abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:59:44 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201300802

New world is uitgekomen op 28-9-2021

De uitgever is Amazon Games enze hebben een degelijke hype opgebouwd.

https://www.newworld.com/en-us

Nu heb ik geen tijd meer

Server Glyn Cagny - User Hurkadurk McFly - Faction (waarschijnljk) Marauders

[ Bericht 34% gewijzigd door murp op 05-10-2021 10:25:51 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin vrijdag 10 september 2021 @ 23:26:30 #2
58651 crew  murp
murp
pi_201301186
aangemeld, eens kijken of het wat is.
@Frutsel!
pi_201301436
Made by Amazon toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 11 september 2021 @ 00:26:01 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201301794
Ik zit in daut en heet hurkadurk mcfly
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 11 september 2021 @ 00:26:51 #5
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201301799
quote:
16s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Made by Amazon toch?
Jazeker. Alle npc's zijn echte mensen en krijgen minimumloon in china
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201301837
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:26 schreef jogy het volgende:

[..]
Jazeker. Alle npc's zijn echte mensen en krijgen minimumloon in china
:D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 01:41:12 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201302327
Net gespeeld, ziet er best prima uit tot nu toe...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 11 september 2021 @ 08:19:02 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201303301
Wat doet deze MMORPG beter dan andere?

Heb wat op twitch gekeken, maar zag nog niks vernieuwends. Wel mooie wereld. Leuk craftingsysteem maar je krijgt eenvoudig betere gear via andere wegen.

Verder weinig variatie in mobs, saaie questjes en eigenlijk geen gameplay gezien die je niet al 15 jaar in andere MMORPGs (vaak beter) ziet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Perrin op 11-09-2021 08:50:40 ]
Vķķr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 11 september 2021 @ 11:16:34 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201304961
@Perrin qua mechanics is het niet heel bijzonder. Denk dat het feit dat iedereen in hetzelfde domein zit en daar provincies kan claimen middels PVP het bijzondere is. Combat is niet slecht maar misschien net ff te lomp en een nadeeltje is wel dat je maar 1 keer per uur ergens gratis heen kan teleporteren en daarna kost het een x aantal aan blauwe potions die je dan weer krijgt door missies. Vanaf level 9 kies je een faction waar er drie van zijn.

Maar ik heb wel al een paar keer dieren lopen vechten om wapens te trainen :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 11 september 2021 @ 12:30:53 #10
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201305844
En het leuke aan dit spel is dat het voor iedereen nieuw is, dat maakt het wel tof. Dat is na een maand ook wel weer voorbij natuurlijk maar ik vermaak me er wel mee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 13:29:10 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201306463
Ik hoop eigenlijk vooral op veel pve content :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_201306787
Is dit niet een game die al een hele lange tijd overal wordt gehyped?
  zaterdag 11 september 2021 @ 16:05:10 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201307909
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 14:13 schreef Velgje het volgende:
Is dit niet een game die al een hele lange tijd overal wordt gehyped?
Jup. En ze durven het aan om een gratis open beta te doen om mensen eraan te laten snuffelen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 00:06:58 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201333264
Tot hoe laat mogen we eigenlijk?
Morgen 23:00?

nevermind:
Open Beta will begin on September 9 at 7:00AM PT (2:00PM UTC) and continue until September 12 at 11:59PM PT (6:59AM UTC). ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 13 september 2021 @ 20:23:15 #15
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201343963
Ik ben uiteindelijk level 17 geworden en mijn uiteindelijke indruk is positief, het vergaren van materiaal is basic mmo maar niet vervelend, het vechten is niet select en buttonspam, je moet richten en in de juiste richting zijn etc. Het vechten zelf vind ik net iets te traag qua wat je klikt en wanneer het reageert maar blocken kan wel als je de vijand kent. Vijanden zijn wel veel hetzelfde, ze hebben bijvoorbeeld basic corrupted en die missen allemaal dezelfde arm, niet heel gevarieerd. Maar ik ervaar het over het geheel, ook het rennen en de manier van gematigd fast travellen niet als storend, het brengt je meer in het spel. Al gebruikte mensen het sterven ook als een manier van fast travel, dus dat is altijd een optie want zolang je de spulletjes nog kan repareren is het geen probleem.

Missies waren wel van ga daar heen en slacht 8 vijanden of vind 12 zakken met aardappelen. En je zal dezelfde mini baas misschien een paar keer dood moeten maken voor verschillende objectives.

