abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 september 2021 @ 12:37:16 #101
408813 crew  trein2000
pi_201550692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Misschien wel. Maar dan nog, wat maakt het ui als zij op deze manier met mondkapje wil proberen het goede te doen voor haar eigen situatie. Ik snap werkelijk niet waarom dat een ding is, signaleren dat anderen een mondkapje dragen als het niet verplicht is.
Och ik signaleer het ook. Net zo als ik nu signaleer dat hier in het universiteitsrestaurant (waar niemand mij om een QR heeft gevraagd) er allemaal pijlen opende vloer staan waar niemand zich aan houdt en er geen mondkapje te zien is. Het wijkt gewoon af van wat normaal is. Dat signaleer je.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:38:00 #102
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201550695
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Het ging toch over mensen die zich niet konden laten vaccineren? En die niet in huis opgesloten willen blijven zitten.
Nou, die mensen zijn veiliger met een flink QR-beleid dan zonder.
Ja, het ging om die groep.

Ik zeg alleen maar dat niet iedereen die in die groep valt het als een vooruitgang ziet. Die voelden zich al gewoon veilig genoeg de afgelopen maanden. De mensen die in die groep vallen in mijn omgeving zien dit niet als een vooruitgang voor hun in ieder geval.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201550712
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Och ik signaleer het ook. Net zo als ik nu signaleer dat hier in het universiteitsrestaurant (waar niemand mij om een QR heeft gevraagd) er allemaal pijlen opende vloer staan waar niemand zich aan houdt en er geen mondkapje te zien is. Het wijkt gewoon af van wat normaal is. Dat signaleer je.
Ja, dat wel. Maar dat er dan over gepost moet worden met :') , Da thet uberhaupt besproken moet worden als belachelijk. Laat mensen lekker. Er zijn zoveel mensen die dingen doen waarvan ik denk :') Leven en laten leven, denk ik dan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 september 2021 @ 12:42:27 #104
408813 crew  trein2000
pi_201550730
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ja, dat wel. Maar dat er dan over gepost moet worden met :') , Da thet uberhaupt besproken moet worden als belachelijk. Laat mensen lekker. Er zijn zoveel mensen die dingen doen waarvan ik denk :') Leven en laten leven, denk ik dan.
Mee eens hoor. Als iemand een mondkapje wil opzetten heb ik daar geen last van.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:43:41 #105
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201550741
Moet trouwens ook zeggen dat ik sinds de afschaffing van veel van de maatregelen énorm veel fitter/gezonder ben, de laatste keer dat ik dat had was de maanden voor de eerste lockdown. Ik ben veel meer mijn huis uit om te lopen/fietsen, sport weer wekelijks in clubverband en het is gewoon makkelijker om een actieve levensstijl aan te houden. Ben wel een maandje veel ziekjes geweest in juli omdat het weer even wennen was (en alle virusjes weer lekker los gingen), maar nu het weer allemaal normaal aanvoelt voel ik mij gewoon fysiek een stuk beter.

Het laat dus allemaal een beetje zien dat een lockdown ook wel echt ongezond is geweest zeg.
Makkelijk tweede.
pi_201550753
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet trouwens ook zeggen dat ik sinds de afschaffing van veel van de maatregelen énorm veel fitter/gezonder ben, de laatste keer dat ik dat had was de maanden voor de eerste lockdown. Ik ben veel meer mijn huis uit om te lopen/fietsen, sport weer wekelijks in clubverband en het is gewoon makkelijker om een actieve levensstijl aan te houden. Ben wel een maandje veel ziekjes geweest in juli omdat het weer even wennen was (en alle virusjes weer lekker los gingen), maar nu het weer allemaal normaal aanvoelt voel ik mij gewoon fysiek een stuk beter.

Het laat dus allemaal een beetje zien dat een lockdown ook wel echt ongezond is geweest zeg.
Waarom ben je daar dan al die tijd mee gestopt? Met sporten en met naar buiten gaan?

