abonnement Unibet Coolblue
pi_201546792
Ik zit sinds een tijdje in een creatieve groep waar er van alles mogelijk is op het gebied van creativiteit.
Van schilderen, knutselen tot houtbranden en gips gieten.
Daar heb ik dus het houtbranden ontdekt en dat vind ik echt super leuk om te doen :D

Dit was mijn eerste werkje tijdens een open dag:



Inmiddels zit ik een paar maanden in de groep en heb ik ook nog deze gemaakt:





De uil heb ik ook nog geschilderd daarna:



En vorige week heb ik de Wizzard van ID&T Thunderdome (hardcorefeest) gemaakt:



Van mezelf moet ik nu weer even wat anders gaan doen ipv houtbranden, anders blijf ik wel erg in mijn comfortzone zitten. Maar dit is wel echt een nieuwe hobby van me die ik ontdekt heb naast alle andere creatieve dingen die ik al deed :D

Nog meer mensen die houtbranden als hobby hebben? *O*
pi_201547313
Ik doe het wel eens... Ooit een rekenmachine gemaakt, waarvan ik de cover ("het frontje") ge-hout-brand had. Of Hout-gebrand. Ge-brand-hout. Of zoiets.

Is het moeilijk? Nee. Grote vlakken wel, maar aan jou foto's met te perfecte en te zwarte vlakken te zien is dat Eddingh, en geen brandpistool... Dus grote vlakken zijn lastig, rondlopende lijnen of lijnen die niet loodrecht of parallel aan de houtnerf lopen zijn ook moeilijk.



(Gaat hier over)
_-L'avenir est déja là
pi_201547747
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 23:46 schreef Paddo het volgende:
Ik doe het wel eens... Ooit een rekenmachine gemaakt, waarvan ik de cover ("het frontje") ge-hout-brand had. Of Hout-gebrand. Ge-brand-hout. Of zoiets.

Is het moeilijk? Nee. Grote vlakken wel, maar aan jou foto's met te perfecte en te zwarte vlakken te zien is dat Eddingh, en geen brandpistool... Dus grote vlakken zijn lastig, rondlopende lijnen of lijnen die niet loodrecht of parallel aan de houtnerf lopen zijn ook moeilijk.

[ afbeelding ]

(Gaat hier over)
Wat mooi? ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201548808
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 23:46 schreef Paddo het volgende:
Ik doe het wel eens... Ooit een rekenmachine gemaakt, waarvan ik de cover ("het frontje") ge-hout-brand had. Of Hout-gebrand. Ge-brand-hout. Of zoiets.

Is het moeilijk? Nee. Grote vlakken wel, maar aan jou foto's met te perfecte en te zwarte vlakken te zien is dat Eddingh, en geen brandpistool... Dus grote vlakken zijn lastig, rondlopende lijnen of lijnen die niet loodrecht of parallel aan de houtnerf lopen zijn ook moeilijk.

[ afbeelding ]

(Gaat hier over)
Cool gemaakt!
En ja klopt, die grote vlakken heb ik met stift ingekleurd.
pi_201558960
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 05:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat mooi? ^O^
Thanks! Het bouwen was erg leuk. En iedereen die het snapt kan opeens binair rekenen... Zet dit ding voor een groep 7/8, en na een uur snappen ze het binaire stelsel.

Heb alleen de filmpjes van de site ooit vernieuwd. De oude filmpjes hadden duizenden views, maar ik besteed geen aandacht meer aan die site. (Not enough time, zeg maar) Dus nu staat de teller op 331...
_-L'avenir est déja là
pi_201559908
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 22:57 schreef Paddo het volgende:

[..]
Thanks! Het bouwen was erg leuk. En iedereen die het snapt kan opeens binair rekenen... Zet dit ding voor een groep 7/8, en na een uur snappen ze het binaire stelsel.

Heb alleen de filmpjes van de site ooit vernieuwd. De oude filmpjes hadden duizenden views, maar ik besteed geen aandacht meer aan die site. (Not enough time, zeg maar) Dus nu staat de teller op 331...
Dan is het een goede uitvinding, ben je er al mee langs de scholen geweest?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201571995
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan is het een goede uitvinding, ben je er al mee langs de scholen geweest?
Ooit. Ik heb PABO gedaan (nou ja, klas prop en klas 2), en mijn stageklassen hebben binair hiermee geleerd. En kleuters hebben ermee leren knikkeren :Y
_-L'avenir est déja là
pi_201573390
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 21:57 schreef Paddo het volgende:

[..]
Ooit. Ik heb PABO gedaan (nou ja, klas prop en klas 2), en mijn stageklassen hebben binair hiermee geleerd. En kleuters hebben ermee leren knikkeren :Y
Netjes. Heeft de school het niet overgenomen dan?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')