PVP heb ik niet gedaan maar op mijn server was er wel een factie die het voor elkaar heeft gekregen om een provincie over te nemen en dat was wel gaaf. Je slaat je spulletjes ergens op maar als je dus twee provincies hebt als faction dan kan je de spulletjes over laten brengen bijvoorbeeld en je hebt in dat dorp dan een zooi dingen die je kan kopen doe je anders niet kan.

Er is dus prima pve spul, iig op de vroegere levels maar denk wel dat de PVP een groot onderdeel blijft van het spel.

Grafisch is het mooi, mijn kaart had het op high wel moeilijk op 4k high quality maar op mijn ultrawide ging het prima. (MSI 2080 trio of zo)

Oh en als je dingen opslaat in je kluis dan kan je het in hetzelfde dorp wel nog steeds gewoon gebruiken voor crafting, dat vond ik heel fijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 13-09-2021 20:28:20 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201346705
Vrienden van mij gaan het spelen maar ik ben nogal terughoudend. Begrijp me niet verkeerd: het ziet er tof uit maar om daadwerkelijk weer een dergelijke timesink open te krikken moet het spel echt net zo'n grote ommezwaai in het genre maken als WoW destijds deed. Hoewel New World wel de indruk van een frisse wind wekt heeft het voor mij (nog) niet het "wauw effect van WoW".

Anderzijds ben ik nu natuurlijk ook een stuk ouder dan toen WoW destijds uit kwam en zijn mijn interesses (en helaas mijn dagbestedingen :+ ) nogal veranderd. Misschien zijn MMO's in de regel gewoon niets meer voor mij, als ik er niet meerdere uren per dag aan kan/wil besteden.
Conscience do cost.
  dinsdag 14 september 2021 @ 10:42:24 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201350375
@ems. herkenbaar! De enige reden dat ik deze serieus overweeg is omdat het een buy to play is. Dus ik kan lekker als een stinkende casual een beetje boompjes hakken, missies doen en hier en daar wat pvp. Geen probleem als ik het maanden niet aanraak. Ik doe dat nu met guild wars 2 en dat is best leuk
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 10:44:41 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201350412
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:42 schreef jogy het volgende:
@:ems. herkenbaar! De enige reden dat ik deze serieus overweeg is omdat het een buy to play is. Dus ik kan lekker als een stinkende casual een beetje boompjes hakken, missies doen en hier en daar wat pvp. Geen probleem als ik het maanden niet aanraak. Ik doe dat nu met guild wars 2 en dat is best leuk
Gezien het van amazon is en geen full priced game kan je er vrijwel van uit gaan dat er een zieke hoeveelheid microtransacties zit aan te komen....

Bij die andere game van ze (lost ark) hebben ze dat nu ook, je kan het spelen zonder iets te kopen maar ze doen er alles aan om je eigenlijk gewoon shit te laten kopen. Ik ben bang dat het met deze game ook die kant op gaat -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 14 september 2021 @ 10:54:50 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201350558
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:44 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Gezien het van amazon is en geen full priced game kan je er vrijwel van uit gaan dat er een zieke hoeveelheid microtransacties zit aan te komen....

Bij die andere game van ze (lost ark) hebben ze dat nu ook, je kan het spelen zonder iets te kopen maar ze doen er alles aan om je eigenlijk gewoon shit te laten kopen. Ik ben bang dat het met deze game ook die kant op gaat -O-
Ze zeggen van niet. Dat het a la GW2 wel handig kan zijn om iets in de store te halen maar dat het hoofdzakelijk cosmetisch is. Dus geen pay to win, enkel pay to play. Maar uiteraard kan je als je echt een hamster ben ( hoi ) wel extra bagspace kopen zeg maar.

https://dotesports.com/mmo/news/new-world-wont-be-pay-to-win

Kan ook koeienpoep zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 10:56:34 #20
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201350588
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:54 schreef jogy het volgende:

[..]
Ze zeggen van niet. Dat het a la GW2 wel handig kan zijn om iets in de store te halen maar dat het hoofdzakelijk cosmetisch is. Dus geen pay to win, enkel pay to play. Maar uiteraard kan je als je echt een hamster ben ( hoi ) wel extra bagspace kopen zeg maar.

https://dotesports.com/mmo/news/new-world-wont-be-pay-to-win

Kan ook koeienpoep zijn.
Wat ik gelezen had is dat ze zeiden dat ze het de eerste jaar(en) niet van plan waren maar het niet uitsluiten 'als er vraag naar is'
Dat zie ik dan als een... het komt wel maar nu nog niet.