Maar ik heb ook dat ik me in de zomer/herfst fitter voel dan in de winter/voorjaar. Is wel een beetje normaal denk ik.
Definitely not CIA
pi_201550803
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:27 schreef leolinedance het volgende:
1 november alle maatregelen van tafel _O_
Ik voorspel alvast dat 1 november helemaal niet alle maatregelen van tafel gaan. Die QR zooi sowieso niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201550810
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Och ik signaleer het ook. Net zo als ik nu signaleer dat hier in het universiteitsrestaurant (waar niemand mij om een QR heeft gevraagd) er allemaal pijlen opende vloer staan waar niemand zich aan houdt en er geen mondkapje te zien is. Het wijkt gewoon af van wat normaal is. Dat signaleer je.
Dat hoeft ook niet in een universiteitsrestaurant. Alleen in echte horeca.

https://www.rijksoverheid(...)angsbewijs-verplicht
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 12:49:04 #109
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201550817
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom ben je daar dan al die tijd mee gestopt? Met sporten en met naar buiten gaan?

Maar ik heb ook dat ik me in de zomer/herfst fitter voel dan in de winter/voorjaar. Is wel een beetje normaal denk ik.
Eens, ik ben gewoon doorgegaan met mijn workout routine, ook tijdens de lockdowns.

Maar goed, ik hoor ook best vaak/veel van mensen dat ze echt wel een beetje ''afhankelijk'' zijn van bijv een sportschool omdat ze als ze daarheen gaan zichzelf wél kunnen pushen en motiveren om te sporten en thuis niet.

Ik heb dat dan weer niet, maar verschilt dus nogal per persoon.
pi_201550824
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Eens, ik ben gewoon doorgegaan met mijn workout routine, ook tijdens de lockdowns.

Maar goed, ik hoor ook best vaak/veel van mensen dat ze echt wel een beetje ''afhankelijk'' zijn van bijv een sportschool omdat ze als ze daarheen gaan zichzelf wél kunnen pushen en motiveren om te sporten en thuis niet.

Ik heb dat dan weer niet, maar verschilt dus nogal per persoon.
Heb je jezelf niet meer verwond in je eigen sportschool?
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 12:50:44 #111
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201550837
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Heb je jezelf niet meer verwond in je eigen sportschool?
Ik heb nog een keer een halterschijf op mijn hoofd laten vallen enkele weken geleden. Weet niet of ik die al vermeld had?

Was vergeten het klemmetje op mijn dumbell goed vast te maken. De bult was erg mooi in ieder geval :')
pi_201550847
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Eens, ik ben gewoon doorgegaan met mijn workout routine, ook tijdens de lockdowns.

Maar goed, ik hoor ook best vaak/veel van mensen dat ze echt wel een beetje ''afhankelijk'' zijn van bijv een sportschool omdat ze als ze daarheen gaan zichzelf wél kunnen pushen en motiveren om te sporten en thuis niet.

Ik heb dat dan weer niet, maar verschilt dus nogal per persoon.
En naar buiten gaan en daar een beetje actief zijn in de winter is toch heerlijk!
Schaatsen. Sleetje rijden. Boswandelingen.
Je moet wat als je een kind hebt. :D
Definitely not CIA
pi_201550848
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik heb nog een keer een halterschijf op mijn hoofd laten vallen enkele weken geleden. Weet niet of ik die al vermeld had?

Was vergeten het klemmetje op mijn dumbell goed vast te maken. De bult was erg mooi in ieder geval :')
Zo, dat kan nog best hard aankomen met een flink gewicht! Levensgevaarlijk dat sporten bij jou...
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 12:52:53 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201550857
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:51 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zo, dat kan nog best hard aankomen met een flink gewicht! Levensgevaarlijk dat sporten bij jou...
pi_201550858
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:51 schreef capricia het volgende:

[..]
En naar buiten gaan en daar een beetje actief zijn in de winter is toch heerlijk!
Schaatsen. Sleetje rijden. Boswandelingen.
Je moet wat als je een kind hebt. :D
Ik kom al jaren het hele jaar door een keer of drie per week in het bos met mijn paard. Echt niet leuk meer hoe druk het was afgelopen jaar, vooral in de periode van november tot en met april.
Gelukkig nu weer heerlijk rustig, kom niemand meer tegen.
pi_201550864
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik heb nog een keer een halterschijf op mijn hoofd laten vallen enkele weken geleden. Weet niet of ik die al vermeld had?

