abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 september 2021 @ 15:58:24 #1
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201541362
Volgens mij is er nog geen topic voor al die mensen die wel vaccinaties hebben ontvangen, maar waarbij deze niet goed in de Corona Check App terug te vinden zijn. Bij deze dus.

Ik ben twee keer gevaccineerd, allebei op dezelfde locatie, allebei bij GGD, maar die van Mei is niet en die van Juni is wel terug te vinden in de app (of op de site).

Kortom, wie heeft er nog meer last van dit soort gezeik?
pi_201541424
Geen idee. Heb die app niet eens.
pi_201541509
Volgens nieuwsuur laatst gaat dit om honderdduizende mensen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 16:20:37 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 27 september 2021 @ 16:29:38 #5
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_201541656
Hier ook geen probleem.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  maandag 27 september 2021 @ 16:35:13 #6
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_201541719
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Volgens mij is er nog geen topic voor al die mensen die wel vaccinaties hebben ontvangen, maar waarbij deze niet goed in de Corona Check App terug te vinden zijn. Bij deze dus.

Ik ben twee keer gevaccineerd, allebei op dezelfde locatie, allebei bij GGD, maar die van Mei is niet en die van Juni is wel terug te vinden in de app (of op de site).

Kortom, wie heeft er nog meer last van dit soort gezeik?
Ik heb dit ook gehad, sinds eind juni mee bezig geweest. Mijn oplossing was via twitter contact opnemen met het Ministerie van VWS, toen was het diezelfde avond nog opgelost.

Ik heb te vaak gebeld en spoedtickets gehad, je moet echt proberen uit de standaard oplossingen te komen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_201541784
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Ik heb dit ook gehad, sinds eind juni mee bezig geweest. Mijn oplossing was via twitter contact opnemen met het Ministerie van VWS, toen was het diezelfde avond nog opgelost.

Ik heb te vaak gebeld en spoedtickets gehad, je moet echt proberen uit de standaard oplossingen te komen.
Zou je eigenlijk niet eerder van het gezeik af zijn door zelf maar een 3e prik in te plannen?
Kun je ook mooi zien of de missende prik dan opeens wel naar boven komt drijven.
I'll give you something to do
  maandag 27 september 2021 @ 16:41:54 #8
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_201541812
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:39 schreef galantis het volgende:

[..]
Zou je eigenlijk niet eerder van het gezeik af zijn door zelf maar een 3e prik in te plannen?
Kun je ook mooi zien of de missende prik dan opeens wel naar boven komt drijven.
Dat lijkt mij niet, bij mij werden de gegevens niet opgehaald. Waarom zou een 3de prik dan in 1 keer wel opgehaald worden? En dan is alleen een 3e prik niet voldoende.

Ik denk dat er in mijn dossier iets verkeerd stond wat ze met de standaard oplossingen niet hebben kunnen rechtzetten.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_201541990
https://www.rijksoverheid(...)ijs/vaccinatiebewijs
quote:
Heeft u uw vaccinatie(s) gekregen bij de GGD? En twijfelt u of u de informatie juist hebt aangegeven? Of heeft u problemen bij het maken van een vaccinatiebewijs? Neem dan contact op met de GGD via 0800-5090. Zij controleren dit voor u. Het kan daarna een aantal dagen duren voordat een aanpassing ook te zien is in CoronaCheck.
Eerst even bellen dus, wellicht kunnen ze het makkelijk voor je oplossen.
pi_201542019
Werkt prima hier
  maandag 27 september 2021 @ 16:58:48 #11
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201542025
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:55 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)ijs/vaccinatiebewijs
[..]
Eerst even bellen dus, wellicht kunnen ze het makkelijk voor je oplossen.
dat bellen heb ik al een aantal keer gedaan. tot nu toe zonder resultaat
pi_201542051
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
dat bellen heb ik al een aantal keer gedaan. tot nu toe zonder resultaat
Ah, dat stond er niet bij. Dan de tip van @Herkauwer wellicht volgen? :P
  maandag 27 september 2021 @ 20:48:49 #13
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_201545071
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Volgens mij is er nog geen topic voor al die mensen die wel vaccinaties hebben ontvangen, maar waarbij deze niet goed in de Corona Check App terug te vinden zijn. Bij deze dus.