Maar we zullen het zien, zou fijn zijn weer een game te hebben die niet p2w en vol mtx is. Cosmetics boeit mij nooit zoveel maar de rest.. :r
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 14 september 2021 @ 22:13:13 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201360979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 10:56 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Wat ik gelezen had is dat ze zeiden dat ze het de eerste jaar(en) niet van plan waren maar het niet uitsluiten 'als er vraag naar is'
Dat zie ik dan als een... het komt wel maar nu nog niet.

Maar we zullen het zien, zou fijn zijn weer een game te hebben die niet p2w en vol mtx is. Cosmetics boeit mij nooit zoveel maar de rest.. :r
Dus gewoon meteen kopen en spelen vanaf launch tot de aandeelhouders het verneuken met verdere hebzucht en hopen dat het een jaartje duurt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 22:14:42 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201361005
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:13 schreef jogy het volgende:

[..]
Dus gewoon meteen kopen en spelen vanaf launch tot de aandeelhouders het verneuken met verdere hebzucht en hopen dat het een jaartje duurt.
Klinkt als een goed plan, ware het niet dat diablo II er een paar dagen voor uit komt :+
Kan maar één game tegelijk spelen en dat gaat diablo worden O+

Maar geef je groot gelijk, New World ziet er uit als een game met potentie :9 Hoor je graag nog in de dit topic met updates :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 14 september 2021 @ 22:21:34 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201361116
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:14 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Klinkt als een goed plan, ware het niet dat diablo II er een paar dagen voor uit komt :+
Kan maar één game tegelijk spelen en dat gaat diablo worden O+


quote:
Maar geef je groot gelijk, New World ziet er uit als een game met potentie :9 Hoor je graag nog in de dit topic met updates :~
Check :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 19 september 2021 @ 09:28:16 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201423622
Ik heb het spel gepreordered.

#dingendieiknooitmeerzoudoen
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 september 2021 @ 08:14:00 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201548342

New world is uitgekomen op 28-9-2021

De uitgever is Amazon Games enze hebben een degelijke hype opgebouwd.

https://www.newworld.com/en-us

Nu heb ik geen tijd meer

Server Glyn Cagny - User Hurkadurk McFly - Faction (waarschijnljk) Marauders

[ Bericht 18% gewijzigd door jogy op 28-09-2021 10:55:56 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 september 2021 @ 19:59:10 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201556099
De hele dag redelijk kunnen spelen na wat aanpassingen aan mijn pc die blijkbaar net ff te brak was voor vandaag. Nu kom ik weer terug en sta ik in een queue van 1000+

Geen crashes gehad die de schuld waren van overbelasting van de servers, maar één reboot van de servers voor de kiezen gehad en eenmaal binnen gaat het vlekkeloos. Hele fijne launch, geen affikkende servers. Pluspunt voor Amazon!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 28 september 2021 @ 20:19:34 #27
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201556469
Ah, de login servers lijken een klein beetje te sterven nu dus je komt de queue niet meer in. Dat is wel jammer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201557848
Erger me vooral aan de movement van het spel. Verder voelt het nogal traag allemaal. Ik ben er al weer klaar mee.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  dinsdag 28 september 2021 @ 21:41:30 #29
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201557955
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:35 schreef MilkTea het volgende:
Erger me vooral aan de movement van het spel. Verder voelt het nogal traag allemaal. Ik ben er al weer klaar mee.
Ik vind het wel fijn :@. Voor mij voelt het wel redelijk actief aan en combat is een stuk verbeterd sinds de open beta, die was echt lomp maar nu niet meer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201557974
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:41 schreef jogy het volgende:

[..]
Ik vind het wel fijn :@. Voor mij voelt het wel redelijk actief aan en combat is een stuk verbeterd sinds de open beta, die was echt lomp maar nu niet meer.
Heb de beta niet gespeeld. Maar misschien komt het ook wel omdat ik wat snellere games gewend ben. Dus het combat gebeuren kan persoonlijke voorkeur zijn.