Was vergeten het klemmetje op mijn dumbell goed vast te maken. De bult was erg mooi in ieder geval :')
:X :D
Iedere keer als je gaat sporten een dumbell op je hoofd of voor altijd een mondkapje dragen?
Je MOET kiezen! :P _O-
pi_201550879
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:X :D
Iedere keer als je gaat sporten een dumbell op je hoofd of voor altijd een mondkapje dragen?
Je MOET kiezen! :P _O-
Haha, dan doe mij die dumbell maar. En dan niet zo vaak sporten..
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 12:54:34 #118
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201550883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:X :D
Iedere keer als je gaat sporten een dumbell op je hoofd of voor altijd een mondkapje dragen?
Je MOET kiezen! :P _O-
Goddamn. Daar heb je me tuk.

Naja dan maar elke keer de dumbell op mn kop. Je hebt niet gezegd dat ik mezelf niet mag beschermen! })
Dus dan draag ik elke keer gewoon een gevoerde muts ofzo als ik ga sporten :P
pi_201550886
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]
:X :D
Iedere keer als je gaat sporten een dumbell op je hoofd of voor altijd een mondkapje dragen?
Je MOET kiezen! :P _O-
Stoppen met sporten dan maar :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201550887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik kom al jaren het hele jaar door een keer of drie per week in het bos met mijn paard. Echt niet leuk meer hoe druk het was afgelopen jaar, vooral in de periode van november tot en met april.
Gelukkig nu weer heerlijk rustig, kom niemand meer tegen.
Beter voor de natuur ook. ^O^
pi_201550895
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:54 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Goddamn. Daar heb je me tuk.

Naja dan maar elke keer de dumbell op mn kop. Je hebt niet gezegd dat ik mezelf niet mag beschermen! })
Dus dan draag ik elke keer gewoon een gevoerde muts ofzo als ik ga sporten :P
pi_201550908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:54 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Beter voor de natuur ook. ^O^
Klopt, zie ook weer veel meer dieren nu. Laatst zelfs een groep van een stuk of 15 zwijntjes. Nog nooit eerder gezien zo dichtbij, terwijl ik al wel jaren weet dat ze er zitten, ook door de omgewroete grond.
pi_201550915
Haha, Willempie!
pi_201550922
ik zie op facebook en instagram allemaal waanideeën bij wappies die denken dat restaurants, podia, cafés en bioscopen die checken op de QR-code binnen no-time failliet zullen gaan omdat niemand meer wil komen met zo'n code. volgens mij vergissen ze zich daar gruwelijk in. zoals eigenlijk in alles rondom covid. best vermakelijk om te lezen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:58:20 #125
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201550928
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom ben je daar dan al die tijd mee gestopt? Met sporten en met naar buiten gaan?

Maar ik heb ook dat ik me in de zomer/herfst fitter voel dan in de winter/voorjaar. Is wel een beetje normaal denk ik.
Ik ben nooit gestopt, maar het gaat allemaal gewoon veel automatischer. Met alle afspraken buitenshuis die ik nu weer heb kom ik bijvoorbeeld automatisch aan de 10.000 stappen terwijl ik tijdens de lockdowns echt wandelingen moest inplannen. Tijdens de avondklok was het helemaal drama. Ook een sport in clubverband oppakken is natuurlijk lastiger, ik wilde al langer weer beginnen met tafeltennis maar dat is een anderhalf jaar heel lastig geweest. Verder ben ik door de teruggekeerde vrijheid ook mentaal gezonder en dat staat in relatie met fysiek gezonder zijn natuurlijk.