Ik ben twee keer gevaccineerd, allebei op dezelfde locatie, allebei bij GGD, maar die van Mei is niet en die van Juni is wel terug te vinden in de app (of op de site).

Kortom, wie heeft er nog meer last van dit soort gezeik?
Bij mij is dit geval. Echt enorm frustrerend.

Ik kwam er gistermorgen achter omdat ik smiddags naar een kroeg wilde. Eerste vaccinatie staat in mijn app, maar de tweede is in geen velden of wegen te bekennen.

Meteen het nummer van de GGD gebeld en na het doorgeven van een sloot aan gegevens zou er binnen 6 uur een mail naar me verzonden worden zodat ik zelf alles op kon lossen middels het scannen van een voor mij aangemaakte qr code. Ik vertrouwde het zaakje niet en ben meteen een test gaan doen zodat ik in ieder geval op pad kon.

Mijn voorgevoel bleek juist te zijn want 13 uur na mijn belletje kreeg ik de mail pas. In die mail zit een link naar een omgeving waar je een code + qr code waarmee je een papieren bewijs aan je app toe kunt voegen. Het scannen gaat goed, maar zodra ik het bewijs aan wil maken krijg ik keer op keer dezelfde foutcode en wordt me gevraagd om het later nog eens te proberen. Ik hoop dat het overbelasting van de app is, maar ik vrees dat ik hier nog wel ff zoet mee ben.

Morgen maar weer eens bellen. :') -O- :{w
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 28 september 2021 @ 08:15:51 #14
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201548352
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 20:48 schreef Keano het volgende:

[..]
Bij mij is dit geval. Echt enorm frustrerend.

Ik kwam er gistermorgen achter omdat ik smiddags naar een kroeg wilde. Eerste vaccinatie staat in mijn app, maar de tweede is in geen velden of wegen te bekennen.

Meteen het nummer van de GGD gebeld en na het doorgeven van een sloot aan gegevens zou er binnen 6 uur een mail naar me verzonden worden zodat ik zelf alles op kon lossen middels het scannen van een voor mij aangemaakte qr code. Ik vertrouwde het zaakje niet en ben meteen een test gaan doen zodat ik in ieder geval op pad kon.

Mijn voorgevoel bleek juist te zijn want 13 uur na mijn belletje kreeg ik de mail pas. In die mail zit een link naar een omgeving waar je een code + qr code waarmee je een papieren bewijs aan je app toe kunt voegen. Het scannen gaat goed, maar zodra ik het bewijs aan wil maken krijg ik keer op keer dezelfde foutcode en wordt me gevraagd om het later nog eens te proberen. Ik hoop dat het overbelasting van de app is, maar ik vrees dat ik hier nog wel ff zoet mee ben.

Morgen maar weer eens bellen. :') -O- :{w
ik zal nog eens bellen en kijken of ik jouw route kan volgen
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:13:25 #15
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_201550447
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:15 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
ik zal nog eens bellen en kijken of ik jouw route kan volgen
Op een tweet van mij naar de GGD krijg ik nu als antwoord dat ze contact hebben gehad met de helpdesk en dat ik een nummer moet bellen. Even gekeken en dit is gewoon het nr van de helpdesk van de coronacheck app zelf Vandaag nog eens geprobeerd om de code in de app aan te maken en krijg weer een foutcode. Straks maar eens bellen dus. Net na een tip hier ook al bericht naar ministerie van VWS gestuurd..
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:28:00 #16
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201550620
ik heb nog een keer gebeld met 0800-5090, die hebben gegevens genoteerd en als het goed is krijg ik binnen zes werkuren een mail/sms met een link op basis waarvan ik een code zou moeten kunnen aanmaken.

Ik ben benieuwd. Maandag heb ik het ding echt nodig.
  dinsdag 28 september 2021 @ 12:31:28 #17
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_201550650
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:28 schreef mcmlxiv het volgende:
ik heb nog een keer gebeld met 0800-5090, die hebben gegevens genoteerd en als het goed is krijg ik binnen zes werkuren een mail/sms met een link op basis waarvan ik een code zou moeten kunnen aanmaken.

Ik ben benieuwd. Maandag heb ik het ding echt nodig.
Yep, dat was het nummer waarmee ik ook die mail heb gekregen. Bij mij duurde dat flink langer en nu dus een foutmelding. Hoop dat het bij jou beter gaat!
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')