Hoe die poppetjes rennen en amper vooruit komen is gewoon belachelijk.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
  woensdag 29 september 2021 @ 00:40:02 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201559667
Wij hebben het spel wel gekocht, maar beginnen over een paar dagen casual wat te spelen als de ergste drukte voorbij is. Beta was wel leuk. Geen monthly fee helpt ook erg mee. Benieuwd wel. Als we het niks vinden hebben we altijd Guild Wars 2 of WoW om op terug te vallen. Hell, zelfs in ESO wil ik nog veel doen en zien :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 29 september 2021 @ 08:30:04 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201560491
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 21:42 schreef MilkTea het volgende:

[..]
Heb de beta niet gespeeld. Maar misschien komt het ook wel omdat ik wat snellere games gewend ben. Dus het combat gebeuren kan persoonlijke voorkeur zijn.

Hoe die poppetjes rennen en amper vooruit komen is gewoon belachelijk.
Auto run en dan shift x geeft je een kleine roll boost en annuleer je het stilstaan, scheelt een stuk :') maar het is wel wat traag al vind ik het helemaal geen probleem op het moment. Denk dat je genoeg azoth krijgt op een gegeven moment dat je overal heen kan teleporteren :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201564704
Heb wel interesse in deze game. Ik ben echter nieuwsgierig: is New World meer CPU of GPU heavy?
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  woensdag 29 september 2021 @ 19:59:41 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201569524
quote:
5s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:00 schreef Leatherneck het volgende:
Heb wel interesse in deze game. Ik ben echter nieuwsgierig: is New World meer CPU of GPU heavy?
Als ik straks door mijn queue heen kom zal ik ff kijken. Internet lijkt te zeggen dat het naar cpu en memory heavy neigt iig. https://www.google.com/se(...)gpu+or+cpu+intensive
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 30 september 2021 @ 19:33:51 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201582598
Mijn server is gister losgebarsten O+. Provincies zijn nu ingenomen en dat geeft een hele dimensie aan de game, was helaas wel genoodzaakt om te verhuizen naar een andere homebase want die van mij was niet meer van mij dus daar geef ik mijn energie niet aan uit, moest een paar keer teleporteren met volle zakken om mijn spulletjes over te hevelen en ga nu mijn standing (level in het dorp) verhogen zodat ik daar een huisje kan kopen. Moet me toch maar eens aansluiten bij een company. Nu gaat de PVP starten, volgens mij 50 VS 50 als je een ingenomen provincie over wil nemen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 21:14:13 #36
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201584924
Lees overal dat er queue's kunnen zijn van 2 uur ;(

Ik wacht voorlopig even af :@ Maar goed om te lezen dat ie jullie bevalt O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 30 september 2021 @ 22:35:11 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201586590
Er zijn net 40 EU Servers bijgeplaatst dus je kan een rustige uitzoeken @Jimbo :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 02:17:45 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_201587986
quote:
14s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef jogy het volgende:
Er zijn net 40 EU Servers bijgeplaatst dus je kan een rustige uitzoeken @:jimbo :P.
Oeh, interessant en het kriebelt gelijk de game ook te halen.

Maar ik zit midden in kena, diablo 2 r en over een week back 4 blood... must...resist...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 09:20:28 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201589335
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:22:49 #40
58651 crew  murp
murp
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:43:46 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201643677
Wij hebben er nu ook een paar dagen op zitten. Wat elementen die erg goed geregeld zijn (trading, crafting), een wereld die er erg mooi uit ziet, maar de quests vind ik nog niet heel boeiend. Telkens dezelfde opzet (kistjes looten, random animals mollen) en het is onhandig dat veel quests random zijn waardoor je moeilijk samen kan questen. De een heeft beren nodig, de ander juist vossen. Vaak op hele andere locaties. Combat voelt ook wat clunky aan; vooral melee. Voelt een beetje schokkerig (en dat ligt niet aan de fps hier haha). Wat weinig actieve skills ook. Elementen die imo in GW2, WoW en ESO wat beter op orde zijn. Blijf het nog wel een tijdje proberen (nog geen dungeon in geweest bv), maar eerste indruk is dus mwah.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:33:44 #42
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201645602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij hebben er nu ook een paar dagen op zitten. Wat elementen die erg goed geregeld zijn (trading, crafting), een wereld die er erg mooi uit ziet, maar de quests vind ik nog niet heel boeiend. Telkens dezelfde opzet (kistjes looten, random animals mollen) en het is onhandig dat veel quests random zijn waardoor je moeilijk samen kan questen. De een heeft beren nodig, de ander juist vossen. Vaak op hele andere locaties. Combat voelt ook wat clunky aan; vooral melee. Voelt een beetje schokkerig (en dat ligt niet aan de fps hier haha). Wat weinig actieve skills ook. Elementen die imo in GW2, WoW en ESO wat beter op orde zijn. Blijf het nog wel een tijdje proberen (nog geen dungeon in geweest bv), maar eerste indruk is dus mwah.
Tip: als je samen wil questen kan je het beste al in de groep quests pakken en dan zouden ze hetzelfde moeten zijn. Quests zijn idd wat hetzelfde maar dat komt ook omdat ze pve er pas in een laat stadium toch in hebben gepropt omdat ze eerst een PVP mmo wilde worden maar zijn erop teruggekomen. Ik vermoed dat pve in een volgende grote update/DLC wel wat gevarieerder wordt. Doe je ook faction missies? En ondanks dat alles maakt het levendige van de wereld zelfs de cookie cutter missions goed te doen.