Ik vergelijk mij overigens wel met februari 2020.
Makkelijk tweede.
pi_201550929
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:57 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Klopt, zie ook weer veel meer dieren nu. Laatst zelfs een groep van een stuk of 15 zwijntjes. Nog nooit eerder gezien zo dichtbij, terwijl ik al wel jaren weet dat ze er zitten, ook door de omgewroete grond.
Oeh.... hebben ze die bij jullie ook?
Dusss.... dat wordt tijdens mijn vakantie straks weer spotten? *O*
pi_201550949
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:57 schreef Nielsch het volgende:
ik zie op facebook en instagram allemaal waanideeën bij wappies die denken dat restaurants, podia, cafés en bioscopen die checken op de QR-code binnen no-time failliet zullen gaan omdat niemand meer wil komen met zo'n code. volgens mij vergissen ze zich daar gruwelijk in. zoals eigenlijk in alles rondom covid. best vermakelijk om te lezen.
Dat is het mooiste ja, de waan bij wappies dat 90% van Nederland er zo over denkt. Vanavond zitten er rustig 55.000 man in de arena die allemaal een QR code hebben. Niemand die daar over gaat zeuren.
pi_201550966
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben nooit gestopt, maar het gaat allemaal gewoon veel automatischer. Met alle afspraken buitenshuis die ik nu weer heb kom ik bijvoorbeeld automatisch aan de 10.000 stappen terwijl ik tijdens de lockdowns echt wandelingen moest inplannen. Tijdens de avondklok was het helemaal drama. Ook een sport in clubverband oppakken is natuurlijk lastiger, ik wilde al langer weer beginnen met tafeltennis maar dat is een anderhalf jaar heel lastig geweest. Verder ben ik door de teruggekeerde vrijheid ook mentaal gezonder en dat staat in relatie met fysiek gezonder zijn natuurlijk.

Ik vergelijk mij overigens wel met februari 2020.
Ja, het was geen fijne winter, duurde lang ook. Maar sporten en naar buiten gaan, deed ik altijd wel. Ook omdat ik daar mentaal gezonder door blijf.

Hoop overigens dat er genoeg gevaccineerd is om eenzelfde winter dit jaar te voorkomen.
Als we tot het voorjaar door kunnen met het QR-ding, is dat al zoveel beter dan vorig jaar.
Definitely not CIA
pi_201550972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:58 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Oeh.... hebben ze die bij jullie ook?
Dusss.... dat wordt tijdens mijn vakantie straks weer spotten? *O*
Ja, het stikt er hier van. Everzwijnen, reeën en vorige jaar zat er zelfs maandenlang een wolf. Maar die is nu weer verdwenen daar. Had bij het paardrijden een keer een dood schaap gevonden en dat gemeld bij de herder. Bleek na DNA test inderdaad door die wolf te komen.

https://heeze-leende24.nl(...)een-wolf-in-Sterksel

[ Bericht 0% gewijzigd door bloodymary1 op 28-09-2021 13:11:51 ]
pi_201551015
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:50 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik heb nog een keer een halterschijf op mijn hoofd laten vallen enkele weken geleden. Weet niet of ik die al vermeld had?

Dit verklaart veel :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201551024
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit verklaart veel :7
Veel, maar niet alles hoor. Het speelt al langer. :+ ;)
Zo, weer genoeg Dick gepest, weer iets nuttigs doen. :)
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:08:59 #132
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201551052
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Dit verklaart veel :7
het verklaart dat hij (nog) niet zo zwaar traint want anders had hij het niet na kunnen vertellen
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 13:13:13 #133
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201551129
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
het verklaart dat hij (nog) niet zo zwaar traint want anders had hij het niet na kunnen vertellen
Klopt, ik train niet om te bulken maar om te maintainen O-)
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 13:18:32 #134
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201551212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ja, het stikt er hier van. Everzwijnen, reeën en vorige jaar zat er zelfs maandenlang een wolf. Maar die is nu weer verdwenen daar. Had bij het paardrijden een keer een dood schaap gevonden en dat gemeld bij de herder. Bleek na DNA test inderdaad door die wolf te komen.

https://heeze-leende24.nl(...)een-wolf-in-Sterksel
Smakelijk plaatje wel, krijg meteen zin in kebab :D
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 28 september 2021 @ 13:20:10 #135
408813 crew  trein2000
pi_201551237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat hoeft ook niet in een universiteitsrestaurant. Alleen in echte horeca.

