abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_201566024
quote:
dreigen met lichamelijke pijn
Ouders die zeggen tegen hun koter als ze irritant zijn: 'stoppen of ik doe je wat' is dus ook al mishandeling.

Riiiiight.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201566035
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 12:07 schreef Werkman het volgende:

[..]
Alsof er geen toxic mannenbeeld gekweekt wordt.
De laatste jaren zeer zeker wel!
Is het niet triest dat als er een reclamespotje uitgezonden wordt dat het gezond is voor jongens om buiten te ravotten dat de directeur van die instantie (sire) dat op tv moet uitleggen en verantwoorden tegen zogenaamde feministen?

Alles wat mannelijk is is per definitie toxic is de tendens.
Dit was ook wel een dieptepuntje hoor.
Toen.

:') wat een treurigheid was dat.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 29 september 2021 @ 15:53:26 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201566077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ouders die zeggen tegen hun koter als ze irritant zijn: 'stoppen of ik doe je wat' is dus ook al mishandeling.

Riiiiight.
Nouja dermee dreigen en het nooit uitvoeren zal ook niet lang vol te houden zijn.
pi_201566155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 15:47 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Riiiiight.
Op zich is dreiging gewoon een vorm van huiselijk geweld ja. Niet voor niets krijgt structureel geweld extra aandacht. Het is ook niet dat als je als ouders je kinderen een keer een tik geeft, je gelijk de kinderbescherming op je dak krijgt, maar het blijft wel geweld en de meting van de ontwikkeling is relevant.
  KLB - Grappigste user & Beste user 2020 woensdag 29 september 2021 @ 17:59:19 #105
428460 Werkman
pi_201567529
Om dan maar gelijk tot de kern van de zaak te komen, als je als vent losse handjes hebt uit woede, alcoholisme of psychische problemen, laat je vrouw dan gaan en blijf lekker single.

Behoor je niet tot die cattegorie maar word je het bloed onder je nagels vandaan gehaald, gemanipuleerd of bedrogen, idem dito laten gaan en zoek iets beters op.

Dames, Als je een goede vent hebt behandel hem dan ook zo.
Ga hem niet proberen te veranderen of heropvoeden, Dat is een garantie voor problemen.

Ben je er eentje die graag de grenzen van je relatie opzoekt en ze iedere keer weer wil verleggen met nieuwe streken en eisen, blijf eveneens lekker single of zoek iemand op die beter aan je wensen voldoet.

Voor beide partijen: Blijf ten alle tijden open en eerlijk communiceren.
Direct en duidelijk.

Hier voorkom je een hoop ellende mee.
Dit is mijn persoonlijke insteek.

[ Bericht 3% gewijzigd door Werkman op 30-09-2021 09:48:03 ]
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')