Ik vind persoonlijk de combat niet meer clunky en in totaal 6 specials over twee wapens vind ik net lekker. In de beta was het best karig maar dat is een stuk beter geworden.

En helemaal om het af te maken, ik ben zelf geen PVP persoon maar dat met de provincies die je over kan nemen en zo vind ik wel erg leuk gedaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:40:06 #43
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201645705
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:33 schreef jogy het volgende:

[..]
Tip: als je samen wil questen kan je het beste al in de groep quests pakken en dan zouden ze hetzelfde moeten zijn. Quests zijn idd wat hetzelfde maar dat komt ook omdat ze pve er pas in een laat stadium toch in hebben gepropt omdat ze eerst een PVP mmo wilde worden maar zijn erop teruggekomen. Ik vermoed dat pve in een volgende grote update/DLC wel wat gevarieerder wordt. Doe je ook faction missies? En ondanks dat alles maakt het levendige van de wereld zelfs de cookie cutter missions goed te doen.

Ik vind persoonlijk de combat niet meer clunky en in totaal 6 specials over twee wapens vind ik net lekker. In de beta was het best karig maar dat is een stuk beter geworden.

En helemaal om het af te maken, ik ben zelf geen PVP persoon maar dat met de provincies die je over kan nemen en zo vind ik wel erg leuk gedaan.
We zitten altijd al in een groep als we quests pakken. De main quest en side quests zijn inderdaad hetzelfde, maar doelde op de quests van de mission boards (ook faction quests van het faction board); we zitten in een groep, maar kunnen enkel allebei verschillende quests oppakken. Nu vinden we het niet erg om elkaar te helpen, maar heel efficiënt is het niet. Hoop inderdaad dat er wat meer PvE variatie bij komt. Maar misschien wat verwend met GW2 waar er gewoon veel variatie is. Blijven het sowieso nog even spelen; wie weet veranderd m'n mening nog. Wereld ziet er wel echt heel mooi uit.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:56:18 #44
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201645986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
We zitten altijd al in een groep als we quests pakken. De main quest en side quests zijn inderdaad hetzelfde, maar doelde op de quests van de mission boards (ook faction quests van het faction board); we zitten in een groep, maar kunnen enkel allebei verschillende quests oppakken. Nu vinden we het niet erg om elkaar te helpen, maar heel efficiënt is het niet. Hoop inderdaad dat er wat meer PvE variatie bij komt. Maar misschien wat verwend met GW2 waar er gewoon veel variatie is. Blijven het sowieso nog even spelen; wie weet veranderd m'n mening nog. Wereld ziet er wel echt heel mooi uit.
Ah check, dan is het wel vervelend idd, dacht zelf dat die dan ook hetzelfde zouden zijn. Bummer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:36:41 #45
58651 crew  murp
murp
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 21:59:25 #46
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201788538
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:36 schreef murp het volgende:
inmiddels level 23 *O*
Welke server? Best een verslavend spel wel. Heeft een beetje Elder Scrolls achtige 'oh wat is daar?' trekjes :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin zondag 17 oktober 2021 @ 11:50:15 #47
58651 crew  murp
murp
pi_201793198
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 21:59 schreef jogy het volgende:

[..]
Welke server? Best een verslavend spel wel. Heeft een beetje Elder Scrolls achtige 'oh wat is daar?' trekjes :P.
Nembus!

[ Bericht 6% gewijzigd door murp op 19-10-2021 22:31:42 ]
pi_201820244
Nog meer mensen die op Barri spelen?

Lvl 60 al een tijdje onderhand
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 18:34:41 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201863690
De gratis server transfer is er O+. Ik ben naar server Hades verhuist omdat die niet leeg is gelopen.

https://newworldstatus.com/

En als je iets zoekt op de map: https://www.newworld-map.com/#/
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')