https://www.rijksoverheid(...)angsbewijs-verplicht
Waar staat dat? Onder scholen dan ofzo?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_201551244
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:18 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Smakelijk plaatje wel, krijg meteen zin in kebab :D
Haha! Maar zo had ik hem dus gevonden ook. Weet niet meer wat we 's avonds hebben gegeten toen. In augustus, denk bbq.
pi_201551298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Waar staat dat? Onder scholen dan ofzo?
Denk het. Het valt in ieder geval niet onder de genoemde plekken waar het wel verplicht is.
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:30:41 #138
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201551342
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 11:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, dat is de beperking. Je kiest er willens en wetens voor om een gevaar te zijn voor je eigen gezondheid en die van anderen, profiteert al maanden over de rug van hen die wel een vaccin hebben genomen en hebt tot dit moment nog helemaal geen last gehad van je eigen domme keuze. Zo kan je het ook zien.
Die mensen zouden ze moeten opsluiten dan. Verminderde toerekeningsvatbaarheid.

Disclaimer: dit was sarcasme (of een simpele vertaling van de tekst)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:34:57 #139
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201551377
Wat is onze vaccinatiegraad intussen? Voor 12+ en 18+.
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:36:44 #140
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201551385
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat is onze vaccinatiegraad intussen? Voor 12+ en 18+.


https://coronabeeld.nl
pi_201551391
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:11 schreef Vallon het volgende:
Het is goed dat iemand vrijelijk mag en kan kiezen voor wat die zichzelf medisch (ook niet) wil aandoen.
Iedereen is vrij om te kiezen voor een onverstandige optie, klopt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201551408
Zo ziet het eruit

twitter
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:42:34 #143
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_201551426
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Ik voorspel alvast dat 1 november helemaal niet alle maatregelen van tafel gaan. Die QR zooi sowieso niet.
mondkapje in OV zal wel verdwijnen verwacht ik, dan moeten de cijfers wel flink gedaald zijn,
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:42:45 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201551431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef zoost het volgende:
Zo ziet het eruit

[ twitter ]
op deze leeftijd nog niet kunnen zwemmen is wel schokkend inderdaad
pi_201551433
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Moet trouwens ook zeggen dat ik sinds de afschaffing van veel van de maatregelen énorm veel fitter/gezonder ben, de laatste keer dat ik dat had was de maanden voor de eerste lockdown. Ik ben veel meer mijn huis uit om te lopen/fietsen, sport weer wekelijks in clubverband en het is gewoon makkelijker om een actieve levensstijl aan te houden. Ben wel een maandje veel ziekjes geweest in juli omdat het weer even wennen was (en alle virusjes weer lekker los gingen), maar nu het weer allemaal normaal aanvoelt voel ik mij gewoon fysiek een stuk beter.

Het laat dus allemaal een beetje zien dat een lockdown ook wel echt ongezond is geweest zeg.
Mensen in huis opsluiten is dan ook niet heel erg gezond. De mens is niet gemaakt om de hele dag binnen te zitten. We zijn geen hamsters.
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:43:21 #146
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201551439
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:37 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]
Iedereen is vrij om te kiezen voor een onverstandige optie, klopt.
Of een verstandige optie. En die persoon bepaalt zelf welk van de twee van toepassing is voor hem/haar.

Mooi nietwaar, zo'n vrij land waar iedereen zelf mag beslissen over hun lichaam en niemand zich daarmee bemoeit.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  dinsdag 28 september 2021 @ 13:43:33 #147
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201551443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef zoost het volgende:
Zo ziet het eruit

[ twitter ]
Hugo zal trots zijn.
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 13:44:48 #148
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201551453
twitter


Tja Douwe
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 september 2021 @ 13:46:06 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201551468
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef zoost het volgende:
Zo ziet het eruit

[ twitter ]
Volgens mij hebben ze het niet helemaal begrepen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201551473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:40 schreef zoost het volgende:
Zo ziet het eruit

[ twitter ]
Er is wel enige discussie of die foto niet geshopt is...
twitter
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')