! Hopelijk kom je snel uit het BV dal. En onthoud: met kunstvoeding worden ze ook groot, een gelukkige mama is belangrijker!
pi_201788067
Gefeliciteerd Lauri en Lily!
pi_201789691
Laurylynne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een vlotte bevalling, toch wel een nasleep, maar (hopelijk) nu fijn knuffelen O+

Lily, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Heftig van de nasleep nu… ik ben ervaringsdeskundige, mocht je er behoefte aan hebben mag je altijd een berichtje sturen. :*
pi_201790380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:21 schreef _Lily_ het volgende:
Sorry voor de late update, ik weet dat veel van jullie hebben meegeleefd
Ik ben 10 oktober bevallen van onze zoon. Ik had een goede bevalling en zoon en ik hebben het goed doorstaan. Hij doet het ook heel goed. Echter heb ik zoveel problemen met de borstvoeding dat ik er depressief van ben. Vandaar de stilte
Fijn om van je te horen, van harte met je zoontje O+ hopelijk vinden jullie snel jullie weg in het voeden, welke weg dat ook is :* alle keuzes zijn goed
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201790388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:31 schreef LauriLynne het volgende:
Gisterochtend ben ik in iets meer dan 3 uur bevallen van onze dochter. Al had het door het tempo voor mn gevoel meer weg van een lancering. Helaas daarna een wat gecompliceerd verloop voor mij vooral. Inmiddels weer thuis en gaat het goed met ons beide. Ze heet zoals de zangers uit de common linnets.

Inmiddels klimmen we langzaam op een roze wolk. Borstvoeding gaat goed en onze dochter doet het helemaal prima.
Lekker vlot inderdaad, wow! Van harte met je dochtertje O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201792160
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:21 schreef _Lily_ het volgende:
Sorry voor de late update, ik weet dat veel van jullie hebben meegeleefd
Ik ben 10 oktober bevallen van onze zoon. Ik had een goede bevalling en zoon en ik hebben het goed doorstaan. Hij doet het ook heel goed. Echter heb ik zoveel problemen met de borstvoeding dat ik er depressief van ben. Vandaar de stilte
Allereerst Lily gefeliciteerd met de geboorte jullie zoon! Wat ontzettend balen van de borstvoeding!

Iedereen bedankt voor de felicitaties.
pi_201793859
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:34 schreef elamanilo het volgende:
Laurylynne, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een vlotte bevalling, toch wel een nasleep, maar (hopelijk) nu fijn knuffelen O+

Lily, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Heftig van de nasleep nu… ik ben ervaringsdeskundige, mocht je er behoefte aan hebben mag je altijd een berichtje sturen. :*
Lief van je dankje. Ik ga ook even in het borstvoeding topic neuzen
Fijn dat je ook bent bevallen laurilynne!
Op naar de november baby’s ;) dat is vlot!
pi_201801260
Jeetje, ik sta derde…

Morgenmiddag heb ik een afspraak staan voor een 3D-scan waar dan een beeldje van wordt gemaakt. Ben zo benieuwd!
pi_201807798
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Echt genieten gaat niet lukken, aangezien we ook nog 'even' gaan verhuizen :X
Och jeey, wat een timing. Sterkte hoor en probeer toch zo min mogelijk te doen.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:23:29 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201807816
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:21 schreef Mahra het volgende:

[..]
Och jeey, wat een timing. Sterkte hoor en probeer toch zo min mogelijk te doen.
Haha, ik probeer het, maar mijn nesteldrang hč :+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201807860
quote:
17s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Haha, ik probeer het, maar mijn nesteldrang hč :+
Hahaha, oh ja dat vergeet ik. Ik heb geen last van nesteldrang gehad.
  maandag 18 oktober 2021 @ 16:38:41 #265
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201807936
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:29 schreef Mahra het volgende:

[..]
Hahaha, oh ja dat vergeet ik. Ik heb geen last van nesteldrang gehad.
Nja, het valt opzich nog wel mee. Maar ben wel een beetje ongeduldig wat betreft het nieuwe huis :+ Hoop dat het allemaal soepel en snel gaat, zodat we er snel in kunnen en ik niet nog moet verhuizen in de kraamweek ofzo.
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201808480
Ouch, na een dagje autorijden en kantoorwerk voelde het echt alsof ik net tijdens het rijden uit mn schoenen zou barsten :'( Had bijna de auto aan de kant gezet om ze uit te schoppen :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201809248
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Krijgen 20 oktober de sleutel en hopen eigenlijk voor de uitgerekende datum over te kunnen, maar aangezien we afhankelijk zijn van hulp van anderen (en nog wat andere factoren) vind ik het lastig om echt een datum te prikken waarop we over gaan.

Ik heb m'n vluchtkoffer ingepakt toen ik las dat D-E al bevallen was. Toen dacht ik 'shit, het kan dus elk moment al gebeuren' _O- Al zit nog niet alles erin, maar die laatste dingen kunnen wel als de weeën beginnen :+
Lijkt me best spannend om zo hoogzwanger nog te verhuizen, maar een huis kopen is ook zoiets wat je (zeker nu) maar beperkt in de hand hebt qua planning.. Hopelijk gaat het idd allemaal soepel en snel! Je nesteldrang zal je in elk geval idd goed kunnen uitleven :D

@littledrummergirl: lekker met de beentjes omhoog vanavond :)

Ik heb flinke bekkenpijn en vind het maar lastig een balans te vinden in hoeveel ik kan doen en wanneer het teveel is. Ongemerkt loop/til/doe ik de hele dag toch best veel. Ik heb eerder bekkenfysio gehad en doe braaf m'n oefeningen, maar het houdt niet over..
pi_201810339
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:15 schreef Takkie88 het volgende:
Jeetje, ik sta derde…

Morgenmiddag heb ik een afspraak staan voor een 3D-scan waar dan een beeldje van wordt gemaakt. Ben zo benieuwd!
En hoe was het? Wat heb je gekozen?

Ik heb het 1,5 maand geleden laten doen. Ben zo benieuwd naar het resultaat, zeker nu mn buik weg is.

TGND respect voor het nu nog verhuizen! Pas goed op jezelf.

Ldg dat klinkt al heel naar. Ooit iets van stevige kousen geprobeerd?

Onoma dat is balen. Teveel doen is veel makkelijker dan voldoende rust nemen. Als je lijf het zo duidelijk aangeeft wel een reden om toch wat meer gas terug te nemen.
pi_201810373
Ik wil ook een bellyprint O+ wanneer kun je dat het beste doen?
pi_201811614
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:10 schreef LauriLynne het volgende:

[..]
En hoe was het? Wat heb je gekozen?

Ik heb het 1,5 maand geleden laten doen. Ben zo benieuwd naar het resultaat, zeker nu mn buik weg is.
Kiezen was nog best lastig :P maar uiteindelijk gekozen voor een 13cm hoog bronzen beeldje. Scan was zo gebeurd. Eerste poging had ik m’n handen nogal gespannen waardoor m’n pink een rare stand had. Dus nog een poging en die was goed. Nu 6-8 weken geduld hebben. Dan is mijn buik inderdaad ook al grotendeels weg.

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook een bellyprint O+ wanneer kun je dat het beste doen?
Degene waar ik ben geweest adviseert vanaf 33 weken. Hoe langer je wacht hoe meer buik maar je wil natuurlijk niet te laat zijn :P en in deze tijd is het wel handig om rekening te houden met een verkoudheid tussendoor want dan moet je afspraak verzet worden.
Ik ben nu ruim 36 weken zwanger.
pi_201819390
Girlnextdoor! Wow, respect! Ik ben bij m’n tweede verhuisd in februari en was in mei uitgerekend en dat heeft me echt veel stress gegeven en zelfs een depressie. Ik vond het verschrikkelijk om al m’n spullen uit te zoeken en vooral dat ik zoveel had… Nu ben ik ook weer aan het stoeien, want we hebben geen opbergruimte, dus ik ‘moet’ weer een heleboel weg gaan gooien. Anyway, wat de rest zegt, pas goed op jezelf, het is niet niks om ‘nog even’ te verhuizen als je (zo hoog) zwanger bent. :*

Ono, ook jij goed op jezelf passen met je bekken. Rust, rust, rust. Je doet snel teveel, en dan lig je ‘s nachts wakker van de pijn. Hier merk ik ook dat m’n bekken het wat zwaarder krijgen. Vorige keer met de tweeling behoorlijke bekkeninstabiliteit gehad, ik heb nu ook het idee dat de oefeningen minder goed helpen. Ws kan ik beter langs de fysio gaan, want vorige keer zette ze ook met massage en zo m’n bekken rechter. En ik heb nu bij mij ook het idee dat het wel eens zo’n klemmende zenuw kan zijn of zo.
pi_201819407
Mijn buik is inmiddels niet geschikt meer voor een bellyprint, na de tweeling heb ik een stuk uitgerekt flap huid over gehouden die nu nog onder m’n buik hangt. Dat ziet er niet mooi genoeg meer uit voor zo’n print of bijv blote buik foto’s. 😢 Wellicht ooit als ik groot ben en geen kinderen meer krijg een buikwandcorrectie of zo, omdat weer goed te krijgen. Het is vooral dat dat extra gewicht best pijnlijk is, wat er aan m’n buik hangt zeg maar. Ook nu heb ik daar best last van in de zwangerschap. Ik draag nu standaard van die buikbanden om dat een beetje mee te helpen tillen. 😅
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:17:49 #273
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201819688
Lieve reacties allemaal O+ Dankjewel O+

Wij hadden het liever ook anders gepland, maar dit was een kans die we moesten grijpen. We gaan van een klein anderhalf-slaapkamer appartement (waar we eigenlijk net niet met baby en thuiswerkende volwassenen in passen) naar een eengezinswoning voor dezelfde huurprijs. Het nieuwe huis is nieuwbouw dus we zijn afhankelijk van de oplevering, die eerst eind september zou zijn maar dus bijna een maand is uitgelopen.

Het is niet anders. Ik ben gewoon rustig aan het inpakken wat ik in kan pakken en qua tillen doe ik zo min mogelijk. Dus ik zet een doos klaar, pak die in, en zodra die vol is dan roep ik vriend om doos op de stapel te zetten :+

Gelukkig heeft mijn schoonfamilie aangeboden om alles in het nieuwe huis te doen (muren sauzen en behangen, vloer leggen, spullen sjouwen). Zij remmen me ook wel echt af, ookal doe ik dingen die ik nog prima kan (of denk te kunnen O-) ).

Ik let in ieder geval wel goed op mezelf in die zin dat 'harde buik = zitten' en echt even niks doen. Verder zal het allemaal wel goedkomen, neem ik aan. Ik vind het alleen frustrerend dat ik niet kan doen wat ik normaal zou kunnen (ben best wel een doorpakker met verhuizen) en ik dus qua tempo afhankelijk ben van anderen. Maar het komt allemaal goed. Over een maand heb ik een tof huis en een lieve baby O+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201819730
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 20:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik wil ook een bellyprint O+ wanneer kun je dat het beste doen?
De mijne heb ik laten doen bij 35+ een beetje. Ook voor een bronzen gekozen trouwens van ik meen 15 cm.
pi_201834146
Wat is het rustig hier!

Afgelopen week was m’n baby ineens omgedraaid. Eerst voelde ik de hik onderin en toen opeens een paar dagen lang bovenin. Nu weer terug onderin, dus weer teruggedraaid.

Ze is heel beweeglijk. Ik voel telkens aan alle kanten tegelijk beweging. Ik voel haar in dr eentje nog meer dan de tweeling samen. 😅 Wel heel lief en gezellig. Ik zou wel voor altijd zwanger willen zijn.. 🙈
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')